Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Haha Alex... ko je bila cena nafte nizka in je ablast komot držala na 1EUR si tulil "hvala vlada", zdej pa praviš, da je visoka cena krivda v svetovni ceni nafte. Seveda je in to je definitivno glavni faktor in to takrat, ko je cena nizka in takrat ko je visoka, vlada gor al pa dol.
Ko je bila cena nafte nizka smo imeli po zaslugi vlade eno izmed najnižjih cen goriv daleč naokrog. Takrat je ni bilo države v naši okolici, ki bi imela nižjo ceno. Sicer je pa kar prav, da trgovci prosto oblikujejo cene. Bomo vsaj videli, kako požrešni so trgovci in da prosti trg pri nas ne deluje, kot bi treba. Tega so že prej onemogočili.
Čestitam vidim da poznaš omenjeno in da ti ni tuje.
A drugače z 6ko karavan prideš skoraj povsod z dobrimi gumami in verigami?
Do sedaj sem prišel povsod brez verig. Le dobre zimske gume. Kot sem omenil, sem lani ril sneg čez passo Pordoi 2239 m (Nejc ga pozna).Dejansko se pelješ skozi smučišče.Niti v enem trenutku ni bilo kritično, da bi se ustavil.Tudi sam spust do Alba di Canazei je bil divji. 🤗 Moram pa zelo pohvaliti naš Mazdin G vectoring, ki mi je bil v veliko pomoč predvsem v ovinkih.
V bistvu, če bi recimo živel kje v hribih, kjer je veliko snega, bi si ga verjetno privoščil. Najbrž kako pando 4x4.To je zelo priljubljeno vozilce pri Italijanih v Dolomitih. Lahko potrdim, da ta avtek pride povsod, kjer se razni šminkerski suvi zaustavijo v snegu. Govorim o starem modelu.
Je pa res da so časi vključno s COVIDOM naredili svoje in da ni več toliko piknikov in druženja pa tudi škoda ker ne delajo več enoprostorcev s 4x4 pogonom kot so Renault Espace Quadra ipd...
A Pando in Dusterja je kdo že probal?
Dusterja je kupil sodelavec1.5 blue. Sem ga vozil ( sicer samo po slani) in moram priznati, da me je kar pozitivno presenetil. Mislim, da bi kar dobro oral po snegu. Sicer pa, grem jaz vsako leto pozimi v Dolomite, prek prelazov z 2000 m in več višine in z dobrimi zimskimi gumami sem prišel vedno na cilj. Ravno zadnje leto (februarja lani) je tako snežilo in pihalo, da nisi videl ceste.
In je moja 6-ka kar orala in orala. V bistvu še na tem avtu nisem rabil verig.
Ja, ampak nekih modelov ni ker oziroma so redki ker za njih bodisi ni zanimanja, največkrat je imidž, pa tudi dosti je strahu in nejevolje ker se večini ne da razlagati drugim o omenjenem modelu.
Modele ki niso nemški kupujemo tisti kateri ne želimo izstopati oziroma se bahati ter nas ne zanima kaj bodo sosedje in drugi rekli. Smo pa tudi ljubitelji ljudskih modelov in tisti kateri
Sedaj je prav obratno. Nemških avtov je že toliko, da niso nič več posebnega. Sedaj izstopamo mi, ki imamo japonske avte. 🤗
Danes sem moji M6 in sebi privoščil soliden komplet avtoakustike. Je bilo potrebno zamenjat žalost od original ozvočenja (ni bilo BOSE).
Skupno spredaj + zadaj 110w RMS, plus aktivni sub v prtljažniku 200w RMS.
Spredaj: RSE-165 - Focal (mid + tweeter)
Zadaj: RSE-130 - Focal (mid + tweeterji dodatno vgrajeni v tapete)
Ojačevalec: AP-4340 - Focal
Sub: ACW10 - DLS
Zvočna izolacija vseh 4ih vrat, s tem smo posledično rešili tudi problem plenkanja vrat ob zapiranju (sej lastniki M6 poznate ta zvok)
Sprememba v zvoku neverjetna. Investicija se je definitivno izplačala.
Cena: meni neprecenljivo, za mojo drago pa preveč da bi ji sploh povedal da sem zamenjal ozvočenje
Sub na mesto rezervne gume? Sicer je pa v tem primeru nadgradnje prednost, če nimaš bose ozvočenja. Lahko v gradiš vse 4 Ohm.
pred 2 minutama je Husky1290 napisal:
Prtljažnik na levo stran v plastično korito. Pritrjeno z ježki na steno, na oblogo prtljažnika in podloženo s peno, da ne skače in spušča zvokov med vožnjo.
jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔
Jaz tople garaže za avto nimam, da glede tega me nima kaj skrbeti 😎
V bistvu avti niso narejeni za tople garaže ampak so delani tako, kot da bo avto stal veš čas na prostem v vseh vremenskih pogojih. Enim to uspe bolje, drugim malo slabše.
Moje mnenje je, da stvar, ki v redu deluje- ne tikaj.
Pri teh novih avtih gredo v ekstreme in posledično so tej novi avti vedno manj uporabniku prijazni. Če ste gledali izbor avta leta ste lahko videli, kako so tudi oni grajali to, da ni več gumbov v avtih ampak samo še tablice, kjer vlečeš s prstom, da nastaviš temperaturo. Dodali so, da upajo, da se bodo gumbi kmalu vrnili kamor jim je mesto.
na tvojem WC-ju? hmmm, kot bi bla navodila za tazadnjo obrisat. 😈
Ampak v tem sneženem vremenu je tole fejst neprektična zadeva, ko želiš odmaknit brisalce od šipe, da jo očistiš pomrznjenega snega. In seveda bohnedej, da pozabiš odmaknjene od šipe in daš kontakt, ker želiš, da se ti avto ogreje. Roka brisalca najprej zaruži po robu havbe nato pa brisalec s silo udari po šipi. Z mal "sreče" poči še šipa.
Vseeno je boljši sistem brisalcev na naših 6-kah,kjer je old school varianta.
Tole pa prvič slišim.. Ne na tej ne na prejšnji se v sami vožnji ni poznalo praktično nič. Če ne bi bilo prikaza trenutne porabe in nekoliko drugačnega zvoka sploh ne bi vedel za regeneracijo.
Alex, ne rečem, da je karkoli narobe pri tvoji, ampak dejansko to ni splošni pokazatelj.
Drugače pa se pridružujem mnenju ostalih, da je tole po vsej verjetnosti menjal olje en šalabajzer, ki ne ve kaj tist X sploh pomeni in je nalival toliko časa olje, da ni prišlo do te oznake.
Probaj hitro menjati in daj gas. Pa mi povej, če je kaj razlike kot ponavadi. Še povsod po forumih so vozniki to opazili, da se med regeneracijo drugače obnaša.
Hvala kje na displayu, kako veš da dela regeneracijo
Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija.
Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati.
Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4.
Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je
i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km.
Jaz tudi menim da to nekaj ne stima skoraj nemogoce da v 100km naraste do oznake x. Ponvadi pri mestni voznji in nepazljivosti z regeneracijo pride do x po par 1000km. Drugače bi pa jaz kaplični vzorec vzel, zdaj ko je olje še sveže bo se moralo hitro videt gorivo v olju.
Tudi, če voziš veliko po mestu je važno, da takrat, ko ti dela regeneracijo, Avta ne ugašaš, ampak se odpelješ teh 10-15 kilometrov, da se regeneracija zaključi. To lahko spremljaš na displayu. Res je tudi, da veliko mehanikov ne ve, da je najbolje natočitinovo olje samo do polovice šipke med min in max. Tukaj je nekdo nalil do tistega X "zgoraj. Sem prepričan, da to ni bilo opravljeno na uradnem servisu.
Saj je pa logično da italijan nima časa za natančno izdelavo, če pa si mora vmes frizuro štimat, pa obrvi pipat, pa malo zalisce pobrit, aja pa ne pozabimo še liter parfumčka, pol pa je tekoči trak hitro že mimo italjana
😁
Samo res nisi daleč z ugotovitvijo. Sem imel priložnost delati z Italijani na švedskem na specializaciji za varilne robote yaskawa torsteknik.
Stalno so med delom govorili in govori, se krohotali, se opazovali v šipi, če so še lepi kot pred pol ure. Skratka, bolj malo so delali in se veliko predvsem zabavali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hej, to je za nekatere še novo olje. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani