RazširiJao te pooblaščenci
special svečke noroo
![]()
AMPAK kaj pa X186 motor?? Ali sta oba ista oznaka 179km?
https://www.autodoc.si/ngk/7615881?search=NGK+Vzigalna+svecka+(94124)
null
Po mojem je ta 179km prva verzija x motorja, ki je bila 180km
RazširiDans še nisem pil, ampak po tej kodi meni vrže ven NGK 94124, ki je ista svečka kot za moj dinozaverski G192
@scania
Saj to glih cudno. Zato sem napisal ce je kaksna kataloska ker potem je to klasicna svecka ilkar7l11 ngk. Samo zgleda je razlika da neda popolne iskre ampak samo malo manjsi tok in manjsa iskra posledica pa 'pacanje' iskre. V glavnem te cene so nateg stoletja.
RazširiBil si kar blizu.
Svecke je ena 66 eur se prav skupaj 265 (to je par tem nazaj, da imajo te X masine neke special svecke)
Filter olja je 20
Filter zraka 40
Olje 4,6 litra ga gre in je skupaj 132
Pa se delo slabih 200 eur in si na 600eur.
Na nemskem forumu sem ravno vcer videl je en za isti servis dal 700 eur, tako da zlo isto.
Imaš mogoče kataloško številko svečk?
RazširiDanes opravil 3. redni servis na 60k km. Cena sitnica 600 eur
![]()
- svecke
- filter olje in zraka
- olje
- delo
Kje si ga pa imel na servisu?
Svečke rečmo 30€ po komadu je 120€ pa še 30€ dajmo zraven da bo cifra lepša je 150€ (NGK so okoli 20€ komad)
Oljni filter od oka 20€ pa dajmo 10€ zraven ker je baje original torej 30€
Zračni filter dajmo 50€
Olje 5litrov 0w20 (je 10€ liter če sam kupiš) pri njih rečmo 30€ liter je to 150€
Dela je 2h ura v Celju je 55€ z davkom torej 110€ in je vse skupaj 490€ pa sem zelooo gor zaokroževal
Zdaj pa realno:
Svečke ngk so 20€ torej 80€
Oljni filter je 15€
Zračni filter je 25€
Olje je 50€
Delo pustimo 2h, priklop na tester pa mogoče še potrebno kaj dodatno odmontirat da se pride do svečk, torej 110€, vse skupaj je 280€
Potem pa zakaj si folk raje sam dela servis, al pa pelje k kakšnemu privatniku. Garancijo z uradnimi servisi lepo preplačamo. Žalostno, za ta denar sem jaz naredil ornk servis z zavorami komplet, čiščenjem kanalov, jermeni, napenjalcom......
Naredil 7 uradni (14 v liniji vseh servisov) servis. Selmar Celje. Top kot zmeraj. Zdaj je bilo olje not celih 4000km 🙂
Torej gre za attraction opremo, revolution ima digitalne števce, revolution top pa še zraven usnje.
Top, hvala vama
Gledam oglas, pa je označeno da je avto Slovenski, ampak a ni imel zadnji facelift 6 ke z revolution opremo "digitalnih" števcov?
Al je imel g194 revolution "digitalne" stevce? G165 revolution pa klasične kot zadnji prefacelift
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18954765&display=Mazda Mazda6
Sorry da sem ti zasmetil temo, pac se bolj posvetim avtom da trajajo. Vsak nov dizel ti nebo zdržal samo z rednim vzdrževanjem, ni to samo mazda. Vedno bolj opažam da moraš za novejše dizle imet občutek, ni to tako kot včasih tankaj vozi. Lahko kupis mercedes s dizel pa so tam tudi velikiii problemi. Če vzdržuješ mazdo dizla kot smo opisali se boš vozil brez težav, z rednimi servisi kar je premalo, ze menjava olja na 20000km je dizaster, pa bodo slej ko prej težave, ampak ponovno ponavljam pri vseh je tako.
Predlog glede na to da zelis minimalno vlozit v avto, kupi nov avto zvozi v garanciji in menjaj.
Razširito je res, ampak @scania to bi ti naredil v svojem prostem času za svoj avto, torej je delo = 0 € (pač tvoj čas, ki bi ga v to investiral), če bi delal nekdo, ki tega znanja nima, moraš prišteti verjetno še 1x toliko za delo oz. ne vem koliko ur bi recimo za tako delo porabil? (in potem množiti z recimo 30-40€/h kot imajo mehankarji) in prideš potem na realen skupen strošek...., ki pa na koncu ni več zanemarljiv oz. verjetno polovica vrednosti avta....
Se strinjam, v mojih primerjavah je povdarek na lastnem delu kot hobi.
Npr za bencinarja en ornk servis. Vsi filtri tekocine, svecke, vzigalne tuljave, ketna komplet, diski ploscice spredaj zadaj, komplet napenjalec mikro jermen, vodna crpalka, termostat, tesnilo pokrova ventilov, tesnilo glavne in odmicne gredi. Cena materiala 1250€ dodas preventivno čiščenje sesalnih kanalov in ventilov pa drobni material in se kaj pozabljenega pa prides na 2000€.
Evo pa je razlike 1000€ bencin proti dizlu.
Meni se nezdi velika razlika, v obeh primer si potem na vec kot varni strani ce to naredis pri mazdah dizel in benz nad 250000km.
Popravljeno od scaniaCena delov, katere bi menjal če bi kupil 6 ko dizel z 200000km +, ni restavriranje ampak en orenk servis da ves pri cem si in da si brez skrbi.
Diski ploscice spredaj zadaj, vsi filtri in tekočine, veriga komplet, mikro jermen s španarjem, vodna črpalka, termostat, žarilne svečke, tesnilo pokrova ventilov, egr ventil, podložke injektorjev, semering glavna in odmična gred. Vse to 1500€.
Naredil bi še peskanje kanalov, čiščenje dpf, obnova injektorjev, obnova turba. Rečmo cca 2500 - 3000€. Pa je globalno mir 200000km (vmes redni servisi motorja, menjalnika pa enkrat na 150000 peskanje).
Popravljeno od scaniaSamo v teh 7500€ je res vse, amortizeri, vzmeti, tesnila celega motorja, turbo, res vse, tudi kar ni v okvari.
V smislu kot da vi restavriral avto.
Malo sem se igral in v autodocu nametal v košarico vseee za dizla za generalno obnovo celotnega avta, podvozje, vzmetenje, zavore, menjalnik, generalka motorja, šobe, turbo, klima kompresor, alternator, štarter, verigi, vglavnem tuto kompleto vseeee. Cena 6300€ pa ajde še drobnarije pa še kaj ko sem pozabil pa rečmo vse skupaj 7500€ materiala, pa par mesecev hobi popoldanskega dela, še karoserijsko kaj porihtat in imas generalno obnovljen avto. 🙂
Razširi@ronson: Za ta režim voženj bo dizel čisto v redu.
@scania: 2.2 dizla pred koncem 2015 ne kupuj, še raje 2016 (ker so bili itak izdelani kak mesec preden so se prodali)
To bi mel za hobi, celi motor porihtal sčistil, menjalnik lepo na izi poservisiral, ventile zamenjal, mehatroniko sčistil. V glavnem vse te napake zrihtal pol pa opazoval kako dolgo vi šel.
Popravljeno od scaniaZ rednim vzdrževanjem in z pretiranim vzdrževanjem je dizel čist ok. za 4 km do trgovine je smrt, ostalo kar si napisal pa ok. Olje menjuješ redno na max 10000km. Z ketnami mislim da ti letniki več nimjao težav, drugače se pa da zadevo spremljat s pomočjo testerja. Olje v menjalniku menjuj redno na max 100000km. Peskanje sesalnih kanalov na 150000km, ali pa egr off. V glavnem se da marsikateri težavi izognit z preventivnim vzdrževanjem. Aja za sesalne kanle pa odviješ tlačni senzor na sesalnem kolektorju in če je poln saj je ready za čiščenje. Na 150000km reskiraš ko se dela mali servis da karter odstranijo in preverijo stanje na situ čist preventivno da vidiš kaj se dogaja, če se na situ pojavi 'garež' od zažganega olja menjaš podložke na injektorjih.
Huhhh zdaj ko to pišem nwm če si nebom enega dizla mazda 6 letnik 2013 omislim za popoldanski hobi
RazširiJa, samo za razliko od Webasto, ki ga ima vgrajenega 0,00001% avtomobilov, ki jih vidiš, ima možnost daljinskega vklopa sistema gretja in hlajenja skoraj vsak EV na trgu/parkirišču. Ergo?
V kamionih je to že stalnica kar nekaj let, stređna klima za hlajenje na mestu, webasto pa za gretje. Drugače pa pozimi avto vžgem in ga počasi očistim, kar je dobro tudi za motor da se v miru zagreje. Poleti pa odprem okne, vžgem avto vklopim klimo in počakam, kar je tudi dobro za motor.
EV je bolj komot, nerabis kaj dosti razmisljat. Čeprav saj že vsi vemo da si glede avtov jaz kar dosti sam grenim. Včasih je bolje manj vedet 🙂
RazširiJa, ne bo konec sveta. Sploh če ima EV toplotno črpalko. Plus je to, da ga lahko na 22C (ali karkoli želiš) ogreješ že doma, ko je še na polnilnici in se s toplim avtom odpelješ. Tega pa naši ICE žal ne znajo ...
Pa tudi če ga imaš zunaj na parkingu lahko ogrevanje kabine sprožiš preko mobilne aplikacije in te pozimi pričaka odtajan avto, medtem ko vsi ostali praskajo šipe, kolnejo zaledenele kljuke ipd.
Hej, elektrika je tudi udobje ...
Temu smo že pred 20leti v ICE rekli webasto 😉
RazširiOd maše nimam nič, daj raje pica + pivo 😉
Ni problema 🙂 samo da mi ne trese 🙂 Sem pa menjal tudi vodila z gumicami na spodnjem vodilu. Gumice sem pobrusil ker ko sem vodila vstavil je spodnjo šlo zelo težko, po brušenju pa je vodilo šlo isto lahko kot zgornje. Aja namazal pa sem s silikonsko mastjo, zaenkrat ok, upam da tak ostane.
Napisano (urejeno)
To bi pa rad v živo videl in probal. Če drži v kar zeloooo dvomim boljše da ga sploh ne dela ker se bo vsipal, olje mora bit totalno prežgano filterčki v mehatroniki od lamel zadelani, kanali zožani tak da vožnja s tem menjalnikom mora bit daaaaleč od nove vožnje al pa človek ne čuti nič več in mu priporočam obisk zdravnika, pa kam daleč tudi naj ne gre ker je tempirana bomba za probleme.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani