Lepo si ti tole obdelal... pri feltnah popravljajo marsikaj, vklju?no s popravilom odlomljenih oziroma manjkajo?ih delov tako, da nikar prehitro obupat
Druga?e je pa zanimiv tale LandcruiserX5 samo motorr je nekam slaboten za takole te?o. 126 bencinskih konjev in 190Nm je verjetno treba kar pritiskat. :ne vem:
Ker ?e dolgo nismo govorili o navigacijah pa dajmo re?t kak?no o novi seriji Garminov dru?ine 200, ki je ?e korak naprej v uporabnosti.
Nove so tako serija 205, 255, 255T (TMC), 205W in 255W. Za vse je zna?ilno, da so glede na svoje starej?e brate dobili dodatnih 512MB internega spomina in hitrej?i procesor, ki zdaj laufa na 333MHz. To se pozna predvsem v veliko bolj gladki animaciji med samim prikazom poti kot tudi pri tem, da je izra?un poti bistveno hitrej?i, hitreje pa se tudi zboota cela napravica do stanja delovanja.
Poleg tega se v serijo 200 vra?ata tako tekst to speech, kot TMC.
Veliko ve? novosti pa je v samem softwareu, kjer se je na osnovni ekran vra?a hitrost (tudi med navigacijo), opozorila za hitrostne omejitve (?e to podpira karta - CN Europe 2008 DA, Adriaroute (?e) NE).
Navigacija tudi bele?i ?e prej prevo?eno pot in to tudi prika?e s turkizno barvo - v?asih se zgodi, da vozi? v krogih in tukaj je lahko tudi dokaz.
Enostaven je tudi dostop do trenutne lokacije z najbolj pogostimi bli?inskimi to?kami.
Novost je tudi t.i. sen?na mapa, kjer lahko vidimo hrib?ke in dolinice kot so v naravi skupaj z izohipsami in sen?enji, da res dobi? ob?utek 3D. Zaenkrat to omogo?ajo le topografske mape ampak baje bodo to kmalu vklju?ili v vse mape. Na sliki je AdriaTopo 2.11.
Za zaklju?ek pa ?e novost za vse tiste, ki bi radi naknadno preverjali kje vse so se vozili. navgacija bele?i kompleten log vo?nje z vsemi potrebnimi podatki in ko zadevo priklopimo na PC le te enostavno potegnemo v Gaminov program Mapsource.
in pa za vse kolesarje ?e vi?inski graf
V glavnem N?vi 255 sicer ni revolucija v ponudbi ampak je prav lepa evolucija in je vredna tistih 50? doplo?ila kot stanejo modeli brez petke na zadnji cifri.
Men pa Celi?ar oz. Bela ka?a popije tkole: 1. tank 7.1 in zdele 2. 7.6 (pri drugem je blo mal bol pritiskanje)
Vmes mi je enkat en del tanka pil samo 6,23 kar niti ni ?voh za tacga starodobnika, brez certifikata sicer!
Hja, men ni ni? ?udno glede na to od kod si. Zadnji? sem tankal v Kamniku, resetiral sem BC in se peljal skozi Dom?ale in nato na ?martinsko v Lj. BC na ?martinki, mi je kazal povpre?je 4,1litra/100. Tako, kot sem zadnji? dejal za smer proti Zagorju, je ta relacija ?e ena tistih, ki je kot ustvarjanja za podirat rekorde v porabi.
Med dimenzijo 205/55/15 in 195/50/15 je razlike za celih 5% kar je ob?utno preve?. Vzemi raje eno od dimenzij 195/55/15 ali pa 195/60/15 - in ena in druga imata manj kot 2% razlike glede na osnovno podano dimenzijo s tem, da pri prvi ?tevec pri isti hitrosti ka?e ve? pri drugi pa manj od osnovne dimenzije.
Zanimivo... ti si prvi, ki mu BC na ?estki ka?e ve?jo porabo kot je dejanska. Vsi ostali imamo pri dieslih od par deci do enga litra manj?o cifro na zaslon?ku kot pa je dejanska na roke izra?unana poraba.
Pa ?e nekaj je zanimivo - ?e imam prvih 100-200km ve? porabe mi recimo BC obstane recimo tam nekje med 5,9 in 6,1 litra pa ne glede, da nato naslednjih 600km naredim relacijskih kilometrov, mi bo na koncu kazal porabo po BC-ju recimo 5,8 in dejansko recimo 6,1 (napaka torej samo 3 deci).
?e pa prvih 100-200km odpeljem kak?no varn?o relacijo in mi ka?e BC 5,4-5,6 pa so naslednji kilometri do konca tanka bolj potratni pridem spet na cifro 5,8 ob koncu tanka. Na roke pa potem prera?un poka?e 6,5, kar je pa ?e kar 7 deci napake.
V glavnem tale matematika in fizika pri Mazdi ni ravno egzaktna veda ampak je bolj ali manj tam nekje na u?.
Mazda 6 dizel da pije malo? Laguna Grandtour 1.9 dci pije 5.2l relacija Trbovlje - Ljubljana (BTC)
Ne bom pa raje povedal kolk spije olja zraven ... mimgrede avto je 2001 letnik in ima 88.000 prevo?enih km ...
?e verjame? al pa ne sem v enem dnevu 2x imel to?no to relacijo (Trbovlje-Lj ?martinka) in BC mi je kazal 4,3l/100km. Ker mi BC la?e od 0,2-0,7litra je torej bila poraba verjetno celo manj?a od 5 litrov.
Je pa ta relacija ena izmed najbolj idealnih za malo porabo, ?e posebej, ?e se vozi? enakomerno v kak?ni koloni tam nekje med 80-90km/h.
Aja, pa ?e to Mazda 6 diesel pije zelo malo saj recimo pregovorni var?ne? Golf 1,9TDI (105KM) z mojim na?inom vo?nje porabi v povpre?ju ravno toliko.
Zadnji tank z omv- power ne vem kaj ?e,neverjetnih 5,9 l/100.
Res je,da so bile ve?inoma dolge relacije,ampak vseeno me je presenetil ta diesel.
bravo stari - to je res dose?ek v ponos mazdinemu dieslu. ?e bi imel ?e limuzino namest karavana pa bi verjetno bil ?e kak?en deci ali dva ni?je tako da
?e dobro, da ?e kdo naredi tak rezultat, ker v?asih imam ob?utek, da mi noben ne verjame tako nizke porabe in da mislijo, da nakladam v 3PM.
Moja zadnja poraba je 6,44litra kar je odli?no saj sem naredil cca 300km samo mestne vo?nje po Ljubljani in to s klimo na full. Ponavadi imam namre? mestne vo?nje manj kot 80km na tank, zdaj pa sem bil brez mojega ?trapacnega avta (beri Golf) saj so rabili na servisu ve? kot en teden da so priskrbeli novo prednjo ?ipo. Ve? kot en teden za to da najdejo ?ipo od enega najbolj pogostih modelov avta - way to go Avtodelta
V tem oglasu ne ?tima letnik oz. modelno leto. Modelno leto 2006 so ?e vsi faceliftani modeli. V prvi polovici leta 2005 so namre? zamenjali model in vse serije narejene v drugi polovici leta 2005 so bili ?e prenovljeni modeli.
Glede izvora pa bi se jaz na tvojem mestu izogibal uvo?enih iz Italije - vse prerado se namre? zgodi, da se ti avti naknadno ?ez nekaj mesecev pojavijo na seznamu ukradenih.
OK, ampak kak?na je pa prava uporabna vrednost tega zaklepanja? Tisto kar je napisal mirkot je bolj slaba tola?ba. Glede na to, da lahko vlomilec skoz razbito okno tudi notr zleze in pobere vse po ?elji. Varni bi bili le tako veliki predmeti, da ne gredo skozi okno - ampak glede na to, da hladilnikov in pralnih strojev ne tovorimo glih vsak dan je tudi to
niso niso - Boj? ma ?e stare F1 na smrekco in ?isto verjamem, da so zaradi sprostitve proizvodnjih trakov za tanovo F1 asimetric, staro spravili na Kitajsko.
Zakaj pa ne proba? s tanovimi asimetri?nimi Goodyear F1. Trenutno naj bi to bile najbolj?e gume. Jaz bi jih z veseljem kupil samo jih ni v dimenzijah manj?ih od 17".
Voznikov airbag se je spro?il in tudi razbil stransko steklo. Na volan pa so samo nataknili nazaj tisto sredinsko plastiko. Sovoznikov pa se ni spro?il, ker v trenutku trka pa? ni nih?e sedel tam.
Nekaj takega delajo v Italiji in po novem tud na Hrva?kem. Pri nas pa verjetno to ne bo dr?alo, ker ta listek ni glih uraden dokument namenjen policiji ?e manj pa lahko brez sodnega naloga brskajo po informacijah recimo ABC sistema.
Sicer moram re?i, da je na?a policija zelo inovativna pri inkasantskih opravilih tako, da se ne bi ?udil, da jim tudi kaj takega pade v glavo.
Je pa zanimivo predvsem to, da se pritisk inkasantsva seli na AC-je (stacionarni radarji, provide, vstopno izstopni radarji, ?elja po kontroli na cestninskih postajah, itd), ki so v teoriji in praksi dale? najbolj varne ceste sploh pa, ?e ra?unamo ?e ?tevilo vozil na njih in prevo?enih kilometrov.
Po statistiki Policije je bilo v letu 2007 na na?ih AC 30 smrtnih ?rtev. ?e gledamo skupnih 293 mrtvih je to torej 10%.
Od teh 30 mrtvih jih je 7 povzro?il tisti Romun pred Golovcem, ko zaradi del AC sploh ni ve? bila AC saj je bil en pas speljan na nasprotno stran AC in sta bila nasprotno voze?a pasova lo?ena samo s sto?ci in ne z ograjo kot je predpis na AC. 3 mrtve je povzro?ila avstrijska voznica, ki je peljala v nasprotno smer po ?tajerski AC. Pa ?e rikverc vo?nja romunskega kamiona na AC je povzro?ila smrt ene osebe.
V glavnem kaj ho?em povedat je to, da je lani bilo 19 mrtvih na AC, kjer so bili vzroki hitrost, izsiljevanje, zaspali na AC, alkohol in nasprotna vo?nja. Sicer statistika ne omenja (kako priro?no) koliko od teh 19 jih je bilo povzro?eno s strani prevelike hitrosti ampak po goli statistiki je ta cifra verjetno prcej manj?a od 10.
Torej ergo... vsa fama in vsa inkasantska merjenja bi lahko v enem letu prepre?ila teoreti?no manj kot 10 morebitnih ?rtev ali cca 3%.
Zakaj se torej toliko energije vlaga za morebitne 3% manj mrtvih, pri mnogo bolj problemati?nih segmentih prometa pa si zatiskamo o?i? Vse je samo v denarju ampak ne v tistem, da oblast var?uje pri porabljanju za doseganje ve?je varnosti ampak jih zanima samo kako s ?im manj truda ?imve? zaslu?iti, pa ko jebe varnost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo si ti tole obdelal... pri feltnah popravljajo marsikaj, vklju?no s popravilom odlomljenih oziroma manjkajo?ih delov tako, da nikar prehitro obupat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani