Danes v Celovcu dizel 0,95 EUR, dopoldan nisem gledal, ampak je bilo verjetno okrog 0,9.
V AT je na nekaterih ?rpalkah kljub opoldanski podra?itvi pod 1 EUR, jutri zjutraj bo gotovo pod 90 centov liter. Gor se cene dnevno prilagajajo, ob 12:00 pa je dovoljena ena in edina podra?itev, do 12:00 ure naslednjega dne pa cene samo ?e padajo: https://www.oeamtc.at/spritapp/SimpleSearch.do
Slu?ben avto neke firme, ki se ukvarja s sanitarno opremo. Obvoz ?e mene vpra?a?, servisi delani v povpre?ju na 25k namesto na 20k, kot je predpisano. ?e leta 2017 je bilo konec z garancijo, ko je bil servis narejen 7.000 km prepozno. Vzdr?evanje je bilo pa? nevestno, ?eprav je bil avto v povpre?ju vsake pol leta na servisu...
Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.
Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?
Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?
Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.
Je avto sploh vozen? V smislu ali gori tudi check engine lu?ka oz. dobi? obvestilo v smislu, da mora? ustavit? ?e je temu tako, ga nikakor ne vozi sam na drug servis, naj ga oni dajo na vleko in peljejo na sposobnej?i servis, ?e sami ne znajo re?iti zadeve.
... ?e eno galerijo iz zgornjega foruma dodajam - ponovno 245/45 19 na serijskem plati??u. Po vseh tabelah je 245 pre?iroko za 7,5 col ?irine feltne, ampak slike pravijo druga?e: https://photos.google.com/share/AF1QipO8STr8V4EeqI6fRvRgIZ4-MRGyy5YrQuSEi_0O2tCiLtOhdo9zl9iBg5YqHcrpZA?key=NlNVM3RaV0VDbEhmZWpLWTROZ3k4allQZllZUkxn
Kot zanimivost: 5. objava na spodnjem linku, ?lovek je dal gor 245/45 (ne 40) na 19 col 7,5 col ?iroka original FL plati??a, torej gumo s 3 % ve?jim obsegom in 3 cm vi?jo, kot pa je original dimenzija, pa sploh ne izgleda napa?no, tudi poro?al je potem po ca. 2 mesecih vo?nje in pravi da je vse OK. Itak je na ra?un ve? gume vo?nja udobnej?a, izgled pa meni super, ker ?e bolj zapolni prazen prostor do blatnika, pa ?e 1 cm ve? gume je na vsako stran.
https://www.mazda6club.com/threads/i-searched-i-promise-245-45-19s-good-idea-or-bad.320490/page-3
Pri 235/40 19 bi bilo z opti?nega vidika potrebno ni?anje, ker je 2,2 % manj obsega od original dimenzije. 235/45 19 je po mojem idealno.
Navsezadnje ima recimo CX-5 na 7 col ?irokih plati??ih 225/55 R19, pa? izgleda malo balonasto, a predvsem na ra?un vi?jega preseka.
Alex lepe izgledajo. Sicer po mojem je ?e original 7,5 19 col feltna pre?iroka za 225, vsaj s 45 presekom. Ni ?ans da vidi? kak?no 6 3.gen, ki vsaj malo ne bi imela vsaj malo podrsanih 19 col originalnih plati??, za??itni rob skoraj ne pomaga. Izvzete so seveda tiste, ki so ?e prenove. Saj ne re?em, za kak avto, ki ni za daily vo?njo in parkiranje ob robnikih, je tudi raztegnjen look OK. Jaz sem na svojoh 19 ?elel menjati 225 za 235/45, bi bilo ravno prav, za??itni lok bi gotovo lahko opravljal svojo nalogo.
Spravi se tudi 245/40 gor, tudi izgleda OK.
Tiste, ki niso zlate, so tudi po mojem res ?e lep?e:
http://www.vossenwheels.ch/mazda-6-vossen-flow-formed-series-vfs-1-2
Ampak so samo plati??a ca. 3k EUR. Vossen pa?, ampak ima Brock B37 zelo podoben design, ampak so te?ke: https://www.alufelgenshop.at/brock-b37-dark-sparkle-lackiert-19-zoll-0580080880/mazda-6-iii-12-sport-kombi-gj-alufelgen/2-0l-skyactiv-g-107kw-145-ps/#!felgenfilter/sortiert=beliebt
Pozdravljeni
Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.
Sedaj imam na avtu 225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.
V homologaciji je ?e dimenzija 225/45 R19 92V , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.
Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.
Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.
Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?
lep pozdrav Tine
Ima? ZS
CX30 = 3
CX5 = 6
Vsaj po platformah in pp cenah. CX-9 je brez konkurence.
Tisti je captur, malo me?a?.Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.
Pa ?e koleos, ki je ve?ji kot cx-5, bolj je primerljiv s cx-9. Zelo dober rezultat, sploh za tako omaro od avta:
Videa cx-3, ki je primerljiv s capturjem, pa raje ne pripenjam. Ga bo morda kdo drug.
Ne vem v katerem vzporednem vesolju ?ivi?, ampak ?e kaj, imajo renaulti dobro lego na cesti. Pa ne pi?em za RS izvedenke, ampak povsem obi?ajne avte, ?e celo SUV ?e ho?e?.
Recimo
Kadjar
vs.
CX-5
Sicer je dale? od prevra?anja, a CX-5 precej nervozno dviguje notranje zadnje kolo in na splo?no deluje zelo ?iv?no.
Dobro, tu gre za splo?no znano dejstvo, ne za suv haterstvo. Vi?je te?i??e = ve?ja mo?nost za prevra?anje. Po drugi strani pa vi?je sedenje = bolj?a preglednost in s tem bolj?a varnost, ker ve? vidi? in lahko vsaj teoreri?no prej reagira?.
Attraction oprema, pri obeh so jih torej montirali v tovarni na japonskem. Obe sta imeli gumb za vklop/izklop na armaturi. Edino osnovna oprema jih pri 6 ali CX-5 ni imela, niti spredaj, niti zadaj.
Da bi imel isto "te?avo" pri obeh ?estkah razli?nih modelskih let, druga je bila tudi ?e prvi facelift z LED ?arometi? Dvomim... mislim da gre za feature. Sicer ne vem ?e ima kdo na forumu 6 3. generacije 2013 do nekje sredine 2016 (1. FL) z ro?nim menjalnikom? Alex ima ?e 2. FL, Tien ima 2013, ampak AT, ?e se ne motim?
2 sekundi googlanja sicer govorita o identi?nem feature-u oz. te?avi pri cx-5 1. generacije ter o tem da jih je imela 2. generacija mazde 6 vedno on (do dolo?ene hitrosti): https://www.mazda-forum.info/threads/parksensoren-aktivieren.54574/ ali pa https://www.cx5-forum.de/f2/einparkhilfe-vorne-1718.html
Ali sicer pri novej?ih z ro?nim menjalnikom torej PDC deluje vedno do dolo?ene hitrosti ali samo ?e je avto v prestavi? Pri sedanjem avtu recimo PDC ne dela dokler je avto v leru, takoj ko prestavi? v prvo ali R, pa se aktivirajo sprednji in zadnji ne glede na smer premikanja.
Napisano
Tako nekako, klet spraznit in naredit prostor za sode...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani