Pol pa si slisal brate sta je ovo, ma to su zaboravili promenit, sredit cu ja to kad se vratim u Slovenijo znas kakvi su ovi slovenci. 🤣🤣🤣🤣 najjaci stavek mi je pa vedno bil ko je slo nekaj narobe in si preveril kaj je bilo, in si dobil odziv: nije do mene 🤣🤣🤣🤣 to si ze vedo da je kriv 🤣🤣🤣🤣 . Prave face so, brez sekiranja pa na izi 😀😀😀 vredu ljudje, jaz mam same dobre izkusnje z njimi.
Isto jaz. Še posebej, ko sem še delal v Tomosu so bili v tej delavci v večini. In je bilo vedno smeha, ko je šlo kaj narobe in potem njihovi izgovori.😅 Pa tudi mnogo kolegov imam od drugod.
, no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km
Saj... sedaj si dregnil v osje gnezdo. Bo še kdo mene obsodil, da vodim kake delavnice benz vs dizel. 😇
1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 pa turbo.....
Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪
Kot da bi moje misli napisal.
Da ne bom vedno jaz ta, ki šimfa čez te švoh benzinarje.😇
Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK.
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.
Jaz imam tudi dizla in naredim sedaj okoli 15K kilometrov. Precej imam zadnje čase tudi kratkih voženj zaradi korone. 😬
Seveda jo peljem vsake toliko na kako daljšo pot, da se malo prečisti. Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to. Saj smo že ugotovili, da tudi benzinarkam ne pašejo prav preveč mestne vožnje. Na tebi je, da se odločiš. 😉
Tudi sam sem najprej pomislil na rentanje Ferrarija v maranellu. Ceneje, lahko ga zapelješ na stezo, lahko te peljejo z njim po stezi, dobiš dvd posnetek, ceneje plus to, da je fajn izlet.
Res je. Imaš še varianto, da gre poleg tebe njihov človek in se zapelješ po okolici. Deset minut pride 350€.
Mislim,to je boljše kot nič.
Na začetku ti Ferrari parkrat crkne, potem prideš v kolono in je to-to. Sedel si pa le v njem. 😋
Ko so mojemu nečaku kupili za rojstni dan za darilo vožnjo z Ferrarijem so bili tej najemi astronomsko dragi.
Burya je takrat funkcionirala tako, da si se včlanil (članarina mislim da je bila okoli 5000€) in si dobil točke, katere si potem lahko koristil za najem športnih avtomobilov. Niso pa imeli najnovejših avtov. Zato so se odločili za Italijo. V Italiji je najem možen tudi za en dan.
Najem avtomobila Porsche 911 turbo je prišel pred petimi leti za vikend nekje 2000€ plus kavcija zaradi možnosti karambola nekje v višini 9000 EUR (limit na kreditni kartici.)
Ferrari 458 pa je bil še dražji za vikend nekje 2500 € - plus kavcija(spet enih 7000€ ali še več, se ne spomnim)
Sedaj so v Italiji cene še dražje.
Recimo Ferrari 458 Spider, je cena na dan 1700€+kavcija 15000€. Izposodiš si ga lahko za najmanj 2 dni.
Boljša in veliko cenejša varianta je, da greš v Fiorano ko boš seveda lahko šel.
Izposodiš si lahko F488, F458, F430 Challenge ( vsi avti so 950 euro za 5 krogov) in na koncu FF (1200 euro za 100 km ali 120 minut).😁 To varianto so na koncu izkoristili kolegi odd nečaka.
Mazda bi rabla samo še izvedenko s turbo bencinarjem in malo tršim podvozjem pa je to to.
Ja. Lahko bi sedanji trojki vgradili obstoječi benz motor turbo 2.5 litra z okoli 300 HP in gor obvezno kake aero dodatke. In pa seveda obvezno odprtina na sprednji havbi. 🤗
Nato kot si sam napisal trše podvozje in obvezno 19" col gume. Pa malo širši kolotek obvezno. To je to. Zmaga
Jp res je. Tole bo res pocasi ratalo kot skrinja z zlatom nekje na dnu oceana 🙂
... In cena jim bo samo rasla,in rasla, ko jih bo vedno manj na tržišču in se bodo vozili okoli samo še hibridi z 1000 kubičnimi, tricilindričnimi mlinčki.Ko bo šel takšen avto mimo njih, bodo lahko komot stopili iz avta ven in se mu bodo priklonili.
Spomnim se, da jo je on že pred petimi-šestimi leti prodal za skoraj enak denar, kot se tale prodaja. Takrat mu je Ajvar vgradil v njega Mp 3 predvajalnik.
Ko se enkrat vsedeš v tako raketo, kot je MPS, so ti vsi ostali avti navadna dostavna vozila. Takšno je imel moj sodelavec in mu je še sedaj žal, da jo je prodal. Pravi, da je bil to daleč najboljši avto, kar jih je imel. Pa je imel same dobre avte. Takoj bi kupil novo, če bi mazda še delala MPS-ke, pravi. Zakon. 👍
Jaz se mza usnjen interier vedno uporabljal samo krpico in mlačno vodo, da sem očistil sedeže. In celih 1x je sedeže zdajšnja žena namazala z običajno Niveo za roke. Nikoli nisem eksperimentiral s kakimi žaubami, ker se je uporaba vedno poakazala za strel v koleno. Enako je z raznimi motornimi aditivi.
Spodaj slikici sedežev enega mojih bivših avtov. Stanje pri takrat malo manj kot 250k km.
Drugače pa pripravljam zavore zamenjavo. Sem "surove" diske in bobne za 323f BJ prebarval, da ne rjavijo spodaj, Je nagravžno to gledat Slike sledijo...
Ne vem, katere znamke avtov si vozil prej a pri Mazdi definitivno ne bodo izgledali usnjenisedeži tako, kot na sliki. Jaz sem jih na prejšnji 6-ki mazal z vsem mogočim pa so kar popokane. Na voznikovem sedežu se je kar razparalo na pol. Nivea je pa ena izmed slabših možnosti. Ni strojeno in barvano usnje enako kot naše roke. 😉
Pomembno je le to ,da je prva,ostali bodo pa tako vedno zavistni kot vedno.🥴
Sem vedel kaj bo,pa sem Alfo zamenjal za Mazdo......
Eni vedno najdejo dlako v jajcu. Pač je v Ameriki Mazda N°1. In v Evropi bi bilo enako, če bi delal anketo kdo drug, kot kaka nemška ugledna"neodvisna" in nepristranska avto revija. 😉
Flikal sprednjo šipo 😤 in kmalu potem dobil nov kamen. A se samo meni zdi ali so Mazda vetrobranska stekla zelo krhka. V enem tednu sem 3 kamne dobil v šipo, eden jo je rahlo počil da je bilo potrebno flikanje, 2 sta jo pa brez problema okrušila.
Moraš gledat s SUV očmi - tole je odmik od copy paste in je nekaj drugačnega. SE pa seveda postavi vprašanje kako se bo ta oblika "starala". Po moje ne preveč dobro.
Ravno to sem hotel napisati. Da, taki ekstremi kot je ta hunday lahko hitro zastarajo oz. ne nosijo dobro let. Poglej, kako se drži naša 6-ka.Nekateri še vedno mislijo, da je to čisto nov model.Tako je pri Mazdinem oblikovanju na splošno. Ne delajo ekstremov, čeprav bi lahko včasih bili še malo bolj drzni. Pač moraš zadeti prave linije, da ostanejo v trendu veliko let.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Isto jaz. Še posebej, ko sem še delal v Tomosu so bili v tej delavci v večini. In je bilo vedno smeha, ko je šlo kaj narobe in potem njihovi izgovori.😅 Pa tudi mnogo kolegov imam od drugod.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani