Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Ubistvu je lih kontra. :) 

 

Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj. 

 

In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo. :D 

 

Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je 50keda napisal:

@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej :D Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...

Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje. 

Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Boss napisal:

To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.

Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj  preveč "športna". 

Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita... 

Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem. 

Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.

A ti filaš 19" 3 bare?? 🥺

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je J.J. napisal:
pred 5 urami je Aless napisal:
Ja manjka turbo, ker so atmosferci malo leni. 
Črn avto pa zame odpade, sem mel 2 črna in sem si rekel nikoli več.
Vsaka praska se pozna gor, vedno je umazan, črna je za ljudi ki imajo preveč časa, da lahko pol avto glancajo vsak dan. emoji849.png

Sej ma dost navora, ne rabs turbota. Ze 2. 0 ga ma dost, vleče k zmešana....

Ima dosti navora?! 😥

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Vrhunska. Direkt ta motor bi izbral, če bi kupoval šestico. Pa kot pravi zmaj verjetno res ne bi bila črna.

Jap... in poraba 8-9 litrov/100 za normalno vožnjo.Izvenmestna vožnja 5l/100.Ja,in potem se zbudiš. Dodaš še avtomatski menjalnik in si na konju. 😛Sem jo imel na preizkusu. Ne, hvala. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Slivka napisal:

Ma, nekateri pa res imate čas...

 

Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...

 

Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...

Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena. 

To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Haha.

 

Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.

 

Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.

Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom  40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev. 

Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 31 minutami je 50keda napisal:

@Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam :D

Ne vem, meni je na treh različnih pumpah pokazalo za 0,3 bara razlike. Kar je veliko. Res je, da naj bi bilo to usmerjeno in testirano a ni vedno tako. Jaz se raje odpeljem do kolega gumista in tam preverim. 😁

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

@NevLado jap zato pa sem pumpal vceraj zvecer po tem ko sem nardil 3 km naravnost iz hladne garaze. Bo to vredu? 🙂

Pa bi bilo dobro, da se ustaviš še pri kakem preverjenem vulkanizerju, da dejansko vidiš, koliko je trenutno noter. In če je v redu veš za v bodoče, katera benzinska pumpa ima v redu in predvsem točno to zadevo za pumpanje gum. 

3,4 bara? A si se voznil  kot na unih polnih gumah za bager je? 😁👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 5. 8. 2020 ob 14:05 je 50keda napisal:

Lol zej se bomo pa šli, kdo ma lepš mašino spucano, kje je Alex, me prov zanima, kolko voska nanese nanjo :D Pa vrjetno je tudi rdeče barve, mašina namreč :D

Tudi mašina mora bit čista, tu ni debate. Seveda ne pretirano, vidna mora biti normalna uporaba. Je pa lepo, da je črna plastika res črne barve ne pa, da je vse prašno. 

Sicer pa trenutno niti moja rdeča puščica ni za na razstavo.🥺

Je nisem še opral odkar sem prišel z dopusta pa tudi noter je vsa blatna od čevljev. Le kam to pelje? 

Boljše, da se ne vozim dosti okoli...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je 50keda napisal:

Ja update normalno nardim z Mazda Toolbox-om. Ko zakljuci pac pise da je posodobil na zadnjo verzijo, v mojem primeru na July, 2020.

 

Al kaj si mislil s svojim vprasanjem?

Ja, to. Se pravi, da te posodobitve niso bog ve kaj. Najbolje je naredit posodobitev vsake recimo tri leta in je čisto dovolj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je 50keda napisal:

Evo včeraj sem probal novo mapo (July 2020). Meni na Vranskem še kar cestninsko seka. A je treba po updatu, kak poseben postopek v avtu nardit al kaj? Meni je že vse skupaj sumljivo ...

Pa ti naredi sploh update? Ali pa ni sploh posodobljena najnovejša varianta na vse spremembe? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano
pred 37 minutami je Slash13 napisal:

Gledal sem za zimske ja. Sem sumil, da je neka taka "kvaliteta" kot si napisal.

Vzemi kake Borbet ali kaj podobnega. Jaz imam borbet Y model, 17 " dal sem mislim da 99€ za feltno. In so res super. 

ET pa je 40,da gleda kolo malo bolj  ven proti blatniku. Ne izgleda tako smešno, kot pri original 19".😏

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano
pred 6 urami je Slash13 napisal:

Ima kdo izkušnje s platišči GMP? Kakšna je kvaliteta? Kdo dela OEM platišča za M6 zadnje generacije?

Tele 19"  ki so do zadnjega FL  gor so made in china. Ne vem pa, kdo jih izdeluje za Mazdo. Za gmp pa mi je ravno ta model, kjer sem jaz kupil feltne pravil, da jih večinoma kupujejo kot zimska platišča. So sicer italijanskega proizvajalca a se vlivajo na Kitajskem.Naj ne bi bile preveč trdne, kar se tiče zavijanja.Ne poznam pa nikogar, ki bi jih imel. A ti bi jih vzel za zimske gume? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Jest napisal:

Saj Mazdina navigacija ocitno ni edina s takimi problemi pri cestninskih postajah... Dostikrat vidim kaksnega tujca, ki se pelje mimo lokacije, kjer je vcasih bila cestninska postaja in zavira... marsikod celo na prehitevalnem pasu ... In ugibam, da mu pac navigacija ali infotainment v avtu kaze se vedno podatek, da je tam hitrost omejena na 60 km/h ali pa ponekod celo na 40 km/h ... 

Na garmin najnovejša varianta ni več cestninskih postaj. Preverjeno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rabljene original alu paltišča
Napisano
Pravkar je Aless napisal:

Ma pri nas boš težko sploh dobil 400€ za njih. 

Originalna platišča pašejo samo na Mazdo (no fizično pašejo še na Hyundaie ampak jih pol ne moreš homologirat) in tako si omejen pri prodaji samo na lastnike Mazd, teh pa tudi ni dosti. 

 

Res je. V Nemčiji je res več Mazd kot pri nas. 😉

To bo kupil nekdo, ki hoče imeti original feltne in so mu nove takšne predrage. Res težko, da bodo šle za 400€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rabljene original alu paltišča
Napisano

Kot so napisali, kolikor so kupci pripravljeni plačati in koliko podobnih se že prodaja. Tisto, koliko pride novo platišče, da je drago itd..pozabi.Če dobiš za vsa štiri 400€ si lahko zadovoljen.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

@Alex:

Ja, če ne bi diskov in ploščic menjal ravno 10k km nazaj, bi res gledal v tej smeri.

 

Saj ne, da sem v življenju vozil same hude avte, ampak Mazda ima med primerljivimi (Accord, C5) pač slabše zavore - in to očitno.

 

Vsaj 20-25 mm večji premer diskov bi rabila ...

Kaj pa si montiral gor? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.