Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg ...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃
Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima ...
The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine
Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)
Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima dobrih 8 sek do 100
ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel
Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?
Ta nova rdeča red soul je v resnici red soul crystal, ker ima več kristalov v barvi pred prozornim lakom. Tako je sedaj pri novih, ne vem pa od kdaj naprej... 👍
Ni več enake strukture kot mašinsko siva, prej so bile enake.
Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.
Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.
Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.
Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.
In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.
Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6
Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.
Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).
Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.
Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️
@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.
Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:
Hvala, to kako gre s toliko konji in avt.menjalnikom že vem,nekje 20 konjev ti pobere avt. menjalnik. Tista ventilacija me moti bolj na novi 3ki. Je še kaj na kar bi moral biti pozoren pri tem avtu?
Si ti uporabil kaj za to plastiko in kako je občutljiva?😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nov avto rabi nove z.gume,ne vem pa kaj bi vzel🤔
Gledam nekaj srednjega:
dimenzije 215 55 r18
Kleber krisalp hp3
Cooper discoverer winter
Hankook winter evo3
Zbiram predloge in mnenja!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani