V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane za?el delovati prvi stacionarni merilnik hitrosti na odseku avtoceste A1, 50 metrov pred predorom Golovec. Namen namestitve stacionarnega merilnika je predvsem umirjanje prometa in izbolj?anje prometne varnosti na navedenem avtocestnem odseku.
V letu pred za?etkom delovanja stacionarnega merilnika hitrosti se je tem odseku avtomobilske ceste zgodilo 53 prometnih nesre?, v katerih sta 2 osebi umrli, 13 pa je bilo telesno po?kodovanih. V enem letu po za?etku delovanja stacionarnega merilnika hitrosti se je tam zgodilo 12 prometnih nesre?, v katerih je bila ena oseba lahko telesno po?kodovana, smrtnih ?rtev pa ni bilo.
V enem letu je bilo s stacionarnim merilnikom hitrosti ugotovljenih 7504 kr?itev, za katere je bilo napisanih 21 obdol?ilnih predlogov (hitrost prekora?ena za 50 km/h), 184 odlo?b v hitrem postopku (hitrost prekora?ena nad 30 km/h do 50 km/h), za druge kr?itve pa so bili izdani pla?ilni nalogi (prekora?itev hitrosti do vklju?no 30 km/h). Slovenskih dr?avljanov je bilo pri prekr?ku zalotenih 6933, od tega 321 voznikov tovornih vozil in avtobusov. Ugotovljenih kr?itev tujcev je bilo 571. Od tega je bilo 21 postopkov zaklju?enih z izdajo pla?ilnega naloga. Za ostale kr?itelje pa postopki za pridobitev podatkov o lastni?tvu preko Ministrstva za zunanje zadeve ali pravosodje ?e te?ejo.
Po podatkih Direkcije Republike Slovenije za ceste je bila povpre?na dnevna frekvenca prometa v letu 2005 na navedenem avtocestnem odseku 52848 vozil. Od tega je bilo: 45515 osebnih avtomobilov, 71 motornih koles, 126 avtobusov, 2985 tovornih vozil do skupne mase 3.500 kg, 1035 tovornih vozil do 7.5 t, 847 tovornih vozil nad 7,5 ton ter 2269 tovornih vozil s priklopniki ali polpriklopniki.
V tem ?asu je bilo ohi?je stacionarnega merilnika hitrosti po?kodovano s strelnim oro?jem, vendar pa merilnik hitrosti ni bil po?kodovan. Policisti PU Ljubljana ?e vedno intenzivno i??ejo storilca.
Pri obdelavi posnetkov kr?itev je bilo dokumentirano ve?je ?tevilo kr?iteljev, ki niso imeli veljavnega vozni?kega dovoljenja, ter ve? vozil, ki jim je potekla veljavnost registracije, med njimi tudi tovorna vozila in avtobusi.
Podatki o ?tevilu prometnih nesre? in posledic na navedenem cestnem odseku ka?ejo na to, da je bila namestitev ohi?ja z merilnikom upravi?ena.
Pri?akujemo,da bomo v sodelovanju z Dru?bo za avtoceste Republike Slovenije v leto?njem letu za?eli name??ati prve od 18 ohi?ij, ki bodo po kon?anem projektu name??ena na slovenskem avtocestnem kri?u. V njih bodo izmeni?no name??eni 4 merilniki hitrosti. Celoten projekt naj bi bil kon?an do sredine leta 2007.
Je mogo?e kdo od na?ih ?lanov imel to ?ast dobiti slikco domov?
Se strinjam, tale njihova 1.4 ma?ina je en k.... vredna, sem ob?util na lastni ko?i.
Imam pa po drugi strani zelo prijetne izku?nje z 1.6 vw ma?ino, slu?beni golf III ima 170.000 pa te?e kot urca, pa verjemte mi da ga noben ne ?para.
Pa z slu?benimi astrami so tudi vsi zadovoljni, isto se jih ful tera pa kr no?ejo crknt, medtem ko so fokusi nonstop na servisu (res da so dizli), ampak vseeno.
jaz bi ti kr golfa 1.6 priporo?u, sicer pa verjetno tvoj foter ni kak?en amaterski Colin McRae, tko da karkoli bo nabavu bo verjetno lepo vozu, tako da itak nebi smelo bit problemov.
Radar lahko deluje tudi pri ni?jih temp. kot je 0, koliko ni?jih pa je odvisno od modela. ?e je stacionaren (v avtu) pa sploh nima? ?ans da bi se zgovarjal na temp.
Pa ?e to za podkrepitev zgornjih izjav - rekord v minimalni porabi na tank imam 5.9 l/100km v leto?nji zimi, medtem, ko je bila maksimalna poraba 6.9 l/100km "dose?ena" v poletnih mesecih.
pri meni pa je glih obratno poleti mi ga je enkrat uspelo spraviti na 6.7 l/100km, pozimi pa sem fasal porabo 8.5 l/100km--pa nisem divjal.
Pride pa to ve? kot 100km razlike na en sam tank, fak ej.
Ob istih narejenih km na mesec, dam pozimi 4500sit ve? za benz.
Naj vas potola?im da je v mojih krajih ?e huje.... postojna-ilirska bistrica.... Po?utim se ko Alberto Tomba v Kitzbuhel-u...
Ajoojjj, jst se moram skor vsakodnevno voziti po ?e prej omenjeni cesti v slu?bo, in povem vam da razmi?ljam o nakupu katrce.
Je pa ?e ena cesta ki je v tako katastrofalnem stanju da to se opisat ne da, more? se pelat da vidi? o ?em govorim. Katastrofa ceste planina-unec, luknjava je bolj kot na?i zakoni, ?vicarski sir se skrije!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ma pomojem ti lahko dajo kazen (??iti zakon).
Je pa bedasto to vse skupi, ker pridejo stro?ki razvijanja+po?iljanja+delo+....., skoraj tolko kot ta tvoja kazen.
Kej bolj kot to da se nemore? kej dosti zagovarjat (?e si viden na sliki) ti res ne morem odgovoriti, saj nisem prometnik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani