Saj Porsche tudi nima skoraj nič prtljažnika pa ga kupuje zelo veliko ljudi. In je carski in lep avto.Podobno je z Mazdo. Če pa hočeš "uporaben" avto z velikim kvadratnim prtljažnik za tovoriti rabljene štedilnike in hladilnike na odpad, pa kupiš škodo Superb ali renaulta kangooja. Daleč so časi, ko so ljudje kupovali "prtljažnik". Sedaj hočejo lepe avte z prtljažnikom v katerega vržeš športno opremo, kak nahrbtnik ali z lahkoto prineseš špežo iz trgovine. Če greš na smučanje itak rabiš thuleta na strehi. Za pripeljati nov pralni stroj pa ne rabiš avta. Dan danes ti ga pripeljejo domov, ga priključijo in starega ti brezplačno odpeljejo. Tako, da tej veliki prtljažniki so res samo za vozit apno in cement ter kako vaser vago. In pri tem te ne sme sekirati, da boš kaj hitro uničil amortizerji ali fedre. 🤗
Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).
Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉
Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt.
Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje.
Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc.
Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄
Saj vem ,da tako ne gre. Je pa zanimivo s čim opravičujejo,da to ni nič narobe za motor itd.
Skoraj vsaka tekočina je dobra... Dokler ne pade temperatura krepko pod ničlo. Če zraven še piha in mogoče sneži, si takrat, ko ne vidiš iz avta nič, zaželiš, da bi imel v posodi najboljšo tekočino.Nekoč sem videl test, ko so testirali zimske tekočine za stekla. Najboljša na testu je bila učinkovita do nekje - 15°C.Najslabše tekočine so "obupale" že pri nekaj stopinjah pod ničlo.
Zelo je pomembno razmerje med vodo in tekočino, ker če je preveč močna ti na toplem hlapi in na suho briše Jaz nimam nikoli polne posode in to zato, da lahko reguliram z dolivanjem vode ali tekočine idealno razmerje, glede na temperaturne razmere zunaj. Vedno nalivam notri le destilirano vodo! Na tak način imam brisače kakih 5let.
Avte imam ponavadi od 6-9let in jih menjam enkrat in po vsakem pranju avtomobila jih namažem z glicerinom.
Meni tudi ni Waze vsec... Nevem, zakaj ga ne zdruzijo z Google Maps... ce so ga ze kupili...
Nejveckrat uporabljam Mazdino navigacijo, predvsem zaradi prikaza na HUD-u... Je pa bolj uporaben Google Maps, ker uposteva se druge faktorje (promet, zaprte ceste,...)
Brisalce imam Meyle. Samo te so imeli žal. Tekočina pa iz hoferja. Nazadnje iz Lidla se mi zdi. Zaenkrat ok.
Brisalci Bosch pa mi niso bili všeč. Nekak najbolj sem bil zadovoljen z Valeo brisalci.
Jaz imam v službenem avtu eno tekočino,ki je ful mastna če ni dovolj razredčena in je res vse mastno! V svojem pa iz Lidla in je ok,dve leti je vse vredu.
Ne,to so za letne gume in danes pravkar zmontirane. Na onih original 18tkah ,ki so bile z avtom bom imel kar zimske gor. Dolgo sem iskal,da sem našel 18tke original za pametno ceno. Za 16tke nimam srca,da jih dam na avto,ker nikakor ne zgledajo! Ko jih bom spomladi dal na avto jih slikam.
Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.. Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.
Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.
Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?
Ja tako je,če imaš izklopljen i stop. Drugače pa ti ugasne,ko počakaš in stojiš na zavori Ko pa stopiš na plin ti vžge in pičiš dalje.....
Te sem kupil in bom dal verjetno gor letne gume ,ker na onih 18", ki so bile kupljene z avtom imam sedaj zimske gume. Mislim,da ne bo neke razlike,da bi me motilo saj so mi osebno OK.
Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.
Se bom malo vključil,na firmi imamo c4 Picasso in ima kao robotiziran menjalnik-izjava prodajalca in tudi v reklami par let nazaj! Bom poenostavil,nima pedala kuplunge ampak prestavlja robot oziroma to je neke vrste hidravlični bat ki je voden preko računalnika in prestavi ko je to potrebno glede na hitrost avtomobila tako kot avtomatski menjalnik. Ima pa enako ročko kot avto z avt.menjalnikom in možnost pretikanje ob volanu +in- tako ,da ga lahko tudi ročno predstavljaš. Sam menjalnik je pa isti kot ročni,oziroma to je ročni menjalnik! Jaz ga ne vozim rad,ker šalta kot nekdo v avtošoli. Pa včasih pri prehitevanju ne ve kaj bi....... Po domače povedano,jajca od menjalnika in samo za AC je primeren.
Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.
Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....
To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.
Po tem tvojem članku sedaj čakam na rjo in upam,da jo bo čim manj.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je in tudi prikolice obstajajo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani