Presneta ?ara zagamana, komaj ?akam, da mine ?e teh devet mesecev, da bo ven iz garancije pa da iz tega kr?a Japonskega naredim en spodoben avto. Đapon?ki skopirajo vso ropotijo, ki jo vidijo v svetu, na?i zakonodajni -------- pa itak ne znajo drugega kot nekaj predpisat pa jih boli ----- za ljudi in njihovo varnost. S svojo glavo znaj stuhtat edin vi?je kazni in kako narod -------, ?esa ve? pa itak ti ----- niso sposobni. Samo za postrelt vso to bando nesposobno -------, pa da pridejo taki, ki bodo znali kaj tudi pomisliti. Pa ne samo s tisto tamalo glavco. Kateri ----- je uzakonil ABS -----, da mu takoj glavo razbijem. In kateri ----- je skun?tval ABS -----, pa da razbijem glavo ?e njemu. --------- je o?itno v?e?, ?e se mu v rit zaletavajo, pa je zato stuhtal take zavore. In kateri kreteni so odobrili zavore, ki skrbijo za to, da ne zavirajo. Pa to je za glave sekat. In ne mi zdaj pametovat in filozofirat o odre?enjski vlogi ABS-------, ker je to ----- od ovce in ?isto ni? drugega. Zakaj? Zato: ?ez dan se je sneg topil, po son?nem zahodu pa je za?el zmrzovati. Po poti sem dohitel "kaza?otko" (Lada 1500 karavan, letnik 1996 - tista ta ?katlasta) in po?asi vozil za njo. In pred kri?i??em je mo? za?el bremzat. In se je tudi ustavil. In Mazda z ABS------? --------- je na Lado, ne pa da bi se ustavila. Pedal se je tresel, to je bilo pa vse. Na vso sre?o ima Lada zadnji odbija? v vi?ini Mazdinega vitla, tako da ni bilo ?kode na avtih (razen malo olupljene barve - z Mazde, kakopak). ?e pa ne bi imel vitla, bi razbil pol Mazdinega plastik fantastik --------- kljuna na tisti Ladin ?elezni odbija?. Ma samo da gre iz garancije, po??ipam tiste ------- drate in ------- senzorje, pa da dobim avto z zavoram. Ta Japonski ----- vaga 1,8 tone, naredijo ga pa brez zavor. Pa to ni normalno. Pa te ---------, ki so si to zamislili, je treba poslat na Goli otok. Ma u Dachau, in Hitlerju dat vsa pooblastila, da jih pokuri, preden si omislijo ?e kak?no bedarijo in preden se tu ----- ?e namno?ijo. In na vso sre?o je bil tisti z Lado takrat tam. Ker meni z ABS------ ne bi uspelo dost zmanj?at hitrost (kaj ?ele ustavit) in bi gotovo na drugi strani ?el ?ez ?karpo - in kak?nih 100 metrov po bregu navzdol in v gozd. In hudi?a pozdravit. In bi policisti napisali "neprilagojena hitrost". Ma neprilagojen ----- z neprilagojenimi ABS------, ki so jih skun?tvale ---------. Cesta ni ------ poligon, pa da ima? na vsako stran 50 metrov. Pa ?e se ustavi?, prav, ?e se ne, pa tudi prav. In zdaj bo bolje, da grem spat, druga?e bom res ?el koga --------.
Pomladi, poleti in jeseni jo sploh ne prizadane toliko, pozimi pa jo to zelo "prizadene". Zakaj? Pomladi, poleti in jeseni se veliko ve?ino vozimo s Hondo Jazz in Fiatom Pando, ki porabita med 5,5 in 6,5 litrov na 100 km. In se dvig ne pozna toliko. Pozimi pa se vozimo praviloma samo z Mazdo, ki pa zaradi spodobnih zimskih razmer porabi v povpre?ju okoli 16,5 litrov nafte na 100 km. Pri taki porabi se pa najmanj?i dvig cene mo?no pozna na dru?inskem prora?unu.
Hja, tudi tako se lahko gleda na te stvari.
Kar se pa konca sveta ti?e, mi pride ravno prav. Da ne bom zapravljal denarja za ?enino darilo za rojstni dan, ki bo kmalu. Si raj?i privo??im kak?no pivo s prijatelji ve? - dokler ?e lahko.
Razmi?ljal sem nekaj, ?esar nisem napisal in sem mislil, da vsi o tem razmi?ljate.
V?asih imam ob?utek, da ?e grem v hrib z drugo prestavo, pohodim pedal za plin manj kot ?e dam v tretjo prestavo. Zdaj bi bilo pa zanimivo vedeti, kdaj je manj?a poraba: ?e je v drugi in kar pod obrati ali ?e je v tretji pod malo obrati. Imam ob?utek, da ?e je v tretji, ima motor pri manj?ih obratih manj mo?i in ga je potrebno bolj "zahodit". To pa verjetno vpliva tudi na porabo.
Upam, da sem dovolj jasno razlo?il, kaj me zanima.
In ?isto vseeno je, kak?no je vozilo in kak?na je poraba, zanima me samo razlika v porabi v danih okoli??inah.
Samo ne v katerikoli prestavi... sicer pa to velja, ja. V prvi ti bo curljalo med 15 in 30 litrov gotovo pa realno vsi vemo, da v hrib nikoli ne porabi? toliko. ?e sebe gledam; na Roglo se peljem med 60 in 80 v hrib. Poraba je med 8 in 12 litri med tretjo in ?etrto. Spet, koliko verjame? BC-ju.
A lahko naredi? en poskus. Vozi se na Roglo z neko dolo?eno hitrostjo v tretji prestavi. Naslednji? se vozi po isti poti z enako hitrostjo v ?etrti prestavi. Zanima me razlika v porabi. Jaz namre? nimam ?tevca trenutne porabe.
Se je zgodilo, da smo tudi v o?tariji imeli debato o var?ni vo?nji. Sicer smo vsi bili mnenja, da se razlika med umirjeno in dinami?no agresivnej?o vo?njo v teh na?ih hribih precej bolj opazi kot kje na ravnini. In smo pri?li do vpra?anja, kako pri vo?nji v hrib var?neje voziti. Na primer: 3 kilometre dolg vzpon z naklonom 12% lahko prevozim s hitrostjo 60 km/h v drugi prestavi, lahko pa tudi v tretji. Razlika je samo v obratih motorja. A pa bo motor v tretji prestavi res porabil manj goriva? Nato je Va?ki Vseved razlagal, da je najmanj?a poraba v obmo?ju najve?jega navora motorja, ne glede na prestavno razmerje. Ali ga nisem dobro razumel ali pa Va?ki Vseved ne ve vsega, a meni se to zdi malo skregano z logiko.
Pa me zanima, ima kdo kaj ve? izku?enj s tem?
Je kdo delal kak?ne meritve pri vo?nji v hrib? Mazda BT-50 nima ?tevca porabe.
Sicer imam ob?utek, da ste malo za?li s teme (Bencin dra?ji ?ez no?), a vseeno se tudi jaz pridru?ujem Boss-u. Tudi jaz sem vedno kupoval nove avtomobile. In jih potem redno vozil okoli 12 let. Pa potem ?e neregistrirane po teh na?ih gozdovih, dokler se niso povsem razpadli. In pri takem po?etju se gotovo bolje izide kot kupit zapored dva rabljena avtomobila in vsakega vozit 6 let. In ?e kdo prodaja avto po 3, 4, 5ih letih, se je za vpra?at, kaj je z vozilom narobe. Jaz sem glede nakupa vozila te?ka stranka. Trgovci me gotovo niso veseli. Si vzamem veliko ?asa za ogled, preizkus, primerjavo,... In ko kon?no nekaj izberem in izberem ?e opremo, ki bi jo rad imel, je to vozilo, ki mi ustreza. In je ni ponudbe, ki bi me po treh letih prepri?ala, da se mu odpovem in kupim novega. Razen, ?e bi z vozilom imel kak?en incident v obliki "pozabil-preveriti-nivo-olja" ali pa "vozil-brez-hladilne-teko?ine" ali kaj podobnega... Torej, jaz se strinjam z Boss-om. Bolje je kupiti novi avto in ga potem "guliti" 12 let kot kupiti rabljenega in ga ?e bolj rabljenega prodajati in kupiti drugega rabljenega.
Dovolim pa, da vsak dela po svoji pameti.
In ?e nima nih?e ni? proti, bi se mogo?e vrnili nazaj na temo. Torej, kako bo naslednji torek. Se bo spet bencin podra?il ?ez no??
Boss, bi ti kaj napisal, pa se mi zdi, da nima smisla.
In pa, Madmax, Janez Ivan, velesposobni giga imperator, kot ga imenuje?, ni brez napak. To je res. Je pa res tudi to, da je precej bolj?i od ?empeter?ana. Ni mi treba odgovarjat (tudi ?e bo?, itak ne bom bral) ,?e pa si malo iskren sam s seboj in ?e ti mo?gani pomnijo kaj ve? kot do zadnjega kosila, ve? to tudi ti.
Nisem ravno strokovnjak za te stvari, a vseeno mi dovolite eno misel
Pri vozilih s 120 in ve? KM se pa res ne gleda na porabo. Kdor ?eli var?evati, bo to po?el s kak?nim majhnim vozilcem, ki je ?e zasnovano za var?evanje in se za?ne debata, komu porabi 3,5 in komu 3,7 litra na 100 km. Pri vozilu z 1,5 tone lastne te?e; dol?ine 5,5 metra in 150 KM pa se ne spodobi govoriti o porabi. Tak avto pa? vozi?. ?e ne zato, ker ti je v?e?, pa zato, da te sosedje vidijo...
In upam, da vam ne bom zbil morale in ustvarjal zavisti, a na? dru?inski avto je za?etek septembra postavil rekord: 4,3 litrov bencina na 100 km. Pa dosezite tako nizko porabo, ?e morete. Mnja, no, ?el sem sam, to?il sem v Murski Soboti, spremljal pa sem tovornjak, ker je bil pa? malo bolj poseben tovor in me je ?ef poslal za spremstvo. Torej smo se vozili tistih 85 km/h od Murske do ?empetra.
?e malo, pa bodo tro?arine vi?je kot je cena goriva...
Se mi zdi, da sem enkrat neko? nekje ujel, da je z zakonom dolo?eno, kolik?ne so lahko tro?arine oz. koliko procentov cene lahko predstavljajo ali nekaj takega. Mogo?e kdo ve kaj ve? o tem? Za koliko ?e lahko dvignejo tro?arine?
Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:
Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?
Jaz osebno imam z A-Cosmosom v BTCju zelo dobre izku?nje. Nekje je bila tudi tema Pohvale servisov ali nekaj podobnega, pa je bil A-Cosmos v BTCju kar pohvaljen. No, vsekakor, tudi na tem servisu so samo ljudje in ljudje pa? delajo tudi napake... In mislim, da ena napaka ne bo vzrok, da jim ne bi v bodo?e zaupal svoje Mazdice.
In tudi ti: pelji enkrat avto na Avto-Rent, in z veseljem ga bo? ?e naprej vozil na A-Cosmos, ?eprav zdaj trdi? druga?e...
Se pa strinjam, da bi taka znamka, kot je Mazda, lahko malo bolj poskrbela za svojo servisno mre?o. Ne le, da je redka (konkretno Primorska ima en servis v Kopru in enega v Kromberku. In ti servisi lahko po?nejo vse sorte neumnosti, ker nimajo konkurence. In zato jaz vozim avto 125 km dale? na servis), je redko tudi strokovna. Avto ti hitro prodajo, nato se zgodi, da ti niti vti?nice vle?ne kljuke ne znajo prav zvezati. In za name?ek to spravijo tudi skozi homologacijo! Tudi o strokovnosti "homologatorjev" bi se dalo kaj povedati, a da ne zaidemo s teme, raj?i kon?am.
In ?e misli?, da si do?ivel najhuj?e, poi??i po forumu kaj o ?alabajzerjih... Vseeno upam, da se bo tvoj primer zate dobro kon?al.
Jah ?e ga reve?a cele dneve trajba? tko kot si nam demonstriral zadnji?, je ?e presenetljivo da se sploh kaj da spucat iz njega...
Verjetno pa je povsem normalno, da ko si ga spustil na relacijo, pa ?eprav z malo ve?jim spojlerjem zadaj, da brez vseh reduktorjev in 3., 4. in 5. prestavne ro?ice zadeva ?re znatno manj... Moja 6ka je za moje pojme po?re?na, samo ?im ji dam avto cesto za poduhat, se pozna na kestlu...
Em, demonstriral zadnji?? Edino, kar mi pade na pamet pod "demonstriral zadnji?" je bilo nekaj umirjene vo?nje po suhem makadamu in malo po eni travnati potki. Ni? posebnega. Ne razumem, zakaj se ti to zdi presenetljivo? In kaj je bilo tam umazanega?
In pa, na po?itnice nismo ?li brez reduktorja. Smo ga kar s seboj tovorili. Komu se pa da to dol pobirat, pa potem nazaj gor obe?at. In niti nisem prepri?an, da se ga da snet in vozit brez reduktorja. Pa sprednji diferencial smo tudi s seboj vozili.
Ja, se strinjam s teboj, da na relaciji avto porabi manj kot pri kak?ni mestni vo?nji. A nisem vedel, da to velja tudi za poltraktorje. Precej "mrtve te?e" tovori s seboj, ki jo na taki relaciji ne potrebuje. Tudi oblika ni ravno najbolj aerodinami?na (niti ni vozilo, od katerega bi se pri?akovala neka aerodinami?nost). Poleg tega je na strehi stre?ni nosilec, ki je precej dolg in na tri pre?ke, kar je sicer odli?no za prevoz tudi 6 meterskih tovorov, pri hitri vo?nji pa ustvarja zra?ni upor. In ?e zimske gume na vro?em asfaltu pove?ajo kotalni upor. In ?e "malo ve?ji spojler zadaj" ima dodatno te?o, pa tudi dodaten upor. In pri vsem skupaj le okoli 8,3 litrov na 100 km me je presenetilo. Resnici na ljubo sem jih pri?akoval vsaj 10. Me pa res firbec matra, koliko bi bilo, ?e bi ?el brez prikolice, z letnim gumam in brez stre?nega nosilca. Saj bi bila poraba gotovo pod 8 litrov. Za tako gmoto zelo malo, se mi zdi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Presneta ?ara zagamana, komaj ?akam, da mine ?e teh devet mesecev, da bo ven iz garancije pa da iz tega kr?a Japonskega naredim en spodoben avto. Đapon?ki skopirajo vso ropotijo, ki jo vidijo v svetu, na?i zakonodajni -------- pa itak ne znajo drugega kot nekaj predpisat pa jih boli ----- za ljudi in njihovo varnost. S svojo glavo znaj stuhtat edin vi?je kazni in kako narod -------, ?esa ve? pa itak ti ----- niso sposobni. Samo za postrelt vso to bando nesposobno -------, pa da pridejo taki, ki bodo znali kaj tudi pomisliti. Pa ne samo s tisto tamalo glavco. Kateri ----- je uzakonil ABS -----, da mu takoj glavo razbijem. In kateri ----- je skun?tval ABS -----, pa da razbijem glavo ?e njemu. --------- je o?itno v?e?, ?e se mu v rit zaletavajo, pa je zato stuhtal take zavore. In kateri kreteni so odobrili zavore, ki skrbijo za to, da ne zavirajo. Pa to je za glave sekat. In ne mi zdaj pametovat in filozofirat o odre?enjski vlogi ABS-------, ker je to ----- od ovce in ?isto ni? drugega. Zakaj? Zato: ?ez dan se je sneg topil, po son?nem zahodu pa je za?el zmrzovati. Po poti sem dohitel "kaza?otko" (Lada 1500 karavan, letnik 1996 - tista ta ?katlasta) in po?asi vozil za njo. In pred kri?i??em je mo? za?el bremzat. In se je tudi ustavil. In Mazda z ABS------? --------- je na Lado, ne pa da bi se ustavila. Pedal se je tresel, to je bilo pa vse. Na vso sre?o ima Lada zadnji odbija? v vi?ini Mazdinega vitla, tako da ni bilo ?kode na avtih (razen malo olupljene barve - z Mazde, kakopak). ?e pa ne bi imel vitla, bi razbil pol Mazdinega plastik fantastik --------- kljuna na tisti Ladin ?elezni odbija?. Ma samo da gre iz garancije, po??ipam tiste ------- drate in ------- senzorje, pa da dobim avto z zavoram. Ta Japonski ----- vaga 1,8 tone, naredijo ga pa brez zavor. Pa to ni normalno. Pa te ---------, ki so si to zamislili, je treba poslat na Goli otok. Ma u Dachau, in Hitlerju dat vsa pooblastila, da jih pokuri, preden si omislijo ?e kak?no bedarijo in preden se tu ----- ?e namno?ijo. In na vso sre?o je bil tisti z Lado takrat tam. Ker meni z ABS------ ne bi uspelo dost zmanj?at hitrost (kaj ?ele ustavit) in bi gotovo na drugi strani ?el ?ez ?karpo - in kak?nih 100 metrov po bregu navzdol in v gozd. In hudi?a pozdravit. In bi policisti napisali "neprilagojena hitrost". Ma neprilagojen ----- z neprilagojenimi ABS------, ki so jih skun?tvale ---------. Cesta ni ------ poligon, pa da ima? na vsako stran 50 metrov. Pa ?e se ustavi?, prav, ?e se ne, pa tudi prav. In zdaj bo bolje, da grem spat, druga?e bom res ?el koga --------.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani