Ne rabi? nujno uradnega servisa, stro?ka ra?unaj kakih 50 do 70 ?, ?e pa ni kodiran bi bilo pa manj kot 10? za 1 dodatno narejen komad - ponekod mislim da celo samo okrog 7 ?!
Nekateri klju?avni?arski majstri - eden od njih je npr. Beli? v Mercator Centru v ?i?ki, ti bojo naredili, alpa sedaj je v Leclerju nasredi centra neka klju?avni?arska delavnica, delajo baje vse ?ivo, cene pa ugodne!
Dejan, integrce ti ne bo ponudil nih?e v menjavo, vsaj ne neposredno, je pa opcija, ti unemu F-ko za ta ke?, kasneje pa samo preveksla? na Integro in je bila v bistvu menjava!
Men je tole avto 1a (samo enkrat sem se z njo peljal, niti je nisem vozil - raj?i ne), strup od strupa - zmaj zwerinski!
Mislim da ima? dotrajan motor?ek v voznikovih vratih (tako je bilo vsaj pri na?i "hi?ni" letnik 97). To smo potem nadgradili z daljinskim in pa novim motor?kom, skupnih stro?ek z delom mojstra (pa dobi? 2 nova daljin?ka) nekih 80 ali 90 ?, pa vsaj ni bilo ve? zamrznjenih klju?avnic in podobnih nev?e?nosti!
Klju? na letniku 98 bi rekel, da JE kodiran, sicer pa naj pove kak?en ki jo ima v lasti in je po mo?nosti ?e delal dodatne klju?e zanjo!
Kar se avta ti?e, kot si sam povedal rja, rja, precej rje znajo imet. Motro?ki ?rejo nekih cca. 7 litrov, do nekje max. 8 na 100 preov?enih km. Kar se mastnosti motorja ti?e, je ponavadi samo tesnilo na pokrovu motorja treba zamenjat, pa je vse ok, to je neznaten stro?ek! Kak?nih ve?jih hib pa sicer nimajo!
Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad!
?isto tak kolegialni nasvet - jaz bi posku?al zdele 3.000 ? fiksno iztr?it (pa vsaj kak teden stati za to odlo?itvijo), se pravi ko se kdo sku?a pogajat za ?e manj, se mu samo zahvali? za zanimanje in to je to. Koliko ?asa bi vztrajal je pa seveda odvisno od finan?ne zaloge in osebnostne trme ter nepopustljivosti.
Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj!
Pomoje da ja, lej zavedat se mora?, da nekdo ki jo bo kupil, prvo kar bo nucal, je vle?na slu?ba, kar ni ravno najbolj?i obet, ko kupuje? vozilo, hehe.
Jah pomoje je 5.000 ? odlo?no previsoka cena, saj je avto kr konkretno usekan, ne re?em ?e bi bil cel, potem je to druga pesem. Tudi majstr Simon mi je takoj pojamral - "a ve? da un ho?e 5.000 zanjo, to pa ni govora, da mu dam"!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
... homologacijami oz.



Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani