Eno vprašanje. A kdo ve sigurno koliko je kapaciteta tanka za Mazdo 6, letnik 2019, G194 motor, karavan? ChatGPT in Gemini pravita 62 litrov. Pregledal sem zgodovino do zdaj in sem natankal največ 54 litrov. Da vem kje se nahajam, če je nuja. Ponavadi tankam prej, se pa včasih kaj zgodi, da se zamakne.
V Ljubljani celo 2 Bauhausa. Ampak preden pa notri najdeš karkoli, se pa postaraš prej. Imajo pa tudi spletno trgovino, za Celjane in ostale, da ne bo kdo slučajno prikrajšan 😄
To ni isto. Meni paše hoditi po odelku železnine in podobno ter iskati komponente, kot sem si zamislil in uživam v tem, me pa pot redno ne odpelje proti Ljubljani. In Bauhaus ima res veliko tega. Markur, Obi, Inpos v Celju se lahko skrijejo. Naročati preko spleta ni to isto kot imeti šubler in meter v roki in sproti zlagati v štacuni da se potem vse izide. Tisti cement, osb plate in ostali drek dobiš povsod... Da bi se pa fural redno v Ljubljano po teh par malenkosti mi pa tudi ni. Rešim drugače, včasih grem pa malo mimo, če se mi ravno poklopi.
Trg je premajhen. Jaz tudi v Celju nimam Leclerca, Bauhausa, pa bi ga imel. Pa je dosti eden v Ljubljani, pa še en mali pajzl v Mariboru mogoče, potem pa že ni več rentabilno... Pač večna hiba male države v kapitalizmu.
Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno.
Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.
Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
Eh, pozabite fantje. Petrol preveč goriva obrne, ki je nujno potrebna stvar tudi za ves tranzitni transport. Zato se jih nihče ne more dotakniti, vsaj zaenkrat. Lahko samo iz prijaznosti odregirajo bolj korektno, ko se kdo iz državnega vrha javi. Pa da ne pozabimo na vse povezave s politiko, ajej. Drugače je pa to monopol, ker drugih črpalk ni niti približno toliko razporejenih po državi, kot je njihovih.
Velikokrat ropota res tisto kar imaš v predalih nekako skupaj naloženo. Vsaj pri meni je tako. Najbolj so me presenetili žvečilni v plastični posodi. So med sabo ropotali, tako da je bilo nadležno. Ampak samo pri določenih obratih.
Pa pozimi? Da ne začnemo spet debate o manj odpornem, zanesljivem in stabilnem EES, ko je enkrat preveč virov iz sonca in vetra. To je samo dopolnilo, ostalo more biti nekaj drugega - včasih premog, danes nuklearke. Ki pa jih ni dovolj, če ugasnemo ves premog...
Res je, da se sonce in veter lepo dopolnjujeta. Samo problem je, ko se ne. To pa tako grob graf ne pokaže.
Polno zanašanje na sonce in veter je pa igranje z ognjem. Vprašajte Špance in Portugalce.
Izgleda smo dosegli vrh zanesljivosti, zdaj gremo navzdol. Super. Glavno, da je čisto in da je za nutrije in medvede poskrbljeno...
No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.
Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
Pa kako to grete, pa zamenjate lajtunge od bremz kar malo prosto po izbiri? Saj ne rečem, da če je na original servisu šalabajzer, ti nič ne pomaga, samo vseeno. Če sam delaš oz. organiziraš, me pa tudi zanima, kako se odločiš kar tako na hitro za baker.
Glede na to, da sem skoraj 2 leti živel v Nemčiji, lahko iz prve roke povem oz. napišem, da kar je prehrambenih izdelkov, je marsikaj ceneje kot pri nas, če iščeš pa visoko kvalitetne izdelke, tisto pa konkretno plačaš, npr. Edeka je veriga za nekoliko višji rang, ali pa jo sem živel par mesecev na Nizozemskem, tam je Albert Heijn.
Poceni varianta pa je bila; Jumbo, Aldi, itd.
To je to. Če hočeš kvaliteto, jo boš tam kar plačal. Tu pri nas veš kam moraš - lokalni kmet, mesar. Tam nič ne poznaš, traja da malo razviješ mrežo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Eno vprašanje. A kdo ve sigurno koliko je kapaciteta tanka za Mazdo 6, letnik 2019, G194 motor, karavan? ChatGPT in Gemini pravita 62 litrov. Pregledal sem zgodovino do zdaj in sem natankal največ 54 litrov. Da vem kje se nahajam, če je nuja. Ponavadi tankam prej, se pa včasih kaj zgodi, da se zamakne.
Popravljeno od AgergPovezava za deljenje
Deli na druge strani