Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔
Meni recimo omenjeni povsem zadostuje, škoda da ni v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.
V športnem avtu mora bit športen motor. Kako bi izgledo, da bi imel Porsche navaden, 2.0 kubičnen motor z 150 konji. Nekdo bi dejal, saj je v redu, se lahko pelješ. Da, ampak tak avto kupiš, da tržeš asfalt in ne gledaš toliko na porabo. Za to so namenjeni drugi tipi avtov.
Saj to sem želel povedati, omenjeno nabaviš pri njih, ostalo pa postoriš sam.
Je pa problem pri današnjih vozilih kjer je vse natlačeno, zvočniki pa so čedalje manjši in skriti v tapetah.
Edino klasični Jeep in ostali pravi terenci imajo to lepo rešeno.
No, pri Mazdah ni na srečo tako. V Mazdi 6 (pa mislim, da tudi v cx5) se v vratih nahaja velik mid-bass 9" (skoraj 23 cm velik) zvočnik Bose. In zato lahko res pride ob poslušanju glasnih nizkih tonov do raznih vibracij. Ampak v tem primeru je vzrok res nekje v stikih plastičnih delov.
Hm, v redu. Saj načeloma se tresejo vrata, če daš volume nad 35.Celo vzvratno ogledalo, če ga dobro pogledaš, se pri višjih glasnosti in poudarjenih basih trese. Kot sem ti predlagal, pojdi lepo po vrsti od znotraj vrat proti ven. Druge ni.
Pregledal sem teme zvočnikov, vendar nisem našel rešitve. Imam M6, l 2017.
Problem je, da mi pri povečani glasnosti radia in malo močnejših basih začnejo vibrirati vrata oz. pomoje je kriva krmilna enota na kateri so gumbi za stekla in ogledala, ki vibrira. To enoto sem vzel ven in extra obložil s peno, kar je nekoliko pomaglo, vendar ne popolno, zato sumim da se trese še nekaj poleg te enote, saj ko fizično pritisnem z roko na del vrat, kjer je utor za zapiranje oz. vleko vrat vibriranje preneha. Torej vibriranje preneha, ko so neki notranji deli vrat dovolj trdno fiksirani med seboj. Enak vibracijski zvok se pojavlja tudi na sovoznikovih vratih, vendar ga niti ne slišim ker je oddaljen, razen če me pijanega vozi žena.
Zadeva me moti bolj kot pleša na glavi tko, da če ima kdo kakšen nasvet kje je trik naj ga prosim izusti in mi odpre oči, da spregledam tako kot takrat ko zagledam lepe joške.
Najboljša varianta je, da si lepo vzameš čas, pa eno dobro muziko zraven poslušaš (obvezno rock, ker pomirja) in razdreš lepo počasi vrata. In si v miru, brez stresa ogledaš stanje v vratih in sam zvočnik, kako je pritrjen. In vse okoli njega. Nato spiješ pivo, se počohaš po glavi, razmisliš in greš počasi ugotavljati komponento po komponento, da ugotoviš, kje tiči zajec. Seveda ta čas nabiješ glasbo z najglobljimi basi (predlagam CD z albumom Tambu od skupine Toto). Ni vrag, da ne boš prišel zagati do dna in ko boš našel napako, se ti bo zdela smešna.
Ampak, men je res dolgočasnost oblikovanja pri Golfu res nekaj izjemnega in kako sploh uspejo dobiti kupce zanje. Ok tradicionalisti so eno, ampak da pa velika večina tistih, ki ni nikoli imela Golfa verjetno ne zna narediti pravilnega vrstnega reda od Golfa 5 do Golfa 8. Sigurno bodo generacije v neki točki zamenjali med sabo pa vseeno imajo veliko kupcev. To je meni fenomenalno, narediš par malenkostnih popravkov in že prodajaš kot novo generacijo. Je pa res, da kupiš 10 let starega golfa in razlagaš kot, da je nov model. 🤣
Sem pa opazil pri veliko kupcih golfov, da nimajo glih izdelanega pojma, kaj je estetika. Tudi oblačijo se ponavadi da gorje svinjam.
Je pa rudi res, da bi lahko preoblekel dacio v golfa in oni bi ga spet hvalili. Ker bi mislili, da pač vozijo golfa.
In ja. Kot praviš. Oblikovalcem in lastnikom folcvagna bi bilo potrebno dati medaljo, kako jim uspe z par popravki maske in luči že deset let prodajati enak avto. In to z ceneno plastiko noter.
Tista grda xsara je pri meni že zdavnaj odplacana in za tisto razliko v ceni do kakšnega manj grdega in novejšega avta gre Nejc lepo kadarkoli na izlet ali dopust in tank v tej isti grdi xsari je vedno poln
Dobro, xara ni glih nek biser oblikovanja prav tako kot ne golf. Zame sta v isti ligi.
Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost.
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.
Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?
Večina LED luči v avtomobilih naj bi zdržala (teoretično) 11-12 let ob normalni uporabi. Problem je vročina . Večina LED žarnic v katerem koli ohišju (glavni žarometi, zadnje luči) bodo sčasoma nehale prav delovati prav zaradi vročine. Vročina povzroči, da LED žarnica ali začne utripati / ali komplet odpove. LED žarnice v notranjosti (recimo lučke za osvetlitev kabine) nimajo enakih težav s toploto.
Teoretično naj bi res zdržale toliko a sami veno, da tudi doma led žarnice ne zdržijo toliko v stropnih lučeh, kot nam obljublja proizvajalec.
A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.
Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah
Ne vem, če je opcija bi bilo pa super. Bi bilo treba to malo raziskati. 🤔
sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.
Na žolost ne moreš naročiti te barve. Za Mazdo platišča delajo na Kitajskem in jih tam tudi pobarvajo.Tudi, če bi nekako dobil številko barve platišča, ne bi nikoli bilo enako oziroma bi se z aviona videlo, da je popravljano. To je posebna tehnika barvanja kjer moraš zelo paziti, da vse pobarvaš v enem "šusu" in čim bolj enakomerno. Drugače se pojavijo fleki. Edina opcija je, da daš komu prebarvati komplet platišča in si pač izbereš eno metalik grafitno barvo.
Točno to. Ali pa da tudi zadnje luči nonstop gorijo.
Predvsem to, da bi zadnje luči stalno gorele. Dan-danes, ko so večinoma že vse zadnje luči led, pa res ne prihranimo dosti, če so podnevi izklopljene. Edino na varnosti v deževnem in oblačnem vremenu izgubimo, ko ni zadaj nobenih svetil.
katere original barve so 19 col feltne od M6 (ene so sivo-srebrne, druge grafitno-črne)?
Lp Sishi
Original so bile na voljo dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki.
Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano.
Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬
Glede na prebrano sm kr vesel, da mam Challenge opremo, k vse elektonike nima. Klasičnen tempomat je super, senzor za dež tudi, klasičen sistem pred karambolom ne moti popolnoma nikoli, me je pa že rešil, line assist sploh ne vem, kaj je, manjka mi edino gretje sedežev, pa še to občasno. Tko da, manj je več, pravim jaz
Se kar strinjam s tabo. V bistvu imaš več kot dovolj "elektronike".
A dam najprej anketo, če hočmo sploh met anketo za demokratsko odločanje al raje avtoritarno?
Daj avtoritativno samo dva termina.Ni kaj dosti za filozofirati. Če je to sobota ni vrag, da ne bomo našli časa za druženje. Tisti pa, ki so v užbah bodo imeli dovolj časa za si zrihtat fraj.
velja... razmišljam še a bi dal anketo za datum, al bi kr tko avtokratsko določil enega. Glede da je to drugo zadnje čase zelo popularen način odločanja se kr malo nagibam k temu. Hehe 🤪
Največ dva datuma, da smo nekje na pol. Enega določi ti, kot se spodobi za Boss-a, drugega daš kot opcijo.
In se preštejemo.Več kot je demokracije večji kaos je. 😋
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani