Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Nov avto rabi nove z.gume,ne vem pa kaj bi vzel🤔

Gledam nekaj srednjega:

dimenzije 215 55 r18 

 

Kleber krisalp hp3

Cooper discoverer winter 

Hankook winter evo3 

Zbiram predloge in mnenja! :zoom-zoom:

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Evo ena na brzino.... 😀😂🤣

IMG_20210820_151418.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bossek napisal:

Evo prilagam zgodovino porab

IMG_1681.jpeg

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je tommaazz napisal:

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Ko tole prečitaš se še lažje odločiš za x186...😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima  dobrih 8 sek do 100

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Robert napisal:

Imam CX-30 X180 motor od 12/2019, nobenih težav.

Kaj tisto deaktivacijo dveh cilindrov še imaš ?

Kakšno imaš pa kaj porabo?👍

pred 9 urami je mazdaman napisal:

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Če primerjaš staro 3ko 120 in cx30 150 je res ni,ker je avto cc200kg težji!

Sem poskusil to varjanto in zato sem se odločil za x186. 😉

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

Ja pa nekaj navora je več...😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 44 minutami je 50keda napisal:

Kolikor mi je znano majo tam dost mukedama ... tak da je ta avto dost na mestu :P

Jp, pomembne ceste so ok, ko pa malo zaviješ od njih je pa soliden do grozen makedam in dosti brezpotij kjer take mrcine pridejo prav... 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Sem montiral nove tablice na svojo staro M3ko.... 😇 😊😆😂

IMG_20210729_161748.jpg

pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Včeraj zvečer prevzel avto pri mehaniku.

 

Servis na 221.000 km, torej 11.000 km od zadnjega servisa.

Zamenjani vsi filtri in tokrat po vašem priporočilu nalito olje Mobil 1 ESP 5w-30.

 

Še nekaj za ljubitelje statistike:

Poraba zadnjih 11k km: 6,2 (po računalniku, v praksi bližje 6,6-6,7)

Povp. hitrost zadnjih 11k km: 75 km/h

 

Zdaj pa novi desettisočici naproti.

Žal sem pozabil reči za staro kapljico olja, da bi naredili vizualno analizo ... Pa naslednjič.

Super povprečje imaš na to kilometrino, veko je AC ane? 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Bossek napisal:

Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da :) Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.

Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.

 

Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo :D Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.

 

Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.

In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.

 

Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6 :)

 

Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.

 

 

Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).

Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.

Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate :) Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.

 

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.

Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:

 

 

Hvala, to kako gre s toliko konji in avt.menjalnikom že vem,nekje 20 konjev ti pobere avt. menjalnik. Tista ventilacija me moti bolj na novi 3ki. Je še kaj na kar bi moral biti pozoren pri tem avtu? 

Si ti uporabil kaj za to plastiko in kako je občutljiva?😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.