Zanimivo to s kljuko, ker konkurenca zna v premium segmentu pospravit in postavit avtomatsko. Tukaj bo kdo rekel, da je packarija. Po drugi strani je pa butasto to, da tega ne zmontirajo v fabrki. Vsaj do sedaj je bilo tako, da so to potem naknadno na servisu vgrajevali. Tam pa spet vprašanje, kakšni šalabajzerji so..
Ropota smo se zmenili ,težava je bila z ohišjem zračnega filtra. Nisem še pogledal kakšna je bila rešitev, nekaj s podlaganjem pene.
Še mi be pa že 2x v nekaj dneh prižgalo opozorilo za tlak v pnevmatikah. Na prvi uč ni vidnih sprememb . A je že kdo imel težave s tem. Avto nima senzorjev v gumi ampak računa preko abs senzorja.
Grem danes preveriti tlak v posamezni gumi pa vidimo. Je pa še ena fora, tyre rotation, če sem ga vključil se ravno tako začne ta lučka za tlak prižigat.
SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Ja, ko je spair-an, še hitreje.
Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno. In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.
Nasprotno, veliko hitreje natipkas na telefonu, kot s tistim vrtljivim gumbom.
Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.
Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.
Na rednem servisu sta bili obe Mazdi. Zadovoljen, tako s storitvijo in tudi ceno. (poleg tega, da se platišča po dolgem času spet svetijo, so posesali tudi notranje tepihe ... verjetno zato, ker jim pri servisiranju bencinarjev ostane preveč časa ).
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen.
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Huh? Ženin avto, notranja stran gume, 7 let stare..


Povezava za deljenje
Deli na druge strani