Oba motorja 1.4 sta na ?alost preve? podhranjena in ne sodita v moderne avtomobile. Vzemi raje motor 1.6 pri katerem ima? tako pri Toyoti kot pri Mazdi ?e ve? mo?nosti glede opreme. Cena se ne pove?a bistveno (cca 2.000?) in ?e se lahko toliko stegne? se dej, ker po moje se spla?a.
Je pa tako, da je Mazda 3 za cca 20cm ve? avtomobila kot je Toyote. Motor je zmogljivej?i v Toyoti jo pa matra to, da jo delajo v veliki britaniji in kot sem sli?al je kvaliteta bolj v stilu Roverja kot pa Toyote in pregovorna kvaliteta je tukaj resno na preizku?nji.
Zaenkrat ?e ni?... sploh ?e od zavarovalnice nisem dobil nobenega denarja - kr nekaj motovilijo
?koda, da takrat, ko sem registriral ?e ni bilo t.i. asistence konfort, kjer ti oni vse urejajo in ima? za ves ta ?as postopka nadomestni avto. ?e ne druzga to vsaj prisili zavarovalnico, da se podviza.
?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak.
Na evo spet tovornakarji najve?ji drek nardijo na cest.... me prav zanima kako je do tega pr?lo.
A je to retori?no vpra?anje ?
?e ni potem samo ta odgovor - to se dogaja zato, ker so policist preve? zaposleni s tistimi, ki vozijo 5-10km/h prehitro. To, da pa kamionarji delajo ?talo na cestah, se igrajo konjske dirke (prehitevanja, ki trajajo v nedogled) in ko so zmatrani ?e malce zadremajo za volanom kar med vo?njo jih pa ni? ne briga oziroma pardon nimajo ?asa.
?e ve?, kot ka?e smo k nam povabili skoraj vse tranzitne ?oferje iz cele vzhodne Evrope. Ja to dopu??a in s svojimi (ne)dejanji spodbuja baje najbolj?i (po mnenju neukega folka) minister v tej vladi zadol?en za promet.
Ko tvoja mami parkira se je prej peljala ?e par minut izven AC in je to popolnoma dovolj za ohladitev turbine. Problem je le gonjenje po AC oz. vo?nja v hrib, kjer se turbina ob?utno bolj segreje. In ?e tako segreto ugasne? se lahko olje, ki jo podmazuje zape?e na kovino in zariba turbino.
To?no, malo ljudi ve oz. upo?teva to, da ko avto s turbino dalj ?asa vozi?, ga tera? da predno ga ugasne? po?aka? ?e minuto, dve, kolega je pri 3 uni?enih turbinah in tudi ?ipiranih v svoji karieri (znamke WW,Audi,Fiat) kon?no za?el tudi to upo?tevat + dokler je neogret se ga ne ti??i, in njegov bmw ?e vedno dela kot urca, kar je ?e ?ude? pri njemu. Tko da neki mora bit na tem.
Tole, po moje sploh ni GT-jka... nima usnjenih zicov niti nima tistga daljin?ka na sredinski konzoli. ?e ima ta motor kot je navedeno in xenonke pa ni GT-jka je edino mo?no, da je tole uvoz al pa so se zmotili pri motorju in je to 120KM evolution oprema.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oba motorja 1.4 sta na ?alost preve? podhranjena in ne sodita v moderne avtomobile. Vzemi raje motor 1.6 pri katerem ima? tako pri Toyoti kot pri Mazdi ?e ve? mo?nosti glede opreme. Cena se ne pove?a bistveno (cca 2.000?) in ?e se lahko toliko stegne? se dej, ker po moje se spla?a.
Je pa tako, da je Mazda 3 za cca 20cm ve? avtomobila kot je Toyote. Motor je zmogljivej?i v Toyoti jo pa matra to, da jo delajo v veliki britaniji in kot sem sli?al je kvaliteta bolj v stilu Roverja kot pa Toyote in pregovorna kvaliteta je tukaj resno na preizku?nji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani