OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.
Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
Slabši absolutno niso, so pa bolj kompleksni z več zadevami, ki se lahko pokvarijo oziroma povzročajo dodatne servisne posega ali čiščenja. Istočasno so pa bistveno čistejši in okolju bolj prijazni in si ne bi smeli prislužiti demonizacije, kot se jo gre EV lobij in neki kvazi zeleni.
A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel.
Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆
Tisto zadnje ti gre sistem vbrizga goriva v spanje pa še kaj, to je imela Alfa že pred skoraj 30 leti...
Vse jasno. Saj veš, kmet an s hribu doma, pei učas ne zastopm lih tanartabl...
Je pa enkrat davno naš župnik začel razlagat, da Bog ni vsemogočni. Pa so vsi utihnili in ga gledali, a je pijan al kaj da take klati. Pa možakar čisto mirno nadaljuje:
- "Rabite dokaz? Tu je: to, kar en politik pred volitvam lahko obljubi, tega niti Bog ne more izpolnit..."
Najprej smo se vsi smejali. Ko smo pa dojeli, da je to čista resnica, nas je pa smeh minil. V glavnem, ja, seveda se bo našel tudi kdo, ki ti (nam) bo obljubil česar niti Bog ne more izpolnit - vključno z nafto po en evro za liter...
Po tvojem opisu bi rekel, da ste še v prejšnjem tisočletju! Pri nas so to že vsakodnevne obljube
1.) Velikokrat se tu hvalijo, da se po avtocesti vozijo 140 km/h in več. Ne vem, kje, ker jaz danes nisem nikjer imel možnost peljat več kot 125 km/h. Večino poti smo vozili krepko manj. Kolona in zastoji so naredili svoje...
2.) DARSu je uspelo narediti zastoj iz nič. Samo ne pri Ljubljani ampak med Razdrtim in Postojno...
3.) Veliko voznikov bi moralo nazaj v avtošolo. Ker vključevanje na avtocesto mnogi ne razumejo najbolje... Se peljem mimo Loma in prideta dva s črpalke. Čim je bilo konec polne črte med pospeševalnim in voznim pasom, sta zavila na vozni pas. Sicer ne vem, s kakšno hitrostjo, vsekakor krepko počasneje od mene. Še dobro, da sem se itak pripravljal, da zavijem na prehitevalni, ker s sedmimi ljudmi v FucksWagnu pri hitrosti proti 130 km/h mi ni do nekih ostrih manevrov...
4.) Zaradi sedmih oseb in zastojev je dizelaš žlampal tisto nafto, da je kar vrtince delalo v rezervoarju in je na 256 km dolgi poti požlampal 16,04 litra nafte... Če ne bi imel dizla, pa da bi bil slučajno še avtomatik, bi bila v takih pogojih poraba najbrž krat 2... Ampak to je že za kakšno drugo temo...
Fak, za ta denar imam Superba RS turbo 2.0 265KM, ki je glih tko 4x4. Mazde res ratujejo še drage za povrh, od kar več al manj sam tele SUV-e ponujajo. 😢
Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen....
Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.
1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo.
2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot.
3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.
V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec.
Joj kako si mečkal ni čudno, da gre vse mimo, če bi jaz tako vozil bi imel 3.0 l/100 porabo. To je čisto normalen promet v teh časih, vsak po svoje nekaj počne. Tudi ti pri STOP nisi ustavil, ker si imel pač fraj a prekršek si kljub temu naredil.....
Kje si videl, da so Nexen zanič, mi lahko podkrepiš z nekim vir-om?
To je isto, kokr da lahko vsak butelj pri nas odpre firmo za 7500 eur, začne z nekim poslom, prodaja neke storitve za mastne pare, nategne folk z predračuni in gre potem v stečaj, ljudje pa ostanejo brez podpore in brez denarja.
Nekako tako gre to v sodobnem svetu.
Niso čisto zanič, so pa slabe zaradi obrabe robov in še par pomanjkljivosti. Tukaj je GPT našel neke podatke in teste, če že meni iz prakse ne verjameš.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj, ko pridejo hladnejši dnevi lahko pričakujete še malo večjo porabo, če avto ni garažiran....
Pri BC 70 km lahko greš kamot do 00,če točno veš kje boš tankal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani