Pa prva pomoč v avtih. Je enaka že štirideset let, odkar vozim. A verjamem, da 99% voznikov ne ve niti tega, kaj škatla za prvo pomoč vsebuje ne pa še, za kaj in kako se kaj uporablja. Prav je, da jo imamo v avtih a bi morali malo posodobiti vsebino z res nujnimi stvarmi, ki bi jih znal vsak uporabiti.
Saj slucajev, da moras menjat gumo je ravno toliko, kot da ti odpove kaj drugega ... Jaz se ne spomnim, kdaj sem imel nazadnje prazno gumo... Nazadnje se, ko sem imel Kio... torej je bilo to nekje pred vec kot 20 leti ... Res je, da se mi lahko zgodi ze danes ali jutri... enako moznosti pa je, da odpove kaksen senzor in bom v vsakem primeru klical asistenco
Jaz tudi, tok tok na les, sem imel nazadnje gumi defekt na stari Mazdi pred dvanajstimi leti. Pa še to je bila moja krivda, ker sem zadel v oster robnik, ko sem se enemu avtu umikal. Pa dam gor rezervno guma in ta je bila-skoraj razna. 😬
Nekako sem pridrsal do prve pumpe, kjer sem lahko napumpal to tanko rezervno kolesce. "e bi se kaj podobnega zgodilo a avtocesti pa se ne bi s tem ubadal sam. Jaz vedno najbolj cvikam, da se ti kaj pripeti v kakem dolgem tunelu, kjer ni dostavnih pasov. 😬
In še nekaj : na večini forumov si spljuvan v kolikor voziš in si lastiš starejše vozilo, pa naj bo prejšnji model ali pa (bo kmalu) starodobnik.
3/4 uporabnikov pa gleda pornografske vsebine
Pornografske vsebine? Kako pa to vidiš oziroma veš? 🧐
Je pa tudi res, da na večini drugi avtomobilskih forumih te nobeden niti ne povoha, če imaš kako drugo znamko vozila kot je na forumu. Tako, da raznorazne provokatorje hitro utišajo. 😉
Pa u bistvu ni čist tak. Sem mel primer, ko sem se vraču iz Prage mi je v Avstriji odpovedu altenator. Lahk sm si sam zbral kam mi odpeljejo avto, tak da so mi ga dostavli lepo na dom. 🙂
Tudi sam sem imel podoben primer pred veliko leti še s peugeotom v Italiji.
Odpovedala mi je centralina (elektronika) v Livornu (550km od Kopra). In so mi pripeljali avto domov. Resda sem čakal par ur na prihod vlečne a vendarle. Najprej so hoteli odpeljati avto na najbližji servis a ker obvladam italijansko, sem se uprl in po kratkem telefoniranju smo se dogovorili. Je pa zanimivo, da je italijanska asistenca (ljudje, ki se odzovejo na telefon in pomagajo) nastanjena v Kopru( v objektu pošte). In tako sem slučajno na telefon dobil kolega iz Izole, tudi glasbenik, ki dela na tem centru. Zdaj ne vem točno. ali je to prevagalo. 🤔
Hvala bogu, da je tako, ker dokler bo takole ta forum sigurno ne bo šel v 3PM, kot je že šla polovica avtomobilskih forumov v Sloveniji. Obstajajo le še tisti, kjer debatiramo o vsem mogočem in tisti, kjer se avti najbolj kvarjo in je zato novih tem vedno dovolj.
Res je. Že ko prebereš pravila na kakem forumu vidiš, da ne bo dolgo trajalo. Najprej opozorilo, če pišeš kaj off topic in nato te lepo zbrišejo. In na "bivšem" forumu vidiš odprtih šestv tem in pet odgovorov. In se ustavi, ker nimajo ljudje kaj pisati.
Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.
Super. Bom jutri to naredil in ob prvi regeneraciji (čez pribl. 146 km) to tudi v praksi preveril. 👍
Pa, saj z dobrim mobitelom narediš lahko res dobre fotografije. Seveda moraš obvladati vsaj malo kompozicijo slikanja, temperaturo svetlobe in podobno. In obratno. Tudi z vrhunskim fotoaparatom lahko narediš zgolj povprečne fotografije.
Sej ne da bi se hvalil, ampak po moje smo mi verjetno v povprečju najbolj športna generacija. Ko sem bil v 20-ih je z nami špilal Lev Kreft (ja tisti Lev Kreft). On je bil takrat sredi 40-ih in meni se je to zdelo neverjetno. Tako kot recimo Pavle Polanec, ki je pri 50 še vedno igral aktivno za KK Kamnik -Ja model je igral profesionalno košarko od leta 1966-1998).
V glavnem, zdaj ko sem sam v teh letih ugotavljam, da to sploh ni tak problem - pač igraš bolj veterasnko košarko na tehniko in manj na atletske sposobnosti in še vedno se da ustavit kakšnega nadebudnega mladca, ki še ne pozan vseh trikov in let izkušenj.
Drugače sem pa najbolj navdušen, da hčerka pri 9 letih hoče z mano igrat košarko in jo moram na koncu na silo z igrišča zvlečt, ker kar noče domov.
Tukaj pa moram zelo pohvaliti prejšnjo državo, ki je ful delala na individualnih proporcijah in talentu za posamezne športe. Meni recimo je bilo že v osnovni šoli omogočeno, da sem med urami telovadbe (telesne vzgoje) lahko treniral individualno tek na 60 metrov in skok v daljino. Ta dva športa sta bila nekako vedno povezana, saj si potreboval čim večjo hitrost na zaletni stezi. To se je nadaljevalo tudi v srednji šoli. Mislim, da je bil takrat velik poudarek na telesni pripravljenosti vseh otrok. Tudi glede opreme nisi rabil skrbeti. Šprintarice in vso ostalo opremo sem dobil v šoli in pozneje tudi v AK Koper. Zato pa, se je takrat zelo veliko mladine ukvarjalo z različnimi športi. Ni bilo vse tako komercialno obarvano kot sedaj. Ko je sin hodil h košarki je bilo opaziti, da vse temelji na preveč profesionalnem odnosu in od samega začetka preveč resno. Mladina pa se je hotela le ljubiteljsko ukvarjati, se družiti, uživati. No, in sčasoma jih je bilo vedno manj tako, da jih je od tridesetih ostala le peščica "kao najboljših". Seveda dan-danes ni več ne duha ne sluha o nobenemu izmed teh "izbranih".
@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...
Res je. Ampak ob ostalih znanih znakih, ki označujejo trenutno regeneracijo
(večja trenutna poraba, globok glas avspuhov, poraba ne pade na 0, ko spustiš gas, grem jaz na to ikono in čakam, da se obarva plavo. Hkrati z plavo obarvanostjo se prižge tudi i-loop ready.
Takrat si 100%,da se je regeneracija končala. Sicer pa veš, na koliko km se ti približno izvaja regeneracija. Takrat pogledaš to. To je bolj v oporo, kdaj lahko ugasneš motor. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa prva pomoč v avtih. Je enaka že štirideset let, odkar vozim. A verjamem, da 99% voznikov ne ve niti tega, kaj škatla za prvo pomoč vsebuje ne pa še, za kaj in kako se kaj uporablja. Prav je, da jo imamo v avtih a bi morali malo posodobiti vsebino z res nujnimi stvarmi, ki bi jih znal vsak uporabiti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani