Ma moja služi fenomenalno...zaenkrat še ne bom zamenjal, saj je stara 3 leta (75.000km)...mogoče konec naslednjega leta naročim, samo bom po vsej verjetnosti počakal na facelift in jo takrat vzel, tako kot m3. V glavnem zaenkrat ni avta da bi mi bil bolj všeč, ker suvi mi na splošno ne sedejo, to pa je nek kupe SUV😎
Sva podobnega mišljenja, meni je poleg cx30 všeč še x ceed, ker je tudi bolj na cupe, ampak je KIA tak, da ni veliko za razmišljat.
pred 2 urama je NevLado napisal:
No, če je kaj dobrega na cx-30 je to, da ima končno števec za temperaturo. Ker tele naše, ki ga nimajo, me tako jezi, da bi tam enmu inženirju copat v glavo vrgu.
Notri je res lepa, ampak kje ima pa zračnik za sovoznika?
Ja pred so voznikom, kje pa?
Ne rabiš,ta motor se nikoli tako ne vrti da bi se pregrel,če pa pride do okvare ti pa tako zagori lučka in pri tem ti canger nič ne pomaga!
Uf zdj sem še bolj odločen da bo to moj naslednji avto , od znotraj mi je noro top 😎. Pa motor bo tudi zadosti...kako pa je na avtocesti, si bil kaj?
Vidim, da imaš isto M3 kot jaz in če ti je to dovolj si brez skrbi, gre enako tudi po AC s to razliko, da je dosti tišja pri 150 km kot moja, gre nekako isto in dober občutek pri tej hitrosti. Imam željo kupit ampak bom ostal pri tem kar imam(14k) Sem dobil pa dobro ponudbo od prodajalca, če boš kupoval v kratkem ti dam kontakt in se oglasiš tu in boš videl kje se ti bol izplača. Jaz sem tu kupil že dve, kaj praviš zakaj?. Če bi danes kupoval bi cx30 izbral!
Zdaj mi pa počasi postaja jasno, zakaj se po nekaj letih pa čisti sita, pa menja podložke pa diski tresejo pa tako naprej. Jaz imam pa še originalne diske, lamelo sklopke, vztrajnik, podložke smo sicer menjali, čeprav jih ne bi bilo treba,... Pa ima avto skoraj 300.000 km po hribih, pa kakšnih 3000 na leto s počitniško prikolico zadaj...
Tisto, kar te nič ne stane včasih te največ košta...
Pet let bom hodil na s.potem pa tako gre naprej drugemu lastniku.
Kot sem omenil in obljubil bom nekaj malega napisal o tem avtu. Naredil sem dobrih 100 testnih kilometrov . Je bolj udobna od M3 ker je pač na višjih gumah in zato tudi manj stabilna a ne problematično. Za normalno vožnjo je čisto ok. Izgled mi je super še bolj pa notranji. Občutki zelo vredu,ne potegne zverinsko ampak zelo tekoče in z enakomernim pospeškom. Izolacija je res super tako da tišjega avta še nisem vozil. Poraba na testu je realna kot tudi vidite na sliki. Bi rekel da je nižja za pol litra od moje M3 g120,s tem da je cx30 težka skoraj 1400 kg. Naj povem da na istih relacijah kot sem vozil njo drugače vozim dizla in mi pije 4.2 lit. Še nekaj,zelo sem spremljal graf delovanja celindriv in ugotovil,da se popolnoma nič ne občuti izklop in vklop tako ,da tisti ki pišejo da jih to moti imajo kaj narobe z avtom. Je pa res,da sem malo to občutil lani na M3 g122 a res zelo malo,mogoče tudi zato ker sem spremljal graf na zaslonu! Ta cx30 je bila 2020 letnik mesec februar. S tem bi končal,če je kako vprašanje,kar veselo.....
Recimo, da bi vzel olje na servisu (po 18,90€), 5 "litrov, to bi bilo dodatnih 94,50€.Skupaj.bi bilo=254€.To pa mislim, da je že kar konkretna cifra za redni servis brez menjave zavorne tekočine. Hvala bogu. da grem lahko od letos naprej k svojemu mehaniku.Mislim,da me bo stalo vse skupaj z delom in oljem pri njemu malo več kot 100€.Za delo mu dam 30€.Ostalo material in olje. 😎
Ja,tukaj pride olje 81€,gre ga pa v motor 4.3 lit.vsaj po tistem kar sem dobil nataj od 5 lit.Tudi jaz bom šel ko bom lahko drugam,samo mehanika moram najti za Matdo....
Kakorkoli cena je taka na uradnem servisu in vsi okoli so dražji, negdo je zadnjič pisal o 300€. Menjali so mi vse filtre in delo brez menjave zav.tekočine,ker jo ni bilo potrebno menjati, so jo izmerili in je vredu. Od tega je delo 90€. Olje pa svoje za 35€. Take cene servisa ima Citroën tak, da ne bom nič jamral...
Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov.
Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original.
Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁
Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇
Evo s servisiranjem sem zadovoljen kot lani,vse OK, le da je letis nekaj koštalo lani pa gratis(izpogajan pri nakupu avta). Narejeno kar je potrebno za drugi servis in strošek vsega materijala razen olja(moje olje)z delom in ddv je 160 €,se mi zdi vredu glede na uradni Mazda servis.
Aja pa oprali in osušili so ga kot vedno,vse pohvale!
Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov.
Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original.
Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁
Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇
Dober zgleda 👍. Kje si nabavil, koliko te je stalo in pa ali si moral vrtati luknje?
Hoj,podi na stran,aluminasti nastavki za pedali in boš vse zvedel. One odstraniš in natakneš za sklopki in zavoro,plin pa natakneš od zgoraj navzdov in lepo zatakneš gumi zatiče. Ploščo za levo nogo samo prilepiš na tepih. Trakovi so že nalepljeni,laho dodaš še kakega,da bolje prime. NIČ VRTANJA!
Aja, ko je ravno govora o tem. Včeraj se vozim po avtocesti in zagledam darsov kamion z opozorilom na možnost naleta. Ga prehiti in kaj vidim? Pred njim vozi mazda, benzinar. Dobro, res je bil rahel vzpon in razumem, da so morali zavarovati vozilo pred naletom tovornih vozil, a vseeno. Je pa baje imel super porabo. Tudi to nekaj šteje. 😏
Ja, tega sem tudi jaz videl apak je bil dizel ,ki je bil v rezervnem programu zaradi zamašitve DPF filtra! Tudi to se zgodi..(šala mala)
Hitrejši? Iz katere pravljice si pa to izvlekel? Klanci? Kdo dela kolone po klancih?Pri vožnji 100/uro po avtocesti kdo bo imel manjšo porabo? Ko bo potrebno dati dve vrečki v prtljažnik, kdo bo klical domov ženo, da mu pride pomagati peljati "tovor" domov? Kdo boljj onesnažuje okolje? Kdo ne more vleči zadaj niti bicikla a kje šele kakšno manjšo prikolico za peljati frezo itd.. itd.. 😛😏
V večini se strinjam,ampak odvisno za kaj rabiš tak avto ? Meni je to kar imam max.pa tudi v klance proti in iz primorske ni problem peljat 140-150 kar je čisto vredu,no edini problem pa je ko ti tisti z 100 zabluzi pred tabo in moraš potem res imeti nekaj potrpljenja,da ga prehitiš in dobiš spet neko zgledno hitrost. Kaj češ tako pač je....
Mi je pa zanimivo, da tega Močnik še kar prodaja. Novembra sem bil pripravljen zanj dat 28.500 EUR pa so se mi sam smejali, da je to prenizka cena in da ga za tok ne morejo dat.
Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅
Ja tako nekako... .....
pred 1 uro je NevLado napisal:
Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.
Saj pri meni je tu nekje kot pri tebi, ni neke razlike.
Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.
Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....
Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?
Vse je ok kot pri 165 konjski-seveda tisto kar se meri,samo nad 4k obratov bolj potegne in to je to. Malo pobrskajte nazaj po forumu je že vse napisano......
Evo olje za M3 naročen, prav tako tudi letni servis in še zmenjen za celodnevno testno vožnjo s CX30 G 122 pa da vidimo kaj in kako? Ugotovitve in slike sledijo(9.7)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sva podobnega mišljenja, meni je poleg cx30 všeč še x ceed, ker je tudi bolj na cupe, ampak je KIA tak, da ni veliko za razmišljat.
Ja pred so voznikom, kje pa?
Ne rabiš,ta motor se nikoli tako ne vrti da bi se pregrel,če pa pride do okvare ti pa tako zagori lučka in pri tem ti canger nič ne pomaga!
Popravljeno od BiniPovezava za deljenje
Deli na druge strani