Skoči na vsebino
mazda bt 50
Napisano

Torej, najprej malo uvoda. 30.11. mi je Umbopo poslal zasebno sporo?ilo. Del tega sporo?ila bom objavil kar tule, pa tudi odgovor, ?e bo ?e koga zanimalo.

 

"Pozdravljen!

Tako kot ti imam po novem tudi sam mazdinega pickupa.... ... ... ... ... ... ... Zanima pa me slede?e: na svojo mazdo bi rad zmontiral vitel ampak imam malo te?av, ker mi je nekaj stvari napoti. Prosil bi te ?e bi mi lahko poslal kak?no sliko vitla na tvojem avtu kako ima? ti zmontiranega in kateri model je. Zmontiral ga bom v vsakem primeru ampak z tvojo pomo?jo bi bilo to precej la?je .

Hvala in lp"

 

Torej, ?e je vitlo dobro zmontirano, ga niti ne vidi?. In tudi poslikati ni kaj dosti. Va?no pa je, da dobi? ustrezno mati?no plo??o glede na avto in glede na vitlo. Ujemati se mora z obojim. Na eni strani se mati?na plo??a privije na ?asijo, na drugi strani se na mati?no plo??o privije vitlo. Tako kot vidi? na spodnjih slikah.

 

Sicer pa je najbolje, da kdaj prikolovrati? v Lokovec, pa si v ?ivo pogleda?.

post-5658-1323542114_thumb.jpg

post-5658-1323542134_thumb.jpg

post-5658-1323542157_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mobikrog - re?itev dirkali??a!
Napisano

Za tako stvar dobite ?e moj podpis. :bravo:

 

In ?e stvar ste?e, naredimo ?e kak?en Mazda-piknik. ?e bo kdo upal na stezo, ko se tam poka?em z mojo BTjko :hudicek: ...

 

Pa ?e bi poskusili s kak?no "civilno iniciativo"? Zbere se toliko podpisov in se ob?ini Bre?ice predstavi, da so civilisti za tak objekt. ?e se ?e ne dobi avto-?ole ali ?esa podobnega...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jankovičevi raubarji
Napisano

Mislim, resno mislim, da ste popolnoma za?li s teme.

 

Vseeno bi pa rad, da mi nekdo razlo?i, zakaj ne marate Jan?e. Pa resno, brez praznega nabijanja. Ne da ravno navijam zanj, a kljub temu mu moram priznati, da je kar dobro vodil in bi mogo?e bilo dobro, ?e bi spet.

 

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bilo okoli 59.000 brezposelnih. Zdaj jih je okoli 110.000.

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bil javni dolg okoli 8,2 milijarde. Zdaj je okoli 16,2 milijarde.

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena 95 oktanca 1,114?. Zdaj je 1,32.

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na 95 oktanca 0,359 ?. Zdaj je 0,49, ?e se ne motim.

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena dizla 1,136?. Zdaj je 1,269.

Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na dizla 0,302 ?. Zdaj je 0,33998, ?e se ne motim.

 

Zdaj mi na 50 litrov bencina poberejo 6,55? ve?, kot mi je Jan?a.

Zdaj mi na 50 litrov nafte poberejo 1,9? ve?, kot mi je Jan?a.

 

In ko najdem ?e ostale cene, ki sem jih zapisal ob koncu Jan?evega mandata, jih bom pa primerjal z zdaj?njimi. Samo kot zanimivost naj pa povem, da sva v ?asu vladavine Janeza Jan?e z ?eno v enem letu zbrala 7000?. In sva zraven dodala ?e ostale prihranke in za gotovino kupila Hondo Jazz. Si ne predstavljam, da bi to lahko dosegel v zadnjem letu vladavine Boruta Pahorja.

 

I, po?tovane i po?tovani, na kraju bi Vas spomenuo, da govorite po na?e. Sada, kad smo Zapadna Srbska Krajina, nema vi?e na engleskom, njema?kim, slovenskim i ostalim stranim jezicima. Ako ste ve? polapismeni i neznate ?irilice, barem govorite u pravom jeziku.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske gume 2011
Napisano

Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?

 

"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.

 

Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.

 

Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.

 

Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."

 

Kompresor v pnevmatiki?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

?estica leti? Koliko prostora pa potrebuje za vzlet?

 

Ne boste verjeli, kaj se mi je danes zgodilo. No, moji Mazdi. Pri?el je mo?akar iz vasi in me prosil, ?e lahko opere mojo Mazdo. Malo takih sova??anov. Da bi se to ?e ve?krat zgodilo.

 

 

Pere jo pa zato, ker bi rad, da mu prepeljem nekaj govedine (okoli 750 kg). Se je zeznil, pa je govedino razkosal, preden jo je spravil domov...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Kaj sem danes naredil na moji Mazdi? Iz kasona sem stovoril tono hlevskega gnoja, odpel prikolico (na kateri je bilo ?e ?eststo kg hlevskega gnoja) in jo odpeljal z njive, da ni "vsa osrana", ker smo razmetavali gnoj. Nato sem ji nato?il ?e 40 litrov nafte. Zdaj, po kosilu, jo peljem ?e na sprehod v kamnolom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

akumulator
Napisano

Kar se ampera?e ti?e je tako: ve? kot je, bolje je. Seveda ve? kot je, ve?ji je akumulator, torej si glede tega omejen s prostorom, ki ga ima? na razpolago. In pa ve?ji kot je, ve? "mrtve te?e" preva?a? naokoli, kar pomeni, da za to potrebuje? ve? energije, kar pomeni, da bo poraba ve?ja.

 

Pri bencinarju se zato dr?i tistega, kar so predvideli, pri dizlu pa, ?e ima? mo?nost, vzemi "?tevilko ve?jega". So pa vsekakor konstruktorji kopirali od kitajcev, tako da je gotovo prera?unano, kak?en mora biti.

 

Manj?ega pa raje ne jemlji. Sploh pozimi bo dal premajhen tok, kar pomeni, da se bo ?tarter po?asneje vrtel, kar (predvsem pri dizlih) pomeni, da bo regljal, ne bo pa kresnil.

 

In mimo grede, akumulatorju bolj ?kodi vro?ina, kot pa mraz. A to je ?e druga zgodba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

akumulator
Napisano

Ne gre. Klema je oblikovana tako, da mora biti na tistem vogalu. ?e jo ho?e? dat na drugi vogal, ti je akumulator v napoto. Vsaj pri meni je tako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

To je pa totalni klinc vse skupaj, ja logi?no va?no je da se nakako kokr tok normalno ?ivi, ne pa da je pleh skoraj nov pri hi?i! :blush:

 

 

Na 970 metrov nadmorske vi?ine se edino s takim plehom kokr tok normalno ?ivi...

In namen je bil, da se ta pleh pri hi?i postara, ne pa da skoraj novega prodamo. Mah, pozitivno razmi?ljajmo: mogo?e se pa le kaj najde.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Slivka, danes pa sem na cesti videl ZVER in se takoj nate spomnil, da to pa bi bila makina zate in sicer NISSAN TITAN V8, noro glomazna zadeva! Pozna? ta avto? :bravo:

 

Mah, poznam ga bolj be?no, mislim pa, da (zaradi dol?ine in ?irine) to ne bi bil stroj zame. Z Mazdo, ki ima 2,5 litrski motor s ?tirimi valji in 144 KM vle?em iz gozda dve prikolici drv (skupno 4 metre drv). S tem Nissanom, ki ima (?e se prav spomnim) 5,6 litrski motor z osmimi valji in 317 KM bi lahko vlekel cel vlak. Nekje po ravnini, ne pa po teh na?ih ?karpah. Me pa pri tem Nissanu ena stvar moti. Za moje pojme ima predebelo cev iz rezervarja do motorja...

 

Sem pa prepri?an, da je odli?en za vleko prikolice s kak?no spodobno jahto. A nimam spodobne jahte. Nimam sploh nobene jahte. Nimam niti ?olna. ?e korita nimam. Torej ga ne potrebujem.

In ?e razmi?ljam po ljubljansko: niti soseda nimam, da bi mi bil fov?, kak?en avto mi stoji v gara?i...

 

In, ja Boss, se zna zgoditi, da bom res menjal. ?ena ima diplomo iz fizike. In je zaradi propada firme od 15.4. brez slu?be. Tri mesece je ?e dobivala od zavoda, zdaj pa se znajdevamo. Poslala je ?e preko 320 pro?enj (ne, nisem se zatipkal), pa ni?. In ?e do Novega leta ne bo ni? dobila, bomo v januarju morali za?eti razmi?ljati o prodaji Mazde. Sicer me to nikakor ne veseli, a ?e ne bo druge, bo pa? ?la od hi?e. Na mesec ?e vedno pla?ujemo obrok za kredit. In 330? ni malo, ?e ima? pri hi?i samo eno pla?o. Pa ne poslansko...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Spet jaz. In spet ABS------. Smo imeli debato ob enem piru, ko smo enega zaklali, pa ko je bila debata ?e precej "vro?a", se oglasi na? va?ki vseved in enkrat za spremembo vpra?a: "Kaj pa dirkalniki za rally? Njihove zavore so gotovo najbolj?e za hitro in varno ustavljanje. ?e njim ABS dela, bo tudi vam."

 

Jaz pa, ne bodi len, natipkam sporo?ilo Mateju Grudniku (?e ga mogo?e kdo pozna) in ?ez nekaj ?asa dobim ta odgovor:

 

"Pozdravljen,

 

Nobeno od dirkalnih vozil nima ABS zavor. Pa ne zato, ker le-te nebi bile dovoljene, vendar se pri dovolj vozni?kih izku?njah in pod ekstremnimi pogoji izka?ejo za slab?e. Predvsem je problem na zelo rukastih in valovitih cestah, kjer je avto precej casa v zraku zaradi lukenj in neravnin in v teh primerih dostkrat ABS ne deluje tako kot bi moral. Tudi ob?utek na pedalu je precej bolj?i, ko ni nobenega sistema, ki bi ti odmikal pedalko zavor (precej dirkalnih avtomobilov nima niti servo zavor). Je pa seveda v primeru blokiranih koles potrebno biti pripravljen spustiti zavoro, ker avto takrat ni vodljiv in ne imeti "trde noge" in v strahu ne spustiti zavore. Treba je imeti v mislih, da je dirka? na progi 100% skoncentriran in pripravljen na vse mo?ne situacije. Dejstvo je, da na progi mora zavora prijeti tocno takrat ko se to zahteva in brezpogojno. Stvar je nato na dirkacu, da zna pritisniti zavoro in spustiti takrat ko je to potrebno. Precej ko?ljivo zna biti v mokrih, spolzkih, blatnih situacijah.

 

?isto druga situacija pa je v vsakdanjem ?ivljenju, ko so misli dostrikrat kje drugje kot pa na cesti in koncentracija v tem primeru je tudi precej manjsa. V takem primeru, ko je potrebno naenkrat odreagirati pa zagovarjam ABS stoodstotno, saj bi dostikrat ob refleksni reakciji prevec pritisnili na zavoro in ne bili zmozni reagirati kot bi bilo to potrebno.

 

To je moje mnenje glede ABS zavor, ?e pa so se kakr?nakoli vpra?anja, pa kar na dan z besedo.

 

Lp

 

Matej"

 

Sam pa sem ugotovil ?e nekaj zanimivega: slab?a kot je podlaga, ve?ja je razlika med navadnimi oz. ABS------. Se pravi: v ve?jih te?avah, kot sem, manj lahko ra?unam za zavore. Super napredek. Ima kdo stoenko za prodat? Ima najbr? bolj?e zavore...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 in kurilno olje
Napisano

Ja, to je za zgago delat pa zato, da "tamestni" mislijo, koliko gre kmetom lepo. Sploh je to pomembno, ko se kaj podra?i pa krivda zvrne na drage surovine.

 

Ja, lahko uveljavljajo povra?ilo tro?arin. Dolo?eno koli?ino nafte na hektar zemlje. A je ta koli?ina tako skromno odmerjena, da se z dvojno koli?ino komaj izide. In kmetje navadno to?ijo nafto, dokler ne napolnijo "kvote", vse te ra?une po?ljejo za povra?ilo tro?arin, naprej pa na cvi?ek.

 

A pa te lahko na zasebnem zemlji??u kontrolira za cvi?ek?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 in kurilno olje
Napisano

?e lahko ?e eno vpra?anje. Pa ne mi odgovarjati z "men se zdi" ampak naj odgovori tisti, ki res ve, o ?em se gre:

 

?e nato?imo kurilca in nas carinik dobi na na?em posestvu (v?asih se sli?i, da kmetu na njivi vzamejo vzorec), ali smo res v prekr?ku. Na kurilca pa? niso pla?ane cestne takse in kaj jaz vem kaj ?e vse, pa saj niti nismo na cesti. In ali lahko carinik vzame vzorec, ?e si na zasebnem zemlji??u in ne na javni povr?ini?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Pa nevem kater policaj ti bo ?el na armaturko gledat katere lu?ke ti svetijo :whatever: nevem no to bi moru bit en te?ki "talent".

 

Dovolj je, da je dosleden inkasant...

 

Dokler je vse v redu, lahko polovico zavor odklopi?, pa te nih?e ne bo ni? vpra?al. ?e pa pride do kak?nega ve?jega incidenta, se pa tudi vozni park malo temeljiteje pregleda. Vsaj domnevam. In kaj takrat?

 

Tu so pa ?e tri slike s "testiranja".

post-5658-1319811646_thumb.jpg

post-5658-1319811676_thumb.jpg

post-5658-1319811704_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Ok, da sva na jasnem ABS je delan za cesto - tisto kjer se navadni ljudje vozijo :P

 

 

Hvala lepa. Sploh, ?e je to kompliment (o?itno smo mi nadljudje).

 

Kot prvo, to je cesta, po kateri se nas kar nekaj vsak dan vozi v slu?bo in nazaj. In vsak dan dvakrat gre po tej cesti ?olski "avtobus" (Iveco z 15 sede?i).

 

Kot drugo, ko kupuje? avto, nikjer ne pi?e, da je za navadne ali pa za nenavadne ljudi.

 

Ne bom rekel, da nisem presene?en, da je tolk razlike verjamem pa da je mo?no sploh, ker z blokiranimi kolesi se "zarije" avto v podlago (tako kot je na sliki), kar sigurno skraj?a zavorno. Sam da je tolk razlike :blink:

 

Bom ?el ?e sam probat ob prvi priliki na kak makedam, ker tole se mi zdi preve? razlike :ne vem:

 

 

Ni ti treba iskat makedama. ?e na razmo?enem travniku lahko proba?. Lahko pa popoldan s svojega ra?unalnika prilo?im ?e nekaj fotografij s travnika, pa se bo spet videla razlika v korist navadnih zavor.

 

Da pa bi ?el ?e enkrat probavat... Ma kaj jaz vem. Mogo?e, ?e se nas zbere nekaj ve?, pa kak?en kamerman in fotograf, pa da naredimo malo bolj profesionalne meritve, bi pripravil tudi kak tovor za ugotovit razliko. Druga?e pa imam dovolj dokazovanja nesposobnosti ABSa. Jaz sem vzel varovalko ven, tisti pa, ki bodo vozili za menoj, naj pa se znajdejo. Ali pa naj dr?ijo ve?jo varnostno razdaljo.

 

Me pa ?e nekaj zanima: ABS je predpisan in zapovedan in novega vozila brez ABSa sploh ne more? kupiti. To, da sem vzel varovalko ven, je pravzaprav predelava vozila oz. zavornega sistema. Torej je vo?nja s takim vozilom prekr?ek, ker predelava ni homologirana. ?e me slu?ajno dobi :policaj:. Ali to ni taka predelava, da bi bila potrebna homologacija?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Ma omogo?a moj -----. Tisti, ki so ?li na koncu piknika sprobat BTjko po Lokovcu, vedo, koliko je ravnine. Komaj kaj. In sem vse te preizkuse delal v blagih zavojih. In tudi brez ABSa. Sem pa? za malenkost popustil, popravil smer in naprej zaviral na polno.

 

Nekajkrat pa sem zahvaljujo? ABSu v ovinku brez te?av obvladal vozilo. Brez ABSa pa sem se pred ovinkom ?e ustavil...

 

Cesta ni poligon. ?e se pred teboj pojavi ovira, se pa? mora? ustaviti. Dobro, z ABSom lahko zavije? in se oviri izogne?. Spodaj je ena fotografija. Na njej je Mazda BT50, kjer se je ustavila vrez ABSa. Na dnu slike pa so ?tiri barvne plo??ice, kje se je ustavila z ABSom. Hitrost je bila vedno (trije poskusi z ABS in trije poskusi brez ABS) okoli 35 km/h, razlika v zavorni poti pa v povpre?ju 6,2 metra. ?e se na cesti znajde otrok, je pol metra predolga zavorna pot ?e katastrofalna. ?e mi razlo?i?, kam bi se lahko izognil morebitni oviri tu, kjer sem testiral, takoj dam varovalko od ABSa nazaj noter.

post-5658-1319736921_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Sem malo probal zavorne poti z ABS in brez njih. Rezultati so taki, da mi itak nih?e ne bo verjel. Zato sem nehal s preizkusi. ?e bo koga zanimalo, lahko dam par slik gor, vsekakor pa varovalke nisem ve? dal noter in zdaj vozim brez ABS. ?e ?ena, ki mi je pri merjenju pomagala, je bila ?okirana, koliko dalj?a je zavorna pot z ABS zavorami. In me je spra?evala, kako da so odobrene in zahtevane, ?e so pa toliko slab?e. A ji nisem znal odgovoriti.

 

?e pa je kaj zanimanja, lahko naredimo en majhen piknik v Lokovcu, samo za en dan, pa spotoma naredimo ?e preizkus zavor. Sem prepri?an, da bi tisti, ki bi bili prisotni, takoj pobrali varovalke ABSa iz svojih vozil...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

V glavnem edino relevantno bi bilo, da se sproba isti kos poledenele ceste zavirat z in brez ABS z isto hitrostjo pa videt kaj je res bolje in ali je bil ABS kriv za nalet ali kaj drugega.

 

 

Sprejmem izziv. ?im najdem ustrezen del ceste z ustrezno spolzko podlago, da se lahko igram z zavorami, bom naredil preizkus. ?ez dan je pri nas dovolj toplo, da se sneg topi in voda te?e tudi po poti. Zve?er pa za?ne zmrzovati. Tudi voda na poti. A je zve?er te?ko narediti kak?ne dobre fotografije za "dokazovanje".

 

 

Je pa tudi res, da v mehkem snegu (ne zvo?enem) ABS podalj?a zavorno pot za cca 20% ampak kljub temu ohrani vozniku kontrolo nad avtomobilom, da se lahko izogne oviri, ?e je seveda dovolj prostora.

 

 

No, pa smo tam. Vzamem iz tvojega stavka zamo bistvo: 20% dalj?a zavorna pot, ?e je seveda dovolj prostora. In ?e ga ni? Mislim, da sem nekje ?e napisal: cesta ni poligon, pa da ima? na vsako stran 50 metrov prostora. Pa ?e se ustavi, se ustavi, ?e ne, pa pa? ne. In mislim, da sem nekje ?e napisal: ?e bi voznike bolj iz?olali, preden bi jim dali vozni?ka dovoljenja, bi brez ABS------- dosegli bolj?e rezultate kot z njimi.

 

 

In misli?, da sulice na volanu ne bi pripomogle? Naredimo en preizkus?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Gume so neke đaponske Johance, ki naj bi bile za ta avto najbolj primerne. Kaj so ti japonski ----- sestavili, pa ne vem. In dimenzija? Original, kakr?no so Đaponski ----- predvideli za ta avto. In ?e dobro, da imam zimske, ker letne so ?e ?ir?e - potem BT ne bi bil ve? poltraktor ampak polvaljar...

 

Se bom potrudil in poslikal ?e Ladine gume.

 

Kar se varovalke od ABS------ ti?e, pa ja, vzamem jo ven pa en kos ?rnega selotejpa na armaturi ?ez lu?ko, da ne bo ?ene preve? motilo.

 

Kar se pa tvoje nesre?e ti?e, pa samo eno moje skromno mnenje: Tovarne avtomobilov se lahko razpo?ijo pri vgradnji vseh mogo?ih ra?unalnikov, pa ne bodo dosegle takega rezultata, kot ga bo en res dobro iz?olan voznik na kak?nem oldtajmerju. Tako kot pri porabi: lahko naredijo ne vem kaj, najve?ji vpliv na porabo ima voznik.

In ?e mene vpra?a?, bi hitro pove?al varnost v cestnem prometu. ?isto enostavno. Namesto zra?ne vre?e v volan bi nasadil sulico na volan. Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a bi bilo nesre? zagotovo precej manj, ker bi vozniki celo pot gledali tisto sulico pred seboj na volanu in bi se zavedali posledic nesre?e in bi vozili previdneje. Zako pa jim tumbajo, kako imajo ABS------, pa zra?ne vre?e, pa razne stabilizacijske programe, pa bo?ne oja?itve, pa gume z bolj?im oprijemom, pa kaj jaz vem kaj ?e vse in potem bolj jina?ko pritisnejo na gas...

 

Sem malo popravil (cenzuriral dolo?ene izraze) po zadnjih dveh objavah, da me ne bo kdo kaj za nespodobno izra?anje.

post-5658-1319358199_thumb.jpg

post-5658-1319358223_thumb.jpg

post-5658-1319358246_thumb.jpg

post-5658-1319358265_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.