Ni problem samo globina profila ampak je problem starost - pa ne tista starost, ko so le?ale v skladi??u ampak, ko so bile v uporabi.
2. problem pa je obrabljenost lamel, katere zgubijo svoje "ostre" robove in rapidno zgubljajo dobre vozne lastnosti.
Pred kakim letom sem napisal tale post
http://www.mazda-si.net/index.php?act=ST&a...st&p=103363
na osnovi autobildovega ?lanak, kjer so testirali ravno tisto kar ne testira nih?e, ko dela primerjalne teste gum in sicer obna?anje po ve? tiso? prevo?enih kilometrih.
TS 790 res ni dobra guma, ker je dizajnersko in sestavno zastarela saj je ?e desetletje na tr?i??u.
Jaz govorim o TS 810, ki se zadnja 4 leta redno uvr??a v sam vrh testov predvsem zato ker je odli?na na mokri podlagi (odli?na za M+S gumo, da ne bo kdo narobe razumel ).
Za la?jo predstavo katere so zmagovalke testov po letih (upam, da bo to pomagalo komu pri la?ji izbiri:
2004/05
Auto, Motor und Sport test
205/55 R16
1. Dunlop WinterSport M3
2. Pirelli Winter 210 SotoZero
3. Continental WinterContact TS 810
4. Michelin Pilot Alpin
5. Goodyear UltraGrip GW3
2005/06
Auto, Motor und Sport test
205/55 R16
1. Dunlop WinterSport 3D
2. GoodYear UG 7
3. Pirelli Winter 210 Soto Zero
4. Continental WinterContact TS 810
5. Bridgestone Blizak LM-25
ADAC test
195/65 R15
1. GoodYear UG 7
2. Dunlop WinterSport M3
3. Vredestain SnowTrac 2
4. Pirelli SnowControl W 190
5. Continental WinterContact TS 800
2006/07
Auto, Motor und Sport test
205/55 R16
1. Goodyear UG 7
2. Continental WinterContact TS 810
3. Michelin Alpin A3
4. Pirelli Winter 210 Soto Zero
5. Dunlop WinterSport 3D
ADAC test
185/60 R14
1. Bridgestone Blizzak LM-20
2. Michelin Alpin A3
3. Continental WinterContact TS 800
4. Pirelli SnowControl W 190
5. Goodyear UG 7
2007/08
Auto, Motor und Sport test
205/55 R16
1. GoodYear UG 7
2. Continental WinterContact TS 810
3. Dunlop WinterSport 3D
4. Hankook IceBear W 440
5. Michelin Primacy Alpin PA3
ADAC test
205/55 R16
1. Michelin Primacy Alpin PA3
2. Dunlop WinterSport 3D
3. Continental WinterContact TS 810
4. GoodYear UG 7
5. Vredestain SnowTrac 2
2008/09
Auto, Motor und Sport test
225/55 R16
1. Dunlop WinterSport 3D
2. Continental WinterContact TS 810
3. Pirelli Winter 210 Soto Zero
4. Michelin Primacy Alpin PA3
5. Vredestein Winter Extreme
ADAC test
195/65 R15
1. GoodYear UG7+
2. Continental WinterContact TS 830
3. Pirelli SnowControl W 190
4. Dunlop WinterSport 3D
5. Michelin Primacy Alpin PA3
A se ne da izklopit nadzora tlaka na ra?unalniku in da? pa? navadne ventile? Pri Renaultu se npr. da.
Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako
Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:
?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.
?ak mal a teb to ni velik denarja? Gume 400? + feltne 400? + senzorji tlaka 200? + centriranje in matice 50? = 1050?
Pa ?e izbira je boga razen pri zlatarjih, kjer bi radi za vse to ?e dodatnih 200-300?. En model mi je celo naredil predra?un za 17" brez senzorjev za 1.600? - hehe only sky is the limit.
Ma saj ni bil slab opis za I30.. Du?an Luki? (urednik AM) je itak rekel, da je zanj I30 absolutni zmagovalec testa kar se ti?e vrednosti glede na ceno.
Je pa rekel, ?e da je ?koda, da jim je KIA zahinavla saj niso imeli Ceeda za posodit. Je pa ?koda, da niso imli ?e kak?ne Mazde 3 al pa Opel Astre, da bi bila ta sigurno zadnja.
OK, naj ti bo ... se strinjam s tvojo primerjavo
Sam je pa vseeno 6 let razlike med modeloma pa se to mora nekje poznati, a ne?
Saj bom kmalu napisal primerjalni test.
Ja to je res, dva hyundija dobi? za eno hondo. Je pa res, da smo premajhen trg in je te?ko dobit to?no ?eleni avto (oprema, motor) za test in je vseeno tale test dobrodo?el, ker je to bolje kot bi ga sploh ne bilo.
?e se ti ne mudi, raje po?akaj, ker po slikah sode? je trojka bomba. ?e bo ?e kvalitetni preskok tak?en kot med staro in novo ?estico ne more? zgre?iti.
Predlagam ti, da si kupi? zadnji Avto magazin, kjer je kratek opis z nekaj odli?nimi slikami.
No v tem AM je tudi primejalni test kjer je med primerjancimi tudi Auris. So ga pa mo?no pograjali in da se 1.6 motor ne obnese najbolje (pre?voh - le kak?en je ?ele 1,4 ), slab menjalnik in ?voh materjali v notranjost vklju?no s ?udno namestivijo ro?ne zavore in gumba potovalnega ra?unalnika.
Za las je osvojila predzadnje mesto in premagala Hyundaija I30, ki je celih 4.000? cenej?i. Pa ?e to samo zaradi tega, ker je bil v I30 1,4 motor.
Eden od testerjev je celo zapisal, da si v Aurisu ne predstavlja mo?kega starej?ega od 50 let - ta stavek mislim, da pove vse
Lej, za tvojega tudi ni nikjer uradnih homologacijskih podatkov tako, da te ne morejo cepat po izpustih saj niso nikjer dolo?eni. Vse avtomobili, ki tega podatka nimajo bodo pa? verjetno colali po trenutnem sistemu.
Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o
Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.
?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.
Napisano
hehe Labi - lepa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani