Zdravniški pregledi 80 let+ so pobiranje denarja...
80% jih neb smel sedet za volanom...so tempirane bombe.
Drugače pa...za vožnjo po predpisih je 200 konjičev že preveč...sploh ne vem, v čem je poanta 400+ konjev...a pospešek do 130 na AC al pa do 90 na navadni?
No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...
Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...
Tudi v reliju in formuli bi morali vozniki imeti klasiko. Vsi enako. Potem bi se videla kvaliteta voznika. Ni vse v volanu. Tudi noge se za vožnjo uporabljajo.
Vsak svoje občuti. Dosti sem ponoči na cesti... Verjamem, da voznik vidi odlično, ampak srečati se ali pred takim avtom vozit pa mi najbolje. V tovornjaku mi nabija v vzvratna ogledala ld zadaj, sploh, če je kak avto vmes. Pa tudi nasproti, če je pameten avto drugi v koloni na ovinkasti cesti. To so moje izkušnje.
Si kdaj gledal varilca? Si lahko zaprl oči, preden se je zabliskalo?
Če je tak avto drugi v koloni nasproti vozeči, te v ovinkasti cesti zaslepi. Če je tak avto za teboj, te zaslepi v ogledalih...če je pa drugi za tabo, pa sploh.
Če sem v tovornjaku, je katastrofa srečati tak avto...
Men preklaplja avtomatsko, pa mi blendajo nasproti...raje ročno dam kratke...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No...pol pa zmanjševat...
Zdravniški pregledi 80 let+ so pobiranje denarja...
80% jih neb smel sedet za volanom...so tempirane bombe.
Drugače pa...za vožnjo po predpisih je 200 konjičev že preveč...sploh ne vem, v čem je poanta 400+ konjev...a pospešek do 130 na AC al pa do 90 na navadni?
Lahko 200+ konjev pa limiter hitrosti na 150...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani