Največja nebuloza, kar jih lahko srečaš je to, da mi prodajalec v avto salonu, ki ima kvečjemu 5.stopnjo izobrazbe (pa se vsem opravičujem, ki imajo to stopnjo in delajo dobro delo 👍) nabija eno in drugo, poleg tega se obnaša kod da je on bog, jaz pa en kmet s 10let starim avtom, ki je za njega "samo še za na odpad" (in žal je to v večini salonov), nosijo pač univerzalno srajco in kvazi kravato za 10€ in so kao full pomembni....ko jih vprašaš za kakšne podrobnosti nimajo pojma, da ne rečem, da ko se vpraša za kakšen popust, ugodnosti, kot da si prišel z drugega planeta....nimajo pojma kaj je to B2B odnos in razmerje, ker pač očitno jim je zadosti, da prodajo tistih 5-20 kos avtomobilov na mesec....kr neki...
Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....
Jaz lahko z vidika uporabnika povem, ker imamo v sl.tudi za službene...avto se pelje super, udobno in ta v250 190km je tudi fajn mašina, gre....dober voz. Zdaj glede vzdrzljivosti, tezav pa tezko kaj pametnega povem...
Odpovej vse police in pojdi k drugi zavarovalnici....sej bolje verjetno ne bo, ampak boš imel pa moralno zadoščenje...😉😁....v takih primerih kak formalni odvetniški dopis pomaga😉, kar pa spet stane...
Sedaj, ko so njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊
Znanec je bil zmenjen da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍
da mu bo še tako dobro delala kot Honda pa je zmagal 👍, drugače pa ja, dejstvo, Hondin zadnji bencinski motor, ki je bil še na voljo v Accordu je iz leta 2008-09, tako da pri taki mašini izpred 15.let nazaj (atmosfercu, kaj drugega ni za pričakovati, imam jaz enako, pa sicer nimam take porabe, sem pa bolj umirjen voznik, tako da shrajam z tam okrog 8)....če je imel pa še stari model (pred 2008; pa mislim da je imel tisti motor celo samo 5.prestav, kar je pa itak potem poraz....).
Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:
Jaz osebno, in po prebranem na tem forumu v zadnjih 3.letih ne bi nikoli (ne bom) kupil mazde dizel....žal preveč potencialnih težav, že samo tukaj poročano na forumu....vozi tega bencinarja in dajaj na stran, potem pa vzameš nekaj novejšega od Mazde bencinarja, če so ti samo Mazde všeč....pa pač imaš malo višjo porabo in nič skrbi s potencialnimi težavami z dizlom....ljudje ne razumejo/razmišljajo, da vse kar se resno okvari na dizlu se šteje v tisoč evrih,ni to 50, 100eur....kot je v tistem oglasu zapisano....da meni shodi nekaj na avtu in da je popravilo 3500eur ga zapeljem v savo.....ni to to, kaj šele da bi ga šel popravljat....
Moje mnenje je, da je odvisno kako želiš potovati, po razvitih državah lahko potuješ brez težave tudi z vlakom (sam imam izkušnje Italija, Nemčija, Finska), tam si z vlakom en dva tri kjer koli ... sam če že grem z avtom na dopust mi je cilj, da tja pridem asap po omejitvah, torej edini postanek je wc ali pa tankanje, kar mi vzame 5.min, enostavno mi ni life se ustavljati na parkingih za pol ure....in kot sem rekel, vsakemu svoje (imam kolega ki ima id4, pa so šli v Bosno na dopust s klasiko, ker kao niso hoteli imeti težav na poti....?!?).
vzami tole in ti ne bo žal, to je stroj in te mašine so preverjeno dobre, edini pomislek (in to velik !!!) je seveda toliko malo km za tako star avto, ki je uvožen iz DE....mislim, da so mu vodilno 2 izbrisali, drugače pa je to top avto -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18609145&display=Honda Accord
1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.
2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.
3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.
4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.
5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.
6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.
7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.
8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.
9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.
10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.
11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.
12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.
13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.
14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.
15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.
ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.
se strinjam z večino točk oz. se podpišem, ampak tole no way da bilo katera vlada speljala :), podobno kot razne druge reforme.....in takoj bi dobili xy raznoraznih podpisnikov, ki se borijo z vsem, samo s sabo ne...heh
kazni glede na višino prihodkov na leto, kot je to v skandinaciji, čeprav pri nas to ne bi šlo ravno, ker veliko ljudi "prilagaja" svoje bilance :), so na minimalcu vozijo pa avto za 50k € in imajo vse možne olajšave/doklade....in bi to morali dopolniti.....vsekakor pa bi to verjento pomenilo, da bi ljudje začeli malo bolje upoštevati pravila (kaj če ti sedaj kazen za mobitel 120€ ali kolikor je že in polovička.....60€)
Heh...cela drama iz enega posnetka iz Ukrajine, Poljske, al kjer koli že je to bilo....najbolje da nabavimo kokice🍿, ker tukaj bo kar drama v tej temi... @Tilen5a spremljaš? 🤣😉
A si kdaj imel japonca? Jaz sem jih imel že 5 (Toyota, Mazda, Nissan, Honda in Subaru)
Kaj ne spremljaš @Binija....vsaj jaz vem, pa nisem starosta na tem forumu da je imel (ima), vsaj 2 mazdi (3 in cx-30), torej ne razumem kaj ga neposredno sprašuješ....🤔, edino če si mislil japonce samo za službena vozila?!? 🤔😉🤭 (to jih nima nobena SLO firma,tko da...)
Avto je dober, je pa dejstvo, da bo čez 2.leti star 10.let in ne glede na km, ne bo vreden nič več?!?....kasneje pa še manj in potem nakup novega predstavlja vedno večjo razliko.
Pred penzijo veliko ljudi kupi nov avto in ga potem vozi naslednjih 10.let.... jaz bi šel v mazda center in vprašal za menjavo staro-novo in isti model (mazda 3 g120).
tole je pa kar huda številka, tako da kdorkoli ima namen v naslednjega pol leta oz. letu dni kupovati rabljen avto, naj bo zelo zelo previden.....sem prebiral novice, kjer pravijo, da če je bil avto z vodo zalit do sedeža, da je to bolj kot ne konec....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Največja nebuloza, kar jih lahko srečaš je to, da mi prodajalec v avto salonu, ki ima kvečjemu 5.stopnjo izobrazbe (pa se vsem opravičujem, ki imajo to stopnjo in delajo dobro delo 👍) nabija eno in drugo, poleg tega se obnaša kod da je on bog, jaz pa en kmet s 10let starim avtom, ki je za njega "samo še za na odpad" (in žal je to v večini salonov), nosijo pač univerzalno srajco in kvazi kravato za 10€ in so kao full pomembni....ko jih vprašaš za kakšne podrobnosti nimajo pojma, da ne rečem, da ko se vpraša za kakšen popust, ugodnosti, kot da si prišel z drugega planeta....nimajo pojma kaj je to B2B odnos in razmerje, ker pač očitno jim je zadosti, da prodajo tistih 5-20 kos avtomobilov na mesec....kr neki...
Popravljeno od sportman333Povezava za deljenje
Deli na druge strani