Pokliči pa vprašaj Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice.
Imel sem usnje v zadnjih treh avtih. Sedaj ga končno nimam več in je to najbojša stvar, ki sem jo naredil. Ko prideš v avto, ki je bil na soncu, se lahko komot vsedeš in se ne opečeš, kot na usnjenih. Tudi sam filing sedenja v njih je mnogo boljši kot na usnjenih. Dobro, pustimo res prestižne avte, v katere je vgrajeno prvovrstno, pravo usnje in ne eko usnje kot v mazdah.Tam je potem druga pesem.
Naredil komplet servis na M6 vsi filtri in vsa olja. Z endoskopsko kamero pregledal sito oljne črpalke v karterju. Resetiral servisni interval in skalibriral injektorje. 😎
Ni švoh. Naslednjič se lahko lotiš sam programiranja in čipiranja. 😛
Pokliči pa vprašaj Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice.
V mojem so bile že original vse led žarnice noter.
Kaj se zgodi, če z gumami, ki so prevozile že 35.000 km po makadamih, gozdnih vlakah, pozimi okovane v verige,... pelješ v toplem sončnem vremenu 1000 kg tovora + zadaj pripeto prikolico, na kateri je še 500 kg tovora okoli 125 km daleč po avtocesti s hitrostjo okoli 100 km/h?
Glih sem hotel napisati, da so ga pokvarili z to predelavo. Precej neuspelo. Če se ne motim je to zadnji letnik zračno hlajenih 6 valjih boxer motorjev. Za puriste je to edini pravi Porsche motor.Tudi rdeča streha ni prav posrečena. Je po mojem kupljena druge roke in je bila original na Porscheju bele barve. Vsaj ponavadi je ta kombinacija. Dobro je, da je menjam zloglasni ležaj, saj je potrebno za zamenjavo vzeti cel motor ven. Zna bit, da pride sama menjava tega ležajčka krepko prek jurja in pol.Drugače pa bi ga takoj imel. Pa še kabriolet za povrh. 👍
Mašina sigurno ni zadušena, ker delam dnevno cca 150 km, kjer se mašina vrti med 2500 in 3000 obrati, na ostalih cestah pa tudi menjam nad 3000 obrati.
Kar se pa tiče katapultiranja je pa odvisno od tega, kaj pričakuješ.
Za mene je imel takšne pospeške BMW 540, 4.4L in nekaj čez 300 KM, ki smo ga imeli pred leti v službi. Kadar si stisnil gas do konca, je bilo kar brutalno. Pa še enkrat, ko sem se s Cvetkotom peljal par krogov v Racelandu.
Ok, ok, tudi ko grem z nečakovim BMW x5 3,5 so večji pospeški. Hotel sem samo povedati, da, se čuti razlika med turbo in ne turbo motorjem. Ni pa mazda 150konjska dirkalnik. Če ga čipaš na 210 konjičev, kolikor je še sprejemljivo je pa druga pesem.
No sej to, zdej si končno sam seb priznal haha Avto ni hitrejši, ti imaš samo filing, da si hiter, ker dobiš tist instant šus navora, ko turbina zagrabi. Ampak bencinarka se bo še zmer (od 0-100 pa še verjetno naprej) odpelala mimo tebe hitrej in bo bolj prožna skozi vrtljaje v neki specifični brzini. Zdej je pa pač preferenca posameznika, kaj nekomu bolj ustreza.
Sej to je res. Odvisno, kaj je komu všeč in kaj kdo od avta pričakuje. Sej tudi nekateri benzinarji so zakon. Prav sedaj, ko sem šel po hitri cesti je mimo mene "poletel" Porsche gt3. Pa tak zvok iz auspuhov, da sem kar mravljince dobil. Ko je zavil na izvoz je to naredil s takšno hitrostjo, da mi ni jasno, kako je izdelal ovinek, brez da bi končal v ograji. To je res lepo slišati in videti... tudi jaz bi imel benzinarja...😳 takega. 🤗
Ampak glede na to, kako "hvalis" tisto, kar si trenutno lastis... je bil verjetno takrat, ko si imel 128 sport to najboljsa raketa, ki si jo clovek lahko izmisli ... 😆 ...
Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ...
Sem pred sedanjim bencinskim CX-5 vozil tri turbodizelske sestice... med drugim nazadnje tudi tako, kot jo imas sedaj ti (le da je bila D175 avtomatik)... Pa tezko recem, da sedanji atmosferski bencinar (G194 avtomatik) kaj slabse gre v klanec ... In tudi jaz nisem imel tega obcutka, ki ga ti opisujes kot "katapultiranje naprej" ...
Jaz sem tudi imel "ta močno"benzinarko na preizkusu, avtomatski menjalnik.. Pa stalno sem čakal, kdaj bo končno menjala v višjo prestavo. Pa sem ugotovil, da je že v najvišji prestavi.Cel čas je nekaj manjkalo. . Imel sem tudi 165 konjsko. Pa z gelipterjevo cx5 sva se tudi vozila.( Tudi 165 konjska). Lahko sam pove občutek, ko se je vsedel v dizelco, kakšna razlika je v pospeških.🤗
128 za takrat ni bila švoh.Pa bila je Ferrari rdeče barve. Pa dupli karburator. 😁
Dejansko se strinjam s tem, da pri D150 ni nekega "katapultiranja" pri vožnji, ne glede na obrate in prestave.
Po mojem imaš zadušeno in ulenjeno mašini.Teh motorjev se ne vozi na 1500 obratov ampak malo bolj živahno. Drugače s tako vožnjo "ubiješ" veliko konjev v njej in potem gre res bolj na izi. Drugače pa ja, čutiš šus ko prime turbina in te izstreli,ko dela, kot mora.
Pred eno uro je NevLado napisal:
Točno to. In ni ga lepšega kot to, da se lahko od 40 do 140 peljem v tretji prestavi z nasmeškom na obrazu.
A res? A motor imaš pa z jermeni pričvrščen, da ti ne pristane v prtljažniku? 🧐
Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD
Sej ne primerjam hrušk in jabolk.Mazda 6 dizel vs mazda 6 benzin. Ko menjaš pri benzinarji dve brzini dol gre na obrate in naprej.
Pri dizlu se to zgodi tako, da turbina prime, te zalepi na sedež in te katapultira naprej. Pri benzinarju brez turbine tega občutka ni.
Ko govorim o šesti brzini mislim s tem to, da greš v hrib in samo pospešuje in pospešuje, benzinarji pa ostanejo zadaj in počasi se upehajo. Ročni menjalnik je v bistvu boljši, ker bolj natančno lahko predstavljaš in kadar hočeš.
Tiste obvolanske ročke so bolj za zabavo in za lepše videti. Sem probal in ni to to. Druga pesem je avtomatika v kakem Porscheju. Tam stvar deluje kot mora. 👍
Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉
Ne moreš primerjati limone z ananasom (fiat vs mazda).
Imel sem nekaj avtov z turbinami pa še z nobeno ni bilo problema (tok, tok on wood).
Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.
Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat.
Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji.
V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab
Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐
Ampak alex ce smo ze pri krivulji je 2.5 170hp se zmeri za 2 s hitrejsa do 100 km/h od tvoje 2.0 . To je govora o drugi generaciji kje je potem sele tretja generacija k ima vec konjev in navora
Ni vse v dirki od 0 do 100.😇Tu govorimo o dinamični vožnji po hribih in klancih... z polno naložbenim avtom. 😛
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super. Cenim ljudi, ki se lotijo stvari in jo tudi izpeljejo do konca. Celo življenje se učimo. Kdor hodi z odprtimi očmi okoli,seveda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani