Ma ja, sicer ni ne vem kaj, a je o?itno najbolj?a re?itev...
Pri tej ponudbi moram iz Lokovca v Ho?e po prikolico, pa v Ajdov??ino po cisterno, ki jo potem peljem v Kr?ko, nato v Ho?e vrniti prikolico in nazaj domov v Lokovec.
No, ?e vedno bo to ceneje kot pa naro?iti prevoz pri prevozniku, ki je hotel za ta prevoz 760?... Mo? se namerava 720 kg te?ke cisterne lotiti s ?leperjem, ki ima nosilnost 25 ton...
Danes na avtocesti Ljubljana - Razdrto. Jaz na voznem pasu s tempomatom na 100km/h (?enina petka) sem prehiteval strjeno kolono na prehitevalnem pasu. Problem je nastal, ko sem dohitel tovornjak, pa me nih?e ni hotel spustiti na prehitevalni. Ni bilo druge, kot da sem nekoga izsilil, ki mi je v zahvalo odtrobil nek sonet, nato sem se pred tovornjakom vrnil na vozni pas in priklopil tempomat na 100 km/h. In spet prehiteval strjeno kolono na prehitevalnem pasu...
Me zanima, kaj bi se zgodilo, ?e bi me za?opatil policaj? Kazen?
Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...
Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.
Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:
Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...
In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?
Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...
Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...
Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je...
Smet na Kanalu A in 24kur ne vem, ?e je smiselno. Bolj smiselno je Hrva?kim medijem pokazati, kaj po?nejo Hrva?ki uniformiranci. Je pa vpra?anje, ?e bodo to hoteli objaviti...
A sem mogo?e kaj spregledal? Devet let star neregistriran rahlo po?kodovan avto za 2500?? Ja, nekaj sumljivo veliko ho?e zanj, gotovo je notri skrita kak?na droga...
Glede na letnik, a je pri kilometrih pozabil napisati kak?no ni?lo ali pa stoji ?e precej ve? kot eno leto?
Zdaj pa to?i za od?kodnino za stres in du?evne bole?ine, ker so te obto?ili za kaznivo dejanje, katerega nisi storil in so te zato prizadeli... Za?ne? pa tam nekje pri 22500?, samo toliko, za novo ?estico...
Sicer pa, bodi vesel in hitro pla?aj. Takih sodnih postopkov smo pri nas ?e kar navajeni. Mo?i?ka so za dve leti zaprli, ker je na neznanem kraju ob neznanem ?asu na neznan na?in od neznanih ljudi dobil obljubo...
Raje neham, da se ne bo spremenilo v politi?no temo. Bolje, da napi?em (vsaj za mene najbolj?i) vic:
- Kak?na je razlika med Slovenskim in Hrva?kim policistom?
Po?lji jim odgovor in zagovarjaj stali??e, da ni pri?lo do obravnave v razumnem roku. Parkirni listek vsakdo hrani nekaj ?asa, ve? kot eno leto pa gotovo ne nih?e. Torej lahko zagovarja? stali??e, da so vedeli, da ima? parkirni listek, zato so pa toliko ?asa odla?ali in ra?unali, da si ga po tolik?nem ?asu pa le vrgel stran. ?e bi bili bolj prepri?ani v svoj prav, bi kazen terjali ?e prej.
?e dobi? po?tenega sodnika, bo ?lo. ?e pa trofne? sodnika, ki ne mara Slovencev...
mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:
Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??
Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:
Nekateri omenjajo tresenje (potresavanje) ob speljevanju.
Mislim, da bi to vpra?anje bolj sodilo v kak?no drugo temo, pa vseeno.
Vztrajnik praviloma ne izgubi bitke. Razen ?e so resni?no hude in ?e jih je resni?no zelo veliko... ?e najbolj ga uni?i napaka na zaganja?u, ki nato uni?i zobni?ki venec na vztrajniku. To se opazi tako, da ti zaganja? tudi po popravilu velikokrat zaro?lja po zobniku, motorja pa ne obrne. In to se bo dogajalo vedno ve?krat. Za uni?enje nale?ne povr?ine sklopke bi pa te?ko bilo kak?no pravilo, mo?ne so raznorazne ?udne vibracije, ki pa jih je te?ko prepoznat in ?e te?je definirat, da gre res za vztrajnik.
Potresavanje ob speljevanju je ponavadi znak, da so uni?ene vzmeti na lameli sklopke, lahko tudi obloga na lameli sklopke.
Kakr?no koli ?udno ?vi?kanje ali hrustanje, ki se pojavi, ko pritisne? na pedal sklopke, pa napoveduje menjavo potisnega le?aja.
In ko se ?e odpre, se ponavadi pregleda ?e vztrajnik... In ker sklopke ne menja? na vsakih nekaj tiso? km, se ponavadi takrat zamenja vse, kar je vsaj malo sumljivo...
?e je kdo zainteresiran, danes ob 13ih se v Lokovcu ustavi karavana starodobnikov. Ostanejo tu do 14ih. Postanek bodo imeli na istem prostoru, kot se odvija Mazdin piknik v Lokovcu. Jasno, mi bomo tam. Pride ?e kdo?
Odpadli ko??ek, kolikor vidim, je sestavljen iz vzmetnega jekla debeline mogo?e 2 mm. Dobro, dejstvo je, da bi se moral dr?ati tiste kro?nikaste vzmeti in ne bi smel odpasti, pa ne glede na na?in vo?nje, ker ni obremenjen z navorom motorja ampak zgolj s pritiskom pedala.
Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.
Je pa zanimivo tudi to, da je ohi?je menjalnika kar lepo "obutano". Se mi samo zdi ali je to nekaj ?asa ?venketalo, preden je nastala luknja. Nepazljivost voznika?
Saj sem napisal: vse je v redu, dokler se ne zgodi kak?en te?ji incident. ?e pa vozilo podrobneje pregledajo in odkrijejo kaj takega, si pa kriv, pa tudi ?e nisi.
Dve prikolici: BTjka lahko vle?e 3 tone skupne te?e (prikolica skupaj s tovorom). A je ena ali sta pa dve, pa nikjer ni? ne pi?e. In moji obe prikolici skupaj z vsem tovorom ne presega 3 tone... Sicer je velikokrat za videti, kot da po?nem neverjetne re?i, a vedno pazim na tovarni?ko predpisane omejitve, predvsem obremenitve.
O?itno nisi razumel. ?e vzamem ven varovalko, je to nepoobla??eno vme?avanje v zavorni sistem vozila. ?e dam stikalo vmes, je nepoobla??ena predelava zavornega sistema.
Kakr?no koli vme?avanje in kakr?no koli predelavo zavornega sistema vozila je potrebno homologirati.
Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://youtu.be/Jh47xKAd4TY
A sem zdaj odprl Pandorino skrinjico?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani