Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
Malo smo zašli, mišljeno je da tako vinjeto, del omrežnine, naročnino, cestnino plačaš, tudi če boš samo 1x ali pa nobenkrat uporabil cesto, elektriko, naročnino na telefon, ćasopis, TV, internet itd. Pa bistvo je, da kdor plača karkoli od tega in ne uporabi NE FINANCIRA nikogar drugega.
Po drugi strani pa vsi financiramo nekoga drugega preko subvencije za EV-je, sončnice in podobno. To pa res gre iz skupne malhe, da se nekoga vsaj delno financira iz denarja vseh nas recimo iz obveznega prispevka za OVE. In da je še bolj zanimivo, se tako financira premožnejše, ki si lahko te zadeve sploh lahko privoščijo (pa še jim damo skupen denar zraven, da bodo nato imeli kasneje še manjše stroške za povrh) , reveži pa ostanejo brez in še naprej z večjimi stroški. To je dejanska scena, ki jo predstavlja Superhik iz stripov Alana Forda.
pa da ne boš mislil, da kaj leti direktno nate, ampak vseeno je treba stvari gledati iz vseh kotov in precej stvari je res takih, da ni čisto fer do vseh enako.
Tudi razno razna zavarovanja, pa pokojninski skladi, pa prispevki za železnice... niso fer. Jaz recimo, se nikoli ne vozim z železnico pri nas. Raje grem z bi ciklom, prej pridem. Pa moram sodelovati pri tem, da zgubarsko železnico filam z denarjem, da si lahko zaposleni talajo visoke plače, pa trinajsto in nagrade. nagrade.
Ja, ker je propaganda "ostanimo ujetniki fosilnega lobija, onesnažujmo, financirajmo Arabce in vojne" toliko prijetnejša, kajne?
Ostajate ujetniki preživetega sistema.
Poglej, nihče te ne obsoja (čeprav vsi financiramo to zeleno agendo, pa nimamo od tega nič) da podpiraš elektrifikacojo. Ne moreš pa obsojati in napadati večine drugače mislečih.
Jaz sem tudi nabavil električno kolo pa nobenega "klasičarja" ne obsojam da je zastarel, ali silim, da ga mora tudi on kupiti.
Zanima me, zakaj se je ta tako opevana akcija "sofinanciranja" električnih koles s strani države tako sfižila, da je zajela le "mestna", poštarska kolesa in ne vseh? Ali se z mtb kolesi ne vozimo tudi po mestu? Že tukaj so se mi zamerili na polni črti.
Da nadaljujem dogodivščino sodelavke z "elektrifikacojo življenja".
Včeraj, ko se je sodelavka vračala z dela, sreča svojega dragega, kako oprtan z nahrbtnikom veselo nekam piči. Ustavi se on njem in ga vpraša, kam gre. Razloži ji, da gre po avto, ki ga je dal polniti nekje na neki polnilnici v Kopru. Oni stanujejo na Markovcu, tako, da je do tja približno 2 km v eno stran. 😊
Tako približno bi izgledalo, če bi bili lastniki električnega sekljalnika živcev in živiš v gosto naseljenem blokovskem kompleksu. Se pravi, da hkrati skrbiš tudi za dobro fizično kondicijo, ko se sprehajaš od doma do polnilnice. 😊
Kakšne skrbi že? A svoj avtomobil tudi pozabi tankati, napolniti baterijo mobitela, zamenjati baterijo v daljinskem upravljalcu itd.?
Funkcionalni invalidi ... Križanke in rebuse naj se loti reševat preden zakrni ...
Ko štartam od doma z dizlom ali benzinarjem ( brez skrbi, da bi prej naredil doktorat, kje vse se bom ustavljal) opazim, da gori lučka za gorivo (pa se mi to nikoli ne zgodi na tak način). Lepo, lagano se odpeljem do 300 m oddaljene prve pumpe od mojega doma, vzamem ročko za
tankanje in v par minutah že plačujem za pultom. In to je to. Brez vsakega stresa, brez nervoze, brez živčnosti
Sorry, dvorjan, mislim, da nisi s svojimi argumenti niti enega forumaša do sedaj prepričal, da bi prodal svojo mazdo in kupil - električni sekljalnik živcev. 😉
Veš kaj povej ti tej tvoji sodelavki: nije žvaka za seljaka.
A če bi pa polnila pri piceriji, bi pa večer uspel in bi bil EV najboljša stvar po belem kruhu?
Narod je res (pre)neumen, bom moral popraviti svojo oceno, da je EV primeren za 90 % folka. Ni, ker ne znajo niti malo razmišljati s stvarjo, ki jo nosijo cel dan na vratu.
Že res, da v Trsu polnilnic ne mrgoli, ampak to, da se moraš voziti čez celo mesto do druge, pa spet ne pije vode. Verjetno sta želela varčevati s centi pri polnjenju ... Saj tudi v Ljubljani so tiste (naj)cenejše bistveno bolj zasedene od drugih. Kar je logično.
In zakaj že v štartu nista polnila doma ali pa na poti, če sta videla, da bo "na knap"? Verjetno od doma nikoli ne gresta s prazno baterijo mobilnega telefona in polnilcem v torbici, da potem v restavraciji napolnita telefon?
Ali pa preprosto v avtu vnesla v navigacijo svojo pot (do restavracije in nazaj domov), pa bi jima že ta povedala kje in do koliko naj polnita?
Ali pa prebrala navodila za uporabo izdelka, ki ga uporabljata prvič?
Ali pa se pozanimala glede polnjenja - pred potjo, v Italiji na zasedeni polnilnici (vprašala domačina, kaj predlaga) ipd.?
Ja, ne, sporočilo je, EV je zanič. A problem se več kot očitno nahaja med volanom in sedežem.
Če sem prav razumel, za razliko od avta na dizel in benzin, kjer se vsedeš in greš, moraš obisk pizzerije z električarjem načrtovati teden dni prej in upati, da bo prazna polnilnica ravno takrat, ko jo boš rabil. Res moraš bit zelo diplomiran, da te električna kosilnica ne spravi ob živce. 😉
Pri dizelskih Skyactiv Mazdah 2013-2018 pa imaš lahko probleme z ogledali, podložkami injektorjev, injektorji, turbino, odmično gredjo, zabitim filtrom sita in posledično z verižico oljne črpalke, puščanjem antifriza na glavi motorja (glava se zaradi bližine vročega DPF filtra rada zvije - večinoma zaleže menjava tesnila glave, sem pa tja je potrebno zamenjati glavo), sajami v EGR ventilu in izpušnem kolektorju (posledično prepogoste regeneracije), senzorji (sploh prvotni "plastični" senzor izpuha gre vsakemu med 50-100.000 km), dvomasno sklopko, itd. Vse izčrpno piše na tem forumu.
To sem napisal samo za probleme ki jih je imel v treh letih sodelavec. Sedaj mu je žal, da ni kupil Mazde, kot sem mu jaz takrat svetoval. Pravi, da je to najslabši avto do sedaj, kar jih je imel.
Odvisno, jaz z mojo 6-ko nisem imel do 110000 km nobenih problemov. 😊
Edino enkrat se mi je prižgala lučka za motor (takrat v Avstriji) pa še, če bi vedel za kaj se gre , bi lučko resetiral in bi šel domov. Zamenjali itak niso ničesar. V glavnem tankaj in se poceni vozi. 😉
Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.
plus
- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.
- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.
minusi
- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike
- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.
- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.
- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil.
- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.
- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.
V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.
Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.
Kako ti "električar" lahko pokvari sanjski večer.😊
Sodelavka je za valentinovo poslala na lokalni radio neke "hude" verze glede Valentinovega in bila izžrebana. Skupaj z možem, ki je, mimogrede, petnajst let mlajši od nje sta dobila nagrado in sicer, večerja z vinsko izkušnjo v priznani ribji restavraciji, wellness in razvajanje za dva in tra... ra.. ra...
novo električno Renault petko.
Vse je potekalo v redu, sanjsko.
V soboto zjutraj mi je pripovedovala, kako oh in sploh je bilo vse skupaj.
No, ker so imeli na razpolago za cel vikend električno petko, sta se odločila, da gresta zvečer na pizzo v Trst. On, mlajša generacija, si je naložil štiri aplikacije za EL. polnilnice, ki so na voljo v Trstu. Res je, da sta bila precej na tesnem z elektriko, saj ga nista nič polnila, a sta računala, da ga bosta napolnila ta čas, ko bosta jedla. No, ravno se hočeta parkirati na polnilnico zraven pizzerije, ko en model zapelje pred njim na polnilnico. On pogleda, kje je naslednja blizu, in je bila deset minut stran
Odpeljeta se čez pol Trsta, ker je pač tako urejena prometna ureditev v Trstu, in ko končno prideta tja čez dvajset minut, so bile dve polnilnici polni, tretja pa neuporabna. Zopet je pogledal na aplikacijo in najblji6ja polnilnica je bila zopet na drugem koncu Trsta. Ona je popizdila in mu rekla, da gredo domov. On ji je očital, da je zastarela in da ni za novosti. Da bo šel do druge polnilnice na drugo stran Trsta. To je bila kaplja čez rob. Zahtevala je, da ustavi avto in je poklicala hčerko, da jo pride iskat.
On je pač moral do polnilnice, ker je vprašanje, če bi prišel do doma. Tam je preživel skoraj tri ure, ker je bila zopet polna in kolona pred njo za polnjenje.
Sodelavka je danes bentila, da sta se skoraj ločila včeraj, namesto, da bi uživala. 😊 Zabičala mu je, da naj parkira Petko pred blok in da naj mu ne pride na misel, da bi se še vozil z njo.
Na koncu je tudi sam priznal, da ne bi imel električnega avta. Pa je bil prej kar zagovornik...
Nauk te zgodbe: bolje se je zapeljati s starim dizlom v Trst, kot s praznim električarjem, če hočeš mir v hiši. 😉
Lahko sicer tiščiš sklopko in obremenjuješ ležaj ampak to ni to. Sem nekajkrat pozabil izklopit i-stop in se mi je na cca 5 zaustavitev zgodilo to, da ravno takrat, ko se je motor ustavljal bi bilo treba speljat. Čist na začetku, ko je bil avto še dokaj nov sem reagiral malo nespretno in sem na hitro prtisnil na gumb za zagon misleč, da bo takoj zagnalo motor ter sem ga seveda ugasnil. Pol pa še enkrat za zagon, zadi pa na hupah (ne ni bilo v Lj ampak na križišču pri Solkanskem mostu).
V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.
Pri AT menjalnikih je to mnogo bolj pripravno rešeno in je točno tako kot opisuješ. V Passatu ne vem če sem 2x gumb za izklop uporabil, ker je bil z DSG menjalnikom in si samo z rahlo zavaro naredil vse kar je bilo potrebno.
Pri cx 30 je to narejeno tako, da niti ne veš, kdaj se motor ugasne in kdaj se zopet zažene. Pri tem je v veliko pomoč elektrika, tako, da se to izpelje zelo tekoče. Nasprotno, pri 6-ki ga vedno izklopim, ko sem v kakem mestu. Je zelo nadležno.
Na hitro sem izračunal, da prišparaš z dizlom na gorivu napram dinotu (do 200000km ) približno 6000€. Tudi, če bi menjal pol motorja si še vedno v plusu napram dinotu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani