"Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.
Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5 litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "
Vem. A to pač realnost baby dinota in dinota. Lahk ga voziš 110 na avtocesti, lahko 80 po regionalkah, lahko 20 v mestnih središčih, kjer je omejitev 30, lahko ga imaš parkiranega, to je to. 😉
pred 2 urama je Bini napisal:
Ampak je za cx-30 to vseeno veliko glede na to, da so mu konje zaradi izp. plinov zmanjšali.... 🤔🥴
Ne za ležanje spodaj ravno ni je pa ok za menjavo koles in premz itd.... 😉
Meni ne pade na pamet, da bi lazil pod avto, pa naj bo na klocnah ali pa nad kanalom za servisiranje. Kar se da naredit od zunaj in brez, da bi dvigoval avto, naredim. Ja, gume tudi zamenjam amoak takrat je avto kepo na dvigalu cel čas. Če bi padel dol z njega, pač bi.
Fak, zopet sem fasal vijak v sprednjo gumo.🤔 Tak, samorezni za privijačit pločevino. Sem pač dvignil avto, snel kolo, rezerve nimam doma, ker imam zimske na shrambi pri mehaniku, pustil avto na dvigalu in peljal kolo zaflikat z 6-ko. In sem upal, da se ne bo odpeljal nazaj ker sem moral to storiti na majhnem klančku. 😊 Sem pa dobro zakajlal kolesa z odpadnim lesom, ki mi je ostal od izdelave kitar. Ob vrnitvi je stal tam, kjer sem ga pustil. 💪
Jaz sem imel na Mazdi 5 originalne diske spredaj 300.000 km in sem vedno kupoval originalne ploščice.
Zadaj so bili originalni diski, ko sem jo pri 360.000 km prodal. Ravno tako sem kupoval originalne ploščice tudi za zadaj.
Je pa res, da sem jaz večinoma vozil po ovinkastih hribovskih cestah, ne po ravnih avtocestah, kjer zavoro pritisneš vsakih 100 km enkrat, ko zapuščaš avtocesto...
Originalne so katastrofa, vsaj na 6-ki.
Tako, da kdor je pameten jih ne bo kupil, če jih noče menjavati vsako leto ali še prej.
Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.
Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah
pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se voziš z kaminsko hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.
Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš.
Pojma nimam. Po AC je šlo večino časa 110 km/h, tudi do 145 km/h sem pognal, če te že zanima.
Sicer sem pa prav pomislil na nekatere tu na forumu - tiste goreče zagovornike ročnih menjalnikov. Rad bi vas videl na relaciji Sutomore - mejni prehod. 108 kilometrov razdalje pa kar 5h 15min v avtu - polžje premikanje po meter ali tri okoli Budve, Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃
Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni.
Sej to je ideja... socialno šibke spravit stran od avtov in jih spravit na javni prevoz in kolesa. Ker baje, da če avta ne bodo imeli in stroške z njim ne bodo več socialno šibki
Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.
Naš Taubi bi to že naredil, če se ne bi bal za volilne glasove. Tako, kot se je z davkom na nepremičnine usrou.
Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.
prevožena razdalja: 2130 km
znesek za elektriko: 107,87€
Vse polnjeno na javnih polnilnicah, tudi zadnje polnjenje nazaj na 100%, da bo poraba denarja za elektriko povsem reprezentativna. Toliko bi plačal "blokar" brez parkinga in lastne električne polnilnice.
In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah.
To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?
On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.
Zaenkrat še ne, a sem bral, da EU pripravlja skupno zakonodajo za vse države članice, kjer bodo bolj striktno pregledovali te zadeve. Tako, da vsi tisti, ki imate to narejeno, morate bit pripravljeni, da ne boste šli skozi tehničnega.
Aja, ne takoj paničarit, to se bo vleklo baje še par let, zaradi razno raznih uskladitev med državami članicami, sprejetja samega zakona, nabave merilnih strojev, usposabljanja, itd...
Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila.
Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta.
Tako lahko izjavi samo en, k je dizla videl na kaki sliki al pa youtube videu...hec 😜
Evo, resen odgovor... če dizla voziš kamionsko bo poraba višja, kot pa če ustrezno dinamično. Ne rečem, da gas do konca, ampak tako, da se lepo pospešuje. Če si premalo odločen, teče gorivo nekoliko počasneje a bistveno dlje časa.
Sicer smo pa nekaj let nazaj imali tisti poraba izziv in smo kr lepo dinamično peljali v okviru omejitev pa je bila na koncu testa moja poraba pod 5 litrov/100km in to kljub temu, da se je tekom preizkuse izvedla tudi regeneracija DPF.
Takrat smo res vozili dinamično, nikakor ne počasi. Tudi mene je takrat pozitivno presenetila nizka poraba. Tudi meni je vmes delalo (takrat še) regeneracijo.
Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
Če delaš toliko kilometrov na dan ne bi smelo bit problemov niti z novim 2.2 dizlom. Samo redno menjuj olje na 10000 km in gasa. Poznam ljudi, ki so naredili že čez 300000 km s takimi motorji.
Opral obe mazdurine in jih ozaljšal z posebnim premazom za zaščito laka, hkrati pa da barvi izreden lesk. Je varianta- pošpricaš-razmažeš, pobrišeš. Ne rabi poliranje.😊
Jaz sem jo pa mahnil z EV na jugovzhod, čez ta za vse nelastnike EV tako zelo zastrašujoči Balkan.
Za prevoženih 750 km sem na javnih polnilnicah porabil (do sedaj) točno 48,38€. Štartal sem s 100 % baterijo in jo sedaj napolnil do "čepa", ker jutri nadaljujem.
2/3 polnjenj sem opravil tik ob avtocesti. Za javno polnilno infrastrukturo se mi zdi to kar dober deal. Pa še kak evro bi se dalo prišparati, če bi se mi dalo dol z avtoceste zapeljati (pa se mi ni).
Tole pa ni poceni. 🤔 Z dizlom naredim za ta denar oho ho več kilometrov, brez stresa.
Prav tako z cx30. Se pravi, da je to kar drag in stresen špas.
Fora je, da če bi delal letno 30kkm, bi ble to top gume, ker bi jih dejansko skuru "do cajta". Tko jih pa poleti narediš cca 10-15k in je brezveze ko stare ratajo.
Te gume so slabe v dežju in po mokrem že kot nove.
Na suhem, ko se prav segrejejo, res držijo kot nore. A kaj pomaga, ko pa v dežju ne moreš normalno na cesto.
Super je lepa, a gume še pa kar te T005A gor dajejo... 🫣😉
Izgleda, da do najcenejše pa pri tolikih avtih, kot jih naredijo, prišparajo.😉 Kakšna razlika je v vožnji , še posebaj na mokrem in v dežju med Conti in temi gumami.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj pes ima 50 kg pa poje pest riža /dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani