Ufff, Mondeo ima tako opremo kot Mazda 6 ?ele pri opremi Vignale pa ?e tam je treba dodat za DAB, pa aktivni tempomat in prepre?evanje trkov ter ?e nekaj drugih "malenkosti", ki vse skupaj pridejo ?e cca 2500EUR. Skupaj torej nekje v rangu 43kEUR in na to ti dobrohotno dajo ?e 2 jurja skonto. OK res, dobi? 190KM dizla z avtomatiko (pa? v tej opremi druge opcije ni) ampak to je s primerljivo ?estko cca 6 jurjev dra?je. Ampak je, dobil bi lahko 5-vratnega to je pa velik plus.
Aja pa verjetno si se peljal v takem, ki je imel dodan paket z prilagodljivim podvozjem, ker tudi tu je kar razlike med takim, ki ga ima in tistim ki nima ACC. To pa stane ?e dodatna 2 jurja.
Ne glede, da spo?tujem, da je Mazda ostala eden redkih proizvajalcev atmosferskih bencinarjev, ampak ?al brez turbine se ne da dose?i tistega zoom zoom ob?utka in ?portnosti, ki jo nakazuje sama oblika avta.
Lej ne vem, kako je s tem 10000km, ampak ne bi ravno polagal karte na to trditev.
Avto se sicer pelje super duper tiho in predvsem premijsko. Ob?utek med vo?njo je kvaliteten in res dale? nad povpre?jem v tem razredu in pri tej ceni. Zdaj pa tisto najbolj bistveno - motor. Po doma?e povedano, je bil ves hype okoli tega mo?no pretiran. Motor je spet tipa, da ga mora? pognat v vrtljaje, kjer rata glasen in ni? ve? premijski in mo?no dvomim, da bo ta motor v svojem ?ivljenju kaj dosti videl tistih 180KM, saj so spet na voljo le pri zelo visokih obratih. Mogo?e sem bil ?e pod vtisom 150KM dizla, ki sem ga vozil dva dni prej in razlika je kot dan in no?.
Ta motor ni niti malo podoben dieslom, edino ?e se bo res izkazal pri porabi. Vse ostalo je pa? klasi?en NA motor in verjetno ne dosti bolj?i, kot ?e bi remapal 122KM Skyactiv-G na 170-175KM.
V glavnem, da se vrnem na ob?utke - pritisk na gas pri recimo 3000-4000 obratih vrne neko anemi?nost in 2x sem se kar zalotil, da sem iskal rumeno lu?ko "checkengine" saj je ob?utek, kot bi motor padel v "limphome mode". Ok, malo pretiravam, ampak prav dosti pa ne, ker ko ?lovek sli?i 180KM pa? pri?akuje nekaj ve? ali pa vsaj nekaj takega kot recimo to po?ne 2.0 G motor v Miati, kjer proizvede 180KM.
Bom takole rekel, ve? ali manj bo ve?ini sicer kar v?e?, pa? tepe ga to, da smo verjetno pri?akovali precej preve? kot je realno mo?no. Poleg tega, je to nova tehnologija, ki je nepreverjena in ker ne ponuja ni? novega in ker bodo prvi kupci verjetno bolj testni zaj?ki si enostavno ne bi niti upal iti v nakup. Tako kot sem rekel je verjetno najbolje remapat 122KM, ki je namensko programsko tako zadu?en, da bi omogo?il iksu preboj med kupce.
Sem kar mal odla?al s tem postom, ker bo izgledalo kot, da nabijam ampak v torek sem imel mo?nost sprobat 150KM diesla v 6-ki, ki je milo re?eno fantasti?en motor. Tako uporabnega diesla nimajo niti pri VAG-u, saj konkretno vle?e ?e iz kleti in to pri dobrih 1000 obratih (ne ni napaka - res malo ?ez tiso?) do omejevalnika, ki je pri 5200 obratih. Sem ga sprobal v klance na Kure??ek in tudi v takih ekstremih, da sem pri 40km/h v 4 prestavi brez te?av pospe?il v dokaj konkreten klanec. Ne, nisem ?e vozil bolj?ega diesla in prav ?koda, je da tega niso ponudili v Mazdi 3, ker to bi bil best buy ever.
?eprav sem vseeno mislil, da bo naslednji avto bencinar, amapak sem pa? naredil "napako" in ?el sprobat navornika. Zdaj poti ve? nazaj, kot ka?e, ni ve?. Sploh, ker se zadnje ?ase prakti?no dnevno vozim z elektri?nimi avti in ta dizel je zelo podoben vo?nji z elektriko, kjer je navor na voljo prakti?no takoj.
Sam to naj re?em, kdor ne verjame naj gre probat na testno vo?njo. ?e ?e 150KM raztura, kaj pol dela 184KM, raje sploh ne bom ugibal. V reviewjih se ve? ali manj ocenjevalci strinjajo, da je to en bolj?ih motorjev v tem rangu, ?e ne celo najbolj?i in prav ?koda je da je taka gonja proti dieslom.
V?eraj stestiral Mazdo 3 s Skyactiv X motorjem.... a naj sploh komentiram al raje ne? :ne vem:
Mi je teta prodajalka povedala, da je imela v enem dnevu 10 vo?enj in samo ?tirje so bili zadovoljni. Tako, da pa? ne bom veliko oziroma ni? izgubil, ?e pa? trojko presko?imo. Pa skoraj 3/4 leta sem ?akal na tole pol pa
Glede dobave novega vozila (?e bi bil na va?em mestu, ki kupujete), bi zdajle vsekakor po?akal do januarja, da imate letnik 20. Pa? novo desetletje, kakorkoli obrne? bo novej?i.
Ufff.. to pa ne, zdaj je treba kupit, ker zaradi ekoteroristi?ne zakonodaje se bodo naslednjo leto avti oreng podra?ili. Razen tistih, ki imajo deklarirano pod 95g/km izpusta CO2, kar pri Mazdi ni nobenega. Trenutno to dosegajo le hibridi in elektri?ni.
Me zanima kje dobijo te vrednosti koliko naj bi bila potro?nja goriva? (verjetno vozijo v zavetrju tovornjaka, heh). Preverite v oglasu, ki sem ga prilepil, res nizke vrednosti.
To je priklju?ni hybrid. Nekaj ?asa lahko pelje samo na baterijo in zato so tako nizke vrednosti porabe. Na?eloma ima? lahko porabo celo ni?, ?e vsak dan naredi? tam do 30-40km in si ves ?as na bateriji. Kdo pla?a elektriko sicer ni va?no, va?no je da ima ozna?ene tako nizke vrednosti.
Zavedati se je treba, da ponavadi kupujemo avte za vsakdanjo rabo in ne dirkalnikov za na pisto...
Sej ravno zato je ta razlika, ker dizla ne rabi? vozit kot dirkalnik.... pri bencinarju pa... ?e ho?e? konje izkoristit je pa? treba rohnet.
Avto je treba it peljat... in ne teoretizirati z raznimi krivuljami in podatki na papirju...
Ho?e? re?t, da ga nisem vozil in da teoretiziram z grafi? :ne vem:
Hja, teorija je podlaga prakse in verjemi, da v praksi ti to?no te krivulje povejo kako se motor obna?a. Lahko si ?e tako pameten ampak fizika in matematika pa? ne la?eta.
Upam, da ni bilo razumljeno, da kogarkoli prepri?ujem, da je dizel bolj?i od bencina. Men ?al NA s 165KM pa? ne sede, 194KM pa nisem imel mo?nosti testirat, ampak verjetno bi to bilo pa mogo?e kar OK. Ker vseeno 165KM ne manjka kaj dosti, mogo?e mal lep?a krivulja navora/mo?i, da bi bila mo? prej na voljo in v ve?jem obmo?ju obratov.
Je pa vedno tako - vsak zase bo najbolj vedel kaj mu pa?e, sem pa primerjave nalimal zato, da se vidi, da cifre na papirju navadno kaj dosti ne povedo, dokler ne vidi? celotno sliko, kako se motor obna?a skozi celotno obmo?je delovanja.
Saj jaz sem bil na tem, da presedlam na bencinarje, a sem ?al razo?aran. Mogo?e je napaka to, ker pri?akujem preve?, ampak vseeno, ?e da ?lovek 30+kEUR denarja za avto in ne ?uti napredka je to kurckej vredno :ne vem:
Ah ne... itak so vsi dirkalniki v WRC, F1 in xy rally prvenstvih dizli. Poleg tega ima vsak dan povpre?en voznik avto polno nalo?en, pa ?e po?itni?ko prikolico zadaj pripeto, dizel je tako nuja.
Ja in pri vseh teh mora? razgrajat z obrati, da dajo tisto od sebe - ampak a v normalnem ?ivljenju je potrebno ti??at avto v obrate? Poglej si graf 165KM ?estke. Avto prese?e 100KM ?ele pri 3500 obratih, max je pri 6000 obratih, ko ?e oreng tuli, ?ez 250 obratov je pa konec, ker je blokada. ?e re?emo, da za te?o avta in dokaj normalne pospe?ke bi rabil vsaj 125KM se zgodba za?ne ?ele pri 4200 obratih in torej traja do 6200. Torej komaj 2000 obratov, kjer ima? ob?utek, da avto pa le nekaj da od sebe.
Zdaj pa vzemimo 150KM dizla, ki teh 125KM dose?e pri 2300 obratih (100KM ima ?e pri 1700 obratih) in do nazivne vrednosti 150KM pride pri cca 2800 obratih. Nato pa je ?rta mo?i popolnoma vodoravna do omejevalca, ki je pri 5200 obratih. Se pravi ima? neverjetnih 2400 obratov konstantnih 150KM na voljo. Za primerjavo ima bencinar teh 150KM na voljo ?ele pri 5200 obratih (komaj 1000 obratov, da je mo? vsaj 150KM), ki so neprijazni do u?es ?e bolj pa do denarnice.
?e pa pogledamo mo?nej?e 2,5 benacinarja s 194 KM in 2.2 dizla s 184KM pa prvi teh 150KM dose?e "?e" pri 4100 obratih in ima od tu naprej ve? kot toliko do blokade. Dizel pa 150KM dose?e ?e pri 2400 obratih in jih ima pri 3200 ?e 184KM, kar dr?i do 5000 obratov konstantno to mo?. Dejansko vidimo, da ima dizel ve? uporabnega dela obratov, kot bencinar, kar v bistvu postavlja na glavo vse tisto, kar nekateri ?e danes (tudi na tem forumu) trdijo.
Pa, ?e se ?e malo poigramo za matematiko in izra?unamo povpre?no mo? iz obmo?ja 3500 najbolj uporabnih obratov izgleda takole:
Se pravi, ne glede, da na papirju izgleda bencinskih 165KM za 15KM ve? kot 150 dizelskih, ampak v praksi je vseeno 10KM v prednosti dizel. Pri mo?nej?ih pa je ta razlika cca 4KM v prid dizla.
Zdaj pa ?e ena primerjava, da malo razjezim petrolheade. Motor pri 4000 obratih je za u?esa navadno ?e preve? neprijazen, tako, da se v ve?ini vozimo nekje med 2000 do 4000 obratih.
Ker so me pri ?kodi dejansko umorili s ceno in ne samo ubili, ker 42 jurjev pa pa? za ?kodo ?etudi je to flagship znamke, ne dam. Zato se vra?am nazaj na Mazdo ampak trojka je pa? trojka. Nekako ne najdem tistega dobrega ob?utka v njej oziroma je za moje pojme kar malo utesnjena. Design je naredil svoje. Tale novi X motor pa tudi ne ka?e nekih prese?kov sploh kar se zmogljivosti ti?e, ker ?e ima res 180KM jih prekleto dobro skriva.
Kljub temu, da se pri Mazdi ne znajo odlo?it ali bi 6-ko sploh prodajal ali jo nebi ali bodo drugo leto res dobili spet rahel facelift, tokrat na infotainmentu, saj baje pride enak kot je v novi trojki, sem se odlo?il, da o?itno bi znala biti odlo?itev prav Mazdina 6. Limuzino sem sprobal, bicikel gre veliko la?je notri kot sem sploh pri?akoval, edino sprednje kolo sname?, kar je pa itak le par sekund dela. Potem pa sploh ni panike.
Sem pa dobil na test 165KM bencinarja - hmmm ja, kje naj za?nem , da ne bo spet flamewar. To je pa? prekletstvo tistih, ki vozmo dizle in smo navajena na navor. Ta bencinar ga pa? nima in ?e tista maksimalna mo? je nekje pri 6000 obratih, pri 6200 pa veselje ?e prekine omejevalnik obratov. V glavnem gnat ga mora? k prasca, da tuli kot pri norcih in mrbit le da neki od sebe. Le kje so tisti zagovorniki bencinarjev na?li, da pri bencinarju lahko uporabi? ?ir?e obmo?je obratov - lahko, sam avto pod 3500 skoraj ne da ni? pametnega od sebe. Saj ne re?em, v mestni vo?nji je odli?en, skoraj idealen motor, ampak ko pa pride enkrat AC na vrsto se pa mora? pa? zavedat, da je to pa? to - al bo? bolj polahko, ker ?portnosti ?al tukaj ni.
Tako, da za kruzat OK, sicer je v 6. prestavi hitro pri 3000 obratih, kjer se motor ?e sli?i, ?eprav je izolacija super, ampak je ma?ina vseeno glasnej?a kot pri mojem dizlu pri tej hitrosti. Ma ne vem, ta avto je preve? nobel, da bi razgrajal po cestah in verjetno s tem motorjem bolj primeren za mojga fotra. Aja poraba... ko sem ga vozil tako dinami?no kot dizla je bila poraba preko 9 litrov. Saj vem, da je to bilo bolj ekstremno, ampak vseeno mi dizel pije 6,5 pri takih zahtevah.
V ?etrtek sprobam ?e dizla, potem pa bo ve? ali manj verjetno padla odlo?itev.
ps.: menjalnik je fenomenalen, da se ?lovek kar razne?i in bi menjalnik peljal na ve?erjo. Jebe? avtomatiko, ?e je ro?ni tako dober.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ufff, Mondeo ima tako opremo kot Mazda 6 ?ele pri opremi Vignale pa ?e tam je treba dodat za DAB, pa aktivni tempomat in prepre?evanje trkov ter ?e nekaj drugih "malenkosti", ki vse skupaj pridejo ?e cca 2500EUR. Skupaj torej nekje v rangu 43kEUR in na to ti dobrohotno dajo ?e 2 jurja skonto. OK res, dobi? 190KM dizla z avtomatiko (pa? v tej opremi druge opcije ni) ampak to je s primerljivo ?estko cca 6 jurjev dra?je. Ampak je, dobil bi lahko 5-vratnega to je pa velik plus.
Aja pa verjetno si se peljal v takem, ki je imel dodan paket z prilagodljivim podvozjem, ker tudi tu je kar razlike med takim, ki ga ima in tistim ki nima ACC. To pa stane ?e dodatna 2 jurja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani