Je pa tudi res....kakih 4 mesce nazaj parkiram nasproti CityParka v BTCju v Lj...in v temi v avtu čakam ženo...in opazim,da se en starejši možakar potika okoli avta...
Sprednji del je bil stisnjen do žive meje,in tip je rinil k gobcu,da bi pogledal znak avtomobila...se nakaj spotakne in omahne na haubo....
Očitno sploh ni opazil,da sedim v avtu...odprem okno in vprašam,kaj bi rad...
In v polomljeni angleščini (očitno italijan) vpraša,katera znamka avta je...da mu je zelo lep itd....zraven še žena-isto....
Skratka-zna biti,da marsikdo po znaku ne ve,za katero znamko avta gre...vsaj moje izkušnje so take...
Očitno,da za nekatere mora biti prav napisano,čene se jim ne sanja....pač Mazda znak nima takšne prepoznavnosti kot npr. Mercedes ipd.....to se pa zgodi,če skoz menjavaš design logoja...pač treba se je zavedati-Mazda takšne prepoznavnodti nikoli ne bo dosegla...
Mislim,da je bilo ze vse že povedano...moje stališče kot lastnik 2022 letnika CX-5 z G194 AWD Revolution Top:
Kot da bi vedel,kako se bo razvijalo!
Ker takrat,ko sem avto naročil,se mi je mudilo,ker sem se hotel izogniti bilokakšni varianti hibridizacije,hotel sem najmočnejši motor,ki je še na voljo,in točno ta menjalnik....skratka hotel sem klasično "staro šolo".
Bombončki so tudi design zunanjosti,notranjosti itd....v bistvu lih po mojem okusu.
Ok,lahko bi bil še turbo 2,5, da bi pa bil še bolj športen-nebi pasalo k obliki,stoji itd...
Ta novi pa...kot so že drugi pisali...dobesedno "laptop" na armaturi,komplet digitalni merilniki,skoraj nič tipk-stikal,gumbov za klimo,sredinske reže ventilacije pihajo direkt v desno koleno (pri moji visini),gumb za gladnost in kontrolo menijev itd....lih tisto,kar pri mojem cenim,pri novem manjka.
Še nekaj sem pogruntal-ni več kromastih obrob spodnjega dela šip,relingi na strehi so črni itd....
O motorjih ne bom izgubljal besed...plugin me ne zanima...mogoče kasneje,če res pride vrstni šestvaljni diesel...al bo manjši npr. 2,4L.....sam diesel ni zame,k delam premalo kilometrov....
Kot,da bi vedel....moja "crnuhica" bo ostala pri hiši,dokler ne "zgnije"....za novega me pa "boli pimpek".
Aja...sem pozabil napisati...komu so bile namenjene tiste "rabljene" baterije ki so jih pridobili iz shranjevalnikov?
Točno-tistim,ki so imeli podpisano pogodbo o najemu....in ko je prišla stranka z fuč baterijo,so ji vgradili tisto "rabljeno",ki je bila nekaj % boljša od tiste "fuč"....in "spelji se"....toliko,da so bila določila iz pogodbe izpolnjena.
Ja,ja...Car Shering,battery shering....ali pa...bo baterija prazna,ne bo treba polniti,ampak ti bodo na "tankšteli" prazno zamenjali z polno "za čas posla"...😂🤣
Aja...sedaj sem pa jaz zajebal...bi moral v temo za vice napisati😅
Ok,da še malce objasnim,ker pač kdo ne šteka nemščine.
Fora je v tem,da si kot kupec smarta takrat lahko baterijo tudi "najel",in v primeru,da bi kapaciteta le te padla pod 80% jo je Mercedes "brezplačno" (seveda,saj si plačeval najemnino) zamenjal.
In ker je degradacija teh baterij (tako najetih kot lastniških) bila relativno visoka,Mercedes se je pa pri kalkulaciji očitno uštel,je zaloga pošla. Celo vse solarne shranjevalnike,ki so bili narejeni z temi baterijami so razmontirali,dokler ni dokončno zmanjkalo tako novih,kot tudi rabljenih-"ulaufanih" baterij.
OK-za lastniške...si pač "pušnil",pa še ritko nastavil....
A da plačuješ najemnino za najeto baterijo,k si "šel na ziher",pol ti pa rečejo...."še vi se pripognite",ker teh baterij več ne izdelujemo...
Toliko o degradaciji baterij,in o poprodajni podpori...
Je treba še malo vazelina kupiti....in kak krepki znesek za "neuradnega" specialista (ki je seveda "takoj za vogalom"),da ti baterijo porihta na neko še užitno kapaciteto...ali pa pač porineš avto "v graben"...
Zanimivo🧐😂🤣...e-Smarti...13-10 let stari "za na odpad",...kljub temu,da je Mercedez za njih ponujal sistem hitre menjave baterij,ko pade kapaciteta pod 80%.
Kupil novo licenco in nadgradil navigacijo. Sem imel staro še iz leta 2022. Jeseni bo še ena nadgradnja zajeta pol bom pa spet nekaj let počakal.
Koliko pa te je stalo?
Jaz sem lih prejšnji teden posodobil mape...je lih pred kratkim prišla posodobitev ven...
pred 17 urami je ignacij napisal:
Zakaj pa raje ne uporabljaš androida? Google maps je super.
Jaz se nekako ne morem sprijazniti z Google Maps...onboard mi je nekako "bližje"...in k Google nima prikaza sekcijskega merjenja (v Italiji je tega k dreka)...se mi je Mazdina navigacija še bolj priljubila.
Aja...pa tak nagravžen globoko-moški glas ima tista baba na Google Mapsu🤮😄
Evo-oljček za oba "črnuha"...za Mazdico in Fordeka
Saj ne rečem-vic je odličen😂😃..že dolgo nisem slišal tako dobrega👍...
Samo pol spet moram administratorju težit,da naj prestavi...pa tud on ima že poln qurac dela z tem forumom😬...pol sem pa na koncu itak jaz vse kriv...dajte malo paziti,kam vice pišete...tukaj so resne teme😆😉
Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
Ja🧐...imaš prav...ne more biti...
V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...
Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄
Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".
Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.
OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔
To je en problem. Drugi je pa, da se barva posede s časom in potem je večja možnost, da vijaki spustijo. Sem videl v realnosti takšne probleme, sicer na bolj težkih strojih, ampak vseeno.
Najboljše tu je očiščena peskana površina.
To je kar orng problem. Na splošno bi vulkanizerji morali zategovati na predpisan navor,in po nekaj kilometrih...ne vem...recimo od oka 20-50km spet zategniti.
Jaz zmeraj ko menjam zategujem na predpisani navor...se zapeljem na cesto v moji bližini...Zalog-Laze-Zalog, (cca.15-20km🤔)...zelo ovinkasta cesta,in na določenih odsekih ga lahko pikaš tudi 100na uro čez ovinke...gas/bremza/levo/desno čez ovinke...res na "ostro"...
In doma spet zategnem. Se zgodi,da se tako "vsede",da lahko obrneš tudi do 1/4 obrata😲.
Večinoma je veliko manj...recimo 1/10-1/8 obrata...a se zgodi tudi več.
To je en od razlogov,za kaj vulkanizerji večinoma zategujejo na višji navor od predpisanega...ker pač nihce ne pride nazaj na dotegovanje,in gredo "na ziher"...samo-bolj je umazano,zarustano,barva itd...slabše je...
Pač "takle imamo"....
Ajd-za druge me "boli pimpek"...k že pri sinu vidim,da se mu ne da...je samo premontiral,zategnil in "saj bo ok".....pa sem lih zadnjič,k je po dveh tednih prišel spet domov...in sem mu dal moment-ključ,da zategne....in je seveda debeeeelo gledal.
Torej 100€ peskanje in 68€ prašno barvanje. Kar pomeni 25€ po komadu za peskanje in 17€ po komadu za prašno barvanje. So pa 19" col, ja. Plus davek, če ni na keš ali pa firma. Pa demontaža in montaža potem pri vulkanizerju, to pa sami veste kakšne so cene. Pa nekaj logistike sem in tja.
Peskati sem dal v Preboldu, firma LM projekti. Kar imam za peskati nosim tja. Barval mi je pa Štorman v Žalcu, ki ima že nekaj preizkušene prakse s felgami. Peskanje so malo mučkali, pobarvano je bilo pa še isti dan. Pa celo prirobnice, ki nasedajo pri vijačenju na avto, zaščitijo in jih ne pobarvajo. Jim nisem nič rekel, pa so sami tako uredili. Pohvalno.
Te mat črne,k sem z solno kislino...te so original take-svileno mat črne.
Res z vsem živim probal...kot rečeno tista prva slika,so že tako čiste,da bi mislil,da pomaga sam še peskanje...je pa res,da to ni gladek-glossy lak ampak je mat z malce grobo površino.
Tiste jeklene pa...sem že nekdaj rihtal,z ferosanom,zično ščetko na bormašinco,z nitrojem spucal,temeljno,in pol se z črno za feltne čez posprejal...po eni sezoni je bilo vse spet rjavo...
Tukaj pa sem lani sam na grobo z žično ščetko,nitro,in kar čez čez rjo z Hammerite barvo pošprejal (svilena črna), in rezultat vidiš.
Res top barva👍
Seveda,enkrat bo spet skoz vdarilo,a po moje ne tako hitro.
Seveda bi pa bilo bolje gume dol,speskati in šele po tem z Hammerite čez...bi moral tako že prvič,in bi imel mir...sam pr cvenku se neha....že tako so šle več kot 3 doze.
Moram pa še enkrat opomniti za Hammerite-ko barvaš,ne smeš nehati,pol pa dalje...npr pri kaki dolgi ograji,da bi pol danes,pol pa jutri...ne,ker se bo tam k si nehal začelo luščiti in pride voda spodaj itd...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
+1
Je pa tudi res....kakih 4 mesce nazaj parkiram nasproti CityParka v BTCju v Lj...in v temi v avtu čakam ženo...in opazim,da se en starejši možakar potika okoli avta...
Sprednji del je bil stisnjen do žive meje,in tip je rinil k gobcu,da bi pogledal znak avtomobila...se nakaj spotakne in omahne na haubo....
Očitno sploh ni opazil,da sedim v avtu...odprem okno in vprašam,kaj bi rad...
In v polomljeni angleščini (očitno italijan) vpraša,katera znamka avta je...da mu je zelo lep itd....zraven še žena-isto....
Skratka-zna biti,da marsikdo po znaku ne ve,za katero znamko avta gre...vsaj moje izkušnje so take...
Očitno,da za nekatere mora biti prav napisano,čene se jim ne sanja....pač Mazda znak nima takšne prepoznavnosti kot npr. Mercedes ipd.....to se pa zgodi,če skoz menjavaš design logoja...pač treba se je zavedati-Mazda takšne prepoznavnodti nikoli ne bo dosegla...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani