Da ne odpiram nove teme, vpra?am kar tule. Sodelavec mi razlaga, da je zdaj zakon, da moramo vsi v avte vgradit sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in da to velja povsod po Evropi. Ker sam nisem nikjer ni? zasledil, da bi se o ?em takem debatiralo kje, me zanima, ?e je ?e kdo kaj takega sli?al?
?eprav, avto pa gotovo ni nekaj hudo trpel. Gotovo ni vla?il prikolice, gotovo ni vozil pod polno obremenitvijo (kve?jemu dva pogrebca in eno truplo), gotovo ni imel kak?nih hudih dirk, motorja gotovo niso na?igali v kak?ne besne obrate, gotovo niso gonili po kak?nem makadamu,... Kar se tehnike ti?e, je gotovo zelo dobro ohranjena...
Da ne odpiram nove teme, bom prilepil kar tule, ?eprav mislim, da se s tem sre?ujejo vsi, ne le lastniki BTjk.
Ker veliko rikvercam na razli?ne mo?ne na?ine, sem pri nakupu vozila zahteval elektri?no nastavljiva vzvratna ogledala. Predvsem mi je to pomembno za desno stran.
Zdaj pa ugotavljam, da zadeva ne deluje dobro. V eno smer premakne ogledalo, nazaj ga pa ne vrne. Ali pa ga v eno smer no?e premakniti, ko pa nekaj ?asa "mrcvarim" stikala, pa zlaufa in premakne, kamor ho?em.
Domnevam, da mi nekje nekaj zaradi redke uporabe oksidira in da bi moral nekaj posprejat z kak?nim WDjem. Pa da ne odkrivam tople vode, je kdo ?e po?el kaj takega? Kako se to naredi? Kje je najbolj potrebno posprejat? S ?im je najbolj?e posprejat, da traja dalj ?asa? ... ... ...?
No, za prvega niti nisem pretirano zagret, tale, ta drugi, pa ima zanimivo re?itev zadaj. Si bo treba ogledat, ?e bi tisti "nastavljivi spojler" pasal na BTjko...
Eh, pa smo spet tam. In ?e kaj napi?em, bodo spet zamere in razmi?ljanja, da naj me administrator "prepuca" in tako naprej. Bom poskusil svoje razmi?ljanje mo?no opiliti in zaviti v celofan in napisati dovolj splo?no, da se nih?e ne bo ?util nagovorjen in u?aljen.
Dejstvo je, da je Slovenija tranzitna de?ela. Smo pa? povezava Evrope z Jadranom. In imamo turisti?ni tranzit. Ki ga ni malo. Smo tudi povezava severne Evrope s Trstom in Koprom. In imamo tudi tovorni tranzit. Ki ga tudi ni malo.
Dejstvo je, da imamo ?e nekaj desetletij (?e iz ?asa SFRJ) oblast, ki nima neke pametne ideje, kako ves ta tranzit urediti. ?e pa so ?e bili kak?ni posamezniki s kak?no idejo, so jih uti?ali in zamenjali...
Dejstvo je, da smo zato zgradili avtoceste, da smo ves ta promet umaknili iz mest, naselij in ovinkastih cest, ki tolik?nega prometa niso prenesle.
Dejstvo je, da je cesta javna povr?ina in preganjanje kogar koli s ceste je nedovoljeno. Sicer bi lahko uredili ?elezni?ki promet na ta na?in, da bi postali konkuren?ni tovornjakom in bi se tovorni promet prestavil na ?eleznice, a smo za to precej prepozni. Kakor koli, dejstvo je, da je ?eleznica tako po?asna, da imamo tovornjake na cestah. In kakr?ne koli ideje, da se nekoga spodi s ceste, je lahko osnova za idejo, da se njega spodi s ceste. Konec koncev, velika ve?ina motoristov je zelo agresivnih voznikov. zakaj jih ne bi prepovedali ali pa jim omejili ?as na nekaj ur dnevno, ko se lahko vozijo? Tako da, dejstvo je, da je cesta javna povr?ina namenjena vsem.
Dejstvo je, da je od Maribora do Kopra omejitev 130 km/h in se nih?e ne sme voziti konstantno 140-150 km/h...
In najbolj pomembno dejstvo: Sirius je za?el z idejo, kako zmanj?ati stro?ke za posameznika in kljub temu pove?ati priliv v dr?avni prora?un, poleg tega ?e mogo?e pove?at promet Slovenskim prodajalcem goriva in gostinjcem. ?e ?esta objava zavija s teme, od 12 naprej pa je govora samo ?e o podra?itvah in kaznih.
Zadnje dejstvo je, da me zato mine veselje sploh sodelovat na forumu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da ne odpiram nove teme, vpra?am kar tule. Sodelavec mi razlaga, da je zdaj zakon, da moramo vsi v avte vgradit sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in da to velja povsod po Evropi. Ker sam nisem nikjer ni? zasledil, da bi se o ?em takem debatiralo kje, me zanima, ?e je ?e kdo kaj takega sli?al?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani