Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).
Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋
Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔
Jah lej osebno mnenje. Mazde itak nimam več namena kupit(taki in drugi razlogi)
Ja moje in javno mnenje mednarodnih novinarjev, ki so njeno oblikovanje v zadnjih letih nekajkrat razglasili za najlepše in ji podelili nekaj prestižnih nagrad.....
Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪
@Alex, kako to, da je imel tvoj novi avto prvi dan že 690 prevoženih km??? So ga peljali iz Luke Koper v Mursko Soboto, nazaj v Luko Koper, v BTC in ti iz BTC v Koper? 😮
Ko te doleti taka nesreča s točo, ko so cenitve na robu totalke se kar zavleče.
Ne, avta še nimam popravljenega, gre pa za zadnje popravke na avtu in če bo vse po sreči, ga konec naslednjega tedna imam.
Treba je biti pač "tečen", ne sprejeti njihove prve resitve in se pogajat do zadnjega atoma moči, če si le to lahko privoščite.
Na srečo sem do sredi julija imel drugi avto, ki sem ga nato prav tako razbitega od toče prodal.
Skoda ke ogromna, k sreci in velikenu razumevanju servisa Selmar ki so mi sli zelo zelo na roko, vse so menjali in strosek kljub temu da je izracun zavarovalnice precej nizji od realnega, ne bom rabil doplacevati nicesar - vsaj upam da ne... 🤔
Avto je v celoti prenovljen, le blatnik in pri vratih se je dalo brez tezav poravnati, ostalo je vse novo na avtomobilu.
Najdlje se je čakalo na streho... 🤔 tako je če imaš redki model z stresnim oknom...
Skoraj 3 mesece brez avta, k sreci imel tudi nadomestnega krajse obdobje, sedaj pa odstevam zadnje dneve do prevzema.
Res je, treba je imeti veliko veliko zivcev in potrpljenja, ter vztrajnosti 25ur na vsak dan!
Srečno Mazdaši, kmalu potrobim!
Komaj čakam na to trobljenje in ,da vidim to čudo od avta. Je pa res,da bo sedaj kot nov
Ne... 6 cilindrski prihaja v Mazdi CX-60 ... 2023 kot 3.3 litrski dizel in 2024 kot 3 litrski benicnar ...
In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈
pred 42 minutami je Alex napisal:
Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉
Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.
Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah.
Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉
Saj več moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟
Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.
Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍
Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.
Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.
Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟
Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.
Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂
Pred eno uro je Filovic napisal:
Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju, oba sta zelo lena motorja...
Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.
V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.
Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.
O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.
Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉
Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣
Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala
Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍
Tocno tako, s predvidevanjem in cimbolj tekoco voznjo (brez rektalnih zapikavanj, kar obožujejo bmw fahrerji, sem prejsnji teden glih razmisljal da mora bit ogromno bmw voznikov gejev 🙃🙃🙃🙃).
Bi pa res enkrat rad sprobal x186 motor na moj stil voznje, po moje bi enako turo zvozil s porabo 5
Ja, vprašanje koliko bi še šlo dol glede na to, da je že to bolj kot ne na podnu... 🤔Pri M3 g122 napram sedanji cx30 X186 je povprečje nižje na podobnih relacijah cca 0.2-03 na 100.s tem, da ima še malo več zračnega upora..... 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je točno tam kjer dizelski konji umrejo.... 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani