Skoraj vsaka tekočina je dobra... Dokler ne pade temperatura krepko pod ničlo. Če zraven še piha in mogoče sneži, si takrat, ko ne vidiš iz avta nič, zaželiš, da bi imel v posodi najboljšo tekočino.Nekoč sem videl test, ko so testirali zimske tekočine za stekla. Najboljša na testu je bila učinkovita do nekje - 15°C.Najslabše tekočine so "obupale" že pri nekaj stopinjah pod ničlo.
Zelo je pomembno razmerje med vodo in tekočino, ker če je preveč močna ti na toplem hlapi in na suho briše Jaz nimam nikoli polne posode in to zato, da lahko reguliram z dolivanjem vode ali tekočine idealno razmerje, glede na temperaturne razmere zunaj. Vedno nalivam notri le destilirano vodo! Na tak način imam brisače kakih 5let.
Avte imam ponavadi od 6-9let in jih menjam enkrat in po vsakem pranju avtomobila jih namažem z glicerinom.
Meni tudi ni Waze vsec... Nevem, zakaj ga ne zdruzijo z Google Maps... ce so ga ze kupili...
Nejveckrat uporabljam Mazdino navigacijo, predvsem zaradi prikaza na HUD-u... Je pa bolj uporaben Google Maps, ker uposteva se druge faktorje (promet, zaprte ceste,...)
Brisalce imam Meyle. Samo te so imeli žal. Tekočina pa iz hoferja. Nazadnje iz Lidla se mi zdi. Zaenkrat ok.
Brisalci Bosch pa mi niso bili všeč. Nekak najbolj sem bil zadovoljen z Valeo brisalci.
Jaz imam v službenem avtu eno tekočino,ki je ful mastna če ni dovolj razredčena in je res vse mastno! V svojem pa iz Lidla in je ok,dve leti je vse vredu.
Ne,to so za letne gume in danes pravkar zmontirane. Na onih original 18tkah ,ki so bile z avtom bom imel kar zimske gor. Dolgo sem iskal,da sem našel 18tke original za pametno ceno. Za 16tke nimam srca,da jih dam na avto,ker nikakor ne zgledajo! Ko jih bom spomladi dal na avto jih slikam.
Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.. Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.
Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.
Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?
Ja tako je,če imaš izklopljen i stop. Drugače pa ti ugasne,ko počakaš in stojiš na zavori Ko pa stopiš na plin ti vžge in pičiš dalje.....
Te sem kupil in bom dal verjetno gor letne gume ,ker na onih 18", ki so bile kupljene z avtom imam sedaj zimske gume. Mislim,da ne bo neke razlike,da bi me motilo saj so mi osebno OK.
Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.
Se bom malo vključil,na firmi imamo c4 Picasso in ima kao robotiziran menjalnik-izjava prodajalca in tudi v reklami par let nazaj! Bom poenostavil,nima pedala kuplunge ampak prestavlja robot oziroma to je neke vrste hidravlični bat ki je voden preko računalnika in prestavi ko je to potrebno glede na hitrost avtomobila tako kot avtomatski menjalnik. Ima pa enako ročko kot avto z avt.menjalnikom in možnost pretikanje ob volanu +in- tako ,da ga lahko tudi ročno predstavljaš. Sam menjalnik je pa isti kot ročni,oziroma to je ročni menjalnik! Jaz ga ne vozim rad,ker šalta kot nekdo v avtošoli. Pa včasih pri prehitevanju ne ve kaj bi....... Po domače povedano,jajca od menjalnika in samo za AC je primeren.
Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.
Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....
To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.
Po tem tvojem članku sedaj čakam na rjo in upam,da jo bo čim manj.....
nove peci ki precej stanejo so odlicne, da so se dobra suha drva... ni prakticno nic zakajeno...
moj sosed pa vse skur v stari peči, plastiko, stare škornje...ma kar je sam da se upali, tolk špara, škoda u smeti fuknt... pol morš skoz vsak dan gledat kdaj zračiš bajto k če prsmrdi to notr ..ajej , obup
Pri nas je isto samo,da je še več takih sosedov..... Mogoče bo tudi za to kriv JJ.
js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...
kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....
spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...
fotr ma opla skor novo moko...isto k se ulezes spodi ...in pol pod moj 6 leta star golf je velik lepsi, ma ko nov...
ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso nemci tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...
fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo... leni , oz odnos bmk ...
tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam...
nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭
Daj menjaj še filter ne sam ole. Se za rjo sloh ne zmenm, kolk jo mam jz nebo rjasta. Loh čz 5 let pridš naokol.
Je še kdo od vas mel težavo, da se je ob hladnejših dnevih multimedija parkrat med vožnjo (ni nujnio med vožnjo, tudi če stojiš na mestu) parkrat resetirala sama od sebe dokler se ni v kabini mal bolj segrelo?
Nikoli,verjetno zato ker je na 10-15 stopinjah,če pa je gdaj bil zunaj na mrzlem pa tudi ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa če je to res 2 leti ali 60000km in nas goljufajo,da jih delamo na 15-20k km?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani