Skoči na vsebino
Nakup mazde v tujini
Napisano
pred 4 minutami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Definitivno je, da se zadnja kolesa, tudi če je vse izklopljeno, ne vrtijo enako lahko, kot če zadnjega pogona ni. So polosovine in ostale zadeve... Poleg tega, je milijon senzorjev. 

Vsak sam ve, kaj rabi. Sam si ne znam predstavljat, da bi se ob normalni vožnji varneje peljal s 4x4. 

Drugo so tekmovalne zadeve in ovinkasti klanci. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Ne kupujem premium gume, da ne bo pomote... 

In avtov ne 😋

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

pred 10 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano (urejeno)

Za normalno vožnjo je navaden čist ok. Če imaš 4x4, te že misel premami, da greš lahko hitreje v ovinek, kar fizika prepreči. Zakaj vsi 4x4 nudijo? Ker kupci zagrabijo nepotrebne stvari. Ne mešaj rally z navadno vsakdanjo vožnjo. Drugače pa, vsak se sam odloči. Jaz osebno NE potrebujem 4x4. Slavko ga pa potrebuje. 

Sem tud jaz že marsikaj vozil... Od 4x4, 6x6 4x8, 6x8, 8x8...

 

pred 9 urami je godlike napisal:

Če je pa AWD opevan za ovinke....

 

Tudi pospeški so boljši, pri močnejših mašinah, ker gre na 4 gume. Pri fwd pa 2 že spuščata.

In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš. 

Popravljeno od Shrek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano (urejeno)

Nov mislim, da ne gre. Biti mora prej registriran v državi in imeti določeno število kilometrov. 

Nekak tak je, ne vem pa podrobnosti... 

Popravljeno od Shrek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 2 urama je Avenger napisal:

No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...

No...če bi imel DPF, bi drugače pisal... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo. 

09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran... 

Regeneracija je problem. Pika. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 20 minutami je SeekK napisal:

Previdno tudi tu, menda so pri novejših precejšne težave s pokanjem blokov motorja. Kitajci preveč šparali in so pretanke stene...nevem pa točno povedat kateri motorji.

 

Kolega, ki ureja uvoze, pravi da jih je cela evropa polna s to napako in se jim posledično raje izogiba..če nima kdo res izrecne želje.

Zanimivo 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.