Skoči na vsebino
mazda bt 50
Napisano

Ker je bilo v?eraj precej toplo, se je sneg topil in je na cesto natekla voda. Pono?i pa je zmrzovalo. In ko sem ?el zjutraj v slu?bo, sre?am tovornjak cestnega podjetja, ki je posipaval pesek in sol. Ker je cesta preozka za sre?anje, sem pritisnil zavoro, da bi se ustavil. A se je pedal za zavoro za?el trest in BTjka je ?la z nezmanj?ano hitrostjo po bregu navzdol proti tovornjaku. Na sre?o sem se ?e pravo?asno spomnil na stikalo, ki ga ni, in se sre?no ustavil dobesedno nekaj centimetrov pred tovornjakom. Sicer postrani ?ez cesto, a pred tovornjakom. Ki se je nato malo spustil nazaj, da sem lahko BTjko poravnal na cesti in se mu umaknil, da je nadaljeval s posipavanjem. Vo?nja naprej je potekala brez te?av.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda B2500
Napisano

Tudi ?e da? druge pnevmatike, ti homologacija ne uide. In ?e je obseg pnevmatik bistveno druga?en od originalnih, tega ne bo? homologiral... Mazdina B-serija je ?e v osnovi 20 cm nad tlemi. Jaz sem ve?jo oddaljenost od tal pogre?al edino pri prebijanju sne?nih zametov. Kar pa sem vozil po gozdnih poteh, pa nisem pri?el na tako slabo, da bi nasedel. Tudi, ?e je bilo blato. So prej gume zavrtele v prazno...

 

Blokada diferenciala je okoli 1000?. In jaz osebno ju precej pogre?am. Tako spredaj kot zadaj. In re?ujem z vitlom, ?e je preslaba podlaga pa tudi z verigami. Sne?ne verige gredo dobro tudi v blato... 

 

Glede rezervnih delov... Nimam pojma. Do sedaj sem potreboval samo ?arnice, ki pa jih dobim na vsaki ?rpalki. Moja BTjka ima sicer ?ele 78.000 km. Nekajkrat sem potreboval sprednji odbija?, ker je plasti?en in rad poka, ?e sre?a kak?ne maline ali sne?ne zamete, a je ?lo vedno preko kaska in posledi?no preko originalnega servisa. Mislim pa, da model, ki si ga gledal, ima ?e ?elezni odbija?...

 

Imam pa izku?njo, ko smo za to?no tak B-2500 iskali za soseda zadnjo lu?, ker jo je razbil. Nikjer na odpadu ne na Primorskem ne na Avstrijskem Koro?kem ne v severo-vzhodni Italiji nismo dobili niti ene same samcate Mazde B-2500. ?eprav se jih po cestah precej vozi, jih na odpadih ni. In karkoli je sosed na?el (e-bay in podobno), je bilo dra?je od originalnega servisa za Mazde v BTCju, ki pa res ni bil prav poceni (samo "steklo" zadnje lu?i je bilo 80?). Tako da smo potem vseeno kupili original... In na Primorsko pripeljali preko "Mazda Forum Po?te"... Ja, pri vsem skupaj naj povem, da so bili to pravzaprav edini rezervni deli za Mazde b-serije, ki smo jih iskali, pa ima najbolj zvo?ena B-2500, katere lastnika poznam, ?e preko 200.000 km. In ?e to ne bi iskali, ?e ne bi neprevidna bukev pri?la za avto ravno takrat, ko je sosed vzvratno obra?al...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda B2500
Napisano

Kar se "dosadnosti" ti?e, je na tem forumu malo druga?e. "Dosadan" je kve?jemu kak?en "pametnjakovi?"...

 

Link, ki si mi ga poslal, ne funkcionira ve?. O?itno ponudba ni ve? aktualna.

 

Zdaj pa tvoja vpra?anja.

 

1.) Kot je ?e omenjeno, to ni ?portnik. Ja, konjenica je, kakr?na pa? je, avto bo vlekel, bo pa ?lo pa? malo po?asneje. Jaz imam novej?i model s 105 kW, pa vse kar vle?em, dela pri 1800 obratih na minuto. Je pa res, da se pri meni mimogrede nabere okoli 6 ton skupne te?e (avto, prikolica in tovor). Kakorkoli, se bom pozanimal, kako je s tem motorjem in koliko potegne.

 

2.) Sicer se dokupi, ?e pa si kaj ?loserja, pa mogo?e sam izdela? posebno plo??o iz 10 mm plo?evine, ki se privije na predvideno mesto na podvozju. Vozilo ima namre? ?asijo. In na to plo??o nato pritrdi? vitlo. Jaz imam 4 tonsko, pa je ?isto v redu. 

 

3.) Huh, katere so homologirane? Nimam pojma. Vsekakor bi priporo?al BF Goodrich all terrain. 

 

4.) Kot je na forumu ?e nekajkrat omenjeno, so to trpe?na in zanesljiva vozila. Nimajo nekih ?ibkih komponent, ki bi se kvarila. Okvare so odvisne od uporabe: nekomu prej odpove to, drugemu nekaj drugega... Ni ena stvar, ki bi se pri vseh kvarila. Edina te?ava je, da SO BILA izdelana kvalitetno. Ta vozila se ne kupujejo zato, da bodo stala v gara?i pokrita z rjuho in se samo v nedeljo, ?e je lepo vreme, malo zapeljali naokoli. Ta vozila so delovni stroji. In so lahko ?e precej utrujena. ?e pozna? kupca, je eno. ?e pa ne pozna?, pa bodi previden. Lahko je obutan okoli in okoli, pa ?e ?lovek ni pretiraval in se iz?ivljal, je vsa mehanika dobro ohranjena. Lahko pa je na pogled kot nov, pa so uni?eni le?aji na kardanu, za?gana sklopka, na?et sredinski vijak listnatih vzmeti,... Tako da bolj kot avto preveri lastnika...

 

5.) Zadnja klop pri 1,5 kabini je bolj za silo. V vseh pogledih. ?e gre za kratke poti, je ?e ena milost. Za dalj?e ali pa slab?e poti pa... Saj ne bo? ti sedel na njej... :jezicek:

 

6.) Opusti vsako upanje. Spredaj je sicer povsem enostavno, ker ima torzijo in samo obrne? ?tangulin za en zob. Zadaj pa ima listnate vzmeti. In potrebuje? podalj?ek. Lahko ga sam izdela?, a ga ne bo? nikdar homologiral. Poleg tega ti potem "zmanjka" amortizerja. Tako spredaj kot tudi zadaj. Lahko pa kupi? komponente (okoli 1300?), pa jih montira?. Obvezno mora? potem ?e na homologacijo, ker si spremenil dimenzije vozila (vi?ina). Skratka, kup nev?e?nosti. Kar se pa ?irjenja ti?e, to vozilo je delovni stroj, ne ?portnik. In ni nobena posebnost nalo?iti gor eno tono tovora. Kar pa s ?portnikom ne dela?. ?e pa vtakne? noter distan?nike in ga raz?iri?, podalj?a? ro?ico od le?aja do plati??a, kar pomeni ve?je obremenitve le?ajev in posledi?no prej gredo k hudi?u... Zato ne priporo?am ?irjenja koloteka.

 

7.) ?e ni ?e originalno potem je vse skupaj bolj ?minka. Od leta 2005 je poostren zakon. Naj bi bil nekako v smislu ve?je za??ite pe?cev. A ?e z dvem tonam ?eleza prime? pe?ca, je mrtev pa ?e ga naba?e? na avto ali pa ?e ima? ?e cevi spredaj... Kakorkoli, po letu 2005 mora biti cevna za??ita na plasti?nih nosilcih, ki se hitro zlomijo (da se ob trku s pe?cem cevna za??ita umakne k avtu in ubla?i udarec) ali pa je samo "obroba tablice" - tisti majhen lokec na sredi odbija?a, ki si ga gotovo ?e opazil. Seveda pa obstaja luknja v vsakem zakonu. ?e bo? montiral vitlo, bo? itak imel spodaj nosilno plo??o. In naredi? ?e dva mo?na nosilca s hitro spojko. Ko si na javni povr?ini, sname? cevno za??ito. Ko pa pride? na gozdno pot ali zasebno lastnino, pa montira? gor... V gozdu te policaj ne bo ustavil in poslal na izredni tehni?ni. In tudi do prometne nesre?e ne bo pri?lo. In tudi ?e pride, nasproti voze?i najbr? ne bo kompliciral s policijo....

 

Toliko na kratko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda B2500
Napisano

?e se prav spomnim, je brez turbine in intercoolerja. Se bom pa ?e bolj podrobno pozanimal.

 

Kot je na tem forumu ?e v nekaterih temah napisano, so ta vozila neob?utljiva na (pre)obremenitve. Glede terenske vo?nje ga ne bi pretirano hvalil, ker mu zelo manjka blokada diferencialov (sprednjega in zadnjega). Sredinskega diferenciala pa nima, kar pomeni, da na kopni asfaltni cesti ne sme? uporabljati 4x4 pogona, kar pa pri kak?nih spustih, ko vle?e? polno prikolico, je rahlo mote?e.

 

So pa ta vozila precej ob?utljiva na dirkanje, driftanje in iz?ivljanje. Kot prvo imajo visoko te?i??e, pa ga ni problem prevrnit. Kot drugo imajo mo?ne motorje z velikim navorom. Ki zlepa ne odnehajo. Ker pa se sila nekam mora sprostit, se velikokrat "zmaknejo" listnate vzmeti (zadaj) in potem ga ni ve? heroja, ki bi nastavil optiko podvozja. Tudi zadnji diferencial lahko razsuje pri kak?nem hudem iz?ivljanju.

 

Sicer pa, kot je bilo na tem forumu ?e ve?krat omenjeno, vsi Mazdini modeli z oznako B (B-1600, B-2500, BT-50,...) so pravzaprav enaka vozila. In na tem naslovu dobi? precej dober opis tega vozila z vsemi prednostmi in slabostmi:

 

http://www.mazda-si.net/topic/8111-mazda-bt-50/?p=206015

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Avtomatik dela, kakor ga nastavijo. Lahko ga nastavijo, da prestavlja ?ele pri 40.000, lahko pa ga nastavijo, da prestavlja ?e pri 400. Seveda pa mora biti vse primerno dimenzionirano. ?e pa ima zraven ?e spodobno elektronsko podporo, pa mogo?e celo sam lahko nastavi?, kako ?eli?: bolj umirjeno ali bolj agresivno. 

 

?eprav meni osebno avtomatiki prav ni? ne le?ijo in imam najraje dva klasi?na "?althebla"

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Slu?ajno bo dva dni stala brez sne?nih verig in glede na napoved tudi za naprej ne bodo potrebne. Pa sem malo pospravljal po avtu, pospravil tudi verige v torbi, jih spotoma obilno presprejal z WD-40, da ne bodo rjavele in ko sem ?e vse pospravil in uredil, sem ?e posesal kabino. In potem tisti preblisk: glej, samo ?e od zunaj jo operem, pa bo kot nova. In sem odkidal sneg do zunanje pipe, potegnil cev in jo opral.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Nekega dne sem v Solkanu napolnil rezervoar za nafto. Po pribli?no desetih kilometrih so bile razmere na cesti tako slabe, da sem montiral verige. In danes sem ?el prav v dolino. Zato sem v Grgarju snel verige ter izklopil reduktor. In ko sem pri?el v Solkan, sem ?el spet na bencinsko. In po vsega 212 prevo?enih kilometrih nato?il 47 litrov nafte.

 

Tako, po ob?utku, bi rekel, da sem presegel kombinirano porabo 7,9 litra na 100 km, ki so jo Japonci zapisali za ta poltahtor... Nekajkrat presegel...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

 

Kar se BCja ti?e:

 

post-5658-0-89955700-1423080551_thumb.jpg

 

?e bi Sojuz pri izstrelitvi imel tako porabo, bi Rusi kmalu zaklju?ili svoj vesoljski program... Ta poraba, ki jo omenjam, je po Sharpu (po kalkulatorju).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

1 karton je 10 litrov in 12?. ?e mi ?katlo (v kateri je meh s sokom) vrne? nepo?kodovano, nepopisano, nenamo?eno,... pa?, da je lahko za nadaljnjo uporabo, dobi? 1? nazaj.

 

 

Jabolka so stare travni?ke sorte, ki niso ravno lepega videza, tudi niso kaj prida ?kropljena (kar ?e poslab?a videz), so pa samo prekuhana brez dodanega sladkorja in brez dodanih konzervansov. Dokler je v mehu, nima zraku in je dober. ?e ga nato?i? ven, bo po dolo?enem ?asu za?el "vret" in ?e ga pusti?, da opravi svoje, dobi? jabol?ni kis. Ker nima kemikalij, se ne more pokvarit ampak mirno prevre v kis. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

V nedeljo, 1.2.2015 bom najverjetneje spet v Ljubljani. ?e kdo potrebuje ?e kaj tanartabltabolj?ega jabol?nega soka, naj se mi javi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Ma ni pena, je pa nekaj podobnega. No, za?elo se je tako, da mi je najprej razlagal, da je vsak kos 1 meter ?irok, 20 cm visok in dva metra dolg. In vsak kos tehta 37 kg. ?e bi jih zlo?il samo v en stolp, bi bilo visoko 1,6 metra. Pa sem se bal ker bi preve? "poru?ilo" te?i??e, pa tudi vsa te?a bi pritisnila samo da dve pre?ki. Zato sem mu rekel, da bi naredil dva stolpa. Pa je ratalo 4 metre dol?ine. Mo?akar pa je mislil, da sem s kak?no navadno Mazdo. In mu ni bilo jasno, kako si predstavljam to peljati. Sploh zato, ker so bile poleg ?e tri odsko?ne deske, ki pa so v kesonu, pa se jih ne vidi. No, tam na kupu so pa bile in mo?akar me je precej ?udno gledal, ko sem mu rekel, da bom vse to peljal z Mazdo. Saj ko je pripeljal vse skupaj ven, je omenil, da s tem bi pa mogo?e res ?lo. In ko je bilo vse napakirano in pripravljeno, je ?e vedno nejeverno gledal, ?e bom res tako odpeljal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.