Januarja 2019 sem se po nekaj mesecih raziskovanja katero Mazdo 3 nabavit odločil da vzamem novo G120 in jo takoj odprem na 175 KM,
saj se mi je zdela boljša opcija kot nakup G165. Avto je bil testen imel je nekaj čez 3000km, zato je bil že utečen.
Opravil sem nekaj meritev pospeškov in jo peljal čipirat. Po čipiranju je bilo vse po pričakovanjih, do 4000 obratov je bilo enako, od tam
naprej pa bistveno več moči. Tudi testi pospeškov so pokazali bistveno krajše čase. Vendar je avtu še vedno nekaj manjkalo, nisem bil zadovoljen.
Čez dobre tri mesece se mi je finančna slika nepričakovano spremenila in sem moral avto prodat s povprečno porabo 6,4l/100km.
Pred enim mesecem se je na avtonetu pojavila lepa rdeča mazda G165. Finančna slika se je med tem časom popravila in sem jo šel takoj kupit.
Krajši menjalnik naredi vso spremembo na tem avtu. S tem motorjem sem izredno zadovoljen. Avto je bistveno bolj živahen v vseh pogojih.
Povprečno porabo po narejenih 2500 km imam 6,1. Točim izključno 100 oktansi bencin.
Če primerjam porabo z mojim prejšnjim avtom (Peugeot 308 blue HDI 1.6 120KM, 300nm navora), je pri Mazdi za 0,8l višja. Mazda ima zimske gume in
gre neprimerno boljše kot Peugeot. Poleg tega peugeot neprestano kaže 4,5 km/h več kot gre v resnici, Mazda pa 1,5. Peugeota sem imel še tri tedne doma vzporedno z Mazdo,
tako da sem imel čas testirat porabo iz čiste radovednosti. Tako sem se istočasno peljal na
na raznih relacijah z obema hkrati. Povprečna poraba se je gibala od 0,5l do 1l več na Mazdi. Odvisno od poti.
Iz moje strani lahko samo rečem vsa čast Mazdi da vztraja na 2.0 atmosfercih, to je bil pri obeh mojih Mazdah ključni razlog za nakup.
Korektno napisano,tudi meni na testu ni popila veliko,se pa občuti da gre manj oziroma ima manjše pospeške od moje.
Saj Mazdina navigacija ocitno ni edina s takimi problemi pri cestninskih postajah... Dostikrat vidim kaksnega tujca, ki se pelje mimo lokacije, kjer je vcasih bila cestninska postaja in zavira... marsikod celo na prehitevalnem pasu ... In ugibam, da mu pac navigacija ali infotainment v avtu kaze se vedno podatek, da je tam hitrost omejena na 60 km/h ali pa ponekod celo na 40 km/h ...
To je res in je ful nevarno, sem imel že tak primer! 😁
Ker me je begalo samo 10% olja na računalniku sem se odločil za servis saj gremo avg na dopust.
Sem povprašal kaj se dela in mi je rečeno da na vsakih 20k oziroma enkrat v tekočem letu servis.
Menjava olja, oljnega filtra vse filtre zraka, kabine.
Ostalo se samo pregleda. Cena okol 250 ojrov.
V avgustu pa mi bodo naredli posodobitve ker Italijan v letu 2019 ni naredil.
Me pa nekaj druga zanima. Kaj pa vlki servisi kdaj se delajo?
Me pa še zanima, če ima Mazda 6 dve ketni, al sem narobe slišal, mam pa CD150 2.2
lep pozdrav Tine
Mislim, da posodobitve ti lahko naredijo že zdaj ni treba čakat na avgust, ker od jutri naprej boš tako ali tako imel servis čez eno leto. Jutri je najbolje da jih vprašaš glede drugih stvari. Sem bil dve leti nazaj pri njih glede nakupa in pri mehanikih in so bili ful prijazni. Cena servisa je pa Štajerska, v Lj.bi dal več! Srečno
Ja, recimo moj je bil ob nakupu tam in je čakal na kupca iz katerekoli evropske države. Se pravi bi ga lahko kupil tudi Francoz al pa Španec.
Ja to bi moral vprašat v komercialo kako vse skupaj deluje, ker moj je bil na ladji in še nekaj takih ki jih imajo verjetno zakupljene in so mi jih ponudili a meni je ustrezal ta ki sem ga potem tudi kupil. Mislim, da niso peljali 10-20 trojk v Luko iz Mehike, da bi lahko izbiral samo med temi! Mogoče vprašam ob priliki kako imajo to nabavo urejeno. Še to, pred cc15 leti so nabavljali od Austrijcev.
Sem imel continental pa bi od mene dobile 1/5 pa jo majo za premium znamko.. pa taka jajca sem imel z njimi da ni res
Kaj imaš pa sedaj,da si zadovoljen?
pred 10 urami je Jest napisal:
Na CX-5 so bile ob nakupu gor Toyo ... in so za normalno voznjo cisto OK.. Sem pa pred nekaj dnevi na poligonu na Vranskem videl, da so sedaj, ko jih imam gor tretjo sezono, na mokri podlagi odrezale dokaj slabo. Od vseh v skupini sem imel najdaljse zavorne poti ... Tako da jih naslednje leto spomladi menjam ...
Je pa tudi res,da Mazda nasploh na testih nnima ravno najkrajše zavorne razdalje neglede na gume.
Res je,Toyo gume so verjetno za normalno vožnjo čisto ok,ampak pri prvovgradnji ne moreš izbirat. Kupil jih ziher nebi za tak denar in to kvaliteto,oziroma karakteristike! Jaz imam iz prvovgradnje Mišelinke,je pa odvisno od modela kake gume ima. Je pa res čudno in zanimivo da ima KIA Mišelinke ,WV pa Hankook?
Ne vem kam gre tehnika in znanost,naprej ali nazaj? Smo pred 30 in več leti menjali na 10k potem na 20k,pred 15 leti celo 30k,se je nekaj zgodilo,da je šlo na 20k in glej ga zlomka smo pristali nazaj na 10k ,pardon na 5k! Bom rekel da ne znajo več delat motorjev,še moja kosilnica jih šiša........
Čeprav so brisalci potrošni material, jih zaradi Rain-X res izredno malo uporabljam, tako da sem jih sam na prejšnjem avtu menjal v 11 letih natančno 2x. Pa še to bolj zaradi lepšega.
Ja, tisto prvo ne bo šlo skozi, ono drugo je pa tako kot praviš samo da je moj način bolj Gorenjski ali Škotski kakor gdo hoče...
Jaz jih vsake toliko namažem z glicerinom, da ne otrdijo gumice in isto naredim z dihtugami okoli vrat. To počnem že 30 let in se obnese, imam jih po 5let.
@Alex kar se tiče tovarniških podatkov, ja enostavno daš 1 liter zraven pa maš realno. Tak js že od zmeri delam, pa še nism biu razočaran Poanta je, da te njihove porabe so dejansko resnične, samo ne z našimi nogami in pogoji. Danes sm z svojo pripeljal do avtoceste pa sm mel še samo 7.3 ... no po AC in poti domov, mam sedaj normalnih 7.8 (kot je tudi moje dolgoročno povprečje od nakupa), pa če greš za mojo gleat tovarniške pa daš še liter zram ... smo pa tam nekje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Korektno napisano,tudi meni na testu ni popila veliko,se pa občuti da gre manj oziroma ima manjše pospeške od moje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani