Skoči na vsebino
Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je jures napisal:

Oboje! Vemo pa da je v Alexworldu verjetno drugace :).

 

Glede privatnika - ce komu ni vsec moja ponudba / cena se obrneva oba ne samo on :).

Moram pa recti, da v 15 letih niti enkrat nisem imel problemov s tem, sem v specificni panogi ampak nikoli cenkanja, vedno plačila v roku. 

Kdor spoštuje kot uporabnik je tudi dober privatnik - in obratno.

Kdor ne spoštuje...je verjetno jezen na celnsvet na večih področjih :) :)

Vse jasno. 😉

Sicer pa ti mešaš hruške in kiwi.

Tukaj je govora o zlatarskih uradnih servisih Mazde in ostalih. Jaz, prav tako tudi ostali, nimamo druge izbire, ko je avto v garanciji, kot to, da gremo na uradni, pregrešno drag servis. Ko gre garancija mimo pa ja, se strinjam, da imam več izbire. Zanimivo, moj mehanik ima tudi veliko opreme, znanja, pa mi računa zelo, zelo normalne cene. 

Tako za rezervne dele kot za delo. 

In prav on mi je povedal, (bil je vodja servisa na uradnem mazda servisu v KP) kako se tam nabija cene brezveze. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je jures napisal:

Jaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...

 

Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.

 

Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....

 

Zdaj pa kokice

Govoriš kot privatnik ali uporabnik?

Oziroma, ali ste mu pritrdili sami privatniki? 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Povejte mi, od česa bi serviserji dobili plačo, plačevali najemnino in opremo delavnice, če bi zaračunali samo nabavno ceno materiala?

... in si kupovali vikende, pa vile, pa bazene,pa drage avtomobile, pa Faceift za žene... Ta lastnik uradnega servisa v Kopru ima vse to pa še več. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Po narejenih 1680 km v 4dneh (München, nato preko Avstrije  do Regio Emilie, Verone in nato  domov)  se je poraba na premiumki ustavila na 6,1l/100. V Nemčiji je bilo kar nekaj vožnje poljubno po Prešernu (beri kolikor gre). V avtu štirje odrasli, tri kovčki. Po Italijanskih avtocestah 140/ uro. Sanjska poraba, za nekatere samo pobožne želje. 😉

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Pridejo čez mejo pa kr ne znajo več vozit. Po prehitevalnem brez potrebe al prehiter al prepočas. Samo sa ne bi normalno vozili, ker to je smrten greh al kaj. Men je fascinantno, da 90% tujcev s prikolicami al pa avtodomi ne znajo uporabljat tretjega počasnega pasu. Ne ker to je očitno sramotilni pas. Dej mi razloži kako švaba zna peljat v Germania lepo po vseh treh pasovih, ko pride k nam je pa desni na tripasovnici kao prepovedan al kaj. 

 

Jaz se, če je le možno z avtom peljem po skrajnem desnem lepo 130-140km/h pol moram pa dva pasa zamenjat, da grem mim jodlarja al pa švaba z avtodomom al pa prikolico, ki se vozi 90-100 po sredinskem. Men je to tolk neskončna misterija, da ne vem kaj. Pol grem po levi mimo in spet dva pasa na desno z mislijo "no zdej me je videl in mu bo vklopilo". A ma ne ne ne... on se ne da, še naprej po sredinskem v klanec z manj kot sto.

 

Zanč je en prometni strokovnjak lepo rekel... Slovence smo že naučili, zdaj moramo pa še tujce - govoril je sicer o reševalnem pasu, ampak mislim, da je notri še velik drugega v tej izjavi.

Kar se tiče reševalnega pasu, smo doktorji za oboje, tako Avstrijce kot 

Nemce. V ostali vožnji smo pa Balkan, na žalost. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Z končno hitristjo moje cx30 sem zelo zadovoljen. In kar je zanimivo, celo pri tej veliki hitrosti je noter precej tiho. 

Se mi je pa prilepil en hrvat z ta novo mazdo 3, rdečo, (tudi x motor na rit avta in ni cedil.). No, tako sva vozila kar precej kilometrov in ko je zavijal z avtoceste, mi je poblendal. 

Sem pa fasciniran, kako poteka ta hiter promet nemoteno in tekoče. Danes niso smeli voziti kamioni, ker imajo praznik, in so vozili na skrajnem pasu tesle, električarji in vsi, ki ne gredo preko 130/uro,na srednjem se vozi nekje

150/ uro, in ko hočeš prehitevati, samo pogledaš, če je prazen tretji pas in gasa. Večinoma se lepo vračajo na svoj pas vsi. Tako, da sem opazil, da je vožnja po prehitevalnem pasu od Kopra do Ljubljane folklora od nas pa južnije. 

Avstrija, večinoma vsi po predpisih, ko je omejitev 60, gredo vsi 60. Ker so radarji vsakih 500 metrov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Boss napisal:

Men je že telefon dat težko na kabel. ***

 

Sej uporabljam, ampak men je načeloma ta aplikacija čist OK in zadosti 95% potrebam. Ja manjka ji pa podpora zastojem, ampak tud ta v Googlu večkrat zavede. Pol pa videš jodlarje in švabe, ki rinejo prikolice in avtodome po ozkih ulicah z 90 stopinjskimi ovinki, kjer se zagozdijo. Smešno za popizdit, dokler nisi za njimi in moraš čakat, da se odgozdijo.

 

 

 

***hint - zato mi EV-ji ne dišijo preveč 😁

Če misliš to na obalo je tukaj drugi problem. Večinoma so to tisti, ki uporabljajo stare Garmine in so gor še vse obvoznice in prečnice (brez plačevanja cestnin). Na novih zemljevidih tega ni več. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?

Nisem še, ker nisem opravil kake dolge fure po avtocesti. Bom v kratkem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-7, 2025
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

 

Ja, tudi jaz sem že gledal v smeri Lexusa, predvsem verzijo Morizo😁

Jaz bi verjetno tudi kupil kakega lexusa. Samo ne vem, kakšne motorje imajo. 

In menjalnike. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-7, 2025
Napisano (urejeno)

Razen raznih renderjev ni nič novega od mazde. Mazda trenutno nima nič novega v planu. Zadnji zdelki nisi najbolj posrečeni, saj so cenovno večini

folka nezanimivi ali nedosegljivi. Še najbolje gre v promet cx30. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Pa ne moreš primerjat Japonce in Korejce s Kitajci. Japonci in Korejci imajo svojo čast, ki jo ne poteptajo kar tako za nekaj dobička več. Kitajc je pa to pripravlje narediti sred noči. če je treba. Ogoljufat nekoga oziroma ubrat bližnico je za njega kot da reče Zàihuì.

Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje. 

Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval. 

Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Fak. Ne vem, ali bi šel tankat zdaj, ali pa bi počakal do jutri, da malo napolnem proračun. Ja nič, grem jutri, da me ne bodo zamenjali za desnega. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

Čak a pol babe tud ne morem držat ker ma 36 stopinj lastne temperature. 

 

Ampak to je blo med 19 in 19:30 uro, ko asfalt ni več tako vroč. Pa pri 130km/h nekje zunanje temperature 30 pa še vedno ni hladilo gum. Men je to nenavadno, ker je bla res samo AC in to damo naravnost, nobenih zalaganj ovinkov.

 

Zavore so bile hladne, vijaki na pestu tud, edino gume so bile precej bolj ogrete, kot bi pričakoval. :nevem:

A imaš vedno navado, da šlataš gume? 

Upam, da samo svoje. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je GregorV napisal:

Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂

X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁:zoom-zoom:

Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄

Pred eno uro je skritikrt napisal:

Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".

Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.

OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.

 

Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to. 

 

Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.

 

Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.

Pred mnogo leti so se smejali Japoncem, ko so kopirali evropske avte. Nato so zviška gledali na korejske.

Sedaj se isto dogaja z kitajskimi. Kaj bo čez deset, dvajset let? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Joj kako je teško dat v peto..... :whatever:

Ni. Tudi v četrto, če je potrebno, a je to pri 150/ uro malo glasno. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.

 

Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?

Ni problem v tlaku. Jaz jih imam napumpane na le 2.5 bar in se obnašajo normalno, brez pretiranega segrevanja. 

Čudno mi je tole. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je ignacij napisal:

Drugi, ki si mu slabo svetoval in ga prikrajšal za 2k, je bolj točna navedba.

Nope, rešil sem ga trpljenja z dinotom. 😊

Sicer pa, a še ni jasno, da je x 186 top ponudba pri cx30, mini dino je pa le slab nadomestek za motorje 2.0. (se pravi, za umirjene penzioniste). 

Ni zastonj x motor najdražji. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.

 

Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.

In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto

To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko.

Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉

To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Vedno več nas je, ki vozimo te odlične  x motorje. 💪

Je pa šel na preizkus ene cx5 (dino mašina) in je bil totalno razočaran. 

Tako z motorjem, avtomatskim menjalnikom, obliko, lego na cesti... 

Pravi, da je x motor pravi balzam z ročnim menjalnikom. Edino barvo bo izbral belo, ker je imel vse Mazde do sedaj bele.

Za svojo mazdo 6, 150 konjičev,letnik 2020, 70000 km, se je dogovoril s kupcem za 20K€. Po moje poštena cena. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.