Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah.
Tega sicer ne bom probal na Sportagu, ker bi mi ga verjetno celo prodali za ta denar bolj, ko se bo bli?al konec leta. Me zanima kolk se znam pogajat za Proceeda. To bo ?e zanimivo
Tudi jaz pravim tako. Kia in Hunday ne bodo nikoli premium znamke ampak vedno dra?ja ljudska masovna vozila(kot v?asih yugoti, golfi in podobni).
Sedaj jim gre trenutno v redu a s takimi navitimi cenami(kia ceed malo bolj?a oprema je ?e 25 tiso?akov, kar je za moje pojme enih 10 tiso? preve?).
Nikoli ne bo nekih klubov ljubiteljev kij, ker to so konfekcijski avti, ki ne pridejo v zgodovino in ko model prenehajo izdelovati, jih nobeden ve? ne pogleda. S tem, da jim cena drasti?no pade.
Ne vem, ?e je glih fora v premiumskosti (?udna beseda - priznam ). Ve? ali manj je danes vse konfecija in prakti?no razni eksoti so mogo?e taki, dfa bi imeli kljub ljubiteljev ?e desetletja kasneje. Tako, da to je utvara, ?e misli?, da bo Mazda 6 imela neko? ljubitelje in da ji cena ne bo padla. Tako kot KIA tudi Mazda nekako ne dr?i cene, da bi to bilo omembe vredno.
Se bo pa Mazda ?e morala nau?iti biti premium. Lahko, da izbolj?ajo notranje materiale, design in jih pribli?ajo segmentu t.i. premium vozil ampak recimo ptri trojki manjkajo stvari, ki jih premium mora imeti. Da ne bluzim na pamet; pestra paleta motorjev za vsak ?ep, vsaj dva dizla in tri bencinarje. Premiumsko ni var?evanje na podvozju (poltoga prema je no no pa naj bo ?e tako sofisticirano narejena), manjko zadnji prezra?evalnih ?ob tudi ni v ponos avtu pri 27kEUR. Ekran, ki ni touchscreen - zakaj kupcem omejevati uporabni?ko izku?njo - tega premijci ne po?nejo. ?e je le mo?no ne omejuj uporabnika nikjer, kjer ni res pomembno, tudi z odpiranjem in zapiranjem stekel s klju?em.
Naredi raznolikost ponudbe in ali dodaj karavana ali pa klasi?no limuzino spremeni v pet vratno. Lahko je popolnoma enake oblike samo, da se vrata odprejo do strehe - zakaj tega niso storili ?e zdaj? Zato ker je klasi?na oblika prtlja?nika najcenej?a za proizvodnjo in ravno taka var?evanja jih oddaljujejo pd premiumskosti (that word again ). V ZDA je recimo HB za cca 1kUSD dra?ji od sedana pri nas je pa cena enaka, ker si ?elijo na sedanu zaslu?iti ve?. To je var?evanje, ki jo premiumi ne poznajo.
A ve? kaj recimo ob vsem tem manjka KIA - prakti?no ni?, ker imajo na razpolago vse na?teto, zunanjost so tudi spolirali, notranjost pa prihaja v bolj premium ob?utkih verjetno ?e naslednje leto. A bo Kia premium neko? ne vem, ampak Mazda bo pa lahko ostala nekaj vmes, ?e ne bodo svoje vloge razumeli bolje. Ni slabo kako so zastavili ampak korakat mora? naprej in razumeti razli?ne ?elje kupcev, nikakor jim pa ne vsiljevat svojega videnja kaj naj kupec kupi. Ker kupec ni osel, da mu porine? en koren?ek ali dva v gobec pa da bo kar zadovoljen.
Probat ni greh al kako ?e pravijo.....meni ?al pri mojem ni uspelo
Huh, ravno kar ima KIA akcijo in je Sportage za 7.500 EUR cenej?i (najbolj?a oprema GT-line in 177KM bencinar torej 32kEUR) , Stonic pa za 3.500 EUR. Kot ka?e prodaja le ni tako sanjska in da so SUV-ov naro?ili preve?. Kdor pa ho?e kupit kaj drugega pa zaloge ni - ?e tako hudo je, da niti testnih nimajo.
No sej pri Mazdi je pa enako... mogo?e bo celo konec tega meseca prve Skyactiv X trojke na voljo za sprobat. Sicer samo kot HB, ker se bo z sedanom ?akalo do novembra ali pa celo decembra. ?e je to logika pol je verjetno nih?e ne razume. Ko je avto vro? ga imej na zalogi kolikor je le mo?no, ker vsak kupec, ki se ga predolgo tensta, po?asi izgubi zanimanje in ugotovi, da se da ?e kaj drugega kupit. O?itno bodo morali v Mazdi pa tudi pri KIA ?e enkrat v ?olo ekonomije, sploh pa potro?ni?ke psihologije. Zaenkrat imajo oceno komaj zadostno.
Slaba ra?unica da bo? izpogajal 3kEUR popusta trenutno jim gre prodaja preve? dobro za kaj takega ??.?akalna doba za proceed je 290dni
Hja pol pa ni?, 33kEUR jim pa pa? ne dam... Za ta denar dobim Mazdo 6 revolution top ali pa celo takumi z 185KM dizlom. Hmmm
Druga? pa ni ?ist tko hudo saj Proceedu GT Linepri nas lepo ni?ajo prodajno ceno za cca 6kEUR in so ?e pri 23kEUR, tako, da tud GT se bo dalo dobit pod 30kEUR. Sploh, ker so pricurljale novice, da bo drugo leto ?e prva sprememba in da dobi digitalni ekran namesto ?tevcev in da bo centralni touchscreen zrastel na 10 in?ev. Mislim, da dobi enako armaturko, kot je v novem xceedu.
ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no.
Ja... ampak ?e takrat so pri KIA govorili, da bodo kvaliteto dvignili na ta nivo, da bodo lahko imeli ceno kot jo ima recimo VW. In to se je od 90-ih dejansko res zgodilo in tako tudi Kia in Hyundai nista ve? budget znamki. In ker so toliko kvaliteto dvignili lahko danes pri KIA dajejo 7 letno garancijo - mora? biti krepko prepri?an v svojo kvaliteto, da da? tolik?no garancijo.
Se strinjam tole pri KIA, ker grem gledat isti model recimo po kolk gre drugod pa vidim, da je lahko razlika tudi 5000-6000EUR.
Sam ne vem a je to res pametna politika prodaje, ker navadno ko se kupuje avto se pogleda tudi ceno v katalogih in ?e je ta visoka lahko marsikdo pre?rta tak avto in se pol z njim sploh ne ukvarja ve?. To je ?e preden se gremo igrico barantanja.
Recimo kako to izgleda v praksi za Kia proceed GT
37.390 EUR redna cena
- EOM popust 2600 EUR
34.790 EUR cena s popustom
- popust z gotovino 1700 EUR
33.090 EUR ?e s tem popustom
potrm gre? pa gledat recimo cenik v GB in je cena 27.000 funtov oziroma mal pod 30.000 EUR.
Se pravi na vse te popuste se da verjetno pogajat ?e za cca 3kEUR. Tako, da na koncu je cena ni?ja za kakih 7000 EUR od redne cene.
Glede na spodnji ?lanek ni vse tako ?rno, kjer napovedujejo novo Mazdo 6. Zanima me, ali za debato o ukinjanju ?estice stojijo kakr?nikoli realni dokazi?
Druga?e pa slovenski prodajalci govorijo o tem, da bodo morali izbirati med ?estko in CX-5. To je zaradi zahtev EU in nove zakonodaje, ki upo?teva izpuste na celotno paleto modelov. Tako, na najmanj?ih CX-30 in Mazda 3, MX.5 dejansko lovijo izpuste. Pri ve?jih pa jih raje opustijo iz prodajnega programa in obdr?ijo samo tistega, ki ima najve?jo prodajo. Namre? tako CX.5 kot Mazda 6 sta v rangu tistih, ki ne dosegata 95g CO2/km, medtem, ko bosta CX-30 in Mazda 3 s skyactiv X to verjetno nekako dosegla ali pa bila zelo blizu.
In seveda se pogovarjamo o prodaji v EU in ne v ZDA, kjer tudi pribli?no nimajo tako teroristi?nigh kvazieko restrikcij. Tam bo pa seveda marsikaj mo?no tako turbo motorji kot velike kubature.
Tele kartice niso vredne pi?kavega gro?a in si s tistimi ?rkami in znaki ne bo? pomagal skoraj ni?. Raje poglej kak?ne primerjalne teste al pa odzive uporabnikov v realnih situacijah.
Seveda je padla prodaja, saj so skr?ili paleto na minimum. Mislim res ne rabi? bit niti Einstein niti Zweistein, da manj?anje palete pa res ne bo dvignilo prodajo. Poleg tega se je ?estica postarala, ki je bila neko? vle?ni konj prodaje. Trojka je pri?la v salone prvi? pozno in drugi? z osnovno motorno paleto. Poleg tega so jo predstavili tako mla?no, da je marsikdo dobil ob?utek, da je samo za zapolnit zanimanje do CX-30 in ni? ve? kot samo to.
Poglej primerjavo, kaj si lahko kupil pri Mazdi pred 10 leti:
1. Mazda 2
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 HB
5. Mazda 6 sedan
6. Mazda 6 kombi
7. Mazda 5
8. RX-8
9. BT-50
10. MX-5
11. CX-7
prakti?no je bila prisotna v vseh segmentih torej za vsakega kupca.
kaj pa danes
1. Mazda 2 (napovedujejo ukinitev)
2. Mazda 3 HB
3. Mazda 3 sedan
4. Mazda 6 sedan (napovedujejo ukinitev)
5. Mazda 6 kombi (napovedujejo ukinitev)
6. Mazda CX-3 (napovedana ukinitev - menjala jo bo CX-30)
7. Mazda CX-30
8. Mazda CX-5
9. MX-5
predvidena paleta za 2021
1. Mazda 3 HB
2. Mazda 3 sedan
3. Mazda CX-30
4. Mazda CX-5
5. MX-5
Mazdin dele? bo padal ?e naprej, ker v segmentu SUV-ov, kjer so najbolj dejavni bodo imeli preveliko konkurenco ostalih proizvajalcev. Po moje bodo posku?ali nekaj na silo in sicer najprej s hybridi potem pa ?e z elektri?arji ampak po moje bo prepozno in bojim se, da se Mazda tokrat ?al ne bo zmazala. Niti poskus v premium segmentu ji ne bo pomagal.
Nisem ?rnogled ampak ?al realist in mi je ?e kar malo hudo za znamko, ki mi je res maksimalno v?e?.
Neko? je gola plastika pomenila, da si reve?, k si lahko kupi? le ?ist osnovno razli?ico... ?e je bila plastika po?trihana v barci karoserija pa je bila ?e vi?ja oprema in mnogo bolj za?eljeno.
Nekako me spominja na to, ko so neko? v 80-ih plasti?ne ?lape s tremi ?rtami in belimi ?tumfi pomenile, da gleda? tanjave?ga ?eha al pa poljaka, danes pa so to precenjen modni dodatek - haha, da ti pamet stane
To popolnoma dr?i sploh pri premijcih je to zelo lepo vidno in Mazda se res zgleduje po njih. In pol pride recimo nekaj nekoliko druga?nega kot recimo Arteon pa ?lovek kr gleda in gleda... pa jebemu... VW je to, kva zja? :lol:
Aja pa da ne zaidem s teme - great news CX-5 dizel se je za?el prodajat v ZDA.
Upss, nisem opazil sem mislil da je cx30. Hmh no ?e na cx3 me motijo obrobe, cx30 pa zdaj gledam na slikah ima ?e ve?je te obrobe, bljak
Ampak a res niste ?e dojeli, da so teli SUV-i podobni en drugemu kot jajce jajcu (tolk, da se zmoti? in sploh ne ve? kaj gleda?). A ste res ratal napaljeni na uniformiranost in nobenega ob?utka ni ve? za raznolikost? Mene je prav groza, ko 80% folka kupi avto zato, ker je zdaovoljen, da se visoko sedi. Pa ?e mu proda? kartonasto ?katlo v rde?i barvi, pa ?e ?ist mehek rata - katastrofa kam je vsa ta raznolikost in diverziteta ?la.
Oj ste se zapi?ili v te obrobe ... sam nisem tiste sorte, da bi sedel na dvori??u in ure in ure buljiv v avto in vzdihoval, kako je lep. Bolj mi je pomembno kak?eno je po?utje v vo?nji in sama ureditev notranjosti.
Glej men je pa pomembno, da mi je avto v?e? kot celota, tako zunaj kot znotraj. In ko ti po 11 letih lastni?tva ?e vedno privle?e nasmeh na ustnice, ko vidi? svoj avto na parkiri??u ti je jasno, da si neko? dobro izbral. Osebno ne bi nikoli izbral nekaj kar mi ni v?e? ali pa da me nekaj zelo moti, ker navadno ta ob?utek nikoli ne izgine. Pol pa vidmo kako ljudje prodajajo po dveh ali treh letih pa ?eprav ni ni? mehanskega narobe z avtom.
Nej mi en pove - a v Italiji, je dovoljeno prirejati piknike na odstavnem pasu? Ker to je na na?ih AC-jih skoraj ?e pravilo. Pa ska?ejo naokoli in si sendvi?e ter sok talajo. Zraven pa avti 130 mim letijo, tako da ni variante niti da bi si ?ik pri?gali, ker jim veter ogenj uga?a.
A je to spet neki agresivni tujec, ki misli, da si tukaj lahko vse privo??i.
Druga?e pa ?e kaj ?akam na koncu poletja pa je to, da se spokajo razni polopravilni turisti s cest, ker to kar po?enjajo je milo re?eno norost. Dana?nji zvezdi sta bila spet dva Italijana. Prvi zadnji trenutek ugotovi, da mora iti proti Gorenjski pa lepo preko ?rte na odstavni pas in ko ugotovi, da tam ni vozni pas, sko?i na voznega in skoraj presenti enga ?rnega suva.
Ta drug pa se odlo?i, da se bo kar ustavil na voznem pasu in ko ga skoraj naba?ejo le spelje. Bumbar brez primere - mislim, kdo jih tam u?i v avto?olah? Verjetno enak vol.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani