Glede odgovora mora? vzeti v zakup, da niso vsi tako racionalni kot ti.
V demokraciji ima vsak svoj prav.
To je res, samo da mam jaz vedno bolj prav kot drugi in ?e se kdo ne strinja s tem mi kr?i svobodo govora in ga bom to?il - jebemu kam nas je ta demokracija pripeljala
Drugace pa, mas se eno leto tko da je se dolga do takrat...mogoce sploh ne bos vec mel isti avto
Nazadnje, ko sem razmi?ljal, da bi menjal avto me je nabasal en neuravnove?en primorc in sem bil prisiljen v menjavo.
Tko, da se bom zdaj kar vzdr?al razmi?ljanju o menjavi avte. Je pa res, da se mi nikamor ne mudi saj je to ?ele nakup za 2011 oz. bom videl kolk bom letos uni?il profila. Zaenkrat ka?e ?e zelo dobro saj je profila ?e kar precej.
?e ti ni pomembno, da ma guma lep profil , vzame? Potenzo RE050a, pa si zmagu! Men je ta guma brutalna ... (pa nism vozu samo savine, barumove, pa bridgestonove ... )
boss, jaz ne bi dal se manjsi profil na ze tako ali tako nizek profil pa se trdo vzmetenje
ne vem, tvoja odlocitev,
se pa zna zgodit, da bojo F1 asimetricne do takrat dobavljive v tvoji dimenziji...ali pa, da bo se kaka boljsa guma
Ra?unam na to, ampak vseeno a ve? kak?en bi bil postopek, ke ?e ne druzga je bistvena razlika tudi v ceni in za komplet bi dal vsaj 200? manj kot z originalno dimenzijo.
Ojla Alex, od kdaj v avtu, kjer je cel kup drugih ?umov je potrebna Hi-Fi kvaliteta? Men se zdi da MP3-ji 192bitnim vzor?enjem ?pilajo enako dobro kot CD, sploh pa a v avtu :ne vem:
Huh ja... jest jih verjetno to sezono ?e ne bom, za naslednjo bi pa rad GY F1 asimetri?ne dal gor. Je sam en problem in sicer v tej kur?evi Mazda dimenziji 225/45 R18 jih enostavno ni. So pa v dimenziji 225/40 R18.
Kaj moram narest, da bi lahko homologiral tako dimenzijo gum. Je sicer razlike za dobre 3% ampak v minus tako, da ?tevec za ta procent ka?e ve? kot pri "pravi " dimenziji gum.
A mi lahko kdo to razlo?i: v mestu si najve?ji frajer, ?e ima? "poltraktor", na vasi pa si najve?ji frajer, ?e ima? Mazdo 6, Volvo V70 ali S80, Toyoto Corolo, Hondo insight in podobne.
Kaj pa ?e ma? belga Golfa? Al pa ?e si Dolenjc, pa ima? Cliota? A si pol frajer ali si tradicionalist? Mislim, pr men nekak tkole zgleda, ker se vozim slu?beno z Golfom, da vsak pri?akuje, da bom ven zlezu v gumjastih ?kornjih, malo umazanih z gnojem in da bom namesto poslovnega kov?ka ven privlekel vile. Ah ja... predsodki
To sem sli?al tudi o Suzuki Vitari. Sodelavec je nekaj razlagal, da ko je zapadal sneg je ?el ves navdu?en na en parking nakar ni pri?el vseeno nikamor ker mu je ESP odvzemal gas. Skratka neizklopljiv ESP+ terenci/SUV= brezveze, vseeno, ?e ima? navaden avto.
Nekako tako, men je sneg fun samo takrat, ?e lahko avto mal na po?rek postavm in ?e mi pa to prepre?i ESP al pa DSC je pol brezveze. Zato mi je Golf VI ?ist mem, ker se nazaj vklopi ESP in je takoj konec zabave, Mazda 6 je pa ?ist neki druzga in cesta na Krim je z njo v snegu pravo noro do?ivetje pa ?etudi ni zadnjega ali pa 4x4 pogona - v bistvu se mora? ?e bolj potruditi, da gre cel ovinek lepo enakomerno po?ez brez izgube hitrosti.
SSounJang ima tudi zanimivo ponudbo SUV z reduktorji Action, Kyron in praveha terenca Terracan.
malo te moram popravit - kot prvo je firma SsangYong, kot drugo pa Terracan nima nobene veze z njimi saj je ?istokrvni Hyundai.
Je pa res, da tako poceni solidnega terenca lahko dobi? sam pri Ssangyongu pa ?e neverjetnih 8k? popusta dajo, tako da dobi? Kyrona s 140KM dieslom za manj kot 20k?, Actyona pa celo za samo 17,5k?.
Pri ?estkah je najve?ji problem uvedba DPF pri FL prej?nje generacije, ki se pa? ni izkazal najbolje zato pa? tak procent napak in skromno mesto ravno pri 4-5 let starih.
Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...
Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.
Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:
kurilna vrednost:
bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg
plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg
gostota:
bencin:720 kg/m3
plin: 2,019 kg/m3
(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)
PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.
OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.
Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.
Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je res, samo da mam jaz vedno bolj prav kot drugi in ?e se kdo ne strinja s tem mi kr?i svobodo govora in ga bom to?il - jebemu kam nas je ta demokracija pripeljala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani