Debata je sla bolj s smeri kitajskih elektricarjev ... In jest sem dal prvi zadetek, ki ga je YT vrgel za MG4 in pac enega za kitajca, ki pa ni vec med najcenejsimi (BYD) ...
Debata je bila o ravno tem ,ki sem ga prilepil ker sem objavil da ga grem gledat in testirat. Na to objavo so potem padle debate o materialih in o vsem , tako da je normalno da naprej debatiramo o istem avtu ne pa o električarjih.
@Jest jaz govorim o tem avtu , ki sem ga gledal in vozil. Tu ni trde plastike. Sicer pa ni važno vsak ima svoj pogled na te zadeve ampak v globali za 28.000 je avto odličen. Pa še to tvoja primerjava nikakor ne more bi relavantna ker MG4 še ni v luxury opremi kar več kot očitno spodnji BYD je.
V neki meri imaš prav , ampak če hočeš ali nočeš priznat so vse to kar sem napisal izrazite hibe Mazde. Na mojem korejskem polizdelku kot ga nekateri imenujejo se v 4 letih na volanu ne pozna nič, ogledala so od prvega dne na auto in glej zlomka še vedno delajo pa avto perem tudi pozimi v minusu in ogledala zložim pa se naslednji dan normalno odprejo. Felne se tud ne luščijo , če pobrskaš tukaj po forumu boš našel ogrooomno mazd , ki imajo ta problem in pa tudi lak ni tako mehak kot bi naj bil pri Mazdi. Zdaj lahko je , da imaš ti tako srečo da se ti te stvari ne pojavljajo ali pač nisi tako obremenjen z temi stvarmi kot nekateri. Poanta vsega je pa samo bila da kljub vsemu temu je še vedno Mazda oh in sploh , zdaj konkretno MG je pa šrot ker je pač kitajc.
Ja take stvari bi me motile ne glede na znamko, ampak nisem nikjer omenjal. Odzval sem se s svojim mnenjem na omenjeno znamko.
Govorim na splošno o težavah , ki jih naštevajo tukaj na forumu( vse kar sem napisal so težave Mazde) ampak to te očitno ne moti. Nisem pa nikakor z ničemer mislil posebaj na tebe.
Motorji bi naj bile nek skupek njihovega dela in motorjev od GM , naj bi bili vgrajeni v ogromno avtov med drugim tudi v angleški opel tak da verjetno niso nek šrot.
Je pa avto dejansko zelo dober tako kot po materijalih kot po izdelavi in zdaj v akciji dobiš 7 stop.avtomatika za ceno ročnega. Kar se tiče vožnje , avto se za moje potrebe pelje kot vsak drug avto ( testirali smo ga z družino to pomeni 2 otroka zadaj , tako da neke divje vožnje ni bilo). Zvočna izolacija na ravni primerljivih evropskih avtov , vzmetenje prav tako. Kar se tiče avdia in ostalega mi nekak ni uspelo vsega preletet , je bilo premalo časa. Tisto kar sem pa uspel je pa vse OK , ima vse kar imajo tile kao " premijski avti".
Kolega ima Proceed GT in pravi 0.5l plastenka zataknjena, pa misli, da maš roko gor, ker je mala teža.
Baje je na YT kar nekaj videjev.
Preverjal nisem niti s flašo niti YT-uba.
Lahko potrdim tole od kolega enako dela meni na Sportage samo problem nastane ko je tak ovinek , ki ga kamera več ne vidi naprej potem sam izklopi. Mi je pa na testni vožnji novega Sportaga na servisu rekel da je prišel nek evropski zakon po katerem so morali to odpravit , kao da je to bila že delno avtonomna vožnja. Tako da zdaj novejši ne lovijo več smeri tako močno ampak bolj samo opozarjajo na vozni pas , vsaj pri Kia je tak.
Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo.
Noben se ne krega in prereka ampak če imaš avto samo 5 let računice ni to sem zapisal že 3x le poglej svoje pobarvane inserte. Če boš imel avto 10 let se ti seveda splača ali če felne potem pašejo na novi avto , kar sem tudi napisal. Ampak v primeru ko vsega tega ni se ne splača.
Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma...
Ma...ni šans.
Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .
Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. P
Popolnoma narobe si spet razumel jaz sem govoril konkretno o strošku samo feln in če imaš avto 5 let. Še 1x prečitaj , da sem napisal če boš imel avto 10 let se to splača.
Pa še da ti ponazorim v tako tebi priljubljeni računici , na mojem primeru.
Ob nakupu novega avta bi za 2 set feln dal več kot 800€ , avto bom imel 5 let 2x letno bom dal 50€ za menjavo kar nanese 500€ plus nimam nobenega dela in skrbi z hrambo gum ker so pri vulkanizerju.
pred 20 minutami je Boss napisal:
jaz sem ti pa napisal za moj primer,
potem pa ne moreš po svojem primeru posploševat in trdit kako se vsem take računice splačajo
A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.
Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača. Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo.
Seveda se splača, zakaj se ne bi? Zimski komplet vzameš manjši namesto 19 torej 17 in je pri boljših gumah takoj 400€ razlike. 17 col feltne pa če vzameš pri Mazdi skupaj s TPMS ventilčki je mal čez 800. Se pravi, če odšteješ 400 te nakup pride 400€.
Če res najdeš nekoga, da ti na 19 colskih s TPMS-jem menja za 50€ skupaj s centriranjem, povrneš ta strošek v štirih letih. Po petih si že 100€ v plusu. Pol pa pride nakup novih zimakov in si takoj 400€ v plusu samo v tem letu in še 500€ v naslednjih 5 letih. Ja v desetih torej 1000€.
Seveda to gledam iz moje situacije, kjer bom po vsej verjetnosti ta avto vozil vsaj 10 let, če pa menjaš avto kot recim Jest na vsakih 5 let potem se pa strinjam, da ni velikega plusa, ampak vseeno še vedno lahko zimski komplet felten prodaš za nekaj stotakov oziroma se zdilaš s kupcem tvojega avta.
@Bosskdo je kaj govoril o gumah , gume itak moraš vedno kupovat govora je samo o nakupu 2 seta fel ob nakupu novega avta. Za tak set daš sigurno 500€ pa je to zelo nizka cena sploh če imaš TPMS .
Načeloma se ne izplača kupit nosilca za kolesa, prikolice, strešnega kovčka
To vse paše na novi avto ko menjaš .....tako da to se na dolgi rok sigurno splača. Če pa maenjaš avto pa ponavadi felne ne pašejo na vsakega razen če kupuješ vedno avto iste znamke pa še tam se lahko zgodi da ne paše.
Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.
Marsikaj se ne izplača, pa se dela. Če nimaš prostora, je druga zgodba. Kupil avto 8 gum leto starih na platiščih in leto star priklop za prikolico. Samo dodatki bili več kot pol avta...
Govorim ko se kupuje nov avto in ne rabljen ko dobiš zraven vse . Pri novem je treba doplačat za vse to kar si napisal.
Original mazdina platišča (rabljena 19") se da kupit tudi za 250-300€. Resda je olupljen lak, a to za mali denar rešiš. Gume pa moraš itak kupit v vsakem primeru.
Res je , popravilo je recimo 100 € in si na 400€ to pomeni da imaš za 4 leta menjav brez dela in truda . Zdaj če nimaš avta 10 let neke računice ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Debata je bila o ravno tem ,ki sem ga prilepil ker sem objavil da ga grem gledat in testirat. Na to objavo so potem padle debate o materialih in o vsem , tako da je normalno da naprej debatiramo o istem avtu ne pa o električarjih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani