Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.
Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...
Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...
Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D
Ja, saj je meni tudi oblikovno všečen avto mazda. Res pa da je to že tretja šestica, pa sem se že malo nažrl. Imam težavo, če želim še pk vlečt, mora bit avto to sposoben, z novimi hibridi je pa kar tko tko..
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194?
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
To imaš ziher dimenzijo 205/55R16, sem imel na mercedesu pred 7 leti in je bilo enako. Po raziskovanju in prerekanju smo ugotovili da je bila ena serija Dunlop blueresponse takšna, mislim da se je začela serija s številko 4 nisem pa siguren ker je od tega že 6let ko se mi je naredilo enako, torej si imel enako serijo gum kot takrat jaz na mercedesu, v glavnem z gumaxom smo imeli kar hard situacijo in na koncu sem dosegel da so mi dali 4nove z nove serije in je bil mir. Dvomim pa da boš sedaj po 7letih kaj dosegel. Pri meni so bile gume stare 1leto.
Tako je ja, dimenzija je ta ja. Mah, vseeno mi je za te gume. Avto bo šel do spomladi najbrž v prodajo, pa naj novi lastnik da gor kere gume hoče
Zanimivo to s kljuko, ker konkurenca zna v premium segmentu pospravit in postavit avtomatsko. Tukaj bo kdo rekel, da je packarija. Po drugi strani je pa butasto to, da tega ne zmontirajo v fabrki. Vsaj do sedaj je bilo tako, da so to potem naknadno na servisu vgrajevali. Tam pa spet vprašanje, kakšni šalabajzerji so..
Ropota smo se zmenili ,težava je bila z ohišjem zračnega filtra. Nisem še pogledal kakšna je bila rešitev, nekaj s podlaganjem pene.
Še mi be pa že 2x v nekaj dneh prižgalo opozorilo za tlak v pnevmatikah. Na prvi uč ni vidnih sprememb . A je že kdo imel težave s tem. Avto nima senzorjev v gumi ampak računa preko abs senzorja.
Grem danes preveriti tlak v posamezni gumi pa vidimo. Je pa še ena fora, tyre rotation, če sem ga vključil se ravno tako začne ta lučka za tlak prižigat.
SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Ja, ko je spair-an, še hitreje.
Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno. In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.
Nasprotno, veliko hitreje natipkas na telefonu, kot s tistim vrtljivim gumbom.
Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.
Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.
Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...
Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani