Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

Z 16" izgleda obupno. 

pred 9 urami je NevLado napisal:

Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3

 

Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno.

 

Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul

Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. 

Edini res dobri (navadni) benski  motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo  dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši  motorji. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Niste najboljši prodajalci. 🤣

Hvala za komentarje.

 

Seveda je trenutno CX-30 na vrhu lestvice. Grem pa pred nakupom na testno vožnjo.

 

G140 zato ker delam premalo km, da bi bil upravičen nakup X186. Nekdo je nekaj časa nazaj naredil primerjavo.

 

Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".

Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.

 

Hvala 

 

LP

 

 

 

 

 

 

 

Kaj ne bi raje kupil 18" zimska platišča (aftermarket ne original). 16" ne gredo na cx30. V bistvu so homologirane a bo izgledala smešna. Dobijo se kar ugodno. Kar nekaj nas ima 18" za zinske. Tako boš imel lep avto poleti in pozimi. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Pa rdečega avta ... 🤣

Pa kamučina s smetano ne pije...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Nima pa dvigalke v maski😁

To je obvezna oprema pri renoju  in gedore ključi, ter kak izvijač. Pa pajser je tudi dobro imet. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Pri Mazdi boš dobil pravi avto za uživanje, ta drugi pa je le - reno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

In naš voznik CX-30 G140 AT je očitno po meni, povrečna poraba 6,1. 

Ta podatek sam po sebi ne pove nič. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Vse električarje testirajo pri temperaturi 23°C in pri povprečni hitrostii 45/ uro. Zato pa so rezultati takšni, kot so. Potem pa vidiš razne tesle, ko vozijo 100/ uro po avtocesti. Da bi ja naredili tistih 450 kilometrov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 2 urama je SeekK napisal:

Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏

Verjamem. Takrat so poročali o zastojih na cesti, baje. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€.

Ha, ha, ob tako nežni nogi, da že sama leti po zraku in je niti ne čutiš več. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 23 minutami je samSimon napisal:

Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss

seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov.

 

Bo pa zdej

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto  tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?

Se ve.😉😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 9 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz bi rad pohvalil hribovskega Jozeta, ki sraufa vse mogoce avte, ni specializiran za nobeno znamko.

Se dogovoriva za uro in datum in tako tudi drzi. Tudi klicati ga ne rabim 3x, kot sem v preteklosti kaksnega drugega Jozeta.

Ima tudi svoj s.p., ampak naredi brez racuna, ker mu zaupam. Seveda je tako se ceneje.

 

Kot je pa zgoraj en napisal, dokler so obicajne in "preproste stvari", smo vsi srecni in zadovoljni - jaz, avto in hribovski Joza. Upam da z mojo M3 ne bo kaksna vecja tezava, trenutno je stara 8 let, ima 205.000 prevozenih in je v odlicnem stanju. Vsaj upam. Se drzim intervalov servisiranja.

Bi pa rabil enega licarja, da ji pokita prag, ker je M3 povozila stojalo za motor in si je zvila prag. To recimo hribovski Joza ne dela.

Lepo, da uživata z hribovskim Jožetom ampak mi tukaj debatiramo o uradnem, zlatarskem mazda servisu. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

Če vam gre "na žiuce" pooblaščen servis, zakaj ne peljete avta k privatniku?

 

Vsak servis, ki se drži navodil proizvajalca in servisira z istimi nadomestnimi deli, ne prekine cikla garancije. Vseeno bo veljalo če sosed zamenja, samo račun mora imet in ustrezne dele. Lahko greste tudi na VW servis

Yes.. In, ko boš hotel uveljavljati garancijo, se boš lahko obrisal pod nosom. Vse bodo našli. Še svojega olja me smeš več prinest na servis, ker kao ne garantirajo, da boš lahko uveljavljal garancijo. Jaz se z njimi ne mislim ubadati ker niso tako pomembni, da bi bilo vredno. 

 

Pred eno uro je Boss napisal:

Ej vid mene budalo.... jaz ga 10 let vozim na pooblaščenca. Čisti norc, vam pravim.🙃

 

 

Če bi bil strojnik bi kmalu uvidel, da te nat...... na suho. 😉

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Jaz da šparam?? Nikoli. Samo ne dovolim, da nekdo misli, da dobro dela v resnici je pa šalabajzer z zlatarskimi cenami za nič naredit. Tega pa ne trpim.

Nategunov, namreč. Naredi, kot se šika, povej pošteno in realno ceno in takrat ti bom dal tudi mančo. Vsakokrat. Ni problema. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Jest napisal:

Zakaj torej sploh vztrajaš in voziš avto na "drag" pooblaščen servis, kjer so sami nateguni (kot sam praviš) in ki ti ne ustreza...  zgolj zaradi morebitnega uveljavljanja garancije, za katero itak veš, da bodo problemi? 

Ker ga pač moram, drugače mi ne bi ob morebitni težavi upoštevali nič. Tako ti ne upoštevajo nič, takrat bi pa bil dvakrat nič. 

Sicer pa, ti lahko voziš tvoj avto na uradni servis nadaljnjih 29 let, nihče ti ne brani. 

Jaz in ostali tu na obali imamo pač z našim uradnim mazda servisom zelo slabe izkušnje in zato tudi ne hodimo radi k njim le, če je res nuja in to je, ali uveljavljanje garancije (kar je včasih zelo težko doseči ) ali pa redni servisi. 

In potem, po petih letih - konec. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 17 minutami je Jest napisal:

Ampak še vedno ne drži to, kar si napisal... da ti olje "zaračunajo 300€ in več" ... nateguni gor ali dol ... Bi prej rekel, da je taka izjava "nategunska" :P :D ... 

 

V ceni servisa je še veliko več, kot le to, kar ti vidiš... Recimo Mazdina mobilna pomoč za eno leto...  enostavneje reševanje v primeru garancijskih zahtevkov, razne ekološke dajatve... reciklaža odpadnih tekočin,...  ... itd ...

 

Če si to pripiravljen "spregledati", imaš vedno možnost, da servis opraviš tam, kjer tebi bolj ustreza ... :P 

 

Aja... pa ne branim servisov... ki niso poceni ... Vsak ima možnost izbire ... Ampak konec koncev si se sam tudi odločil za nakup avta, ki ni med najcenejšimi ... in ves čas povdarjaš, kako "premium" je... To pač potegne za seboj tudi to, da so cene servisov "premium" :D 

Enostavno reševanje garancijskih zahtevkov??🙄 Naj Gelipter napiše, koliko so se pogajali in je bilo slabe volje za  čisto enostavno zamenjavo zavornih čeljusti. Pa zamenjana akomulatorja v garanciji. .. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

 

?zmeden?

 

Tvoj zadnji  račun pravi drugače ... 

 

image.png

 

 

 

 

Ne, je prav napisano. Pa še to je pretirana cena. Ves material stane 100€. Drugo so itak neke operacije pisali gor. Kaj pomenijo te njihove "operacije"vedob samo oni.

V glavnem so nateguni prve klase. 

Original Mazdine olje stane v vsaki normalni trgovini 10€, filtri par deset evrov vsak. 

Pa saj nismo po župi priplavali, da ne moremo preverit realnih cen materijala. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam.

 

Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).   

No, ravno nazadnje, ko sem bil na servisu na avto plusu , je pred mano bil en uglajen, lepo oblečengospod. Pogovor je začel normalno. Rekel je, da je pripeljal avto, star 2 meseca na zamenjavo vzvratne kamere. Kot so bili  dogovorjeni. Baje. 

No, tukaj so se začele težave. Gospodična mu je prijazno rekla, da so ga klicali, da se dogovorijo kako in kaj naprej. 

Da morajo odobriti v Nemčiji  zamenjavo. 

Da bodo oni najprej pregledali vse in poskušali popraviti. No, tukaj se je uglajeni gospod prelevil v razbesnelo zver. Začel je vpiti, da hoče vodjo servisa, direktorja in da zahteva, to je poudaril parkrat, da se kamera v najkrajšem možnem času zamenja. 

Za ta čas, ko bo brez avta, zahteva enako vozilo kot ga ima sedaj. Dali so mu tudi knjigo pritožb ter tel.št. uvoznika. Aja,vozilo je bilo mercedes. 

Vrgel jim je kliče na mizo in odvihral iz sprejemne pisarn. Gospod mi je bil kar simpatičen. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Če hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več. 

Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira. 

In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.

Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Potem kolotekov Alex na premijski CX-30 že dolgo nimaš več? 

 

Se mi zdi zanimivo tudi to, da je lakiranje cca 20 mikronov tanjše od nekaj let stare 6-ke, le okrog 70 mikrometrov.

Tudi na 6-ki so mere od 70-120 Mikrometrov. Nikoli ni debelina povsod enaka. Vse Mazde imajo švoh debelimi laka in s tem si podvržen pikicam na havbi in drugod. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Gledam tole premijsko CX-30 ... a prav vidim, da je kolotek iz umetnega filca??? Ga ne bo štrajfiks raztrgal?

 

20250301_182248.jpg

 

Dinozaver je pa dobro zakamufliran s poceni plastiko ... 🙃 Niti srebrnega emblema pokrovu niso privoščili.

 

20250301_183945.jpg

 

Šofer pa je sicer nad avtom navdušen, njegovo kompaktnostjo, nad hitrostjo info sistema, itd.

Ne bo sigurno. Edino, če bo voznik vozil prehitro je možno, da. se mu zavije okoli kolesa in bo padel. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A pozna kdo ta avto CX5, sumljivo poceni
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

pred 30 minutami je Boss napisal:

Alex je dinozaver :hudicek:

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.