Ko smo enkrat predstavili svoja negdanja vozila ( 101ka, A.R 33 in 156tka, M3 in" Cruze" 1.6 124 km,ter sedanja M3 ) je med njimi bil tudi Cruz. Je res,da je bolj za lagodne in dokaj udobne daljše vožnje (6-6,5lit.),ker po mestu in na kratke razdalje je imel neugodno porabo 8 litrov. Kupil sem nov avto,ker je to vedno tako. Bila je zelo ugodna cena 12.5k€ s polno opremo Champion! Drugi v tej klasi so bili; Megane,C4,Focus,Astra Leon,Golf ,M3 itd.vsi dražji za 3-6k€. Vem,da ni bil nek krasotec ampak takrat je bila situacija takšna,da sem imel z M3 totalko ( nič kriv ) in me je finančno omejilo tako,da nisem kupil nazaj M3 za takrat 18k€, pa še všečen mi ni bil takratni model.😬 Naredil sem malo pod 70k kil.v 7mih letin in res nisem imel niti ene okvare ali bilo kaj,samo redni servis,pa točil in vozil.😃 Prodal sem ga pa tudi ugodno za 5.5k€, je pa res bil očuvan kot vsak moj avto,ker ne delam veliko km. Joj,je bila pa velika razlika,ko sem se usedel v sedanjo M3, neprecenljivo !
Ne moreš primerjati mazde s to znamko. Mislim, da je kar nekaj kakovostnih razredov vmes. 😉
Točno to. Moj fotr je star 61 let (nekdanji atlet, difovc).. Še zdaj je bistveno bolj fit kot večina 30letnikov. Še par let nazaj me je gladko peljal scat na biciklu, da mi nič ni bilo jasno in se na vrhu klanca smejal: " kaj je... Boš frutabelo?".
Podobno kot pri nas. Še pred par leti sem komot prehitel sina na 60 metrov.
Resda sem v mladosti treniral atletiko, pa vseeno.
Pa je sin bil med hitrejšim na gimnaziji. Jaz sem ga pa opomnil, da bo treba še polente pojesti. 😋
Sem tudi jaz pomislil na "starejša gospa pri 50ih" in na case, ko sem bil komaj polnoleten in mi je bilo vse kar je starejše od 50let isto...
Zdaj pa: "ne, ne... 30 je mlado to je isto kot 20ampak pametnejse, 35 itak... 50? Ok, če me 50letnik prehiti na bajku je pač imel dober dan oziroma se meni ni dalo... 60? Ah... To ni staro... 70? U, peezda... To sem kot 18letnik že skoraj pokopal v mislih...".
Tako da, ja... Osvajala je.
Dan danes so nekatere petdesetletnice kot včasih tridesetletnice. Vse se pomika navzgor. Tako je tudi v športu. Ja, včasih so se nam zdeli tridesetletni učitelji tik pred penzijo. Sedaj pa se sam pri teh mojih rosnih 58 letih počutim kot tridesetletnik. 🤗
Ravno zadnjič, ko smo bili na Krvavcu sem se z kolegom (moj letnik) enakovredno kosala z dvajsetletnimi sinovi. Ko sta sinovs malo počivala vmes sva midva kot dva najstnika veselo vijugala po pistah. In tako do skoraj 16ure.
Vse je odvisno, kako se počutiš. In pa seveda, koliko daš kaj nase, pa prehrana, pa koliko si Fit. Vse se da, če se hoče. 😉
Malo bi bilo treba pregledati forum. Je že vse napisano. 🤗 V glavnem. Paziti je treba, da se regeneracije ne prekinja(nafta v olju)
Zamenjati pravočasno olje v menjalniku, menjava olja v motorju na 10000 km, mogoče malo več, preglej, če se stranska ogledala pravilno odpirata/zapirata (pogosta napaka). To je glavno nekje. Mogoče še kaj ostali.
Ma ne sekiraj se. Samo hočem povedat, da je ponavadi izplen take debate zelo mizeren. Pač, faktorjev je veliko ki vplivajo na to, in to je zelo težko merit. Edino realno bi bilo, da bi si zamenjal avto in ohranil slog vožnje enak, ..To bi bilo že dost dobro reciimo.
Itak. Ampak nek pokazatelj pa le je. Če recimo nekomu pije 6l drugemu pa 8,5-9 je tukaj lahko že alarm, da nekaj ne štima.
Zato pa smo se odločili za naš fuel trip, da te naše ugotovitve potrdimo ali pa tudi ne napram ostalim na enaki trasi, ob isti uri in enakem vremenu. To bodo nekako še najbolj prave primerjave,čeprav je res lahko še vedno kak zunanji dejavnik, ki ne bo za vse popolnoma enak.
Pol pa nwm kaj se sploh lahko pogovarjamo, če v forumu o avtomobilu debata o porabi goriva ni smotrna, dajmo se potem v mazda forumu pogovarjat o rožah al pa še bolje, dajte napisat teme kaj lahko pa kaj ne. Glede vw tsi motorji še zdaleč nimajo porabe v prvem planu in mazdi z porabo ne pridejo do kolen. Dizli so deuga zgodba. Če je pa gospod užaljen je pa to njegov problem, jaz sem samo odpisal v njegovem stilu, če bi se pa on lepo odzval bi se pa tudi jaz. Vidim da je vedno več takšnih ki lahko rečejo karkoli potem ko se jim pa v istem stilu nazaj reče so pa užaljeni. Takim jaz pravim drama queen.
Lepo povedano. Pač eni se ne znajo kulturno pogovarjati in takoj preidejo na žaljenje. In ja strinjam se, da je tema o porabi na avtomobilističnemu forumu zelo pomembna. Tako lahko tudi tisti, ki se toliko ne spoznajo na tehniko in avte opazijo, če ima njihov avto recimo preveliko porabo napram enakim motorjem ostalih, da lahko ukrepajo.
v Aleji v Ljubljani me je ko sem prišel do avtomobila ogovorila starejša gospa (50-60 kaj takega), da se zanima za ravno tako Mazdo, da kako sem zadovoljen, da je nalašč parkirala zraven (audi a4 cca 2013 letnik), da kako lepa farba da to je to.
Najprej sem preventivno zaklenil avto, ker nikoli ne veš, ona te ogovarja, pajdaš(ica) pa medtem hopa kaj iz avta. Ko sem videl da ni nikjer nobenega mi je itaki ego nabilo na 1000+, vse povedal (dpf probleme mojstrsko zamolčal), povedal za Pelkota vse podatke ni da ni
Tako da ja, zgleda je še zanimanje za Mazde
Starejša gospa.? Pri 50-ih?
To je bila "dama". 😉
Kaj pa, če ni govorila o avtu ampak je nekoga osvajala?
Prodaja se ena mazda 6 g165 za 27000€ ima pa mislim da 24000km. Na avtonetu je slika z porabo in povprecje cez 6000km ima 7,9 mislim da. Kaj se samo meno to zdi dosti? Ker jaz se vozim vsak dan 10km do sluzbe mestna voznja in imam povprecje po 5000km 6,4.
Po 12000km (letu in pol) je aftermarket servo pumpa počasi začela spuščati olje... Direkt na mikro jermen, da je prav veselo cvilil. Klump kitajski.
Mikro jemen+spona stabilizatorja +servo pumpa+redni servis 320eur.
Tehnični narejen bp, zavarovanje pri generaliju in registracija.
Po 12ih letih avto še kar lepo laufa...
Saj 12 let pa, res ni neka starost. Če pomislimo, da je povprečna starost vseh avtov v Slo. 10 let je tvoj nekje v povprečju. Stara je moja mazda, ki ima že dopolnjenih 17 let. In gre kot urca. Prav danes sem jo malo zapodil med ovinke. 😊
Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu.
Prodal,ker so šle za dobro ceno pa gume so drage,zato sem raje kupil 18ke,saj bolj pašejo na 3ko! Snega pa ne bo,ko bom jaz z Mazdo na cesti.😁 Prideš na giro test porabe?🤔
Kaj jih boš naprej prodal?
Jap. Sem jih mislil imet za zimske gume a sem se premislil. Pozimi avto ne sme bit preveč lep. 🤗
Ker bom zdaj kupoval nove letne v dimenziji 225/45r18 in se odločam tudi za michelinke pilot sport4 in me zanima kako si zadovoljen ? (resda je MPS3 starejsa generacija a kljub vsemu, info iz prve roke nekaj pomeni, tnx.)
klasično za Petrol..... , saj ponujajo vse od kruha do nafte (pa sorry, če je kdo na forumu zaposlen tam....)
Da tudi če bi bil. Tako pač je. Enako na pošti. Ponujajo tudi pralne stroje. Le, ko imaš za dobit paket, to traja in traja. Še posebej za pakete iz tujine (kitajska, usa) so specialisti. Se po deset dni potika nekje po Sloveniji. 🤪
Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.
Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.
Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉
Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko se konča se obarva v modro.
Danes srečam kolega iz Lj. Ima 6-ko mk2. Vidim, da ima cel blatnik podrgnjen v črni barvi. Vprašam ga, kaj se je zgodilo. In mi pove, da mu je zadnjih, ko je šel proti domu, pri Črnem kalu, pri 130 km/uro, dobesedno razneslo in gumo snelo iz feltne. Ustavljal se je z golo feltno. In še to je malo. manjkalo. da ni šel v ograjio.
Imel je pa dve leti stare zimske gume Nexen WinGuard Sport 2. A je že kdo imel te gume in podobne dogodivščine? 🤔
Seveda je odveč povedati, da so preostale tri letele takoj v kontejner.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne moreš primerjati mazde s to znamko. Mislim, da je kar nekaj kakovostnih razredov vmes. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani