To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva= zvi?an profit kapitalista na ra?un tega da ima kupec manj izbire. Ampak meni so pa vedno govoril, da kapitalizem je pa tak fajn sistem, kjer je pa kupec kralj.
Ko ?e omenja? ?kodo, moja ?koda ima z avtomatskim menjalnikom manj?o porabo kot z ro?nim.
Matera je vredna obiska (pa se najblizja ti je bila)
Premalo cajta... pa tako lepo se je bilo kopati, da nismo hodili toliko okoli, kot smo mislili. Prvih par dni je bilo obla?no pa smo izkoristili, da, smo se malo vozakali okoli.Mislili sno it tudi z bar?ico na ogled ne vem koliko jam a so bili vedno metrski valovi...ni to zame, ?eprav sem hodil na pomorsko ?olo.
Alberobello.Ostuni...
Sej tudi mi smo hodili okoli po Puglii, zato smo imeli rent a car, s katerim smo prevozili skoraj 1500 km.Ni pa se mi dalo delat te poti do dol. Je bolj enostavno in hitro z letalom.Ce gres na eno destinacijo potem kot je Alex napisal. Mi smo sli pa naokoli, ker je tam veliko stvari smo pa z avtom. Gres na autostrade it izracunas cestnino + benz ali pa na amzs.si kjer ti vse v kompletu zracunajo v trenutku (cestnine po evropi).
V Pugliji je Arbelobelo, Matera, Polignano, Ostuni, in se in se.

Smo ?li z eazy jet iz Venezie, cena za 4 povratna do Bari je 260?.Si v 50 min. dol. Nato ?e rent-a car, fiat 500x,dizel,70?/dan.full kasko.
?e bi ?el z avtom bi vozil 12-13 ur in porabil - dizel+avtoceste+hrana in pija?a vmes pribl. enako. ?e gre? dol in se vmes ustavlja? in kaj pogleda? je ok.,druga?e se absolutno ne izpla?a. Je pa 1250 km iz Kopra do skrajnega juga, kjer smp bili mi.Se pa definotivno spla?a it. Pre?udovite pe??ene kilometrske pla?e, prijazni ljudje, dokaj poceni hrana.
Na jugu Italije sem imel dve ?udoviti prigodi v prometu.
Prvi?, prehitevam en po?asen avto in ko se ho?em vrniti nazaj, sli?im en motor, ki pi?i za menoj. Gledam v vzvratna ogledala a ga ni nikjer. Zadnji moment sem ga opazil, ko je ta mona prehitel avto za mano po desni strani po bankini in nato mene tudi po desni a po voznem pasu. In to se je dogajalo pri zelooo veliki hitrosti. Zadnji moment sem trznil nazaj na prehitevalni.
Druga dogodiv??ina.Dam levi ?migavec,da zavijem na levo iz glavne ceste na stransko proti apartmaju. Za mano se zaustavijo trije avti. ?e za?nem zavijati levo, ko en pacient prehiti vse te avte za mano, ki stojijo in z ful brzino mimo mene. Dobro, da sem ga videl in takoj obrnil nazaj desno.Kaki idioti se najdejo.
Boss, imam pravi avto zate. Na dopustu sem imel fiat 500x, nek kao mini suv, 1,3 Mjet, 95 konjev.5 brzin. Pa take avte bi morali prepovedati z zakonom. Ej, pa to ne gre nikamor. Ampak res nikamor. V malo ve?je klance mora? ?altat v 3. brzino, ko vozi? 130/uro misli?, da bo? poletel. Poraba? Za tak majhen avtek z tako ?voh dizelskim motorjem 5,9/100.Kar pa je najbolj zanimivo je to, da kljub visokemu sedenju kot na klopci in kao anatomskim sede?em sem bil ?e po 150 kilometrih uko?en, da sem rabil obvezno en sprehod vmes. Polom od avta. Boss, ima? kar prav, tej suvi so za penzioniste. Ta, ki sem ga imel pa ?e posebej.
To je vse poceni. V Puglii na jugu Italije je najcenej?i dizel 1,58?.In to kar neke pumpe. Na shell in agp je tudi 1,75? ali nekje ?e dra?ji.
Glede dopla?ila za barvo je tako, da niso vse barve enako drage oz. nekatere so dra?je. Recimo za ?rno pobarvane mora bit karoserija ravna in pripravljena v nulo, kajti ?rna barva ne prenese napak prinpripravi.Nadalje recimo soul red je sestavljena iz dveh slojev razli?nih barv itd.
Ta priprava vozil je pa ?isti nateg in navadno kasiranje. Avto malo operejo zunaj, nama?ejo plastiko, posesajo noter, vr?ejo zadaj prvo pomo?, ki stane 7?,komplet ?arnic(za stoenko),ki stane 12? in za to zara?unajo 150-200?.Itak,ker kupec komaj ?aka nov avto in z veseljem pla?a to samo da odpelje avto domov ?im prej.?e bi vsi mi delali specifikacije ra?unov kot oni, bi bili vsi bogi, kako drago bi bili vsi izdelki in storitve.
Niso bu?ke. Pa? prodajalec pravih mercedesov gleda realno in ve, koliko je kaj problemov z enimi in drugimi.Pa ne more? primerjati mercedesa in renoja.?eprav recimo velja tudi obratno: najslab?i motor v renault espace 4 je bil 3.0d, ki je bil Isuzujev derivat. Glede 1.5 in 1.6 dizlov in novih 1,33 renojevih bencinarjev v MB zaenkrat ?e ni? slabega. Da MB prodajalec mo?no odsvetuje nakup, so po mojem spet neke bu?ke.
Ampak ja, mercedes naj bo hud, drag in mo?an, s tem se strinjam.
?e bi ga jaz kupoval bi moral imeti noter motor, katerega ?e drago pla?a? in ne, da dobim noter nek motor. In to ?e renojevega....za ceno mercedesovega.
Saj je veliko takih kombinacij, kjer prepla?a? slab?e motorje v teh renomiranih znamkah.Saj tudi saab recimo je vgrajeval jtd dizle, (fiat, lancia, alfa).Ampak je vseeno Mercedes! Za tiste ki mislijo da je nekaj ve?. Tudi BMW naj bi vgrajeval ene citroenove motorje v eno serijo, tako da je vse skupaj en velik biznis in profit.
In so imeli lastniki saab-ov tudi enake probleme kot tej motorji.Sodelavec je dvakrat moral zamenjati turbino na svojemsaab-u.
Tej, kao mercedesi z renojevimi motorji niso niti M od mercedesa.
So samo renoji preoble?eni v obleko mercedesa. Moj kolega dela v prodajalni in ta ?uda se sploh ne prodajajo od tu tudi tej popusti. On hkrati mo?no odsvetuje nakup.
Tako ocenjevat zvok je enako, kot bi kupoval avto samo preko kataloga in bi gledal slike ter poslu?al zvok.
Najslab?a varianta je imet denar na banki. Ne dobi? ni? obresti in vsak, ki ima pet pinut ?ada, se ti vsede na to in izpade, kot da si stra?en bogata?.Pa ?e tvoj denar drugim posojajo z veliko ve?jimi obrestmi.
Preve?... tudi, ko vozim mojo staro z 136 konji?i imam ob?utek, da bolj leti. Pa se vsedem v ta novo in na isti relaciji v kratkem ?asu dose?em ve?jo hitrost. To so tej stari dizli, ki se do 1800 obratov ne premaknejo, nato ti skoraj zlomi hrbet, ko prime turbina. Raje imam na?in vo?nje z novo.
Napisano
Ro?ni menjalniki so res za ma?ote, prave dedce. Avtomatika je za hipsterje in tiste, ki so veliko na telefonu med vo?njo in jim ni treba skrbeti za ustrezno brzino.Boss,ni pravega avta zate, kmalu bodo vsi avtomatik... kam gre ta svet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani