Skoči na vsebino
NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e ma? ?e slikico tega grafa za G-165 se to?no vidi da gre le za SW limiter, ker tako ravne ?rte od 4000 obratov naprej je nemogo?e narest hardwaresko. Se pravi laptop v roke in nobenih umazanih rok pa ima zgodba ?isto drugi zvok (dobesedno).

 

Dr?i. Za ca. 300 EUR graf izgleda precej lep?e. 

post-5919-0-63017800-1552547540_thumb.jpg

post-5919-0-36022800-1552547551_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Mazdina navedba glede Skyactiv X "The two-litre SKYACTIV-X will produce more power, with up to 30 percent more torque than the current SKYACTIV-G 2.0."

 

Ker so specifikacije ?e objavljene, navora pa ima X le za nekaj Nm ve? of G122, si gre verjetno zgornji stavek razlagati v smislu, da bo imela 0 do 30 % ve? navora. Torej do 30 % ve? navora v obmo?ju, kjer ga ima G122 najmanj - od prostega teka naprej do ca. 2500 - po zaslugi kompresorja bo pri X graf zagotovo izgledal precej druga?e. Graf je je sicer od G120, lepo je vidna SW omejitev mo?i pri to?no 4.000 obratih:

post-5919-0-07688900-1552491966.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Kar OK razlaga, razen tega, da gre za enak menjalnik, le druga?no razmerje (final drive) ima diferencial. Posledi?no se G165 pri 130 vrti v 6. prestavi s 3.200 obrati, G120 pa samo z 2.700. ?e serijska G120 gre 115km/h z drugo prestavo. ?e se pri chip tuningu ne dvigne rev limiterja (na?eloma se tega ne po?ne, razen ?e gre za kako custom zadevo), gre tudi ?ipana z drugo 115km/h, samo bistveno hitreje dose?e to hitrost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.

 

Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised :)

 

Ker je corolla pravi hibrid, mazda 3 pa je mild hibrid. Skyactiv pa bo spet "samo" mild hibrid z dodanim kompresorjem polnilnega zraka. Nekih ?ude?ev glede porabe ne gre pri?akovati, bodo pa zmogljivosti gotovo verjetno zelo dobre napram G122. Napovedujem 8 sekund 0-100km/h in bistveno bolj?o pro?nost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.

 

On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.

post-5919-0-74893100-1552380941_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

https://www.autodoc.si/gume/kumho-8808956130053-2153283

 

S temi sem bil zelo zadovoljen, zelo verjetno se kje dobijo ceneje...

 

Npr: https://www.reifendiscount.at/de/reifenprofile/kumho/ecsta-ps71-xl-fr/7-45-re18963.html?itemnumber=6264410&sat=false&ffs=false

 

Tu so zelo poceni (za to dimenzijo pa?), sam sicer ponavadi naro?ujem pri njih (v SLO sicer ne dostavljajo).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ve? slik na spodnjem linku, sence na zadku tukaj ni in res lep?e izgleda. Notranjost pa je kaj pa vem, tista re?a ala passat oz. a6 pri sopotniku izgleda odve?, tako kot pri M3.

 

DRL pa ima o?itno tam, kjer naj bi bile meglenke? Ne izgleda kot krom...

 

https://www.carscoops.com/2019/03/all-new-mazda-cx-30-slots-between-cx-3-and-cx-5-because-theres-enough-suvs/#lg=1&slide=3

 

Jaz bi sicer dodal ?e stre?ne sanke, kot recimo USA CX-5, bi tako ?e bolje izgledala. Npr. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-5-awd-grand-touring-192-ps-usa-modell-293005540/

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.