Mazda 3 sport letnik 2018 oprema je Challenge nima avto hvala
Poslano z mojega G3121 z uporabo TapatalkSaj mi je razlo?il sam si nisem zapomnil. Ko avto prizges da ti nitreba vklaplat luci. Je omeno da se samo vogasnejo po 30sek.ce kaj pomaga
Odvisno od trga... pri nas je res tako... ceprav prefacelift je bila najvisja oprema samo Revolution.... brez Top... po FL pa so dodali se en paket... v Nemciji je recimo najvisja oprema Sports Line se mi zdi, pa je se vedno za usnje doplacilo... vsaj pri CX-5 sem nekje zasledil, da je tako...
Jaz do zdaj nisem vedel, da sem enkrat v avto nato?il to ultra super mega gorivo in glej, umrl bi, pa ne bi vedel, ?e ne bi tu prebral, da ga imajo na avtocesti pri Radovljici. Na avtu pa nisem ?isto ni? opazil. Ne na porabi, ne na odzivnosti, ne na ni?emer.
No, mogo?e zato, ker sem na avtocesti vklopil tempomat in nisem dr?al gas z nogo. Ampak pospe?eval sem pa brez tempomata. In nobene razlike. Dobro, ?tart je bil itak ?e s tisto nafto, ki je bila v ceveh. Po 150 kilometrih, ko smo ?li od Nove Gorice v te na?e hribe, pa sem vozil brez tempomata. In ravno tako nobene bistvene in opazne razlike.
Glede na reklamo bom res poskrbel, da bom nekaj rezervoarjev napolnil samo s to nafto, pa da vidim. ?e je res tako dobra, potem bo po teh na?ih hribih kar asfalt kopalo ven...
Pa si v Radovljici res tankal to super duper gorivo... ali si tankal navaden dizel
Jaz tankam na OMW Ro?na dolina, ki je skoraj v mestu, pa na OMW Ravbarkomanda, ki je na avtocesti, pa zadnje sem tankal na OMW pri Radovljici, ravno tako na avtocesti. Pa nikjer ni bilo nobene razlike. ?e pa ?e, je bila bolj simboli?na... ?e bi se res poznalo, da je tista na avtocestah toliko bolj?a, bi imel od Radovljice do Nove Gorice (150 km avtoceste) porabo 4 litre namesto 5 litrov na 100 km. Pa tega ni bilo...
Ampak verjetno nisi tankal OMV MaxxMotion Performance Dizel
Od teh crpalk, ki si jih omenil, ga imajo menda samo v Radovljici ...
Zadnji tank sem imel to gorivo.Poraba pribli?no liter/100 km manj?a in performance avta absolutno bolj?e.Opazil sem, da je motor ti?ji, ob pospe?evanju manj kadi. ?e zraven pri?tejemo ?e, da zdr?i do - 40 je to zmaga.Cena je 10 centov dra?ja a se zdi, da z ni?jo porabo to prinese? noter.
Tokrat sem tankal navaden dizel in moram priznati, da sem kar malo razo?aran sedaj in bom naslednji tank spet tankal, "ta bolj?ega', ker itak bi ga zaradi smu?anja in ni?jih temperatur.Po moje zna bit, da tudi dpf manj zabija in je zato manj problemov z njim.
Tole se pa bere kot reklama iz TopShop-a
Kako pa veste katero je to gorivo, ali so vsa dizel goriva na OMV-u ta? Ker jaz tankam na OMV pri Postojni na obe pumpe in niti zaposleni ne vejo za to gorivo kot sem pra?al a je to novo gorivo iz reklame. Pi?tolja je ista, mislim da pi?e samo OMV diesel, ?rne barve kot je bila. Spremembe pri porabi in v zvoku motorja nisem opazil. Aplikacija mi vodi evidencu o porabi, ceni...
Zato, ker nima digitalnih stevcev pa vec kakndidatov je iz VAG koncerna... verjetno so dali prednost VW Polo, ker je Skoda v VAG koncernu nizje rangirana...
Tole je recimo notranjost najmanj opremljenega Polota, ki se prodaja na Ceskem (pri nas menda ne...)
Takle se prodaja pri nas...
Takega so pa verjetno dobili novinarji, ki so ocenjevali...
Bojo povedali. Meni so v BTCju brez kakrsnegakoli problema sprintali servisno knjizico vozila za katerega sem se zanimal. Pac poves VIN stevilko in reces, da te zanima zgodovina omenjenega vozila, ker se zanimas za nakup. Meni niso nic racunali in so mi se mazdine bombone dali
Te zadeve niso vpisane v DSK... vsaj ne v tisti del, ki vidimo kot uporabniki... Jaz vidim vpisane samo redne servise... recimo pred kratkim so zamenjali amortizerje prtljaznih vrat kot vpoklic... pa tega ni vpisanega v DSK...
Kak?en pa je stro?ek menjave? Nekje sem prebral da so do konca leta 2013 to napako odpravili nevem ali to dr?i? Kaj pa moje mi?lenje da bi se do 150k prevo?enih verjetno ?e pojavila napaka ali pa? ne. Ti si menjal preventivno?
p.s. Kdaj se dela tukaj velik servis?
Menjano je bilo pod garancijo... je posvetila lucka... Kdaj se pojavi, nimam pojma... kaksen je strosek tudi ne vem... mene ni kostalo nic...
Ti si pri svoji zamenjal gred? Kako bi to najla?je preveril, avto je uvoz iz nizozemske. Razmi?ljam da se pri 150 000km tako napaka ?e prej poka?e ali pa? ne?
Ja... je ze zamenjana... Sam ne mores preverit... na servisu pa verjetno lahko... tudi ce je bilo delano kje drugje izven SLO...
Glede paketa opreme ... Tale na linku je letnik 2013 ... taka kot moja ... V katalogu (sem ga nasel na disku in nalozil) si lahko pogledas kaj ima katera stopnja ... Paketi opreme so takrat bili Emotion, Challenge, Attraction in Revolution ...
Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...
?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.
Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.
Ne poznam nobenega, ki bi imel SkyActive bencinski motor prdelan na plin... Pomoje sploh ni opcije za to...
Prosim. 2.0 120 KM. ?re pa 9 litrov ?e lepo vozi?.
Tako razmerje prostornine in mo?i je vsaj 15 let staro. Moderni bencinar je 1.0 trivalnik 120 KM. Mazda ?e dizla nima nevem kaj. ?al.
Tale "downsizing" se ocitno ni ravno izkazal najbolje, zato se nekateri proizvajalci tudi niso odlocili, da navijajo mlincke z 1.0 motorjem na 100 in vec KS ...
Problem je, da merjenje na ABS senzorjih ni najbolj u?inkovito saj namre? meri le razliko v vrtenju koles glede na kot volana. Do tukaj je vse v redu ampak kot je znano iz gum konstantno po?asi uhaja zrak in ?e se to dogaja pribli?no enako na vseh kolesih ABS ne bo zaznal razlike v vrtenju koles in ne bo sporo?il prenizkega tlaka.
To se v primeru senzorjev za nadzor tlaka ne more zgoditi saj je v senzorju dolo?ena najni?ja vrednost tlaka pri kateri sporo?i napako in ra?unalnik spro?i ustrezno lu?ko na armaturi. Tukaj ni va?no ali ena ali dve ali pa vse ?tiri gume isto?asno pridejo do nastavljene minimalne vrednosti, ki je, ?e se ne motim, nekje pri 1,6 do 1,8 bara.
Kljub temu, da imam ta sistem mi je osebno veliko bolj pri srcu merjenje na ABS senzorjih, ker je manj zahtevno in bistveno cenej?e kot merjenje tlakov na ventil?ku - ampak jeba v?asih si bil sam popolnoma odgovoren za pravilno napumpane gume, danes ti bo pa avto ?e rit moral obrisat, ?e si jo slu?ajno pozabil. Dobesedno iz ljudi delajo debile.
OK... sistem naj bo taksen ali drugacen... Ampak ali res mora EU uredba to urejat, da je obvezno za vse? Meni se to zdi bolj voda na mlin proizvajalcem tovrstnih senzorjev ... Ker z varnostjo nima neke hude povezave... Ce ti guma eksplodira in letis s ceste, je cisto vseeno... ali ti sekundo prej zagori lucka ali ne ... ... Tudi ce imas TPMS senzorje, se lahko zogdi, da ne javi takoj... saj tako tudi pise v prirocniku (glej sliko, ki sem jo prilepil zgoraj ) ... Meni se zdi, da je za samo varnost bolj pomemben kaksen drug sistem, kot ravno TPMS ... Osebno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje imel prazno gumo ... sem pa imel kar nekaj tezav, ker je puscalo ravno zaradi teh senzorjev, ki so ocitno tako zanic narejeni, da veliko prej popustijo, kot navadni ventilcki... Pa nisem edini, ki sem imel s tem probleme... Meni so jih sicer menjali se pod garancijo... a sem vseeno imel sitnosti ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoce je pa ena zanic ... :ne vem: Ce so spredaj meglenke, potem so vedno v paru... in kolikor vem, se jih ne da loceno prizigat ali ugasati ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani