Ne mi re?t, da si kupil rabljenega iz Italije? :ne vem:
?al te moram razo?arat saj tukaj ni enostavne re?itve oziroma vsaj take ne, ki te bo zadovoljila. V kolikor bo ugotovljeno, da je prijava kraje bila upravi?ena bodo avto vrnili tistemu lastniku, kateremu je bilo vozilo odtujeno. Tebe pa ?aka kri?ev pot to?arjenja po sodi??ih. Zahtevati bo? moral denar nazaj od tistega, ki ti je prodal avto.
Italijani se zelo radi poslu?ijo tudi tak?nega trika, da avto, ki je bil na lizing uradno prodajo saj takrat ?e ni "ukraden". prodajo ga s ponarejenimi dokumenti in ?ez nekaj mesecev pa prijavijo, da je bilo vozilo odtujeno in pokasirajo ?e zavarovalnino. Pa? ciganska dr?ava, ki dopu??a take mafijske poteze.
Se pravi ne glede, da si lahko milijonkrat preveril ob nakupu in ugotovil, da je vse OK, ?ez par mesecev pa? ni ve? saj se zdaj ta avto vodi kot ukraden in ob prvi kontroli ti ga zase?ejo.
Edina stvar, ki ti jo lahko predlagam je le ta, da si najemi odvetnika in to kak?nega takega, ki ima ?e tovrstne izku?nje.
Ma ne saj klele ni ni? za dodat... ustvarjalci naj si pogledajo najbolj?e oddaje iz tega podro?ja (TopGear, FifthGear, Motorvision, pa ?e kak?no japonsko - recimo BestMotoring) pa naj jih analizirajo. V vseh teh oddajah ni nobenih 20-letnih lepotic, ki bi razlagale stvari, ki jih prvo sploh ne razumejo in drugo imajo za sabo veliko premalo izku?enj iz tega podro?ja. ?e ?e potem je treba najti neko ?ensko tipa Vicky, ker ta pupa avte obvlada in temu primerno lahko tudi komentira le to kar vozi.
O zelenosti gospoda ?ige pa raje sploh ne bom govoril. ?e bi rad iz?ivel svoje mladostni?ke James Bond sanje obkro?en z lepimi avtomobili in ?e lep?imi dekleti naj jih, ampak s tem ni treba obremenjevati ostalih. Zato pa? tega ne gledamo pa zato nismo ni? kaj bolj homi?i al kaj podobnega. In ?e gledam in poslu?am Clarksona al pa Needela ju gledam zato, ker fanta imata kaj za povedat, pokazat ali svoje znanje ali pa svoj humor. V glavnem na nivoju.
V Oktanu me motijo naslednje zadeve (pogledal sem samo prvo oddajo in dva testa Hummer in Cadillac)
- testi in opisovanje avtov kako zgledajo (to vidim tudi sam), kako so veliki in podobne brezvezne informacije.
- poskusi humorja so popolnoma vsiljeni in popolnoma ne sme?ni
- punce ?al niso dorastle nalogi, kar je v bistvu jasno saj so premlade in premalo izku?ene na avto podro?ju.
- vse preve? je stvari, ki z varnostjo v cestnem prometu nimajo veze oziroma so nevarne za izobra?evanje mladine. Recimo kako Colja brez te?av pove, da bi s Hummerjem kar zme?kal nekoga drugega oziroma kako je Cadillac prijazen do pe?cev saj se mu dvigne havba zraven pa deklica pove, da bi to bilo ?koda saj bi bil tako lep avto po?kodovan. Halo, a avta je ?koda, ?love?ka ?ivljenja pa ne? Ciljna populacija (otroci okrog 14 let) si take "nasvete" preve? dobro zapomnijo.
Glede bele?enja res ni bil problem saj jih je bilo relativno malo, ki so me prehiteli (cca 6 na dan), Ok en dan je bil izjema ampak, ker so me prehitevali samo italijanski audiji sem kar ?rtice delal
?al pa test ni ?isto popoln saj bi moral ?teti ?e vse tiste, ki sem jih sam prehitel, da bi lahko ocenil pribli?en procent kolk voznikov posameznih znamk je bolj na?pi?enih.
Recimo Renault in VW sta zelo visoko samo zaradi tega ker je avtov teh znamk prakti?no najve? oziroma na na dolenjskem pa? mo?no prevladujejo. Procentualno pa nimajo toliko prekora?evalcev. Pravo nasprotje tega sta pa Audi in BMW, kjer si na u? upam presoditi, da je vsaj vsak tretji tak?en, ki prekora?i.
Ampak kljub temu sem se prepri?al, da je divjakov izredno malo in nikakor toliko kot trdi na?a oblast. Tudi na lokalnih cestah skoraj ne pomnim, da bi me kdo prehitel (mogo?e letos 2 al pa trije) pri tem, da ne vozim, ?ez omejitve oziroma se jih dr?im na 10% natan?no.
Z drugimi besedami povedano je to ?e en dokaz, da visoke kazni za prekora?itve po novem ZVCP ne bodo dosti prispevale k dvigu varnosti (razen tistega par mese?nega hipnega efekta). In prekora?itve se niti v enem primeru niso izkazale za povzro?anje nevarnosti. Najve?ji problem, ki sem ga opa?al je recimo vklju?evanje na AC, kjer se najde en me?ka? in en brezobzirne?, ki zaradi tega me?ka?a pade iz vklju?evalnega direktno na prehitevalni pas potem pa bremzaj ?e lahko. Najve?krat se to dogaja ori Grosupelj?anih, ki so med najbolj brezobzirnimi in sploh ni ?udno, da skoraj vsak drugi dan na tem odcepu dogajajo nesre?e ?al pa policija ne stori popolnoma ni? in pusti tak?no anarhijo.
Pa se ?e 1x vrnimo k "rizi?nim" znamkam - velika britanija je to zelo lepo uredila saj rizi?ne znamke (Audi, BMW,...) zelo visoko colajo pri zavarovanju oziroma precej vi?je kot nekatere druge "mirnej?e" znamke. Ne bi bilo ?isto ni? narobe, ?e to tudi pri nas uvedejo.
Pred kakim mesecem sem ?e namignil, da deleam en zanimiv test, k je trajal od za?etka leta do konca marca. Se prav tri mesece, ugotoviti sem pa hotel ali s(m)o slovenci res taki divjaki na cestah kot nas posku?a prikazati dr?ava, tudi z novimi kaznimi. Tolk ?asa ?e ponavljajo zlajnano zgodbo, da ji ve?ina voznikov celo verjame in resno misli, da so na AC-jih sami nori slovenci.
In zanimivo izkazalo se je da sploh ni tako hudo, da redki vozijo hitreje od omejitev in da v treh mesecih sem na?tel komaj za dober ducat resnih prekora?itev (ocenjeno preko 180km/h).
V tem ?asu sem naredil ve? kot 8.000km samo na AC od tega ve?ino na dolenjski AC cca 1.500km pa tudi na ostalih AC odsekih. Pri tem sem striktno pazil, da sem vozil 140km/h po ?tevcu kar je enako 133km/h po GPS-ju se pravi, da sem se prakti?no dr?al omejitev. ?e se je naredila kolona in sem vozil po voznem pasu manj kot je omejitev takrat seveda nisem ?tel vozil, ki me prehitijo.
Torej v vsem tem ?asu me je prehitelo 378 vozil ali 6,2 avta na dan, kar se mi zdi pri ve? kot 100km prevo?enih na dan izredno nizek "rezultat". Pa ?e ti so ve?inoma bili mogo?e za max 20km/h nad omejitvijo.
Najbolj je seveda bilo zanimivo ?tetje prekora?iteljev glede na znamko avtomobila. ?eprav sem bil skoraj prepri?an, da bodo "zmagali" bavarski avti se je na koncu izkazalo, da so vozniki Audijev tisti, ki s seboj nosijo ve?vrednostni sindrom.
1. Audi 87
2. BMW 54
3. VW 38
4. Renault 22
5. Beli dostavniki 19
vse ostale znamke skupaj le 158
Po eni strani sem presene?en po drugi strani pa sem skoraj pri?akoval tak rezultat, ki je samo dokaz tistega kar gledamo vsak dan na cestah. Zanimiv je bil velikono?ni petek na AC proti Kopru in nazaj saj me je samo tisti dan prehitelo 17 Audijev in to 9 z italijanskimi tablicami
Najhuj?e presene?enje pa me je ?akalo glede dr?av kr?iteljev. Najhuj?i sicer smo slovenci, kar je v bistvu razumljivo saj smo tu doma in sigurno nas je najve? na na?ih cestah. Sledijo Hrvati (predvsem zagreb?ani na smu?anju) in nato Italijani.
1. Doma?i 181
2. Hrva?ka 71
3. Italija 58
4. Nem?ija 28
5. Avstrija 22
6. ostali 18
Doma?i:Tujci = 181:197 Torej ?e strogo gledamo samo prekora?itev kot prekr?ek jih tujci po?nejo na na?ih AC-jih ve? kot vsi doma?i skupaj in na la? postavlja vse tiste, ki trdijo, da smo samo slovenci divjaki na cestah. ?e zdale? ne pa to ni zdaj branjenje sodr?avljanov samo k na?emu kaosu vsaj polovico prispevajo tujci.
Za zaklju?ek pa ?e tistih 13 najhuj?ih divjakov (3 Italijani in 2 Hrvata)
?al ne - ?e ima? kak?en update na 2008 bi pa verjetn ?lo saj je recimo city navigator od Garmina uporablja Navteqove mape in Slovenija je v zadnji verziji teh map res zgledno pokrita.
Sicer po slikah ni dosti za videt samo po po?kodbah na C3 bi rekel, da kaj dost ?kode ni in da verjetno ni ni? zamaknjeno.
?e bi to bila 6-ka bi z original deli, li?arijo bilo nekje 2.000?. Glede na to, da se bo? sam zna?el bo? verjetno lahko pri?el ?ez za 600-800?. Tolk pa tudi lahko dobi? od zavarovalnice.
p.s. saj vem, da tole ni preve? sme?no samo napis na Golfu na tretji slikici je pa zelo pomenljiv.
Jaz sem naredil odlicno potezo, da sem dal gor letne...
Je pa res, da so ble prejsnje zimske bolj zanic glede profila...
Jaz tudi moje zimske so zgleda po treh letih ratale en ?isti kurac navkljub temu, da je profila ?e zadosti Potrditev tega sem dobil tudi v tistem testu, ki so ga objavili v Motoreviji, kjer se sposobnosti zimskih gum drasti?no manj?ajo, Ko je obrabljen samo milimeter in pol pade efektivnost gume za 40% in, ko ima guma ?e 4mm padejo sposobnosti za 60%. Takrat so slabe tako za sneg kot za na asfalt.
Aja pa ?e to... mal sem gledal po forumih glede Turanze ER300 in zadeva ima res problem in sicer, ?e avto par dni stoji dobijo gume "spomin" in tisti flat spotting (ravni del, kjer je avto stal) se nato zelo pozna pri vo?nji, dokler se gume toliko ne ogrejejo, da po?asi spet ratajo normalno okrogle.
Do takrat pa nenadzorovano tresejo in ?e se dobro spomnim se je nekaj podobnega dogajalo tudi z originalnimi Bridgstonkami, ki so bile na mojem avtu ob nakupu. :ne vem:
Jaz sem pa navdu?en nad Potenzo vsaj kar se snega ti?e. Prilezu v na? klanec (Boj? ve kolk hud je) po 10cm nesplu?enega snega brez uporabe keten tako, da samo prst gor
Zgleda, da je zato tolk dobro, ker so gume ?ist nove tako, da razmi?ljam, da bi pred vsako zimo kupil nove letne, ker 2-3 leta vo?ene zimske so za en drek in so resni?no nevarne. Tolk denarja pa tudi nimam, da bi gume po 10.000-15.000 prevo?enih v kanto metal. :ne vem:
Je pa zanimivo brati komentarje, predvsem tiste, kako nekateri, ki v ?ivljenju niso naredili enega testa in ?e manj prebrali kak?nega u?ijo druge oziroma jih celo demonizirajo, da so glavni krivci za 290 mrtvih v lanskem letu. Ajoj, le kam gremo... ?edalje bolj razumem tisto "blagor ubogim na duhu, kajti njih je bo?je kraljestvo".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakor jaz razumem je bila prijavljena kot ukradena zato so mu jo zdaj zaplenili.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani