1. Kar všečna zunanjost in notranjost (razen prevelikega ekrana).
2. Prtljažnik+.
3. Veliko lepša kot obstoječa. Zadnji del zelo posrečen, napis mazda mi ni všeč, Sedaj pa motor... Tukaj zopet problem, se vse lepo konča. 😕
Ni več fizičnih gumbov-zelo velik minus. Že zaradi tega no-go. Druge firme se ponovno vračajo k fizičnim gumbom, mazda jih ukinja. Vedno je dva koraka zadaj.
Tole je pa kar malo razočaranje.
Ni mi jasno, zakaj niso uporabili 6 cilindrašev, obeh, ker sta oba vrhunska motorja. Ne, oni otroško noter mini dinota. Taka mrcina od avta, pa noter 140 konjev, kot pred dvajsetimi leti.
Sem danes videl enega ZOE na štajerski AC, ki je lepo 90 za kamionom v zavetrju. Prvo kar mi je padlo na pamet je blo Dvorjan, ampak po moje ni bil, ali pač.
A kamioni vozijo samo 90km/ uro? Bi bilo potrebno dvigniti njihovo max. hitrost vsaj na 100,da bi električni promet potekah malo hitreje, brez kolon. Je pa po svoje gušt vozit s takšno hitrostjo po avtocesti, vsaj vidiš okolico.
Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?
Sem se zmotil. 😇Tezultira višjo porabo.
Na splošno E10 nima nobene prednosti pred E5 razen tega, da kao šparamo na predelavo nafte. Na nizozemskem celo priporočajo točenje super benzina, če nimajo na voljo E5 benzina.Ta ima manj etanola.
Tako,da jaz ostajam na Shellu, kjer je še vedno E5.
Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
Na splošno višja vsebnost etanola v E10 pomeni:
–Rahlo zmanjšanje porabe goriva: Etanol ima nižjo energijsko gostoto, zato boste morda opazili manjšo porabo. –Potencialna nevarnost korozije, nekatera starejša tesnila na starejših motorjih (dino) , tesnila in kovinski deli ne prenašajo dobro etanola, kar povzroča obrabo. – Okoljska spodbuda:
več obnovljivega etanola pomeni manjšo odvisnost od čistega fosilnega bencina. Eko.
Tako, da ja. Novejšim x motorjem, ki so tehnično bolj dodelani, prija gorivo E10=10% dodanega etanola. Dinotom pa bolj E5.
Pomoje je to podobno placebo efekt, kot ta, da je gorivo pri enem ponudniku boljše kot pri drugem in da lahko narediš full več kilometrov…
Niso vsa goriva enaka. Predvsem so pomembni dodatki, ki so v gorivu. Nekateri, recimo naftarji v državni lasti, dajejo noter take bolj poceni dodatke, drugi, resni ponudniki goriv pa boljše. Zato pa ugledne svetovne avtomobilske znamke prisegajo in svetujejo tankanje najboljših goriv in ne takih, ki so v državni lasti, katera vedno protestirajo, kako bodo obubožali, če jim bo država nagajala z reguliranimi cenami goriva. 😉
a kaj uporabljate premijska goriva? Naletel sem na Molov EPP-video o njihovih premijskih gorivih, v katerem svetujejo, da se premijsko gorivo tanka pri vsakem tretjem do petem točenju. A je sploh v redu, da tankaš 100-oktanski bencin v avto, na katerega proizvajalec nalepi nalepko, da naj v avto točiš 95-oktanski bencin?
Jaz vsak peti rezervoar tankam z 100-oktanskim Shellovim benzinom. Škodi mu sigurno ne, koliko koristi, pa v resnici ne vem.
Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.
Itak. Ne vem, na koga ciljajo s takimi cenami, a po moje ne bo več takšna uspešnica kot obstoječi model.
Na naših premium, ki imajo original led, kar precej v stran svetijo (pločnik). Zelo pomagajo. Te aliexpress pa so najbrž bolj za odganjat komarje kot za kaj resnega.
Koliko centov si pa poeabil do tja. Ves da rizkiras avtovleko vsakic...
A so tebe tepli samo z leve?
A tebe pa z desne?
Napisal sem samo, kako je bilo in je še vedno pod levaki. Če te ne zanima, ne rabiš brati in komentiraj, kje si bil s svojim mopedom. Itak to nobenega ne zanima preveč.
Vsaka levo-liberistična kaviar vlada pridela vedno največjo luknjo v državni blagajni.
Je bilo potrebno dati javnim uslužbence, pa politkolesarjem (kao nevladnikom🤣) pa plače so si dvignili v parlamentu... In še in še. Potem pa zmanjka dinarčkov. 😉
Sedaj jih je pa doletel še 5% prispevek za Nato. 😄😄 Tako, da delajo to, kar najbolje znajo. Dvigujejo trošarine, davke, prispevke.
Ni mi jasno, zakaj sploh kupujete športne gume, ko pa se potem le "peljete" po ravni avtocesti. Bolj poceni bi bilo, da v OBI-ju kupite gumo na meter in jo protrdite z elastiko okoli obstoječe gume. Bo enako dobro. 😉
AC NM - LJ center - Postojna - stara cesta do Ilirske in potem dol na Rijeko, tko da dobrih 280 km že za sabo vsega možnega (ac, mestna, regionalka,..)
Glasne so isto kot Nexen na AC, v zavojih delajo mogoče malo manj (WUUUUU), vozijo se isto kot Nexen, tople so isto kot Nexen, v vrhniški klanc je šlo isto 160 v četrti kokr z Nexen... EDINO NA NJIH PIŠE DA SO MADE IN GERMANY, kar za Nexen ni veljalo... nevem no, jaz mislim da ko bo folku dokur**** plačeval ta ekstra keš za neke premium firme bodo ugotovili da nas Korejci šišajo po celi črti
Če so to tvoje ugotovitve, bi bilo bolje, da bi kupil kake kitajske. Z njimi bi tudi šel v Vrhniški klanec v četrti. Sedaj končno vemo, da moraš šaltat v četrto na svojem dinotu, da prideš do vrha. 😄
V bistvu so te aliexpress.com ledice, ki jih tako vneto montirate v luči bolj za kake omare osvetljevati, kot za kaj resnega, tako, da je primerjava kar na mestu. To je podobna primerjava kot bi primerjali resen x motor z baby dinotom ali pa z dinotom. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo pospeški preko 10 sekund/100.🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani