Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Torej je odlocitev ze skoraj fiksirana? Bo tale sestica iz oglasa kmalu tvoja?

Ne ta, novo dobim. Bi bila pa ta, ?e bi bili pri Mo?niku malce bolj resni.

Te sani nisem prepri?an, da se dajo odstraniti. Pri 6-ki mk1 se je to dalo. Sicer pa, sej ti ne bo pilo toliko ve? zaradi njih. :)

 

Ni poraba vzrok, ampak so mi grde za popizdit. Zakaj delat tovorni izgled, ?e pa gre za elegantno perfektnost? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pa ne da je tudi karavan prisel sedaj ze v izbor? Se malo, pa bos pogledoval za SUVi  :lol:  :vesel:

Ja ?al je tako... karavan je tisti kompromis, ki sem ga ?e pripravljen sprejet. Sej bi vzel limo, ampak ?e ga ?elim letos, da se izognem ekoteroristi?nim obdav?itvam, ki bodo ?estko podra?ile nekje med 1500 in 3000 EUR, ?al ne morem ?akat na limo. Upam samo, da se tiste grde stre?ne sanke dajo nekako odstranit.

Aja pa zdilano imam kar lepo ceno, kar pomeni popolnoma nov avto z revolution opremo in 150 KM dizlom za manj kot 30kEUR. Pa ?e nekaj bombon?kov bo zraven, tako da "they made me an offer, i couldn't refuse" - ?e malo parafriziram Marlona Branda iz filma Boter.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pri Mo?niku so pa res perle. Tale avto so pred dvema mesecema prodajali za 30.900, nato so mu pred malo vel? kot mesecem zni?ali ceno na 29.900. Takrat sem bil pri njih in sem jim ponudil 28.000 pa se lahko takoj zmenimo. Pa so se malo zgra?ali, da to pa ne in da je to prenizko in tako naprej in tako dalje. Sem jim rekel, da naj razmislijo, moj telefon in mail imajo in naj mi po?ljejo za kak?no ceno bi ga vseeno dali pa da vidimo ali pridemo skupaj. So razlagali, da mogo?e za 29.500 bi ga pa vseeno prodali. No pa sem nekaj tednov ?akal njihov klic ali mail pa ni? od tega. OK, pa? nimajo interesa prodat po taki ceni, ni panike.

 

Danes pa spet pregledam oglase in cena je ?e na 28.800. ?e bi mi takrat, mesec nazaj ponudili 28.500 bi jim rekel ja, tko pa je vlak odpeljal.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14723134&display=Mazda%20Mazda6%20Karavan%20CD184%20Revolution%20To...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
@Boss: tole bi bilo morda nekaj zate, ?e celo AWD je. Sicer italijanska, ampak verjetno ne bi smelo biti ovira, pa ?e precej blizu je:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286980513&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13200&makeModelVariant1.modelId=35&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e60ac0d2-1609-b4c9-7bf4-6e0d6ef6bcc1

 

?e gledam pravilno, je v Sloveniji cena nove 52k EUR - ?e upo?tevajo? 5k EUR popusta. :blink: Torej 20.000 EUR izgube vrednosti v letu dni?

 

O ja... love it :wub:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Službeni avto srednjega razreda
Napisano

Sem tudi jaz pomislil na Fiat tipa,ampak se mi zdi poanta tega avta bolj, ko se pogovarjamo o ceni okoli 15jurjev....

 

Sicer pa, ko sem sedel v njemu, me je pozitivno presenetil.

Ja, mora? mal opreme dodat, ker tud pri najvi?ji je treba dopla?at za xenonke (LED tukaj ni ni)pa ?e kak?ni varnostni element in si na cca 20kEUR.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Hmmm tole pa ni glih OK

 

 

A so mogo?e zamenjali asfalt pa ne prime ve? tako dobro, ker da ima tak understeer je pa kr mal zastra?ujo?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Službeni avto srednjega razreda
Napisano

Mogo?e bi ?la skozi CX30,poskusi s predlogom v firmi! Obrestna mera mislim da je 0%,vrednost pa bo sigurno obdr?ala.

To ni glih dru?inski avto. CX-5 je edina izbira za take potrebe, ?e ?e mora bit SUV. Samo takrat pozabi na 20kEUR no sej pri CX-30 tudi.

Kaj pa Kia Ceed karavan. S financiranjem dobi? 1.4 turbo bencinarja s 140KM za ceno to?no tam okoli 20kEUR.

 

Pa ?e taka malo manj umestna - Fiat Tipo karavan. Tam si lepo znotraj budgeta, avto ?e kar zgleda je pa pa? Fiat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

carglass popravii, carglass zamenja ... :P  Gospod jst mam pa mikro lukne, a lahk zamenjamo? :D

pa v zobeh tudi, me ful skeli ko pijem mrzlo pivo. A bi se dal tud to zrihtat isto?asno, da ne hodim 2x.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Hmm, ne vem... jaz pridem do mehanika v najve? dveh dneh. Tako, da ne vem ?e je glih pri Mazdah full okvar in posledi?no ?akalne vrste kot v zdravstvu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Hja... automatik, takoj liter gor, ?e malo bolj ?portno vozi? pa ne rabi? divjat.

 

Je pa zanimivo kako se ne more? zanesti na te review-je. Un An?e je bolj ?epna izdaja in verjetno ima okoli 170cm in ja njemu je seveda prostora dovolj. Ampak pravi ocenjevalec bo preveril kako je s prostorom tudi pri tistih vi?jih saj take predstavitve ne berejo samo ni?jerastli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

To?no to. Me pa zanima ?e je ta kolesar, kot avtomobilist uvideven do podobnih kolesarjev ali mu gredo na ?ivce ko delajo iste bedarije, kot jih on sam po?ne na dveh kolesih.

Kaj bi bilo, ?e bi recimo skozi kri?i??e pri njegovi zeleni hitreje pripeljal kak?en avto (recimo kak bmw - crn, spu?ten, alu felge, narodnjaki do konca na glas)? Nasadil bi tega biciklista, da ne bi bilo nobenmu ni? jasno - pol bi pa spet pisun?ki v medijih razkladali, kako so spet zbili nedol?nega kolesarja in 101 prometni strkovnjak bi se oglasil,, da je treba na bicikliste mirkat (ja verjetno res, ker vse preve? je med njimi takih s "posebnimi potrebami"). Una kolesarska mre?a bo pa spet protest izvajala in pritiskala na ?upankovi?a naj uredi promet - najbolj da gre cela zasedba ob?ine na cesto in ustavlja promet pri zeleni, da si bodo taki kreten?ki lahko vozili skozi rde?o.

 

In logi?no, da zaradi takih smo na slabem glasu vsi kolesarji, tako kot so na slabem glasu bmweja?i pa olimpijci pa ?e kdo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume. 

 

Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.

To pa res ni res... jaz samo pozimi strgam led s ?ipe, polet pa ne, ker bi se "za?vical ful".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Meni je pri mazdi navkljub webastu, kar trajalo. sedaj je bistveno hitreje ko je grelec kabine elektri?en, pa ?e tu traja nekaj minut da res vro?e piha. Kak?en sistem ima tvoj avto, da v 30sek dobi? vro? zrak?

 

V bistvu imam klimo skos pri?gano in kar dobro odrosi. Ok na zunanji strani, ?e je megla, ne tako hitro ampak so pa pa? brisalci v uporabi.

 

Druga? se pa strinjam, da je el. grelec v VAG-ih kar dobra pogruntav??ina, ?eprav je sme?no, da naredi? ?e skoraj 10km pa motor ?e vedno ni na delovni temperaturi. Recimo Moja 6-ka, ki ima webasto notri je na delovni nekje med 2 do 3 km - odvisno od zunanje temeperature.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Vzamem nazaj. Si pa bil optimist in si pri?akoval od bencinarja naturalca. Konec koncev imajo danes dizli VSI turbino in prepri?an sem, da je Skyactiv X primerljiv z dizlom brez turbine. Ni pa to nek prese?ek in brutalnost, ?al. Mene pri tem motorju bolj zanima dolgoro?no delovanje. ?ez 5 ali 10 let, ?ez 200.000 km kaka bo poraba olja, okvare itd..

 

Ampak vseeno sem imel upanje, saj so obljubljali kompresor. ?e ve? ta kompresor bi lep?e pokril navor v ni?jih vrtljajih in verjetno bi se dalo naredi prakti?no skoraj idealen motor, ki bi lahko odnesel dizle v zgodovino (razen za delovne stroje). 

 

Vzdr?ljivost je pa drug minus, katerega bi tudi spregledal, ?e bi motor dal tisto nekaj od sebe, kar od 180KM pa vseeno lahko pri?akuje?. Vseeno pa upam, da se bo izkazal za vzdr?ljivega in da to ne bo kot kak?en VAG-ov downsize-an mlin?ek, kjer mora? imeti res sre?o da zdr?i 250kkm ali ve?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ampak te krivulje so bolj kot ne za teoretike... Ali se kaj bolje spi, ce ves, kaksno krivuljo dela tvoj avto? Jaz sem se vedno mnenja, da ce je kdomzadovoljen s svojim avtom, ga pri vsakdanji rabi orav malo briga za taksne in drugacne krivulje... No... vsaj jaz sem tak... Priznam pa, da nisem nek profesionalni poznavalec avtomobilov, sploh pa se ne ukvarjam z dirkanjem... ampak imam avto za vsakdanjo rabo in voznjo... In moje mnenje, da z enim ali drugim se da cisto v redu prevazati... in tudi v kriticnih situacijah je vecinoma vse odvisno od same situacije in izkusenj oz. poznavanju voznih lastnosti svojega vozila... Za podiranje rekordov pa ni primeren ne en, ne drugi... Zdaj ce bom z enim rabil 9,7 sekund z drugim oa 8,3 sekund od 0 do 100 km/h v vsadanji uporabi ni tako pomembno... Pri dirki oa seveda lahko odloca o tem, na kateri stopnicki bo kdo stal ;) ... poleg se celega kupa drugih dejavnikov...

 

No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.

 

A je kdo kdaj na uradnih podatkih fabrke zasledil podatke o pro?nosti o medpospe?kih ali bohnedej opremljen z grafom mo?i in navora. Zakaj, bi? Ljudje kupujejo konje in pospe?ke od 0-100, ker vsak dan vsi dragrejsamo izpred semaforjev. Pameten kupec pa? opravi testno vo?njo in si najde izbiro, ki mu je pri srcu pa ?e je to bencinar al pa dizel al pa kaj drugega. In ko se pelje ugotovi, kaj mu pri?ara nasmeh na ustih in kaj ne. In ?e nasmeha ni in vseeno kupi, si je pa? kupil le vozilo za iz A v B in ?e je tako, zakaj si je sploh omislil novega, saj iz A v B je na?eloma ?isto vseeno kaj je pod ritjo, ker bo na cilj vseeno pri?el.

 

Sam ne spadam v to grupo ljudi in z denarjem, ki ga mislim zamenjati za avto vem, da ne morem dobiti tisto kar so mokre sanje, lahko pa vseeno dobil nekaj takega za katerega bom vedeno lahko rekel, da ima "je ne sais quoi" pa kljub temu ne bo potrebno zapraviti bogastvo. Pa to sigurno ni nikakor povezano z dirkanjem, ker za kaj takega se pogovarjamo o ?isto napa?nih avtih. Je pa vseeno pomembno, da avto obvlada vsaj situacije, ki so redno na sporedu v prometu pa naj se ti?e varnega in sigurnega prehitevanja, vklju?evanja v promet na AC, vo?nje v klanec... itd itd. Avto res ne rabi bit dirkalnik, da je lahko dinami?no agilen in tukaj spet pridemo do stvari, ki jih osnovni tehni?ni podatki ne razkrijejo razen, ?e je bistvo, da se v gostilni?kih debatah hvalimo kolk konjev ima posameznikov avto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.