Skoči na vsebino
Nakup delovna "mule"
Napisano

Cao

 

Vem da za ta denar ne bom dobil prfekcije, useeno pa mislim da se dobi soliden voz za ta denar, nebi pa rad kupil voz katerega bom se isti dan sraufal in ja lahko se zgodi glih to, ne mislim pa dajat kup denarcka za nekaj za kar ga bom rabil in bi ga bilo prakticno skoda, res pa je da si ne zelim kupiti podrtije aka r clio, citroen ax, ceprav so tudi taki avti za nekaj vredni, kot pravim spremljam trg in ni hudica da se nekaj najde, so pa minili tisti casi ko sem zelel avto kateri ima pod haubo cca 200konjev in ali vec, prakticno pa ga nisi rabil za nic kot le za do bifeja ob nedeljah,...

 

LP

 

Vsak ima svoje mnenje. Ti ima? pa? svoje. Ki ni tako, kot je moje... Kar pa konec koncev ni ni? napa?nega.

 

Jaz pa si mislim, da se spla?a dat kup denar?ka za nekaj, kar potrebuje? in kar ti bo slu?ilo. Raje, kot dat malo denarja za nekaj, kar ne bo? uporabljal (ali ker ne potrebuje? ali pa ker ne more? uporabljati, ker ni primerno ali pa je pokvarjeno...). Tako da sem jaz ponavadi najprej ugotovil, kak?ne so potrebe, nato sem pa iskal, kaj bo tem potrebam zadostilo. ?ele nato sem spremljal trg in vedno sem na?el. Cena? Odvisno od tega, kaj sem potreboval... Zadnji nakup je bil 27500?. A se mi je spla?alo. Zame je voz naredil ?e pa ?e delovnih ur in kilometrov. Menim, da je v teh nekaj letih polovico svoje cene odslu?il (se pravi bi polovico tega denarja dal drugim, da mi opravijo to delo, ki ga sedaj sam).

 

Kot sem rekel, vsak ima svoje mnenje in svoj na?in. Vsak je gospodar pod svojim klobukom. Ti ?elim, da najde? to, kar i??e?. In veliko uspeha. In sre?e.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup delovna "mule"
Napisano

?akaj malo.

 

Mislim, da bi to, kar bi rad ti, bi rad vsak: za 900? dobit lepo ohranjen, lepo vzdr?evan in po mo?nosti gara?iran Forester ali kak?en pick-up z malo prevo?enimi kilometri.

 

Bodimo realni: Za ta denar bo rejnato, pa karkoli kupi?. Ali Lado ali karkoli drugega. In tudi ohranjeno ne bo ne vem kako super. Torej je v takem primeru mogo?e bolje gledat vozila cenej?ih znamk, ki bodo kljub temu novej?a in torej bolj?a kot pa vozila presti?nej?ih in dra?jih znamk, ki dr?ijo ceno. Pa tudi morebitna popravila bodo cenej?a.

 

Za 900? dobiti na primer Mazdo B2500 je pa... Bodisi je krepanina bodisi je ukradena. In tega raje ne vozi k hi?i... Za Foresterja je pa isto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup delovna "mule"
Napisano

?e naj bo to avtomobil?ek za vse, ti priporo?am Hondo Jazz. Pri nas smo zelo navdu?eni. Avto je po zunanjih merah podoben Cliotu - 3,8 metra dol?ine in 1,7 metra ?irine. Kljub temu ima notri 5 spodobnih sede?ev in 380 litrov prtlja?nika. Pri tem avtu nam ?e ni zmanjkalo prostora, pa smo ?li s tremi otroci na po?itnice. V?e? mi je tudi to (in se mi zdi, da tudi ostalim), da ko podrem zadnjo klop, dobim povsem raven poden. Res raven, kot miza. In precej veliko povr?ino.

 

Mi jo imamo ?e 110.000 km, pa smo samo enkrat menjali zavorne obloge (diski na vseh ?tirih kolesih) in akumulator (sin?ek mi je pri?gal lu?ko na stropu v kabini, pa nisem opazil in je "svetilo" cel vikend...). Poraba? Po teh na?ih hribih je okoli 6,2 litra na 100 km, ?e pa je odprta vo?nja, pa mimogrede 5,5. Dosegal sem tudi rekorde, kot je 4,2 litra na 100 km, a se mora? ?e po?teno potruditi za tako majhno porabo - in pogoji morajo biti ustrezni.

 

Cena? Letnik 2006 dobi? za 6000?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

To?no tako. Tudi na? je naraven in doma?, delam ga zato, ker (zaradi ?ebel) ne ?kropim in potem jabolka na pogled niso primerljiva z Mercatorjevimi...

 

Tudi ko ga odpre?, ni problema. Tisto, kar sto?i? ven, pride do zraka in se lahko skisa - dobi? jabol?ni kis. Kar pa je ?e v mehu, nima zraka in miruje. Mogo?e edino proti koncu, ko je meh ?e prazen in ni ve? takega pritiska na ventil...

 

Ja, jaz imam samo 10 litrske mehove. In je 12?. No, 11 + 1 evro za kartonasto embala?o, ki jo odkupim nazaj, ko je meh prazen - le ?e ni razmo?ena, strgana, zme?kana, popisana,...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

?e mogo?e koga zanima:

 

po?asi po?asi se bli?a ?as, ko bom to?il med. Vsekakor ne bo za prodajo pred avgustom. V ponudbi je:

 

- kanta 12 kg medu = 75 ?.

 

- lahko pa tudi v kozarcih po 900g. Za tak kozarec je pa cena 8?.

 

Koli?ina je omejena. Ko zmanjka, pa? zmanjka.

 

 

?e pa koga zanima jabol?ni sok, bo pa tudi na razlpolago. En 10 litrski meh v kartonasti ?katli je 12?. Mogo?e mogo?e bi bila tudi jabolka, a so precej neugledna na pogled, ker se izogibam ?kropljenju (dobro, na za?etku ?e proti zavija?u in podobno, potem pa po?asi kar kon?am) in ker se izogibam umetnim gnojilom. In so zato jabolka, kakr?na so in ker so mi preve? zbijali ceno, jih raje predelam v sok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Premacy
Napisano

Rjavenje je zmerno do prete?no bolezen vseh znamk in modelov tega letnika - nekateri bolj nekateri manj, a rjavijo ve?inoma vsi...

 

To je pa? mazda. In sploh Premacy je podoben Golfu druge serije: prvo, kar je crknilo, je bil voznik...

Avto ni konj, pa vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se lahko sveti vse do prevoza na odpad... So pa Japonci na splo?no znani kot zanesljivi. Torej: odlo?itev je tvoja. A pri Japoncu ima? najve? mo?nosti, da dobi? trpe?no vozilo. Je pa to precej odvisno od lastnika pred teboj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Tisti, ki mislijo, da je moja Mazga najbolj umazan avto, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da jaz vem, kaj oni mislijo in jim zato odgovarjam:

post-5658-1370022352_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Premacy
Napisano

No no v ajdovsni buta sonce in prsut se susi zdele

 

V kateri Ajdov??ini to? Danes se zliva in temperatura je 17°C (opoldan). Ni vreme, primerno za konec maja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Premacy
Napisano

Boss, sem mislil, da samo vreme ?ara?... O?itno tudi rjo...

 

?e te dobim, gre? na grmado prej, kot poglega? moj avto...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?e to res nebi delovalo potem nebi ?la v to SNAGA Ljubljana, KOMUNALA Koper...

 

V podpisu pa je tudi ?e pogodba z LPP-jem.

 

Mislite da oni niso stestirali zadeve na vse mo?ne na?ine preden so se odlo?ili za to?

 

 

Zakaj imam ob?utek, da nekdo postaja u?aljen...

 

Ve?, na kak?nem drugem forumu bi ti mogo?e uspelo prodati tudi meglo, Mazde pa ne vozijo Loleki in Boleki. Mazda je precej premium znamka in taki so tudi vozniki. Dobro, so vmes tudi kak?ni Lojzeki, ampak Lolekov pa med Mazda?i ni...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V nekaj podobnega me je ?e na? "va?ki vseved" prepri?eval. Le da je on "reklamiral" navaden aceton...

 

Energija ne more iz ni? nastati in se ne more v ni? spremeniti. ?e torej ne predela? motorja, ne more biti ve?je u?inkovitosti in ve?jega izkoristka goriva. Torej je edino mo?no, da pove?a? energijsko vrednost goriva. Ki bi pri enaki koli?ini opravilo ve? dela. Torej bi imel motor ve? mo?i. Ker pa se meritev dela pri enakih voznih pogojih, to pomeni, da ne pritiska? toliko na pedal in posledi?no v motor dovaja? manj goriva. Ker motorji z notranjim izgorevanjem delujejo predvsem na temperaturne razlike in razlike tlakov, je edini na?in pove?anja opravljenega dela, da pove?a? temperaturo in tlak. Karkoli od tega naredi?, je motor bolj obremenjen (predvsem vitalni deli, kot so bat, batni obro?i, cilinder, ventili), kar pomeni zmanj?anje ?ivljenjske dobe.

 

In ?e ta teko?ina res toliko pove?a kurilno vrednost goriva, mora biti prava bomba in je vsako rokovanje z njo izredno nevarno.

 

Obstaja pa ?e druga resnica.

Ta zadeva je u?inkovita v Ameriki, tu pri nas pa ne. Zakaj? Bencin ima dolo?eno oktansko vrednost. Vi?ja kot je, bolj se bencin upira samov?igu. Kar pomeni, da lahko v motorju med komprimiranjem dose?e? ve?ji tlak, pa ne bo pri?lo do samov?iga oz. klenkanja. In elektronika bencinskih motorjev to ves ?as meri in ugotavlja - in prepre?uje. To pa tako, da spremeni kot predv?iga na poznej?i ?as. ?e pa je bencin zelo odporen, je lahko predv?ig prej.

?e torej gorivu doda? dodatek, ki mu pove?a oktansko ?tevilo, elektronika sama prenastavi v?ig na bolj zgodaj, v cilindru se s tem pove?ajo tlaki, dobi? tudi za dlako bolj?i izkoristek in prihranki so tu.

G. Wankel je objavil nek ?lanek z meritvami. Tam lepo pi?e, da so meritve opravljali z bencinom regular 87 oktane. Tam ima? ?e precej rezerve. In lahko dodatki precej pripomorejo k prihrankom. Pri nas pa ima? 95 ali pa 100 oktanca. In 100 oktancu lahko doda?, kar ho?e?, pa ga ne more? ve? "popraviti" - karkoli posku?a?, bo dobil lastnosti nafte, kar pa ni dobro. 95 oktancu pa lahko "popravi?" ?e za tistih 5 procentov oz. oktanov. In to je to. Zato Ameri?ki testi pri nas niso merodajni... In zato ta re? dela v Ameriki, pri nas pa ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

Pa je spet aktualno...

 

V Avstriji imajo doma?i kmetje ugodnosti in spodbude, da ?im ve? pridelajo in tako Avstrija dosega 70% samooskrbo.

 

Pri nas bodo ?e tiste kmetije, ki so, obdav?ili do onemoglosti, da bodo ljudje ja vse pustili in bomo ?isto vse morali uvoziti... In potem bo jok, ker na? denar odteka v tujino...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nevarni servo volan na M6
Napisano

Volan brez serva je te?ak kot bi vozil tanker-avto v takem stanju po ovinkih je prakti?no nevozen, za ?enske sploh.

 

Dobro, takale okvara je res huda. Tega nikakor ne bom zanikal. Da pa je avto brez servo volana prakti?no nevozen - ah, dajte no. Svoje ?ase sem se ukvarjal s tovornjaki. 40-tonski vla?ilec s polpriklopnikom (?leper po Slovensko) ima hidravli?ni servo volan. Pa je po?ila cev in sem ostal brez olja. Kar sem lahko naredil, je bilo, da sem snel jermen s ?rpalke, da ni ?e ta zaribala in 6 ur vozil proti mati?ni firmi - okoli 450 km. Pa je bil vozen. Dobro, do hitrosti tam okoli 25 do 30 km/h je bil res trd za roke odtrgat, potem pa vedno mehkej?i in na avtocesti pri polni hitrosti (80 km/h) se sploh ni poznalo, da ga ni. Pa je bilo takrat 39.400 kg skupne te?e. Pri avtu, ki tehta 2.000 kg skupne te?e, se to ?e manj pozna. ?e pa ti je avto brez servo volana nevozen, pojdi katerikrat na kak?no kmetijo gnoj kidat, da si okrepi? mi?ice...

 

Se pa strinjam, da je taka okvara precej huda in da je bilo dosti sre?e, da nisi kam pribil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mah, nabili so gor en kup plastike, ki avto mo?no po?iri in mo?no poslab?a vozne lastnosti in naredi mo?no ob?utljivega na karkoli, kar ti prekri?a pot. In ta plastika ni ravno lepo dodelana in zaprta. In se v njej nabere zemlja in ?aganje in voda in sneg in hlevski gnoj in vse, po ?emer se vozim. In potem po?enejo tudi kak?ne ro?ice. ?e bi ti podrobno preslikal vso BTjko, bi bil presene?en, kje vse in koliko tega raste... Ko bi vsaj kak?na "taprava" ro?ca zrasla, da popla?am kredit...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.