Z barvo ve? kot 34 jurjev - Sem zan? napisal, da so SUV-i za 2-3 jurje dra?ji od primerljive avtomobilske razli?ice istega proizvajalca. O?itno sem se zmotil in je razlika tam nekje v rangu 5 jurjev in ?e kak evro ?ez.
Ti si ze z odporom sedel v CX-30. In potem te je kar zagrabil nek utesnjen obcutek
Zna bit, sam res ni prostorski prese?ek. CX-5 je glede tega veliko bolj prostoren.
Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!
CX-30 ni dost radodarnej?i s prostorom zadaj, po moje od teh je edino CX-5 nekako normalno velik.
hmmm, ja, kon?no si je nekdo to tudi upal napisati, kar nekateri nergamo ?e nekaj ?asa. Na eni strani stra?na borba za decilitr?ke in gram?ke CO2-ja na drugi strani pa tro?enje za brezveze samo zaradi oblike avta, ki ga 95% ljudi dejansko ne rabi in bi lahko imela katerokoli bolj var?no obliko. Pol pa pa? razumi ljudi. :ne vem:
Ampak, kakorkoli ?e, evropski SUV-i so ?e vedno nedol?ni napram ameri?kim, kjer je pa dejansko nor?evanje iz tro?enja resorsov.
Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.
Boss niti ne ?e ve? da je novi 85.000
Ja sej, mora? biti pa resno fuknjen v glavo, da da? za kupejsko razli?ico A4 skoraj 20kEUR ve?. O?itno najdejo folk, ki kupi tole za 80+kEUR. da pa najdejo folk, ki kupi 2 leti rabljenega s 60kkm za 50+ kEUR je pa mentalna bolnica.
Sem gledal Volvota ampak, ko sem pri?el, do cen sem samo zaprl spletno stran in tud ne pogledam ve?. Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.
pa ?e bele barve je kar pomeni da ni za penzioniste
Cena je dobra in skoraj vse tisto kar sem odkljukal s seznama. Edino adaptivno podvozje in volan manjkata. Barva.... eh jaaaa,,, uffff, sej nisem glih mahnjen na barve ampak bela je na tem avtu tako sterilna oziroma res zgleda kot en ve?ji kos bele tehnike. To je klasi?na limuzina, ki rabi nekoliko temnej?o barvo, ampak kakor koli ?e ni slaba opcija.
A pri obeh motorijih? 150KM in 184KM? Jaz sem skos mislil, da je ta 150 samo z eno, ki je nekje vmes med malo in veliko turbino, zato se ga ne da tudi tolk ?ipat kot mo?nej?i motor, ki ima malo turbino za ni?je obrate, veliko pa za vi?je. S tem so pa? pove?ali mo? in odpravili turbo luknjo.
Sej vem, da smo zabredli ampak vseeno moram odgovorit.
A znamo zra?unat mo? motorja? Navor x obrati / 2525 in dobi? mo? v KM. Zato na grafu sicer navor pada, ampak ker se zvi?ujejo obrati mo? ostaja enaka. ?e da? pa graf bencinarja bo? pa videl, da je graf mo?i bolj zvezno nara??ujo? in ne tako vodoraven. Zato ima? ob?utek, da dizel full pospe?uje na za?etku (nizki obrati), potem pa kot da ga zmanjka. Samo ga ne, ker je to le ob?utek ampak avto pospe?uje enakomerno. Pri bencinarju pa mo? skos raste in se ?uti kot, da pospe?uje bolje, ko se obrati ve?ajo, saj je mo?i vedno ve?. Graf, ki si ga podal pove, da lahko za?ne? pri 1500 in nadaljuje? do 5000, ko pa se krivulja usmeri navzdol. Vse to je uporabno. Ampak mislim, da ta motor nima dveh turbin, ampak le eno tako, da mo?nej?i 184KM ima krivuljo ?e lep?o.
Sem v?eraj vozil Superba in je res velik a se bojim, da ko vse bombon?ke noter name?e? zna cena narasti krepko v vi?ave.
?al ja... V?eraj sem napisal mail za ponudbo, ampak kot sem rekel sportline ali ni?, ker avto je ?ist premehek in ladjast. Pa ?e adaptivno podvozje in volan naro?i? pa gre cena veselo proti 43 jurjem na uradnem ceniku. Z ostalimi stvarmi se sploh nisem ubadal ampak res tisto najbolj nujno pa je cena zbezljala v 3pm. Pol sem pa ?e na teritoriju novega Arteona.
Pa sej tudi, ?e je samo 3000 obratov uporabnega obmo?ja je to vrh glave dovolj. Seveda za dragrace ne (kdo pa sploh rabi za kaj takega ) za prehitevanja, medpospe?evanja je pa to ?isto dovolj. Saj z bencinarjem se tudi ne prtiska ves ?as do blokade, ali pa?? Tam je dejasnko mogo?e uporabnega tudi kakih 4000 obratov in ne kaj dosti ve?.
Ja pa je, ?isto fizikalno je... 140KM dizel gre pa? bolje kot 140KM bencinar. Vem ker sem vozil oba motorja v Mazdi 6 II.
Pa zakaj bi rabil dizla ?opat v obrate? Mislim od kod ta fora, ki jo ?e desetletja poslu?amo? Glej, da bo bolj plasti?no povedano in to ni ekstremna ampak ?isto tipi?na situacija. Pelje? se po regionalki za nekom, ki opazuje ro?ice, pa hrib?ke, pa srnice in ko?utke levo ter desno. Lahko da je kak Italijan (da malo razjezim forumske zagovornike zahodnih sosedov ), lahko je kak Lojz s klobukom na glavi al pa priletna tetica z dioptrijo -13,75 na levem in barvno slepoto na desnem u?u in cilindri velikosti 5.0literskega V8 motorja. V glavnem, odlo?il si se, da oviro prehiti? ampak ti promet iz nasprotne smeri to ne omogo?a zlahka. Se pravi i??e? varno luknjo, da ?vigne? mimo.
?e si v dizlu se lepo spravi? v prestavo, ki ima najv?e navora in ponavadi pri 70km/h je to kar ?etrta. Motor ne rohni, ampak se vrti ravno tam nekje pri 2000 obratih, kjer je top navor. Ko se poka?e luknja samo stisne? po gasu. Turbina je ravno na pravih obratih, da turbo luknje ni in ko si mimo je hitrost okoli 100km/h, obrati pa verjetno nekje okoli 3000, kar je za dizla ?e vedno idealno.
Kaj pa ista zgodba z bencinarjem, ki ima najve?jo mo? in navor tam nekje med 5000 in 6000 obrati? ?e bo? to po?enjal pri 70km/h v ?etrti bo vse skupaj ena rev??ina. Torej mora? imeti nekje v tretji ali pa raje celo drugi prestavi pri cca 4500 obratih. Tako bo? nekaj sekund ali minut vozil v drugi, ma?ina bo tulila, da bo? lahko dejansko izkoristil tisti trenutek, brez da bi se ukvarjal oziroma zgubljal del?ke sekunde ?e s prestavljanjem) prehitel in imel na koncu pri 100km/h okoli 6500 obratov na obratomeru. Ne tudi avtomatika ti ne pomaga, ker kickdown in prestava ali dve navzdol rabi kar nekaj del?kov sekunde in v?asih jih ne pri?akuje? pa se nato marsikdo pokaka in ne prehiti.
Saj ni? ne re?em, z obema motorjema se da varno prehiteti ampak z dizlom to naredi? elegantno s slogom, z bencinarjem pa v stilu podivjanega mulca z rezgetajo?imi hormoni. Mal se hecem, da ne boste petrolheadi zdaj pokonci skakali, ampak samo sem hotel povedati, kaj ti navor omogo?a, ker pravi?, da navor ni glih pomemben.
Ja ?e so dizelski, jih je tud 140 dovolj. Va?en, da je kubika?a dovolj velika in s tem po?ten navor. Jebat ga 184 dizelskih konjev da 450Nm navora, 180 bencinskih konjev v X motorju pa le 225Nm. Razlika je skoraj 2x in to se pa? pozna. Ne pri pospe?kih iz nule (to je na?eloma najbolj brezvezen podatek, tako nekako kot top speed) ampak tam vmes, kjer se zadeva dejansko rabi in tam je razlika pa ?e se vsi na glavo postavmo.
V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.
ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?
malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...
vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)
To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? -
Men je samo to pomembno glede dovolj mo?i - da lahko varno prehitim in da po prehitevanju nisem ?ist moker in da mi srce no?e ven sko?it. Sem se enkrat mal spozabil z nekim slu?benim Golfom 1.6 110 bencinskih konjev. Hmmm ja, dobra ?ola in sre?a, da se ni ni? zgodilo.
Ampak ok, to je na?eloma ?ist dovolj - dejansko ne rabi? ve?. Me pa bolj zanima kako zgleda recimo medpospe?ek tam nekje od 70-100 za prehitevanje. Verjetno je treba kar dol do druge prestave, ker v tretji ... hmmm... ne vem. V glavnem za sprobat. Mam namre? ob?utek, da tale mo? je samo tam nekje pri 6000 obratih. Tko, da tole je me?anica z dizlom bolj ali manj le PR trik.
Aha, sem mislil, da si repliciral post z oglasom od Civica. Tam je namre? ?e X motor.
V glavnem... po moje bo tako, da z umirjeno vo?njo se bo dal dos?i marsikaj, ampak ?e bo? pa avto malce bolj pognal bo pa poraba nekje v rangu podobno mo?nih bencinarjev. Torej bo? lahko vozil ?parovno ali pa bolj po mo?ko, ampak takrat bo pa tudi teklo notri in po moje porabe 9+ ne bodo glih nemogo?e.
"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."
Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.
Hmmm, kr precej visoki obrati... sem pri?akoval okoli 2400-2500, kar bi glede na mo? motorja na?eloma moralo biti dovolj. Druga?e je pa zanimivo to, da je po WLTP meritvah pri ve?jih brzinah (se pravi very high cikel) razlika med HB in sedanom neverjetnih 0,4 litra v prid sedana. Se pravi, da HB-ja aerodinamika kar precej mu?i.
skode so kul, edino potem pri volanu (kot si sam opazil) nekako je minus tok velik, da ne morem cez to...
pa nasploh malo je avtov s preciznimm in ne prevec lahkim volanom (da dobis feedback)
O?itno vozim predober avto
Ne resno, brez zajebancije, Kako je stara ?estka dobro ugla?ena s podvozjem. Volan, vzmetenje, amortizerji, sedenje v ovinkih... ?koda je pa? res kruzer, za poganjanje po ovinkih pa bolj rev?na - ob?utek na volanu pa hmmm. Imajo pa mo?nost naro?ila adapitvnega podvozja, v sport line opremi, ki zni?a avto ?e za 15mm, doda tr?e vzmetenje, zraven pa lahko naro?i? ?e bolj direkten oziroma bolj ?portno naravnan volanski mehanizem. Ampak vsaka taka stvar stane, vseeno pa sem to kot prvo odkljukal v konfiguratorju seveda poleg opreme SportLine. Edino to je opcija. Samo vse to pa? precej vi?a ceno.
Mislim, da napa?no razume? to s 95g/km. Velja omejitev za celo floto in za vsak g ve? (kot povprecje flote) je kazen - ?e se ne motim. Podobno kot ?e imajo v ?vici sedaj (mislim, da je trenutno tam sicer malo vi?ja omejitev).
Druga?e pa, 3.0 in cca 170g izpustov pomeni skoraj 20% dmv. To je na ceno 35k ?e 7 jurjev. Trenutno ima pa M6 samo okoli 800 evrov dmv.
Ampak ja, vpra?anje, ?e se bo dobilo to v Evropi. ?e bodo povsod dali skyactiv x in nekaj elektri?nih vozil, to ne bi smel biti problem...
Ja za drugo leto, ampak za 2021 gre pa vse skupaj na posamezen model. Se pravi je edina re?itev za fabrko, da imajo v dolo?enem modelu izvedbo s hybridom al pa ?e bolj? elektriko. ?e tega ni, gredo cene gor in pohlepna EU nas bo jebala za stvar, ki z ekologijo sploh nima veze. Razne Grete in podobni vodenoglavci bodo pa samo ?e dodatno prilivali olje na ogenj. Me zanima, kako bomo odreagirali, ko se bo ?ez 10 let izkazalo, da je bil ta CO2 ekoterorizem en sam velik nateg v slu?bi zaslu?kov elite.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z barvo ve? kot 34 jurjev - Sem zan? napisal, da so SUV-i za 2-3 jurje dra?ji od primerljive avtomobilske razli?ice istega proizvajalca. O?itno sem se zmotil in je razlika tam nekje v rangu 5 jurjev in ?e kak evro ?ez.
Zna bit, sam res ni prostorski prese?ek. CX-5 je glede tega veliko bolj prostoren.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani