Jaz sem imel zelo dobro izku?njo s Fiat Panda 900 CLX. Po ve? kot 300000 km smo jo pustili brez tablic in se z njo vozim po gozdu, zdaj jih ima preko 323000, pa se ?e vedno vrti. Edino za rezervne dele ne vem, koliko so in kako se jih dobi, ker nikoli nisem rabil ni? drugega kot olje, sve?ke, filtre, zavorne obloge, izpu?no cev in akumulator. In te stvari sem vedno vzel nove...
Predpotopno vozilo... Hja, sicer je res. Je pa res, da je v vseh teh skoraj ?tirih desetletjih ohranila svojo robustnost. ?e pa gleda? Mazdo, je bila pa B2500 izpred petnajstih let precej bolj trpe?na in robustna od dana?njih, ki vedno bolj postajajo kot Trabanti...
?koda samo, da v Sloveniji ne prodajajo pet vratnih izvedb in Pick-up izvedb.
Jaz bi res menjal Mazdo za lado, ker se v teh na?ih hribih Lada precej bolje izka?e. Je nekaj o?ja in brez odve?ne plastike. Smo se pa tako navadili na pick-upa, da si ne predstavljam brez njega. ?ena lepo pelje eno tono tovora brez kakr?nih koli te?av. Pri Ladi bi za to rabil prikolico - in ?ena tega ne bi vozila. Sploh ne nazaj...
Mimogrede, lani maja je bila Lada Niva v Nem?iji naprodaj pod imenom Taiga 4x4 od 11000? dalje.
Focus RS? Jup, blokada diferenciala je skoraj vedno dobrodo?la. Edino pri teh zverinah je fajn vedeti, da lahko odleti? v notranjo stran ovinka ker dif lahk tako mo?no zagrabi notranje kolo.
?e napi?e?, da je nekdo naredil nekaj narobe in zraven nalo?i? video, je to z namenom, da prika?e? nekoga drugega - in kr?i? njegovo zasebnost.
?e napi?e?, da se kljub slabim razmeram na cesti tvoj avto dobro dr?i ceste in zraven nalo?i? video, kjer se vidi, kako lepo se pelje?, zraven pa se pa? vidi, da je nekdo nekaj naredil narobe, ni problema.
?e pride do nesre?e, ne sme? uporabiti posnetka, da doka?e?, da je drugi kriv. Lahko pa ga uporabi? da doka?e?, da ti nisi kriv. Kdo je kriv, naj pa ugotavlja sodi??e. Ampak tvojega posnetka pri tem ne morejo uporabiti...
Kmalu bomo potrebovali Varuha pred varuhom ?lovekovih pravic in Varuha pred informacijsko poobla??enko...
Kaj vse je odve?? Hja, precej bi se na?lo. Vseeno pa nekaj pogre?am: blokado diferenciala. Ne samo pri ?tirikolesnem pogonu, tudi pri dvokolesnem. Pred leti sem pravzaprav po sili razmer vozil nek Fordov "dirkalnik" s precej nervoznim motorjem in sprednjim pogonom. In zadeva je imela nekak?eno avtomatsko zaporo diferenciala. ?e sem prav razumel, je ves ?as ugotavljal, kak?na je razlika v vrtilni hitrosti obeh pogonskih koles in ?e je bila prevelika, se je vklopila blokada diferenciala. Na za?etku sem se bal, kako bo to ?lo skozi ovinke, pa se je izkazalo, da odli?no. Blokada je navadno zagrabila ?e ob izhodu iz ovinka in notranje kolo ni vrtelo v prazno. Zadeva me je tako navdu?ila s svojo vodljivostjo, da sem nazadnje res ?e kar malo dirkal - ?eprav nisem preve? dirka?ko nastrojen... No, gotovo pa bi blokada diferenciala pomagala tudi ob kak?nem snegu...
Moker kot je ne bi gorel pa ?e ga z bencinom polijem...
Sicer ne vem, kaj so pokadili Japonski konstruktorji, ko so se odlo?ali za notranjo opremo BTjke, a odlo?ili so se za eno precej nobel tapiserijo. in se je zdaj tako napila vode, da so po tleh kar jezera... Mar bi naredili notranjost iz gume, pa bi samo obrisal in bi bilo. Konec koncev, v poltrahtorju ne bom v copatih...
Nato posesal vso vodo, ki se je nabrala na tleh. Tisti gumijasti predpra?niki so bolj za okras kot za kak?no korist. in ko sem v sne?enih in mokrih gojzarjih hodil v avto, se je na tleh nabrala lu?a...
Nato ugotovil, da so tudi sede?i mokri, ker sem se v mokri bundi usedel v avto.
In zdaj je v avtu kalorifer, da ga malo odtali in osu?i...
No, ve?ina je izbrala 12, pa naj bo 12. ?e pa se izka?e, da bi bila katera druga bolj?a, pa lahko tudi zamenjamo.
Kar se pa rjavenja ti?e, se mi zdi, da pri Mazdi niso sli?ali za nekaj drugega. Mazda BT50 ima modularno sestavljeno kabino. Od sprednjega odbija?a so malo pred prvim stebri?kom so vse enake. Tam ?ele pride do razlik med dvosede?no, ?tirisede?no in petsede?no. ker je pet-sede?na najdalj?a, ima prag sestavljen iz treh delov, drugi dve pa iz dveh delov. In na teh spojih, kjer je prag "?tukan" s to?kovnim varjenjem, izbija rja. In tudi barva se tam lu??i. Bolj mi deluje kot da po varjenju ni bila dobro o?i??ena in se barva zato ni dobro prijela. Kakorkoli, pri ?e ne pet let starem vozilu tega nekako ne bi smelo biti. Niti pri avtu slab?e kvalitete, kaj ?ele pri Mazgi.
Za Mazgin koledar bi spet dal kak?no sliko, pa se ne morem odlo?it, ker jih je ratalo kar precej. Nekaj sem jih izbral, pa ?e mi kdo svetuje, katera bi bila bolj?a:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer zelo slaba kvaliteta slike, pa vseeno: kdo ugane, kaj bo jutri pri nas za kosilo...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani