No sej v tem je tud problem... ?e majhen veter lahko vpliva na porabo in te?ko je re? ali je taka meritev ustrezna ali ne (vo?nja z enim tankom v eno in nato z drugim gorivom v nasprotno smer)- se pravi 100% ?e vedno ne more? trditi, da je bil tolik?en prihranek samo zaradi goriva. Moja groba ocena je, da kvaliteta goriva lahko vpliva le nekaj deci (3-4 max) na 100km, vse ostalo so drugi dejavniki.
Mrbit pa je kje na internetu kak?na verodostojna ?tudija na to temo, da ne bomo kokodakali v prazno na to temo? :ne vem:
Sam pravi benz je treba tankat.
Ne verjamem v "?ude?na" goriva ?e manj pa v "?ude?ne" dodatke za bistveno zmanj?evanje goriva, verjamem pa v na?in in re?im vo?nje. ?e pri?ge? avto in nato v ?usu prevozi? z ogretim motorjem relacijo bo? resni?no presene?en nad porabo saj je lahko samo zaradi tega od pol litra do liter ni?ja.
In ravno to je ta ke? saj ve?ina, ki je tankala v tujini je to tankala na relacijski vo?nji in zato sta tukaj kri?ata ti dve dejstvi, ki onemogo?ita realno oceno glede porabe oziroma vpliva kvalitete goriva na porabo.
?e moj primer: nekaj tankov nazaj sem prakti?no v treh vo?njah naredil skupaj ve? kot 1000km z enim tankom in porabo 5,8l/100km in to z na?im ?ist obi?ajnim gorivom brez super duper dodatkov. Vo?nja je bila pa tako mestna, kot relacijska pa 140km/h po AC brez vo?nje v zaveterju.
Saj to me skrbi, vem da govorimo o dizlu. Koliko ?asa torej traja, da se obrne en tanker? ... matr matr....
Na avtomobilizem.com je zdele eden s Cliotom z navorom pojamru, da mu je shodila pumpa pa skozi na OMV tanka
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 1:28 pm
Da malo obudim temo... pravkar so me klicali iz servisa da je na avtu fu? ?rpalka, ?obe, nekaj v zezi s skupnim vodom ...baje da zaradi slabe nafte. Avto je star 4 leta, dizel, izven garancije, 116k km, redno servisiran na poobla??enem servisu.. ?kode pa baje ?ez 2000?. Grem pogledat popoldne kaj je dejansko narobe.. zanima pa me ?e se da v tem primeru kaj storiti glede reklamacije goriva oz. se da to kam reklamirati ? Aja tankam pa vseskozi na OMV-ju....
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 6:27 pm
Avto je R Clio dci 63kw, letnik 06. Sem biu na servisu in bodo dali nafto v analizo.. zaenkrat ?e ?akam, je pa precej ''smetna'', bom pa jutri povpra?al ?e na OMV.
Zanima me, ?e je imel kdo podoben primer in kako se je re?ilo, ker stro?ek +2000? je ve? kot preve? za tako napako!!
Na OMV-ju sem pa tankal 90%, prav iz razloga ''slabe nafte'' na Petrolih... tako da
Kakr?enkoli nasvet ali informacija sta dobrodo?la !
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 9:54 pm
Oni so 100% da je krivda nafta... se bo dal na analizo pa bomo vidl kaj pa kako... v najslabsem primeru bi mogl ksno kulanco priznat..
Kaj ni res nikogar tu, ki je imel podoben primer ??
Za potrebe ?olanja monta?e sistemov za avtoplin potrebujemo ve?je ?tevilo vozil. ?olanje se izvaja pod mentorstvom in nadzorom in?truktorja z pridobljenim certifikatom proizvajalca sistemov za avtoplin. Samo monta?o pa bodo v okviru programa izobra?evanja izvajali izku?eni mehaniki in podjetja, ki u?ivajo na podro?ju avtoservisne dejavnosti ugled pri svojih strankah.
Nudimo vgradnjo kvalitetnih sistemov, ve? na strani http://www.populi.si/index.php?page=shop.b...op&Itemid=4 , kjer si interesenti lahko ogledate celotno ponudbo vklju?no z detajli monta?e (ve? v manijih na levi strani strani).
Vozilo pridobi v programu ?olanja kvaliteteno in?talacijo po izbiri lastnika, vgrajeno, nastavljeno in testirano po navodilih proizvajalca in vso dokumentacijo za izvedbo homologacije vozila.
Cene vgrajenega materiala so objavljene na http://www.populi.si/files/Populi%20-%20EG...k%2003-2010.pdf . Za ceno kompletne vgradnje pa po?ljite e-mail z opisom va?ega vozila na populi@siol.net ali broni@populi.si ali pa za ve? informacij pokli?ite na telefon 040 248 147.
Boss kaj je s tisto tvojo informacijo o zjebanem tankerju bencina, ki naj bi ga kupil OMV ker ga noben drug ni hotel? Je bil to prvi april al kej druzga? Imas kaksen link?
LP
To informacijo sem dobil direktno pri enem priznanem serviserju visokotla?nih pump in vbrizgalnih sistemov. ?eli sicer ostati neimenovan ampak mi je zagotovil, da je to res. Podatek naj bi pri?el iz zanesljivega vira saj je kar naenkra pri?lo do pove?anja zaribanih pump, kjer je bil skupni imenovalec OMV. Se pravi se ni ?lo za eno ?rpalko ampak za razli?ne OMV ?rpalke.
Druga? pa ni bil problem bencina ampak diesla.
Hehe Slivka, ampak tvoje ?ivljenje je pa res pestro
Jaz imam diesla, ki je lepo v?gal pri -20°C, prej?nja mazda pa celo pri -24°C tako da ta podatek s strani distributerja goriv je verjetno kar korekten. Predvidevam pa nekaj drugega in sicer, da je bila v nafti voda in ti je ta zmrznila v filtru in ga tako zama?ila.
Je pa vseeno za take nizke temperature priporo?ljivo v nafto zliti ?e kak?en dodatek proti izlo?anju parafina pri nizkih temperaturah.
Sre?a (?e) ne... sem za?el pri ?tirih letih pa se da zelo hitro zmenit kaj gre zraven in kaj ne. Ker ?e bi upo?teval vse ?elje bi bil tud selitveni kombi premajhen, ?al.
Druga? pa nisem nasprotnik truge, ?e je treba raznorazne pripomo?ke notr napokat ampak mislim, da na dopustu na morjo bo pa tiste tri tedne ?lo tudi brez bicikla ipd, al ne. V moji mladosti smo se ?tirje peljali z Jugotom brez prikolic in prtlja?nikov na strehi tudi za tri tedne na morje - pa je blo ?ist ok
Kako vam te?ejo diesel-Mazde. Nekaj mi je v va?ki gostilni na? va?ki vseved razlagal, da je OMV nekaj za?u?tral z nafto in so zaribavale visokotla?ne ?rpalke in ?obe. In zraven mi je razlagal, da po neki evropski direktivi nafta ni ve? nafta ampak me?anica 95% nafte in 5% biodizla. A kdo kaj ve o tem?
?al, ve? ali manj dr?i. Ampak pri OMV ni problem biodiesel temve? je problem vsami kvaliteti nafte. Govori se, da so za slo tr?i??e (za avstrijce smo itak ju?nja?ke smeti za katere je vse dobro) odkupili tanker nafte, ki ga ?iv boh ni hotel, ker nafta ni ustrezala standardom saj premalo ma?e in posledi?no ribajo pumpe. ?obe se pa zama?ijo zaradi opilkov, ki se nardijo, ko zariba pumpa in jih odnese proti ?obam. To pomeni, da poleg menjave pumpe in ?ob je treba za ziher menjati celo napeljavo, da se slu?ajno v napeljavi ne nahajajo kaki opilki, ki bi lahko po menjavi ponovno zama?ili ?obe.
Sicer pa je bilo nekaj tega objavljeno tudi v medijih.
Renault servisi naj bi celo dobili navodilo, da ne upo?tevajo garancijska popravila, ?e serviserji ugotovijo (recimo, da stranka pove), da je bilo tankano na OMV.
Pa sej ni nih?e rekel, da je turbo bencinar ??i?. Jaz edino nisem verjel, da je 173 dieselskih konjev pre?voh kot je nekdo opisoval in sem se ?el tudi prakti?no prepri?at, kjer sem ugotovil, da nekateri pa? precej nabijajo v 3PM in da je diesel ?ist dobra zadeva in vrh glave dovolj za tisto kar od tazga avta zahtevamo.
Za dirkat po ovinkih pa? res ne bom izbral SUV-a tko, da se da ?ist dobro ?ivet s 173 dieselskimi konji?ki - navora imata pa oba prakti?no enako samo da diesel pri ni?jih obratih, bencinar pa pri vi?jih.
P.S. Boss kaj je sedaj s tisto kantico??? :ne vem:
upa ja... dobr da si me spomnu... maj?keno me je minilo, testirat raznorazne dobavitelje nafte, ko sem zvedel kako kvaliteto nafte je kupil OMV in da je kar nekaj dizela?ev (predvsem renault) imelo ?kodo. Nafta je bila o?itno preve? redka in je premalo mazala visokotla?no ?rpalko, da je ribnila. Opilke je pa nato odneslo v ?obe, da so se ?e te zama?ile.
Cena takih popravil je pa ?la v nekaj 1000 evrov.
Sorry... je bil bolj tak kratek test ene 30km glih tolk, da dobi ?lovk mal filing, za kaj bo treba ?parat v prihodnje.
?e vedno velja, da se bo treba zment enkrat, da nam ga dajo za kak?en dalj?i (vsaj enodnevni) test v zameno jim pa ga na forumu v kakem ?lanku/opisu predstavmo za vse, ki jih taka SUV zanima.
Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo.
Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek.
Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume.
Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km.
V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju:
Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva.
je pa povsod slo gor
http://www.amzs.si/?podrocje=18
matr FRA in ITA 1,4, NEMCIJA 1,5 in nizozeska skoraj 1,6
sej zato ne vem zakaj je skoz neko konstantno pljuvanje... situacija v slo ni bistveno druga?na kot drugod po eu ... gorivo imamo ?e vedno med najcenej?imi znotraj ?engena... sej vem da bi lahko bilo manj dajatev samo dr?ava mora nekje dobit denar in o?itno je tukaj ?e najmanj bole?e saj se da s pametno vo?nje bistveno ve? prihranit kot nas pa podra?itev udari.
Priporo?am, da se ne vdate histeri?ni pljuva?ki jambra?ki klimi ki vlada v slo - se ne spla?a ?ivce izgubljat, ker tko je - pa ni tolk hudo kot nekateri posku?ajo prikazati. Ve? optimizma bo treba
Napisano
a ma? ob?utek, da se pregovarjam? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani