Skoči na vsebino

Najbolj realno glede porabe je ?e si pogleda? porabe uporabnikov teh vozil. Tale je ena izmed najbolj popularnih strani https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?constyear_s=2019&powerunit=2 je pa ?al problem v tem, da gre za nov avto in je recimo dizelskih motorjev premalo v statistiki, da bi bila slika ?isto realna.

 

Je pa nekje med motorjema cca liter razlike v povpre?ju pri novem WLTP merjenju, ki je dejansko najbolj realni pokazatelj porabe. No tukaj pa je recimo ?e dodatno zanimivo, da je ta cikel razdeljen na ?tiri faze, ki nekako simulirajo mestno vo?njo, predmestno, relacijsko in avtocestno. Tukaj si bo? moral sam postaviti vpra?anje v katerem ciklu se bo avto najve? uporabljal.

 

Namre? porabe so nekako take pri Mazdi 3 HB bencin proti dizlu:

  • Mestna, do hitrosti 56.5 km/h; Bencin 8,5l/100km, Dizel 5,0l/100km
  • Predmestna, do 76.6 km/h; Bencin 5,9l/100km, Dizel 4,8l/100km
  • Relacijska, do 97.4 km/h; Bencin 5,3l/100km, Dizel 4,3l/100km
  • Avtocesta, do 131.3 km/h; Bencin 6,4l/100km, Dizel 5,7l/100km
  • Kombinirano; Bencin 6,2l/100km, Dizel 5,0l/100km

Upam, da se znajde? iz vseh teh cifer. Na?eloma pa ti povedo to, da ve?, kot je ustavljanja in pospe?evanje, ve?jo prednost ima dizel pri porabi in to celo 3 litre in pol pri trojki. Vi?ja, ko je povpre?na hitrost in manj kot je pospe?avanj pa se ta razlika zmanj?a na povpre?je en liter, oziroma pri AC hitrostih ?e celo nekaj deci pod.

 

Druga?e je pa dizel navorsko bolj?i, saj je podprt s turbino in pri kak?nem prehitevanju zna priti zelo prav. Pri bencinarju pa mora? uporabiti obrate za podoben efekt. Na?eloma zato taka vo?nja z dizlom izgleda bolj prijazna, ker ni tuljenja ma?ine, ampak po drugi strani pa nekateri ravno to obo?ujejo.

 

Oba motorja sta EURO 6d-temp, tako da po moje, ne bo? zgre?il ne z enim ne z drugim.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Tole je pa o?itno trenutek resnice

 

https://www.zurnal24.si/avto/golf-in-mercedes-a-eden-od-njiju-ni-zmogel-300-000-kilometrov-332150

 

downsizing in turbo pa? nista recept za dolgo?ivost motorja, DSG pa ravno tako ne. Ampak mene je dejansko tale test presenetil, ker da je avto za na odpad po ?estih letih in manj kot 300kkm... VW globoko si zabredel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Lahko pa so kaksne klavzule v pogodbi, tako kot recimo pri nakupu subvencioniranega mobilnika, kjer placal pogodbeno kazen, ce predcasno prekines pogodbo ... Ugodnost pac dobis na podlagi tega, da bos toliko in toliko casa "narocnik".... Vem... ni diretna primerjava, ker v primeru nakupa avta ne sklenes narocniskega razmerja in zato dobis ugodnejso ceno ... ampak predvidevam, da pri akcijskih ponudbah financiranja so verjetno tudi kaksne take "cake" ... 

?ist verjamem, da je kaj takega, ker 100% so s tako idejo posku?ali ?e marsikateri zmanj?at stro?ek.

 

?e ima? svojo lizing pogodbo kje blizu pa ?e se ti sevda da pogledat vanjo in vr?t u? na pogoje pred?asneg popla?ila, bi res lepo lepo prosil za info. Rad bi se namre? oboro?il z vedenjem, ko me bodo pr nakupu napadli s financiranjem.

 

?e mi to najde? obljubim, da ne bom ve? veliko ?ez SUV-e pizdakal. Mogo?e kdaj pa kdaj kaj malega ?e, tolk da si vsaj mal du?o olaj?am :lol:sramezljiv

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Leasing kadarkoli. Del pogodbe je financni nacrt. Prej ko placas manj je obresti vkljuceno.

 

Ce ne bi bilo mozno ne bi mogel jaz vsak avto prodat

V bistvu bi slo a moras vsaj zaceti financiranje torej polog in 1. obrok potem pa reces za izracun predcasnega odkupa

 

Kako pol torej naredi?? Recimo avto odpla?uje? na lizing. Po treh letih lizinga, ga recimo odpla?a? polovico. Kaj pa pol? A gre? v lizing hi?o odke?ira? ?e razliko, da je avto tvoj in ga nato proda?? S prodajo avta pokrije? tisti denar, ki si ga moral dati lizingu za dokon?ni odkup pa verjetno ti ?e toliko ostane, da ima? za polog pri novem lizingu za nov avto? A prav razumem?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pa penale pla?a? pri lizingu ali pa ves popust ki si ga dobil ob nakupu, sorazmerni del odvisno koliko prej bo? prekino, vsekakor ni ista cena kot pri izra?unu lizinga. Kredit pa se tako ve, vse obresti pla?a? zraven tako da ne vem zakaj bi vzel kredit pa ga potem izpla?al z obresti!

Ne vem, ?e ti zakonsko sploh smejo penale nabit, ?e ho?e? samo popla?at svoj dolg. V kreditu so obresti del vsakega obroka. ?e poenostavi?, da recimo je obrok 300 EUR in od tega je 50 EUR obresti pa ?e odpla?uje? 10 let (fiksna obrestna mera) v primeru odpla?evanja do konca je kon?ni stro?ek 36.000 EUR, ?e pa odpla?a? vse po prvem obroku je pa torej skupni stro?ek 30.050EUR. Mogo?e je v takem primeru ?e kak?en stro?ek pred?asnega popla?ila ampak to je lahko le maksimalno par 100 EUR.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Sem videl tale video ?e nekaj ?asa nazaj ampak tole je precej anemi?no oblikovan avto in za moje pojme gr?i, kot predhodnik. Po drugi strani pa GSi deluje veliko bolje, ?al se pa Opel Slovenija niti tolk ne potrudi, da bi na svoji spletni strani po?timali konfigurator, ki ne deluje ?e ve? kot en mesec - sramota res. Pol te kot potencialnega kupca vse mine, ?e niti svoje spletne strani ne znajo po?timat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

?e misli? za borih 1500 - 2000 ojrov kupovat e-bike, ti lahko zaupam da se bo? nategnu. Bo treba kupit tak avto kjer je razlika med ro?nim in avtomatskim kak?nega jurja ali dva ve?.

 

Ne to je mi?ljena tista razlika med obi?nim in e-bajkom. Moram tud bicikel zamenjat, ker mi je ratal ?ist premal - enostavno mi prestav zmanjka, pa rad bi bolj?e prestave pa ?e kaj zraven.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Tole je ?ist OK - a druga? ima? pa pri Porsche Leasingu zadevo?

 

Sicer mi je sme?no, da se o financiranju sploh pogovarjam, ker imam dost fedra, da tole ske?iram, ampak pizduni pol tolk dvignejo ceno, da ti ni ni? jasno. Aja gospod, ?e boste pa financiranje vzel vam damo pa full cenej. Ja seveda ja... na jablanah pa hru?ke rastejo, a ne?

 

Ni? bo treba do septembra po?akat pa sprobat Skyactiv X, ?e je zakej. Upam, da bodo do takrat ?e kak?nega Proceeda mogo?e celo dobili za test. VAGina group pa s takim na?inom prodaje naj gre pa? v 3pm tako, da Arteon in Superb verjetno kar odpadeta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Boss kupi si kolo :)

A ve?, da niti nisi tako dale? od resnice, ker trenutna situacija je cel poraz. Kupim en mal bolj?e e-bike pa obdr?im ?estko, dokler mi skup ne pade pa je to to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje... 

Tole je OK, ne izgleda oderu?ko, ampak, da za 23 jurjev financiranja (10k da? sam), da ti na koncu usekajo 7 jurjev je pa fakin' huda res.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Sej ne vem, a naj ?e kaj pi?em, ker tole je pa milo re?eno nategancija par excellence.

 

Gledam nek wagen na avto.net in ima ceno 33kEUR. Ok oprema v redu, motor cool, cena tam tam. Za dobrih cca 10kkm prevo?enih bi ?lovek pri?akoval ?e nekoliko ni?jo, ampak OK, stvar pogajanj.

 

Pol pa ?ok, nekje spodaj v drobnem tisku pa pi?e, da je taka cena le v primeru njihovega financiranja. Prav si mislim, dejmo prera?unat in glej ga zlomka avto naraste iz 33kEUR na celo 40kEUR za obdobje 7 let. 7 jurjev razlike.

 

Ma ne mi pisarit, da je avto 33kEUR, ?e je dejanska cena 40kEUR - hallo, a so zme?ani al kaj jim je, pa to je ?isto zavajanje. Avto uvozniki so o?itno tolk polni denarja, da je bolje, da vi?ke denarja nalagajo v kreditih kupcem in da jih nimajo na ra?unih saj so tam previsoki stro?ki "hrambe" denarja.

 

Mater mal ne pazi?, pa te pojebejo kolk si dolg in ?irok.

 

Jures kolk pa ti prepla?a? lizing v treh letih lastni?tva avta?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Sej to razlagam, da ne delam ve? 35kkm, kot neko?, ko je bilo smiselno imeti dizla. Zadnjih nekaj let verjetno ne pridem preko 15kkm.

 

Bom pol ?e mal v jamralnik napisal, kako te posku?ajo kurci ?e nategnt za povrh glede ogla?evanih cen in posiljevanja s financiranjem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Probaj, pojdi na dalj?o pot, pojdi v gu?vo, pojdi na klanec, pa si bo? tega za?elel....

Sej sem naredil cca 5000 km vse skupaj s slu?benim Passatom z DSG-jem, tako da zadevo kar dobro poznam. Ne narobe razumet, nimam ni? proti avtomatikom, ampak glede na to, da moja kilometrina ne bo ve? v rangu 35kkm/leto mi je dejansko ?koda dat ?e razliko za recimo DSG. ?e pa bo v igri kak?na ugodna varianta pa tudi ne bom glih apriori rekel ne. Za razliko v avtomatiki, ki je 1500-2000 EUR-ov si pa lahko recimo kupim ?e kak?en e-bike, da bom ja ?e bolj ekolo?ki, ker bo ve? na elektriko in manj izdihanega CO2-ja iz plju? :hudicek: 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Tako je... v?asih je bilo vsega dovolj. Ko sem pred 15 leti kupil prvo Mazdo sem imel na mizi cca 25 razli?nih opcij, ki so bil vse v igri za nakup. Pred 10 leti sem imel sigurno 15-20 mo?nosti, ampak je Mazda imela prfekten avto zame in tako, da sploh ni bilo dileme. Aja pa konec 90-ih tudi ni bilo problemov z izbiro saj jo je bilo tolk, da nisi vedel, kaj vzeti - ?e najve?ji problem takrat so bile finance. Pred 30 leti sem pa kupil nekaj rabljenega, ker tak?en je bil finan?ni doseg. Ampak je bilo tudi takrat ogromno izbire na trgu rabljenih.

 

Danes sem nekje obti?al na 5-7 mo?nih izbir (pustmo zdaj tiste cenovno precenjene premijce) in pri vseh teh bom moral loviti kompromise. Dejansko sta recimo Arteon ali pa Superb najblji?ja tistemu idealnemu avtu - sta pa z neko normalno opremo oba v rangu med 40-50kEUR, kar se mi pa zdi vseeno preve? za avto. Pa sej bi tud ta denar napraskal, ampak, zakaj ?e?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ja avtomatik je zakon, in tudi vsa elektronika pride do izraza z njim.

 

Ampak je to res zanimivo... za ameri?ane je edini "manly" menjalnik ro?ni. V filmih tudi prikazujejo najbolj?o avtomobilsko akcijo z uporabo ro?nega menjalnika. Pritisk sklopke in ro?no pretikanje jim je stra?no cool. V Evropi se pa ?ele zadnjih 10-15 let navajamo na avtomatike in seveda nam je cool, ker ro?nih "manly" menjalnikov smo se naveli?ali, zdaj so v trendu DSG-ji, CVT.ji in drugi avtomatiki ampak s tem dejansko avtomobili izgubljajo tisto ostrino in ratujejo vse bolj po?en??eni, enostavni za upravljanje, za vodenje. Ne rabi? ne ve? znanja, ne ob?utka, ampak se vsede? in pelje? pa ne glede a si sploh zaslu?i? imeti izpit ali ne.

 

Se pa strinjam, avtomatik je super udoben, tako kot recimo samodejna vo?nja... pa si res ?elim tega?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva.

Sicer nisem glih ljubitelj avtomatikov ampak pri dvosklop?nem menjalniku je to tudi mo?no, ampak pri menjalniku s pretvornikom navora, kakr?ne ima Mazda pa to tudi v sanjah ni mo?no. No je, se da... ro?nega v tretjo prestavo pa na AC in 130km/h, da ma?ina tuli kot pri norcih in v takem primeru bo ro?ni sigurno ve? pokuril.

= zvi?an profit kapitalista na ra?un tega da ima kupec manj izbire. Ampak meni so pa vedno govoril, da kapitalizem je pa tak fajn sistem, kjer je pa kupec kralj.

 

Lagali so ti in ti ?e vedno la?ejo!

 

V kapitalizmu je dejansko kralj edino kapitalist. ?e kdo misli druga?e si ?al zatiska o?i ali ti??i glavo v pesek.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.