Lahko, da se ti je ?e tolk olje s prime?ano nafto dvignilo, da je pri?lo do oznake X na merilni pal?ki in je to varnostni ukrep, da gre? na servis. Ampak res pojdi takoj, da ne bo? kak?no ?kodo naredu.
mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift...
Ja, ?e je ?lovek opravilno hendikepiran zna biti prezahtevno. Men je ?ist OK nastavljanje tega BC - OK pa? rabi? pet prtiskov pa kaj, sej BC ni zato, da se skoz z njim igra?.
Glej ga ... ?e kupuje? novega bo? tako ali tako dobil motor s 155KM in seveda rahlo prenovljeno obliko (facelift). Te?ko verjamem, da lahko ?e kje stakne? starega s 147KM, ?e pa ?e pa se oreng pogajaj za ceno.
Ampak pozor in to ni zajebancija. ?e se vozim po de?ju oziroma po konkretno mokri cesti se mi poraba dvigne tudi za ve? kot liter. O?itno je energije, ki se jo vlo?i v to, da me?e vodo izpod koles v zrak toliko, da se porabi toliko ve? goriva. Tud sam sem bil presene?en ampak je res toliko in tudi na a.comu so nekateri opazili isti fenomen.
Ah, to je tko. Ko sem ?el 2x v benetke v 1 tednu mi je tut kazalo okol pet litrov...ampak to je tko...
Sej vem... ampak point je v tem, da se da, ?e se ho?e in ?e si vsaj malo mazohista
To ni problem, a kaj ko v 1000km ne more? imeti samo take vo?nje, vse se kon?a tam nekje nad 6 potem
?E grem na morje in nazaj imam tam okoli 5,2_ pol pa slu?ba, vrtci, Ljubljana......
Absolutno se strinjam, da ?e vozi? ?e malo po mestu pa, da je AC z normalno hitrostjo, pa ?e kak?en dan ?e pada de? ne more? pod 6 pridet. Ampak, ?e ima? ve?ino relacijske vo?nje kot jih ima Madmax pa imet 5-5.5 litrov tudi ni nemogo?e.
ocitno se morem js tudi zment z ajvarom da mi namontira par stvari..un konfort blinker mam se za nastimat,pa se kaksno stvar...a bomo enkrat meet pr ajvaru?
Men ta blinker full dobro deluje - to?no tko kot mora. Zato ?e enkrat vsa ?ast ajvarju za modifikacije in seveda monta?o
Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.
Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?
torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....
Pri Triglavu ni ve? tako saj je cel kup novih zavarovalnih razredov in ?e si v 14premijskem razredu s 103kW pla?a? 631?, pri 125kW pa 702?
Ostale zavarovalnice imajo pa res ?e enoten razred (100-130kW) in so cene od 657 do 712?.
Se pravi da za vse tiste, ki smo malenkost ?ez 100kW se cenovno najbolje spla?a Triglav.
Da te predhodnja komentarja ne bosta preve? prestra?ila. Motor 1.8 je dovolj za umirjenega voznika, ki od avta ne zahteva veliko in je zadovoljen z udobnim potovanjem od to?ke A do B.
V kolikor pa si bolj dinami?en voznik in v?asih ?eli? varno prehiteti po?asne?a pred seboj je ta motor peslaboten, ?e posebej ?e je avto nalo?en.
Tudi motor 2.0 je ne glede na tehni?ne podatke nekam anemi?en ampak je vseeno bolj?a izbira, medtem, ko je 2.5 litrski definitivno najbolj?a bencinska izbira za avto te velikosti in razreda s katerim ne bo? razo?aran, ?e so zahteve relativno visoke.
?e pa dela? tudi dalj?e vo?nje se pravi, da so v ve?ini primerov vo?nje dalj?e od 10-15km pa ni slaba izbira niti eden od dieslov saj tudi naj?ibkej?i (129KM) ponuja bistveno ve? u?itka kot 1.8 in verjetno tudi kot 2.0 bencinar. Diesel se namre? zaradi veliko navora la?je spopada z veliko te?o samega avtomobila.
Tudi za var?evanje pri porabi je diesel ugodna izbira, kot tudi bencinski 2.5, ?e ga bo? predelal na plin. V vsakem primeru pa tako diesla kot predelavo bencinarja na plin se na?eloma spla?a, ?e dela? letno vsaj 20-25.000 ali ve? km na leto in da nima? avta samo za kratke vo?nje do trgovine, vrtca in nazaj, ampak da avto dela tudi redne dalj?e razdalje.
hja kaj naj re?em po dveh letih te?av vo?nje od enega servisa do drugega sem bil vsaj pri treh in vsi te majo za norce....kaj pa vem avto je sel ?e proti 200000km s konstantnim re?enjem olja z nafto da o ceni dpf-ja ne govorimo ki vpra?anje kolk bi ?e zdr?al...zdaj vozim traktor vsaj vem da ga bom poceni ?raifal deli v vsaki ?tacuni in vsaj 3×ni?je cene...
Ampak ro?ice ti pa zdej ne padajo iz auspuha (*sarkazem *)
A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej?
Tako je edino pravilno in to?no tako se mora dogajat, ?e je vse OK.
V kolikor se slu?ajno lu?ka pr?ge je ?e ?lo ?ez mejne parametre in takrat se ne sme? ustavit ampak samo vozit dokler lu?ka ne ugasne.
Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano.
Pretirava?, sploh ni tko - zan? sem eno regeneracijo zgre?u pa pred pol leta tud 1x
?e ima? mal prefinjen ob?utek regeneracijo lahko tudi "sli?i?" saj motor malenkostno druga?e deluje in tudi pri sami vo?nji se da ob?utit drug filling.
Js vem da sem z cd140 pri?o pod 6,5l samo na res dolge relacije, pri vsakodnevni vo?nji na ?iht cca 20 km navadne in 6o km avtoceste vo?nja 140-150km/h pa nikol pod 7l da vsaj vsek par mescov na servisu za dfp na selmarju in ?erbineku in vedno isti odgovor z avtom ni ni? narobe...zdaj audi pri isti vo?nji poraba 5,9l pa nobenih problemov...?iveli traktorji in ?rni auspuhi, naj kadi sam da DPF-ja ni!!!...aja pa rje tud ?e nikjer...
?e se ti je to dogajalo ob takem re?imu vo?nje je okvara na enem izmed senzorjev DPF-ja in prezgodaj si obupal - o?itno nekateri servisi niso dorasli nalogi servisiranja okvar sodobnih avtomobilov.
Zaradi tega si imel tudi toliko pove?ano porabo, ker je prezgodaj zaznavalo zama?enost filtra in pro?ilo regeneracijo... zato ti je tudi konstantno javljalo napako z DPF-jem. ?koda, ker nisi prosil za drugo mnenje na servisih, ki se malo bolj spoznajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej ma tko al tko redni servis in mu stro?ek ne gine
Povezava za deljenje
Deli na druge strani