Imam splošno vprašanje, ki nekako velja verjetno za vsa vozila. Mogoče je kakšna razlika med bencinarjem-dizlom, ali pa tudi ne. Se slabo spoznam, zato vprašam tukaj.
Večkrat sem slišal, da je avto lahko "zaspan". Da premalo dinamična vožnja (nizki pospeški, nizki obrati) ni dobra za motor. Zanima me, kaj so neka splošna priporočila. Imam bencinarja, Mazdo 3. Sam sem tak, da precej gledam na porabo, ampak mi je pomembno, da tudi skrbim za svoj avto. Moj način vožnje je takšen, da z vidika porabe hitro pospešujem in ne nabijam visokih obratov, nekako do 3000. Na koliko obratih vi prestavite v višjo? Je smiselno z vidika skrbi za avto nabijat obrate na 4k? 5k? 6k? Če ja - kako pogosto? Vsako vožnjo? 1X na teden/mesec? Če je pomembno - v kateri prestavi?
Imam pa še dve vprašanji. Je smiselno pri spustih s strmejših klancev prestaviti v nižjo prestavo, da "mašina" bremza in s tem zavoram prihranimo delo?
In pa še en primer: Ko npr. v naselju pri vožnji z 50km/h v 4. prestavi moramo ustaviti, npr. zaradi rdeče luči... Je slaba praksa, če prestavimo v ler (prosti tek)? Je najbolj optimalno, da raje iz 4. prestavimo v 1. in nato, ko mirujemo v ler, ali lahko že kaj prej?
Mislim da ne bo držalo. V spletnih trgovinah so prav neke oznake za platišča, primerne za zimo (proti koroziji soli...). Je pa res, da sem kupil originalna Mazdina platišča in mogoče so vsa ta platišča tako za zimske kot letne razmere? Potem si lahko oddahnem....
Kaj mora na platiščih pisati, da vem, da so primerne za zimske razmere (da jih sol ne razžira)? Kupil sem rabljena platišča, na njih letne gume, pozabil pa sem preveriti, če so okej za čez zimo 😶
Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.
Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.
Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?
Tudi jaz imam Mazdo 3 SP G120 Revolution, letnik 2016. Ne najdem točne informacije o platiščih. Homologacijo imam za 205/60 R16 92VR.
Kakšen pa je ET? Kje najdem podrobne informacije o tem? In kakšna je širina platišč? Imam 5 vijakov, razdaljo pa sem izbrskal, da je najverjetneje 114,3. Drži? Ker se zavedam, da je potrebno biti pri teh zadevah sila natančen ne bi rad zgrešil pri nakupu platišč in pnevmatik...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@sportman333, se opravičujem, ker sem pač čisti začetnik v svetu avtomobilizma in tako mlad, da sem na poti učenja še na začetku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani